Stubiflex fórum hozzászólásai

Stubiflex Elküldve: 2018-08-03 12:45 Termosztát

Stubiflex írta: Sziasztok!

Ideje lecserelnem a fagyallot. A motorblokkban van egy leengedo csavar, tomitessel. A tomitest ilyenkor illik cserelni. Sajnos azonban nem talalom a katalogusban ennek a tomitesnek (sem a csavarnak) a szamat. Tudna valaki segiteni?

E61 525D (M57)





Kozben megtalaltam:

07 11 9 904 539 fagyallo folyadek leereszto csavar

07 11 9 963 225 fagyallo folyadek leereszto csavar tomitese


Stubiflex Elküldve: 2018-08-02 16:52 Termosztát

Sziasztok!

Ideje lecserelnem a fagyallot. A motorblokkban van egy leengedo csavar, tomitessel. A tomitest ilyenkor illik cserelni. Sajnos azonban nem talalom a katalogusban ennek a tomitesnek (sem a csavarnak) a szamat. Tudna valaki segiteni?

E61 525D (M57)



Stubiflex Elküldve: 2015-08-29 02:58 világításmodul programozása

lantika írta:
Stubiflex írta:
Stubiflex írta: Sziasztok. Szeretném megváltoztatni az olajcsere periódust 30 000 km-öl 10240 km-re.
Ennek érdekében beírtam a CAS és az LMA modulokba a $988 FA kódot, majd újra írtam ezt a két modult. Köetkező lépés az lenne, hogy a DDE-t kiolvasom, majd szerkesztés után visszaírom. Ezzel az a problémám, hogy az NCS Expert nem látja a listában a DDE modult. (6DMOT néven sem)

Tud valaki segíteni? Előre is köszönom.



Közben mondták nekem, hogy ISTA P kell hozzá és BIBAS kód.




Hello. En egyszerüen GM-ben ätirtam,NCS-el es azota ugy is van.


Lehetne erről bővebben? Az enyém 2006-os, E61-es.



Stubiflex Elküldve: 2015-08-26 07:26 világításmodul programozása

Stubiflex írta: Sziasztok. Szeretném megváltoztatni az olajcsere periódust 30 000 km-öl 10240 km-re.
Ennek érdekében beírtam a CAS és az LMA modulokba a $988 FA kódot, majd újra írtam ezt a két modult. Köetkező lépés az lenne, hogy a DDE-t kiolvasom, majd szerkesztés után visszaírom. Ezzel az a problémám, hogy az NCS Expert nem látja a listában a DDE modult. (6DMOT néven sem)

Tud valaki segíteni? Előre is köszönom.



Közben mondták nekem, hogy ISTA P kell hozzá és BIBAS kód.


Stubiflex Elküldve: 2015-08-19 16:42 világításmodul programozása

Sziasztok. Szeretném megváltoztatni az olajcsere periódust 30 000 km-öl 10240 km-re.
Ennek érdekében beírtam a CAS és az LMA modulokba a $988 FA kódot, majd újra írtam ezt a két modult. Köetkező lépés az lenne, hogy a DDE-t kiolvasom, majd szerkesztés után visszaírom. Ezzel az a problémám, hogy az NCS Expert nem látja a listában a DDE modult. (6DMOT néven sem)

Tud valaki segíteni? Előre is köszönom.

Stubiflex Elküldve: 2014-09-28 21:12 Csomagtér nyitás ha sehogy se megy...

Stubiflex írta: Ma végre rászántam magamat, hogy megjavítsam a nem nyíló hátsó üveget. A macerás rész a nyitás volt, mert a borítást addig nem lehet levenni belülről, amíg az üveg ki nem nyílt. Amíg a borítás rajta van, addig meg nehéz hozzáférni a vezetékekhez. Szerencsére a bal hátramenet és ködzárófény lámba kivétele után hozzáfértem azokhoz a vezetékekhez, amire áramot kapcsolva kinyílt a hátsó üveg. Majd írom tovább, hogyan alakultak a dolgok...



Nah, most volt időm folytatni. A kapcsoló műanyag házának alu része rá volt gyógyulva az ablaktörlő kefe tengelyére. Öcsém esztergált egy célszerszámot, amivel ki tudtam marni az alu kapcsoló házának alu részét a megfelelő mélységben. Aztán szétkaptam a kapcsolót és a xarrá égett érintkezők helyett raktam be NYÁK lemezből és jelfogó pogácsából készített kontaktokat. Szilikonnal összeraktam. Müxik.

Stubiflex Elküldve: 2014-09-28 19:08 bluetooth probléma

Stubiflex írta: Sziasztok,

nekem az a gondom a BT-al, hogy a menuben, ott ahol a kontaktlista A-tol Z-ig kellene, hogy megjelenjen, csak az a felirat lathato, hogy A..

Igy csak az A-val kezdodo rekordokat latom a listaban.

Tud valaki erre valami megoldast?


Problema megoldva.

A telefonnal van a baj. Két másik telefonnal is megfelelően működik. Hogy aki ezt olvassa, ne szenvedjen feleslegesen, a nem működő telefon típusa NOKIA LUMIA 710.

Amióta ez a probléma fennáll, szó szerint 8 frissítés jött ki és lett telepítve a telefonra, de ezzel nem csináltak semmit.

Stubiflex Elküldve: 2014-09-09 19:43 bluetooth probléma

Sziasztok,

nekem az a gondom a BT-al, hogy a menuben, ott ahol a kontaktlista A-tol Z-ig kellene, hogy megjelenjen, csak az a felirat lathato, hogy A..

Igy csak az A-val kezdodo rekordokat latom a listaban.

Tud valaki erre valami megoldast?

Stubiflex Elküldve: 2014-04-26 17:33 M57TUD25 motor csere

Igazad van. Lehet kérni a moderátort, hogy törölje a topic-ot és megismétlem a kérdést a diagos topic-ban?

YELLOW írta:
Stubiflex írta: Nem találtam sajnos motorcserével foglalkozó topic-ot.


igen ám, csak nem is a motorcseréről kérdezel. ha beírsz mondjuk diag-os topic-ba, amire jobban vonatkozik a kérdésed, akkor lehet olyanok válaszólnának, akik tudják. mert így lehet bele sem olvasnak ebbe a topic-ba


Stubiflex Elküldve: 2014-04-26 16:29 M57TUD25 motor csere

Nem találtam sajnos motorcserével foglalkozó topic-ot.

Szóval akkor az adaptációs értékek törlése után be kell indítani a motort es járatni egy ideig alapjáraton?

Lecserélném én a dump-ot is frissebb verzióra, ha valaki megmondja, hol találom. Megmondja?

YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok,

azt szeretném megtudni, hogy M57TUD25 motor cseréje után szükség van-e az ECU-ban tárolt adaptációs értékek törlésére, ahoz, hogy az ECU a cseremotrot "megtanulja"?

Köszönöm a választ előre is.

Stubiflex.


most nem azért de ezt a kérdést is feltehetted volna számos más helyen...
én meg még fűzöm Robinson-t, hogy emelje meg 50 kommentre a topic nyitási limitet, de úgy látszik az is kevés lenne

amúgy ha már motort cserélsz, nem célszerű tiszta lappal indulni? szerintem igen. sőt az ECU-ban újratenni a progit.


Stubiflex Elküldve: 2014-04-26 15:14 M57TUD25 motor csere

Sziasztok,

azt szeretném megtudni, hogy M57TUD25 motor cseréje után szükség van-e az ECU-ban tárolt adaptációs értékek törlésére, ahoz, hogy az ECU a cseremotrot "megtanulja"?

Köszönöm a választ előre is.

Stubiflex.

Stubiflex Elküldve: 2014-03-31 00:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.

2006 Augusztusi 525d, M57TUD25 motor, Bosch EDC16C31-es vezérlővel. Megdobna valaki egy DAMOS fájl-al? Eléggé fontos.

Stubiflex Elküldve: 2014-03-26 19:51 Részecskeszûrõ_

Sziasztok.

A DPF kiiktatásakor a katalizátor bennhagyható a rendszerben? Fizikailag külön van a kettő.

Ilyen típusról van szó:

http://bmwfans.info/parts-cata...te_filter/

Azért kérdezem, mert ha eltávolítják a DPF-et, és módosítják a vezérlőszoftvert, hogy ne legyen regenerálás és hibajel a DPF nélkül, akkor ennek a katalizátorhoz is lehet köze. Jól tévedek?

Stubiflex Elküldve: 2013-12-28 23:00 Állófûtés és hûtés

Sziasztok,

E61, 525d, 2006. A kérdés: ahhoz, hogy az állófűtés beszerelése után a menüből is tudjam programozni az állófűtés időzítését és, hogy az utastér fűtésének ventilátora is működjön abban a fázisban, amikor az állófűtés az utasteret fűti, ki kell cserélnem a középkonzolon lévő klímavezérlő egységet újabb típusra?

Stubiflex Elküldve: 2013-10-23 21:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok,

1986-os 524D, E28-as kasznival, mivel olvasható? Elméletileg van egy kör alakú kábeladapterem, de ami nekem van, az sokkal nagyobb, mint a verda motorterében ami van kör alakú csatlakozó. Nem jó adaptert vettem, vagy az enyém is BMW, csak másik fajta?

Köszönöm a segítséget előre is.