Striker fórum hozzászólásai

Striker Elküldve: 2012-10-30 19:18 Akkumulátor

YELLOW írta:
Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta: Sajnos előrre nem tervezett akkumulátor vásárlásra kényszerültem úgy néz ki :S
Valakinek van ilyen vagy volt ilyen aksija? Ha igen mi a véleménye rólla?

http://autoalkatresz.shop.hu/w...-jobb-info


pont most írtam, egyel lentebb


Igazad van , tényleg XD



én is pont tegnap akartam netről rendelni az off autónkba. de az 50Ah-s 13500+1500 a posta, az 15ezer. itt nálunk 17ezer lenne. mivel nem tudom a netről milyen gyártásút küldenek, így nem éri meg bevállalni, a boltban személyesen látod. ha fél éve gyártották, vagy több, akkor az már anniyra nem jó. (nagy áruházas akksiknak is ez a baja)


Nállunk csak Monbat Dynamic van 95 Ah 24700-ért sztem tudnak rendelni prémiumot de lehet árban még mindig jobban árok ha netről rendelem. Meg hát ha rendelnek is 1-et az is lutri hogy milyet küldenek akk meg már mind1 ha én rendelem meg !

Striker Elküldve: 2012-10-30 19:09 Akkumulátor

YELLOW írta:
Striker írta: Sajnos előrre nem tervezett akkumulátor vásárlásra kényszerültem úgy néz ki :S
Valakinek van ilyen vagy volt ilyen aksija? Ha igen mi a véleménye rólla?

http://autoalkatresz.shop.hu/w...-jobb-info


pont most írtam, egyel lentebb


Igazad van , tényleg XD

Striker Elküldve: 2012-10-30 19:03 Akkumulátor

Sajnos előrre nem tervezett akkumulátor vásárlásra kényszerültem úgy néz ki :S
Valakinek van ilyen vagy volt ilyen aksija? Ha igen mi a véleménye rólla?

http://autoalkatresz.shop.hu/w...-jobb-info

Striker Elküldve: 2012-10-29 19:46 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Striker írta:
YELLOW írta:
Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


az akksi lesz a gond...
ilyenkor mennek tönkre, olyan ez mint a halál. itt az ősz, az elmúlás.
nyáron a nagy melegben elment belőle a víz, majd zárlatos lett a sok kivált mocsoktól, és most megadta magát. ha gyári akksi és 6-8 éves, akkor jelelmző. a nem gyári akár 4 év után. faternak is most kezdte el a 6 éves. főnökömnek dettó. az ősz már csak ilyen.



Szia én is ettől féltem hogy cella zárlat lesz de ha meg töltöm utánna indul!
ha zárlatos akk a töltáést se venné fel vagy igen?



felveszi attól, de csak rontasz a helyzeten.
ha elég öreg az akksi, akkor nincs min gondolkozni.
én ősszel lemerítettem egyszer, amjd kicsit töltöttem rajta. nagyon megijedtem, mert csak kattogott az önindító vagy mi, de semmi. akkor még nem tudtam miért van. aztán egyre rosszabb élett tiszta szégyen volt, hogy feszt otthagyott mindenhol. persze ezt tetézte, hogy rövidtáv és gyakori indítás.
mikor megvettem az újat, ott méricskéltek, a csávó szerint sok áramot vesz fel az önindító, de kb 0,5sec-ig van fent, de az sem vészes. főleg nem hidegen... már nem is tudom 3 vagy 4 éve van meg az akksi, de köszöni jólvan ugyanolyan használat mellett. tehát az önindító anniyra nem szar,másképp rég kinyírta volna. mellesleg akkor 7 éves akksiról beszéltünk aminél nem csoda ha amúgy is beszarik.
mindezt csak infónak mondom.
mint írtam ha gyári akksid van, akkor 7év(+/-1év)az élettartam kb, ha nem gyári akkor 2év felett minden hónap ajándék kb. de általában 4-5 évet elmennek a jobbak.
láttam már agyonmagasztalt minőségit is kifingani, de gagyit 7 évet menni. minden használat függő, illetve az, hogy amikor gyártották játszott-e közre valami.


13 éves az autó szval sztem tuti nem gyári van benne egyébként fél éve vettem és nemtom mióta lehet benne ez az aksi de gondolom rá van írva valahova, majd megnézem


Striker Elküldve: 2012-10-29 16:52 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Striker írta: Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S


az akksi lesz a gond...
ilyenkor mennek tönkre, olyan ez mint a halál. itt az ősz, az elmúlás.
nyáron a nagy melegben elment belőle a víz, majd zárlatos lett a sok kivált mocsoktól, és most megadta magát. ha gyári akksi és 6-8 éves, akkor jelelmző. a nem gyári akár 4 év után. faternak is most kezdte el a 6 éves. főnökömnek dettó. az ősz már csak ilyen.



Szia én is ettől féltem hogy cella zárlat lesz de ha meg töltöm utánna indul!
ha zárlatos akk a töltáést se venné fel vagy igen?

Striker Elküldve: 2012-10-28 18:33 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
1 hónapon belül már masodjára szívja le valami az aksimat úgy hogy reggel még semmi baja most meg már nem indul? Nem hinném hogy rajtafelejtettem valamit :S
Mi lehet a baj? :/
addig oké míg itthon csinálja (ill hát nem oké) ezt de ha valahol máshol lennék úgy már gebasz :S

Striker Elküldve: 2012-10-26 18:34 Váltógomb

Köszi megkaptam
Esetleg magyarul nincs meg?



Striker írta:
szotakdavid írta:
Striker írta: Sziasztok !
Én pont ma vettem 1 ilyen világítós M-es váltógombot!
A kérdésem a következő lenne honnan szedjem az áramot hozzá?
Az elektromos ablakemelő kapcsolójához vezető vezetékekből? Ki csinált már ilyet és ő honnan szedte?
2 vezeték jön ki a gombból 1 barna és 1 piros-szürke, van ilyen szinű az ablakemelő gombnál is.


Küldtem mailt nézzd meg!

Üdv Dávid




Striker Elküldve: 2012-10-26 18:31 Váltógomb

szotakdavid írta:
Striker írta: Sziasztok !
Én pont ma vettem 1 ilyen világítós M-es váltógombot!
A kérdésem a következő lenne honnan szedjem az áramot hozzá?
Az elektromos ablakemelő kapcsolójához vezető vezetékekből? Ki csinált már ilyet és ő honnan szedte?
2 vezeték jön ki a gombból 1 barna és 1 piros-szürke, van ilyen szinű az ablakemelő gombnál is.


Küldtem mailt nézzd meg!

Üdv Dávid


Striker Elküldve: 2012-10-26 15:21 Váltógomb

Sziasztok !
Én pont ma vettem 1 ilyen világítós M-es váltógombot!
A kérdésem a következő lenne honnan szedjem az áramot hozzá?
Az elektromos ablakemelő kapcsolójához vezető vezetékekből? Ki csinált már ilyet és ő honnan szedte?
2 vezeték jön ki a gombból 1 barna és 1 piros-szürke, van ilyen szinű az ablakemelő gombnál is.

Striker Elküldve: 2012-10-22 09:46 E46 M futómû

jons írta:
Striker írta:
Nekem is ugyanez a problémám mind a 2 el van törve ugyanúgy alul észre lehet venni mert a segge nem áll vizszinbe ha jól megnézi valaki. Azért szerettem volna bele M-es rugót háha az jobban bírja.
Az elejével tényleg semmi baj nincs mondjuk ott eibach rugók vannak!


Akkor gondolom ültetésben gondolkodsz. Ha mégsem akkor javasolnám a ROC erősített rugóit... nekem azok vannak bent. A rossz út packethoz hozza a kereső.



Köszi!
Neked mióta van benne?

Striker Elküldve: 2012-10-22 08:49 E46 M futómû

anubisz írta:
jons írta:
csatis1 írta:
jons írta:
Striker írta: Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni e46-os sedan m3-as hátsó rugót hol tudnék venni, bontott is megfelelni!
Milyen árban szoktak ezek lenni?


Bontott rugóval mit csinálsz? Visszakeményítteted kovácsműhelyben?


Várj! Én még mindig ott tartok, hogy E46 sedan M3???


Azt nem is fogtam fel. Úgy gondoltam, hogy sedanhoz akar m3-mas rugót. Csak addig jutottam, hogy bontott hátsó rugó. Az elsőt sem életbiztosítás venni bontottan, de a terheléstől azért a hátsók előbb elájulnak, mint az elsők. Bontottan nem vesz ilyesmit az ember szerintem. Bontott lengőkar, bontott szilent, bontott vezérműlánc, keveset futott bontott olaj...

Kaszánál is van egy D2+KW szett láttad?


Doszt, mindegy, hogy bontott, vagy új. Mind a két hátsó törve volt, cseréltem gyárit, BMW márkaszervizbe, ott is cserélték, másfél év, de lehet 1 mert nem néztem, megint mind a kettő el van törve alul, ugyan ott, ahol az előző kettő el volt. Ha gyárit veszel az is eltörik, ha bontottat, az is, max olcsóbban megúszod.Ja, szinte mindig egyedül utazom, kocsi nincs megrakva,mégis eltörnek!!! Vagy veszel 300 ezerért egy komplett sport szettet, valami profi gyártótól, az biztos bírja.
Szerintem sok embernek el van törve, észre se veszi, én is csak úgy láttam, hogy kerékcserénél direkt megnéztem, mert nem középen törnek, hanem alul,az utolsó ív, úgy 10 cm. Vagy kicsivel több. Az elsők meg bírják!


Nekem is ugyanez a problémám mind a 2 el van törve ugyanúgy alul észre lehet venni mert a segge nem áll vizszinbe ha jól megnézi valaki. Azért szerettem volna bele M-es rugót háha az jobban bírja.
Az elejével tényleg semmi baj nincs mondjuk ott eibach rugók vannak!

Striker Elküldve: 2012-10-21 14:27 E46 M futómû

Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni e46-os sedan m3-as hátsó rugót hol tudnék venni, bontott is megfelelni!
Milyen árban szoktak ezek lenni?

Striker Elküldve: 2012-09-30 09:22 Mi lehet a baj?

jrtom írta: Nem csak a BMW-ben ilyen hanem szinte minden márkánál ilyen. Próbáld meg egy másik kocsiban ott is menni fog befele járó motornál.

Megnéztem faterom fiat bravájában abban nem ment beljebb a pedál akárhogy tapostam járó motornál. Ezért és paráztam 1 kicsit.

bmw320d4 írta:
harmas írta: Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




Még mielőtt kicserélnéd a teljes fékrendszert: MINDEN BMW-ben ilyen a fék és neked csak most tűnt fel, mert arra figyeltél. Az enyém is ilyen.




Striker Elküldve: 2012-09-30 09:18 Mi lehet a baj?

bmw320d4 írta:
harmas írta: Lecserélted az összes betétet, ilyenkor ugye vissza kell nyomni mind a négy munkahengert. Nem kevés fékfolyadék kerül vissza a tartályba ilyenkor (amit feltehetően leszívtál, mielőtt felöntötted új ff-el). Ez a sok folyadék magával vihetett kisebb lerakódásokat (ha még sohasem volt cserélve...), ami most megszorult az egyik karmantyú alatt (ezek a karmantyúk tömítenek a főfékhengerben), és ezért szép lassan elengedi a nyomást, ezért esik be a pedál.

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:




Még mielőtt kicserélnéd a teljes fékrendszert: MINDEN BMW-ben ilyen a fék és neked csak most tűnt fel, mert arra figyeltél. Az enyém is ilyen.


Köszi szépen akk megnyugodtam hogy mind ilyen
egyébként igen tövig vissza kelett nyomni a munkahengereket de kinyitottam a légtelenítőt így ott jött az olaj nem a tartályba

Striker Elküldve: 2012-09-29 09:05 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:


Szia nekem is ugyanez volt a bajom első betét után légtelenítési sorrend be lett tartva?
Lehet hogy bent maradt egy légbubi nekem elmúlt 600km után de hozzáteszem utána csinálni kell 1 légtelenítést!


Szia
Persze be lett tartva elősször a jobb hátsó majd bal hátsó jobb első majd bal első!
A fék fog is rendesen de tartok tőle ha huzamosabb ideig kell nagyot fékeznem betaposom a pedált