Striker Elküldve: 2013-12-31 14:57 M-frontspoiler - Szárny?
http://2009.bmwfans.info/parts...rear_wing/
Striker Elküldve: 2013-12-31 14:57 M-frontspoiler - Szárny?
Striker Elküldve: 2013-12-20 11:37 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE
Tano írta:jlaci74 írta: Rosszul tudod, a 330d-ben más van, a 320d C.R.-ben is más van, és az adagolós 320d-ben is más van... Ráadásul utóbbiban nincs lecsapatós verzió csak az első kettőbe ...
Ezt ő úgy értette, hogy külön lehet kapni a 30d-nek a szűrőbetétjét, ami viszont jó a preFL 20d-be, mert maga a szűrőbetét megegyezik, de azt külön a 20d-hez nem adják. És így nem kell minden alkalommal a teljes szűrőházat is cserélni.
Striker Elküldve: 2013-12-20 08:28 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE
Puli írta:SorTeD-Lewy írta: Sziasztok!
Azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy az én autómban van-e kartergáz szűrő, illetve mik a jelei, ha már cserélni kell??
Nagyon köszönöm a válasz!!
Minden 2 olajcserénél cseréld!
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=15
Nem nagy tétel és sokat hoz a konyhára!!!
http://www.bimmer.hu/index.php...;prodid=60
Striker Elküldve: 2013-12-19 21:25 320d Motor
Hammon írta: Sziasztok!
Már többször írtam,1999-es 320D E46 megtorpanásról.
Ott tartunk,hogy üzemanyag szivattyú kicserélve.Jeladós porlasztó kicserélve.Folyamatosan ezt a 2 dolgot írta ki. Csere után ismét a jeladós porlasztót írja ki, és ugyan úgy random megtorpan az autó.Teljesen mindegy,hogy hideg-vagy meleg a motor.Olyan mintha elvenné valami tőle az anyagot.....Már az ECU-ra gondolunk,hogy meg lett babrálva,vagy az immo ugat bele......kezdem feladni.....HELP
Most hallottam olyat,hogy gázpedál jeladó is lehet....
Egyszerűen nem értem....
Striker Elküldve: 2013-12-07 08:50 Mi lehet a baj?
Tom_Sawyer írta:Tom_Sawyer írta: Sziasztok!
A következő probléma jelentkezett az autómnál: a bal első fényszóró mindig világít,ha fel van kapcsolva a világítás, ha nem. Az igazi baj az, hogy még akkor sem kapcsol ki, ha leállítom a motort, és lezárom a kocsit (hiába várok akár 5-10 percet is). Ha nem akarom, hogy lemerüljön az akksi, kénytelen vagyok levenni.
A műszerfalon világít a bal első izzó kiégését jelző hibajelzés, de ez téves.
Valaki találkozott már ilyennel? Hol lehet a probléma? (Akksilevétel nem segít.)
Köszi előre is.
Senki nem találkozott még ilyennel?
Striker Elküldve: 2013-11-28 18:10 Segítség!!!
ateszka86 írta:anubisz írta:ateszka86 írta: hello hello! nincs valakinek vmi ötlete arra h a bal lámpám búrájának az egyik odahúzó füle letörött fent...és most sztem azért mert így nem tudja odafogni eléggé, bepárásodik a lámpám(( nincs vmi megoldás erre?
Ragasztás, nekem is letört, én megragasztottam, vagy veszel 180 000 ért egy ujjat, mivel külön nincs burkolat, belső nélkül.
Vagy egy profi műanyagos.
megragasztanam, csak nincs meg az a baj
Striker Elküldve: 2013-11-10 13:32 Lengéscsillapitó
Striker Elküldve: 2013-10-31 17:21 Segítsetek!
szider írta:ateszka86 írta:Striker írta:ateszka86 írta:Striker írta: Sziasztok
Mitől lehet az , hogy bizonyos fordulatszám tartományok között: 2500 és 3000 között meg meg torpan pillanatokra az autó(e46 320d) intenzív gyorsítás közben? Néha 2500-nél néha 2700-nél,3000-nél.
légtömegmérő? nekem az okozta
és mit sikerült neki csinálni? Takarítás..?
új Bosch
Lehet még a rossz EGR szelei is...
Annak is hasonló a tünete....
Persze ha van benne de elvileg kell lennie... habár az évjáratot nem tudom de ha 2004 nél újabb tuti van benne..
Striker Elküldve: 2013-10-31 16:25 Segítsetek!
ateszka86 írta:Striker írta:ateszka86 írta:Striker írta: Sziasztok
Mitől lehet az , hogy bizonyos fordulatszám tartományok között: 2500 és 3000 között meg meg torpan pillanatokra az autó(e46 320d) intenzív gyorsítás közben? Néha 2500-nél néha 2700-nél,3000-nél.
légtömegmérő? nekem az okozta
és mit sikerült neki csinálni? Takarítás..?
új Bosch
Striker Elküldve: 2013-10-31 15:50 Segítsetek!
ateszka86 írta:Striker írta: Sziasztok
Mitől lehet az , hogy bizonyos fordulatszám tartományok között: 2500 és 3000 között meg meg torpan pillanatokra az autó(e46 320d) intenzív gyorsítás közben? Néha 2500-nél néha 2700-nél,3000-nél.
légtömegmérő? nekem az okozta
Striker Elküldve: 2013-10-30 19:09 Segítsetek!
Striker Elküldve: 2013-10-26 10:38 Segítsetek!
Jonerto írta:zoliika írta:Jonerto írta: Üdv.
Az lenne a kérdésem,hogy 320d-nél 2002-es hol van az üzemanyagszűrő,és mekkora munka kicserélni?Akna kell hozzá vagy belül kell valamit lebontani?
Megcsinálhatod akna nélkül is,de akkor két emelő kell(nekem ez a tapasztalat).Két bilincs ,két oldalról lelazítod ,lehúzod a szűrőt és elszorítod a két gumicsövet különben folyni fog a a gázolaj.Ja ,előtte a fémburkolatot le kell venni,hogy hozzáférj a szűrőhöz amit lemezcsavarok fogna fel.A szűrőn nyíl található hosszanti irányban ami mutatja a gázolaj áramlását.Visszarakni tehát tök egyszerű nekem a fémburkolat egyik lemezcsavarja szokott problémát okozni ,mert alig akar rákapni.Nincs mechanikus pumpa sem légtelenítő,hogy tele legyen a szűrő.Ha,kész vagy indítasz nem indul...akkor másodjára már problémamentesen indul.
Kööszi.
Striker Elküldve: 2013-10-26 09:48 Segítsetek!
jrtom írta:Striker írta: Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hogy facelift előtti 320d e46ban elektromos gázpedál van vagy nem?
Én úgytom nem :S
Igen, elektromos.
Striker Elküldve: 2013-10-26 09:21 Segítsetek!