Strashimir Elküldve: 2021-07-12 16:09 Harman / Kardon
Vállal valaki Harman Kardon szett beépítést E46 coupéba?
Üdv
Strashimir Elküldve: 2021-07-12 16:09 Harman / Kardon
Strashimir Elküldve: 2019-06-27 18:17 E46 M futómû
Strashimir Elküldve: 2017-03-18 00:20 Futómû és hibái
Strashimir Elküldve: 2017-03-06 17:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Strashimir Elküldve: 2017-01-11 18:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Jani69 írta:Pocses írta:Jani69 írta: Sziasztok! Azt szeretném megtudni,hogy vehetek univerzális hibakód olvasót is,vagy csak az inpa ad elég infót a kocsiról? Más kocsi is van a családban,nekem az univerzális jobb lenne.
Szia!
Vehetsz persze de az nagyon általános és elvihet a málnásba. Én is a komoly feladatokat a szerelőmre bízom, ennek ellenére nekem is van ilyen csájna ami a telefonnal kommunikál, és eddig amikbe kipróbáltam minden márkát felismert. de csak egy jó kis játékszer.
Mondjuk műszaki vizsga előtt volt akinek töröltem a hibát és kialudt a "kicsi sárga tengeralattjáró" na erre pl. tökéletes.
Köszi szépen még gondolkodom a dolgon,hogy milyet vegyek! A Diagbolt oldalán találtam egy univerzális USB-t CD-vel magyarul.De találtam BMW inpa-t is a neten. Ez csak BMW-hez jó? Melyik tudhat többet? :
Strashimir Elküldve: 2017-01-06 10:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Strashimir Elküldve: 2016-11-21 15:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Strashimir Elküldve: 2016-11-21 15:48 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,
Strashimir Elküldve: 2016-11-21 15:46 Ablaktörlõ
Strashimir Elküldve: 2016-11-18 14:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
John írta:Strashimir írta:(De jó annak akinek nem egybe van a trafó és feltudja cserélgetni próbaként,kár hogy nekem egybe van.)YELLOW írta:Strashimir írta:YELLOW írta:Strashimir írta:YELLOW írta:Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás
Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!
hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.
Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!
csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.
Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.
éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.
Köszönöm az infókat!
Strashimir Elküldve: 2016-11-17 07:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:Strashimir írta:YELLOW írta:Strashimir írta:YELLOW írta:Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás
Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!
hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.
Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!
csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.
Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.
éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.
Strashimir Elküldve: 2016-11-16 22:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:Strashimir írta:YELLOW írta:Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás
Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!
hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.
Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!
csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.
Strashimir Elküldve: 2016-11-16 19:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás
Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!
hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.
Strashimir Elküldve: 2016-11-15 22:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Strashimir Elküldve: 2016-06-11 16:18 Rugócsere
b_imi írta:Strashimir írta: Sziasztok!
Van-e esetleg valakinek e46-hoz rugó színkódtáblázata? Nagy segítség lenne, ha el tudná küldeni.
A 330ci-met kőkemény, használhatatlan ültetőszettel vettem, és szeretném visszalakítani gyári állapotúra, de mivel a rugóválasztás nagyon összetett, erre mindenképpen szükség lenne hozzá.
Az is segítség lenne, ha valakinek van eladó.
Előre is köszönöm!
Sokat nem kell visszaolvasni