Stubiflex fórum hozzászólásai

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 12:02 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

jrtom írta: Emeli rendesen a kocsit?
A kocsi jobb hátsó alsó burkolatát vedd le és ott van a kompresszor. Lehet eltört egy felfüggesztő csavar, de ha látod akkor többet megtudsz.

Stubiflex írta: Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?




Emeli, de gyakran megjelenik a műszerfalon a szintbeállító rendszer hibáját jelző szimbólum. Jobb oldalon hátul, nem az akkumulátor van?

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 11:44 E61 pneumatikus hátsó felfüggesztés hiba

Működés közben nagyon hangos a hátsó légrugók kompresszora. Olyan, mint ha nem jól lenne odarögzítve a karosszériához. Kopogó hangot is ad leálláskor. Ez valóban a kompresszor felfüggesztése lehet, vagy a belsejében ment tönkre valami?

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 11:38 manuális váltó

anubisz írta:
Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?



az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.


Tudom, hogy miért mondod. Mielôtt írok egy topikba, végigolvasom. Tudom, hogy jó szándékkal és legjobb tudásod szerint javaslod as ATF-et.
A napokban lesz olajcsere a motorban. Ha már alá kell másznom, megnézem a váltón a matricát. Utána agyalunk tovább.


MTF LT 3 vagy 4 lesz a matricán


Az olajcserekor (motorban) megnéztem a váltót. Sárga matricát nyaltak rá és a típusa: GS6-53DZ HGD.





ezen a váltón LT 2 van
http://www.mku-autoteile.de/ebay/DSCF3928.jpg
E60, E61 váltó.
2005 530 D



Igen, így van.

Stubiflex Elküldve: 2012-12-22 11:24 manuális váltó

YELLOW írta:
Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?



az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.


Tudom, hogy miért mondod. Mielôtt írok egy topikba, végigolvasom. Tudom, hogy jó szándékkal és legjobb tudásod szerint javaslod as ATF-et.
A napokban lesz olajcsere a motorban. Ha már alá kell másznom, megnézem a váltón a matricát. Utána agyalunk tovább.


MTF LT 3 vagy 4 lesz a matricán


Az olajcserekor (motorban) megnéztem a váltót. Sárga matricát nyaltak rá és a típusa: GS6-53DZ HGD.



Stubiflex Elküldve: 2012-12-20 13:17 Motorolaj

Béláim az Úrban!

Tegnap megtörtént az olajcsere. A motor hangjának változásából a következő konzekvenciát vontam le: f@szt fogom én 17 000 km-ig húzni az olajcserét. 10-12 k környékén csere!

Egyúttal sikerült találnom egy nooormális szerelőt is.

Stubiflex Elküldve: 2012-12-09 14:59 manuális váltó

YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?



az jó kérdés. de ha rám hallgatsz vagy gyári olajat kutatsz fel, vagy ATF DIII-at teszel bele. ugyanis a manuális váltóolaj marhára nem a legjobb a manuális BMW váltóba. jövőhéten én is dobon ki belőle az MTF castrol olajat és megy bele ATF. nem írom le miért, már sokszor leírtam, illetve több poz. véleményt hallottam emellett. és olcsóbban kijövök mint a gyári MTF-LT-vel.


Tudom, hogy miért mondod. Mielôtt írok egy topikba, végigolvasom. Tudom, hogy jó szándékkal és legjobb tudásod szerint javaslod as ATF-et.
A napokban lesz olajcsere a motorban. Ha már alá kell másznom, megnézem a váltón a matricát. Utána agyalunk tovább.

Stubiflex Elküldve: 2012-12-09 12:49 manuális váltó

Sziasztok!

Keresgéltem a Castrol hivatalos oldalain, hogy milyen olajat ajánlanak as 525d (E61)váltójába?
Azt vettem észre, hogy a német és az ukràn oldalon Syntrans B75W-t ajànlanak, a Magyar oldalon pedig Syntrans Multivehicle 75W90-et.
Ez miért van?

Stubiflex Elküldve: 2012-12-05 22:47 Motorolaj

YELLOW írta:
Stubiflex írta:
YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok Fórumtársak!

Németországban, az A.T.Ü.-nél vásároltam a fotón látható 5W30-as olajat.

Jelenleg a másik fotón látható 5W40-es van benne, amit ugyan ott vásároltam, és amivel eddig 17 000 km-t mentem, túlnyomó részben autópályán.

2006-ös 525d 177 LE (130kW) motorral, 237 000 km-el. Az 5W40-ból 17 000 alatt nem fogyott észrevehető mennyiség.

Kérem tanácsotokat abban, hogy jó lesz-e bele konkrétan ez az 5W30-as, vagy váltsak másikra?

Az FST jelzés hiánya nyugtalanít. Valamint téli szezonra, mivel nem fogyott számottevően az 5W40-es, talán érdemes lenne kipróbálni a 0W30-ast?
Szóval konkrétan mit ajánlotok?

Ezek közül mind a két fajta szintetikus?




én simán kipróbálnám a 0w-30-at. az FST egy újdonság a Castrol-nál.
mondjuk a korábbi beszélgetések miatt, nem tudnád leírni a doboz vonalkódján mi szerepel (az összes szám sorban)? vagy esetleg lefotózni? kiváncsi lennék.



Mutatom:









ez eredeti német legalább


Ez legalább megnyugtató. 160 EU volt a 10 liter. Kockásra karmolnám magamat, ha hamisítvány volna.

Ugyan ott vettem a levegő- és olajszűrőt is.
















Stubiflex Elküldve: 2012-12-05 20:35 Motorolaj

YELLOW írta:
Stubiflex írta: Sziasztok Fórumtársak!

Németországban, az A.T.Ü.-nél vásároltam a fotón látható 5W30-as olajat.

Jelenleg a másik fotón látható 5W40-es van benne, amit ugyan ott vásároltam, és amivel eddig 17 000 km-t mentem, túlnyomó részben autópályán.

2006-ös 525d 177 LE (130kW) motorral, 237 000 km-el. Az 5W40-ból 17 000 alatt nem fogyott észrevehető mennyiség.

Kérem tanácsotokat abban, hogy jó lesz-e bele konkrétan ez az 5W30-as, vagy váltsak másikra?

Az FST jelzés hiánya nyugtalanít. Valamint téli szezonra, mivel nem fogyott számottevően az 5W40-es, talán érdemes lenne kipróbálni a 0W30-ast?
Szóval konkrétan mit ajánlotok?




én simán kipróbálnám a 0w-30-at. az FST egy újdonság a Castrol-nál.
mondjuk a korábbi beszélgetések miatt, nem tudnád leírni a doboz vonalkódján mi szerepel (az összes szám sorban)? vagy esetleg lefotózni? kiváncsi lennék.



Mutatom:







Stubiflex Elküldve: 2012-12-05 15:16 Motorolaj

Sziasztok Fórumtársak!

Németországban, az A.T.Ü.-nél vásároltam a fotón látható 5W30-as olajat.






Jelenleg a másik fotón látható 5W40-es van benne, amit ugyan ott vásároltam, és amivel eddig 17 000 km-t mentem, túlnyomó részben autópályán.






2006-ös 525d 177 LE (130kW) motorral, 237 000 km-el. Az 5W40-ból 17 000 alatt nem fogyott észrevehető mennyiség.

Kérem tanácsotokat abban, hogy jó lesz-e bele konkrétan ez az 5W30-as, vagy váltsak másikra?

Az FST jelzés hiánya nyugtalanít. Valamint téli szezonra, mivel nem fogyott számottevően az 5W40-es, talán érdemes lenne kipróbálni a 0W30-ast?
Szóval konkrétan mit ajánlotok?





Stubiflex Elküldve: 2012-09-24 18:51 4. Henger leállás alapjáraton.

Hidrotőke.

Stubiflex Elküldve: 2012-09-23 01:40 BMW elemlámpa a kesztyûtartóba

Koszonom. Irok Neki.

Helioport írta:
Stubiflex írta: Sracok, nagyon szepen koszonom a gyors valaszokat. Sajnos nem jol fogalmaztam meg a kerdest. Ugyanis nem csak a lampa kellene, hanem szerintem a csatlakozo resz is.

sticky írta:
seta írta:
Stubiflex írta: Szeretnek beszerezni egy eredeti, kesztyutartoba szerelheto, toltheto lampat.

Tud valaki segiteni?


Szia!

http://www.ebay.com/itm/BMW-Wh...3cc8ef404e


Itt is találsz:
http://www.ebay.com/itm/BMW-OE...mp;vxp=mtr





Hantos Ricsi tud neked foglalatot is szerezni. Nem hasznàltat és persze eredetit...


Stubiflex Elküldve: 2012-09-23 01:10 BMW elemlámpa a kesztyûtartóba

Sracok, nagyon szepen koszonom a gyors valaszokat. Sajnos nem jol fogalmaztam meg a kerdest. Ugyanis nem csak a lampa kellene, hanem szerintem a csatlakozo resz is.

sticky írta:
seta írta:
Stubiflex írta: Szeretnek beszerezni egy eredeti, kesztyutartoba szerelheto, toltheto lampat.

Tud valaki segiteni?


Szia!

http://www.ebay.com/itm/BMW-Wh...3cc8ef404e


Itt is találsz:
http://www.ebay.com/itm/BMW-OE...mp;vxp=mtr


Stubiflex Elküldve: 2012-09-22 22:01 BMW elemlámpa a kesztyûtartóba

Szeretnek beszerezni egy eredeti, kesztyutartoba szerelheto, toltheto lampat.

Tud valaki segiteni?

Stubiflex Elküldve: 2012-09-21 22:28 Szívócsonk-pillangószelep

En csavarral akartam. Igaz, nem otosokkel, hanem hatosakat vasaroltam.
Mikor levettuk ocsemmel a pokot, lattuk, hogy az ujabb tipusu pillangoszelepek vannak benne, amelyek muanyag hazzal vannak szerelve.

Trutyilerakodas mersekelten volt. (230000 km)

A tengelyeknel nem volt szivargas, viszont a muanyag haz es a pok talalkozasanal annal inkabb. A muanyag hazon ugyanis nincs O gyurunek kialakitott hely, hanem az egeszet korbefutja egy gumi resz, ami mar elveszitette a rugalmassagat es atengedte rendesen a dolgokat. Szepen ossze is dzsuvazta mar a motor egy reszet. En meg azt hittem eddig, hogy a szelephazfedel tomiteset kell cserelnem.

Kihuzigaltuk a pillangoszelep-hazakat. A tatongo lukakba pedig muanyagbol esztergaltattunk dugokat, O gyuruk szamara kialakitott hornyokkal.