Striker fórum hozzászólásai

Striker Elküldve: 2014-03-23 14:33 320d Motor

Sziasztok 136 lovas e46 320D főtengelyt keresek, akinek van eladó vagy tud valakiről akinek van légyszi írjon már!
Előre is köszi !

Striker Elküldve: 2014-03-16 08:02 Rugócsere

HCsabi írta:
andree írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Ma észrevettem,hogy el van törve a jobb hátsó rugóm.
A haveromnak van kettő,de az touring-ba volt.
Az jó a sedan-ba?


Senki nem válaszol?


Nem sokból tart kicserélni, kb. fél óra. Puding próbája az evés, de szerintem kicsit erősebb. És ott van még a színkód is. Szerintem tedd be és próbáld ki. Jó videók vannak a neten a cseréről.
Üdv.


Ok!


Sztem kifogja emelni az autót hátulját !

Striker Elküldve: 2014-03-16 08:01 Remeg az autó

HCsabi írta:
AteszE46 írta:
HCsabi írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
ignasow írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Pár napja észrevettem mikor bemelegszik a motor,berezonáló búgó hang van az utastérbe alapjáraton.Motortartó bakok tavaly cserélve
Mi lehet az oka??? :



Vibrációt egyenetlenül forgó alkatrészek is kelthetnek, például kettőstömegű lendkerék, főtengely ékszíjtárcsa. Utóbbit egyszerű megvizsgáltatni mert motoron kívül van és nagy galibát tud okozni ha lerepül. De azért egy diagot csináltatnék, hátha légtömegmérő vagy porlasztó csúcs....Üdv.


Főtengely ékszíjtárcsa is tavaly lett cserélve.
Csináltatok egy diagot.
Köszi a választ!


De ha a vibrációt a kettőstömegű lendkerék csinálja,akkor az gáz?
Meddig lehet úgy vele menni? Tud valami kárt csinálni? Hogy lehet megtudni biztosra hogy az e a hibás?
Meg amikor emel kifele a kuplung,néha beráz de nem mindig.
Az is attól van???


A váltó tartó gumibaknak van köze a vibráció okozásának?


Szerintem akkor rázná a váltókart is, vagy ha rajta tartod a kezed éreznéd. Nem egyszerű kideríteni az ilyen rezonanciák okát. Ha nincs látható szakadás,az a kezdet,és a vég, hogy kicserélni, ezt, meg azt meg amazt. Az már gumibakokba se kis pénz, főleg ha nem szűnik meg egyiktől sem.


Nekem ez a rezonancia 200e Ft-ben volt, mire kiderült, hogy kettős tömegű lendkerék okozza. Előtte kicseréltem szinte mindent, kardán, difi, szilentek, féltengely, stb...

Ha kettős tömegű lendkereket cseréltetek,akkor kuplungot is kell cserélni cakk pakk?
Mert szervizkönyv szerint,nemrég lett cserélve a kuplung.
Már úgy értve,hogy kb 20-ezret ment azóta.


Ha nem rossz, akkor nem kell cserélni. Nem is az a drága. Az új szettben, ha jól tudom benne van a tárcsa is. 140e. körül van.


Köszi a válaszod,véleményedet AteszE46!


Sziasztok !
A kuplung pedál remegését a kettős tömegű lendkeráken kivül mi okozhatja még(az le lett cserélve)?
A főtengely ékszíjtárcsa tud ilyet csinálni? Vagy mi lehet még?

Striker Elküldve: 2014-03-14 17:41 Segítsetek!

Sziasztok Lenne 1 nagy problémám ! A kuplung pedálom rázkódott az egész kocsi szintén hangja is volt elég csúnya! Sztem tipikus kettős tömegű lendkerék probléma ki is cseréltük, a helyzet javult de még mindig rázkódik a pedál, még arra gyanakszom hogy a kinyomó szerkezetet is elnyomorította a rossz lendkerék :S Esetleg járt már így más is ha igen neki mi volt a baj?
Előre is köszi!
Üdv. JAni

Striker Elküldve: 2014-03-03 16:48 Segítsetek!

nickname írta:
Striker írta: Sziasztok
Egy kis segítségre lenne szükségem, úgy néz ki meghalás közelében áll a bal első elektromos ablak emelőm, eddig is kicsit szenvedve húzta fel de ma meg is állt fél úton és kézzel rá kellett segítenem hogy elinduljon, ha jól tudom ez eléggé típus betegség :S lehet ezt valami módon javítani vagy csak a csere segít?
Előre is köszönöm !!!


Lehet javítani, ez a csapat elég szakszerűen dolgozik 15.000 Ft oldalanként munkadíjjal.

A link neve



Köszi a linket !!!
Én inkább saját kezűleg való megszerelésre gondoltam 1 ablakért nem viszem fel Pestre !

Striker Elküldve: 2014-03-03 15:39 Segítsetek!

Sziasztok
Egy kis segítségre lenne szükségem, úgy néz ki meghalás közelében áll a bal első elektromos ablak emelőm, eddig is kicsit szenvedve húzta fel de ma meg is állt fél úton és kézzel rá kellett segítenem hogy elinduljon, ha jól tudom ez eléggé típus betegség :S lehet ezt valami módon javítani vagy csak a csere segít?
Előre is köszönöm !!!

Striker Elküldve: 2014-02-04 19:06 Mi lehet a baj?

hancurozo írta:
Pocses írta:
Striker írta: Sziasztok
Olyan problémával szembesültem ma , hogy a vízhőfok mérő órám mutatója épp csak a kék jelzés végéig ment el, mivel -9fog volt ezért fűteni szerettem volna felvettem a fűtést 32 fokra de sztem épp hogy csak 11-12 fokot csinált bent pedig mentem olyan 120 km-t.
Mi lehet a baj?


Elképzelhető, hogy termosztát, de jönnek a "dezsősök" na meg a hozzáértők és megmondják a tutit.


Ha van benne fagyálló, (tehát nem folyt el) akkor termosztát. Gondolom végig a kék szélén állt a mutató, azért nem fűtött rendesen. (hideg vízzel nehéz meleget csinálni)


ahha végig a kék végén állt a mutató, 120 kilóméter után is. Értem én hogy hideg vízzel nehéz fűteni de 120 kilométer alatt azért az egész kört át kelett volna neki melegíteni nem?

Striker Elküldve: 2014-02-04 15:05 Turbo

SP_323i írta:
Striker írta: A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk

AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt




Jaja! 22-es csak hybridként



Ez a turbó kódja a euro3-mas 330Dnek :704361-5006S

Striker Elküldve: 2014-02-04 12:34 Turbo

A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk

AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt


Striker Elküldve: 2014-02-04 12:11 Mi lehet a baj?

Sziasztok
Olyan problémával szembesültem ma , hogy a vízhőfok mérő órám mutatója épp csak a kék jelzés végéig ment el, mivel -9fog volt ezért fűteni szerettem volna felvettem a fűtést 32 fokra de sztem épp hogy csak 11-12 fokot csinált bent pedig mentem olyan 120 km-t.
Mi lehet a baj?

Striker Elküldve: 2014-01-12 19:25 Rugócsere

beriv írta:
Striker írta: Ameddig bent volt a Suplex nekem jó volt!!! Nem úgy néz ki mintha az az eltörős rugó lenne


Mi volt az ok amiért kikerült? Magas volt? Vagy túl puha?


Elöl hátul állítható futómű került alá! De írtam neked üzenetet!!!


Striker Elküldve: 2014-01-11 19:47 Rugócsere

Ameddig bent volt a Suplex nekem jó volt!!! Nem úgy néz ki mintha az az eltörős rugó lenne

Striker Elküldve: 2014-01-11 17:42 2 nap állás után az aksi teljesen lemerül

anubisz írta:
Striker írta: Hát ez nem tűnik úgy mintha könnyen hozzá lehetne férni :S
Pedig holnapra én is ezt terveztem ,el is bátortalanodtam :S!


Nem vészes,egyedül a szellőző rendszer cső jön ki nehezen, de nem egy nagy meló.persze ha állva lehetne csinálni könnyebb lenne. Főleg hogy van róla sok videó.


Úgy néz ki sikerült (nem maradt ki 1 csavar se)
Most jön a teszt , hogy vajon most is lemerül e 2 naponta :S

Striker Elküldve: 2014-01-10 18:54 2 nap állás után az aksi teljesen lemerül

Hát ez nem tűnik úgy mintha könnyen hozzá lehetne férni :S
Pedig holnapra én is ezt terveztem ,el is bátortalanodtam :S!

Striker Elküldve: 2014-01-10 18:37 Rugócsere

ember84 írta: Üdv szakik!
Ki tudná megmondani,hogy e46-ba dupla sárga csík jelzésű hátsó rugómihez jó?milyen motoros és kasztnis e46-hoz??Köszi,ha valaki ennyire vágja!!


Ezt pontosan nem tudom annyi biztos hogy nekem 320D sedanom van és abban 3 sárga csíkos volt (ripityára törve) :S