Levi46 írta:
Sword írta:
Igazából nem szeretném...eddig meg voltam elégedve velük. Régen ide hordtam a másik kocsim javíttatni. Nem BMW-sek. Ha komolyabb baja van, akkor azt nem velük csináltatom. Eddig velük olajt cseréltettem, meg egy vízpumpát. Olaj csere 4 ezer volt, hogy én vittem az olajat, a vízpumpa is 30-40e ből kijött. Pont ezért mentem hozzájuk, mert eddig korrektek voltak. Hívtam előtte más bmw-s szervizest, az látatlanba mondta telefonon keresztül, hogy sok a 3l olaj 10e km után és a motort szét kell szedni, hagyjam ott 2-3 hétre. Loll. Pedig kérdeztem is, h nem szivároghat valahol stb. Nem is értem hogy mondhatnak egyből ilyet. Féltem is a motor mosástól, de elkerülhetetlen volt..tényleg nagyon olajos volt az alja. Ma megcsináltattam azt is, hála a jó égnek, semmi elektromos hibát nem jelzett. Régebbi kocsimnál jártam már hasonlóképen. 2 nap múlva viszem újra, remélhetőleg akkor már többet fogok tudni...
Igazabol a kérdéses helyeket ahol szivaroghat az olaj le lehet fújni féktisztítóval is, tökéletesen lehozza, nem muszaly a teljes motor mosas! Nem tesz tul jot a generatornak es az egyeb elektromos dolgoknak! A szerviznél meg erdemes mindig ottlenni, hacsak nincs sajat műhelyed v csaladtag szerelő! 
Amikor tehetem, mindig ott vagyok. Generátorra is folyt rendesen olaj.

Nem tudom, hogy meg lehetett volna úgy oldani, mert sajnos volt olaj mindenütt... De már túl van a kocsi a motormosáson. Nincs gond, az a lénye

Holnap reggel viszem a kocsit, és remélem ki fog derülni, hogy hol szivárog az olaj. 1.5 éve van meg, eddig nem volt baj vele. Meg nagyon imádom. Tényleg nagyon megkímélt kocsi. Ahhoz képest amekkora motor van benne alig van fogyasztása. Nálam a vegyes 12.4 l. A motorja hibátlanul jár. Az meg, hogy szivárog az olaj, minden kocsival előfordul. Itt a gép
