Stubiflex fórum hozzászólásai

Stubiflex Elküldve: 2013-06-06 03:07 Motorolaj

Lehet ilyen is, de nekem nem így történt, ugyan is olajcsere után többször is ellenőriztem és jó volt. Aztán egyszer csak megnövekedett a szint.
Három dologra lehet tippelni.

1. Az utóbbi időben szinte araszolva jártam, így túl gyakran volt szükség a DPF tisztítási ciklus aktiválódására, ami az el nem égett üzemanyag lejutását eredményezte a motorblokkba.

2. Önt valamelyik fúvóka.

3. Magasnyomású üzemanyag-szivattyú szimmeringje?

Szerintetek melyik a valószínűbb és ki mit ajánl a probléma forrásának behatárolására?


Neo954 írta:
sens írta: Sziasztok, nekem is ugyan ez a problémám! 2000km-rel ezelőtt vettem az autót, Mobil 1 0w40 fullszintetikust tettem bele. Azóta kb 1cm-ert nőtt a szint. Mitől lehet ez? Mi tévő legyek? köszi


Szia!
Feltöltésnél nem vártad meg míg az összes olaj lefolyik, és túltöltötted. Nem tesz jót az autónak, ha sok benne az olaj, ha tudsz egy fél litert engedj le belőle az kb 1 cm a nívópálcán, bár nem tudom neked mennyi, mert nekem 6 hengeres blokkom van 6,9liter olajjal.
A lényeg, hogy napi első indítás előtt tedd ezt, mert akkor a rendszerben nincs olaj, csak az olajteknőben.
Remélem tudtam segíteni
Üdv.:Neo


Stubiflex Elküldve: 2013-05-21 10:54 Motorolaj

Sziasztok,

megemelkedett az olajszintem kb 1 cm-el. Olajcsere vagy az autópályán kiszellőzik belőle?

Köszi előre is a tanácsot.

Stubiflex Elküldve: 2013-03-10 09:11 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

A segitsegeteket kerem abban, hogy megtudjam, milyen NAVI rendszer van az automban.

Kis kepernyo a kozponti konzolon. Alatta egy nyilas talalhato csak a CD-nek. A csomagtartoban sincs CD vagy DVD meghajto.

A hangfelismero rendszer mukodik, legalabb is, amikor megnyomom a megfelelo gombot, nemetul beszel.

VIN dekoder szerint: S663A RADIO BMW PROFESSIONAL

Milyen CD vagy DVD lesz jo nekem a navihoz?

Elore is koszonom a valaszokat.



Stubiflex Elküldve: 2013-03-09 12:40 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Ehez mit szoltok. Elerheto a kornyeken?


YouTube videó

Stubiflex Elküldve: 2013-03-06 22:35 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör



Hatha valakinek tudok segiteni. Leirom:

Az egyik Belorusz (Feherorosz) BMW-s forumon az egyik srac elmondta priviben, hogy a hibat az okozza, hogy elpiszkolodik vagy berozsdal a kis pocok, ami normal helyzetben rogziti a kulso tukroket. Ilyenkor az van, hogy bezaraskor a pocok osszenyomja a rugot es bennt marad. A pocok megszorul, a rugo nem birja vissza kinyomni.

Meg lehet probalni szerintem elarasztani WD-40-el a pocok feltetelezett kornyeket. A baj az, hogy felszerelt allapotban nem igazan folyik bele az anyag. Miutan kifejtette a hatasat a vegyszer, meg lehet probalni kocogtatni az alu hazat es jaratni a tukrot.

Ha valakinek van leszerelve ilyen tukor, sokat segitene, ha tenne fel rola fotokat. Hatha ki lehet belole sillabizalni, hogy hol van pontosan az a pocok a rugoval. Aztan meg lehetne furni az alu hazat es belenyomni a WD-40-et, aztan valamilyen kenoanyagot, ha mar bejarodott.

Stubiflex Elküldve: 2013-03-06 22:13 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

szotakdavid írta:
Stubiflex írta: Sziasztok,

nem sotetedos tema, de tukor. E61-esen tulfordul a tukor a normal allastol. Egy szuk helyen valo parkolaskor lezartam a ket tukrot. ( Ilyenkor behajtodik, kozel az ajtok uvegeihez)

Miutan elindultam, a jobb oldali szepen visszament a helyere de a vezeto oldali tulment a megszokott allason es nagy nyogve, erolkodve megallt, elore fele allo pozicioban.

Van valakinek otlete?

Elore is koszonom a hozaszollasokat.


Szia!

nálam is ez van szintén a jobbos,én úgy tudom csak cserével lehet orvosolni a problémát.

Üdv Dávid

Azzal raerek meg. Egyelore azzal oldottam meg, hogy ne nyekeregjen es ne vigye szet a szervo mechanikajat, fogaskerekeit, hogy atvagtam a vezeteket, ami azt a motrot tapolja.
Valszinuleg le kell majd reszelni vagy furni a gyari felfogatast es csinaltatni helyette masikat, menettel. A gyari preselve van.

Ha leveszem, ki tudom berhelni a motrot es a mechanikat az alu hazbol.

Gondoltam arra is, hogy valami atakadt benne. Azert kerdeztem, kinek van ezzel tapasztalata, mert lehet, hogy valaki mar rajot, hogy hanyszor es melyik iranyban kell esetleg hagyni atakadni, hogy a helyere keruljon.




Stubiflex Elküldve: 2013-03-06 21:26 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Sziasztok,

nem sotetedos tema, de tukor. E61-esen tulfordul a tukor a normal alastol. Egy szuk helyen valo parkolaskor lezartam a ket tukrot. ( Ilyenkor behajtodik, kozel az ajtok uvegeihez)

Miutan elindultam, a jobb oldali szepen visszament a helyere de a vezeto oldali tulment a megszokott allason es nagy nyogve, erolkodve megallt, elore fele allo pozicioban.

Van valakinek otlete?

Elore is koszonom a hozaszollasokat.

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 14:04 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

YELLOW írta: nem kell pánikolni.
előbb valóban meg kell nézni a csavarokat.
aztán vedd le a szűrőjét, nézzétek, meg, úgy könnyebben megy-e, gyorsabban fúj-e. ha igen, márpedig tutti, mivel ha a szűrő eldugul, akkor kevesebbet szív. lehet van valahol lefújó szelepe is, oda is szoktak szűrőt (inkább hangtompítot) rakni. szóval ha jobba nyom, és csendesebb, akkor mielőtt az új szűrőt feltennétek, a csőbe, vagy ahova csatlakozik, 1-2 csepp műszerolajat, vagy valami WD-40-hez hasonló kenő anyagot befújni. olyan kell, ami a gumi dolgokat tömítés stb nem bántja. aztán mehet rá az új szűrő. ez elég kenés lesz neki.


Ha meg van repedezve a szívó oldali slag és amúgy is szétszedhető (és összerakható ) a kompresszor, akkor valószínűleg szétkapjuk, megpucolni. Ha nem repedt a slag, akkor csak cseppentünk bele valamit. Ha viszont erősen kopott a karmantyú, kell keresnem bele valami csere darabot. Lehet, hogy valamelyik teherautó fék-főmunkahengerének karmantyúja jó lesz bele.

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 13:46 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

Stubiflex írta:
anubisz írta:
Stubiflex írta:
anubisz írta: Lehet csak le van lazulva valamék csavar, működni működik nem? azt mondja csak zörög.


Szerintem is is. Meg is van kopva belül, mert tovább tart mar neki, amíg felpumpálja és meg is lehet lazulva a felfüggesztése, mert Istentelenül kopog, főleg leállásnál.


Szétszedni biztos szét lehet mert itt van nagyítható kép, és oldható csavarok vannak mindenül.
http://www.airsuspensionparts....e-e61.html


Rákeresek az orosz oldalakon a javítókészletre. A fotón karmantyú volt. ( oroszul MANDZSETA).

Ha megtalálom, belinkelem ide.





Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 13:35 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

anubisz írta:
Stubiflex írta:
anubisz írta: Lehet csak le van lazulva valamék csavar, működni működik nem? azt mondja csak zörög.


Szerintem is is. Meg is van kopva belül, mert tovább tart mar neki, amíg felpumpálja és meg is lehet lazulva a felfüggesztése, mert Istentelenül kopog, főleg leállásnál.


Szétszedni biztos szét lehet mert itt van nagyítható kép, és oldható csavarok vannak mindenül.
http://www.airsuspensionparts....e-e61.html


Rákeresek az orosz oldalakon a javítókészletre. A fotón karmantyú volt. ( oroszul MANDZSETA).

Ha megtalálom, belinkelem ide.

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 13:22 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

anubisz írta: Lehet csak le van lazulva valamék csavar, működni működik nem? azt mondja csak zörög.


Szerintem is is. Meg is van kopva belül, mert tovább tart mar neki, amíg felpumpálja és meg is lehet lazulva a felfüggesztése, mert Istentelenül kopog, főleg leállásnál.

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 13:19 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.


nah most ezt nem tudom, hogy értetted gúnyosan vagy???
az a helyzet azt nem tudom az autóban milyen kompresszor van, sosem láttam még, de alapvetően kompresszorral, és levegős témával elég sokat foglalkoztam korábbi munkahelyem során. ha nem bontható, akkor sajna kuka.
azt kellene tudni, hogy vajon van-e egy nyomásszenzor, ami alapján vezérli valami a szivattyút. ha az külön van, akkor jó. mert be rakható egy bármilyen esetleg bontható kompresszor is. max ha a gyári kompreszorban benne van a mágnesszelep, akkor az is kell. de akár lehet kapni olyan nyomásszenzorokat is, amiket be lehet állítani, és az alapján kapcsolgat. mondjuk nem tudom melyik éri meg jobban. ebay-es 100ezres, vagy összeépíteni.
ha bontható a gyári, akkor az jó, mert valszeg egy dupla dugattyú van benne, ami mind két mozgási állapotban nyom, de igazából ez mindegy melyikfajta. annyi, hogy van két karmanytú kell vagy egy. de az iylen kisebb teljesítmányú kompresszoroknál, sokszor csak egy "O" gyűrű van. ennek néha nem át a kenés. persze itt is attól függ, hogy miylen anyagú, hengerben mozog.
egy kép jó lenne erről a gyáriról.



van ott mit szerelgetni, nem egy sétagalopp
http://static.bmwfans.info/ima...g3X3A=.png


nah ez zsír mert bontható... és karmantyús lesz. valószínű valami ismert márka lesz, és alkatrészt lehet hozzá venni, vagy a gyártótól, vagy valamelyik forgalmazótól. pl javítókészletet. neme gy oylan nagy dolgo... a karmantyúkat leszedni, ha nem csavaros lap szorítja oda, azt nehéz


A javítókészletes ötlet eredetileg onnan jött, hogy úgy emlékeztem egy orosz oldalon láttam javítókészletet. Egy kicsit jobb kedvem lett. A két ünnep között nekiesünk.

Yellov, honnan tudod, hogy szétszedhető?

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 12:55 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

jrtom írta: Nem nincs hozzá semmi, de vedd fel a kapcsolatot Yellow-al mert ő úgylátom képben van.
Egyébként nem lehet szétszedni tudtommal.

Stubiflex írta:
jrtom írta: Bontottat én nem vennék, mert kitudja, hogy az meddig lesz jó, de Te tudod.
Egy ismerősöm vett e-bay-ről vacsi újat. nem olcsó mert 100 ezer volt, de a gyári asszem 230. Viszont neki nem volt a készletben a légbeszívócső ami neked kelleni fog.
Neki nem is kellett mert LCI E61-e van és abban már jó cső van és nem reped szét.
Az ő kompresszora simán elfáradt, mondjuk 300 ezer van a kocsiba meg sokat lakókocsizik.

Stubiflex írta:
jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?





javítókitt nem létezik hozzá?




Okés, írok Neki priviben.

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 12:42 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

jrtom írta: Bontottat én nem vennék, mert kitudja, hogy az meddig lesz jó, de Te tudod.
Egy ismerősöm vett e-bay-ről vacsi újat. nem olcsó mert 100 ezer volt, de a gyári asszem 230. Viszont neki nem volt a készletben a légbeszívócső ami neked kelleni fog.
Neki nem is kellett mert LCI E61-e van és abban már jó cső van és nem reped szét.
Az ő kompresszora simán elfáradt, mondjuk 300 ezer van a kocsiba meg sokat lakókocsizik.

Stubiflex írta:
jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?





javítókitt nem létezik hozzá?

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 12:28 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

jrtom írta: De az aksi is ott van csak az bellül a kopresszor meg kívül. Alsó külső burkolatot kell leszedni. Viszont ha már kirakja a hibajelet akkor készülj fel, hogy bedöglik teljesen a kompresszor. Nem tud elég nyomást termelni adott idő alatt és akkor jelzi a hibát.
Lehetséges ha leterhelnéd a kocsit már nem is tudná felemelni. A másik típushibája ennek a rendszernek, hogy a kompresszornak van egy levegőszűrője amin szív és annak a gumicsöve szétrepedezik és egy csomó koszt szív be és ettől még hamarabb tönkremegy.


Stubiflex írta:
jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?




Igen, nálam is ez lehet a helyzet, mert első alkalommal, nyáron, egy poros útszakasz után jelentkezett, induláskor. Aztán egyre morgósabb lett. Hol, és mennyiért lehet szerezni bontóból kompresszort, vagy esetleg jó minőségű után-gyártottat?