Sword fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Sword Elküldve: 2014-06-15 21:23 Motorolaj

YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:

akkó az enyém kivétel igaz nekem csak harmad akkora a moci
szerintem meg sok még ha alapból bele is megy vagy 7 liter olaj, azért oké a gyár aszondja sok márkánál, hogy 1000km/1L ok. hát bartososan mondva az "anyjuk picsáját". nem 30 éves ikarus buszok ezek...


Persze,a legjobb az lenne ha semmi sem fogyna,de hát tudjuk hogy az "újabb" motorok már sajnos ilyenek.Már az M54 is ilyen volt.



oké 10ezer/1L rendben. V8 amúgy is szereti az olajat, régebben is.
de pl az enyém, 12ezer alatt kb 1decit eszik meg. jó autópályán kb 1000km-t megy ez idő alatt azt is szabályoknak megfelelően, néha azért 200 környékére be van kergetve, de van város bőven.
M54 oké az valóban szereti az olajat.
nekem sosem lesz valószínű ekkora motorú autóm, de én aggódnék, ha ennyit megenne.


Biztos, ami biztos elviszem egy szervizbe és megnézetem.....

Sword Elküldve: 2014-06-15 20:37 Motorolaj

Sziasztok! Van egy 645ci-m kb 1 éve 198e km-rel. Kétszer cseréltem motorolajt 10e km után. Mindkétszer Castrol Edge 5w-30 lett beleöntve. Castrol mintaboltból vettem az olajat.
A kocsi 10e km után kb 2.5-3 liter olajt eszik meg.
Ez még belefér? Vagy vitessem el megnézetni? Egyébként a kocsi hibátlanul működik, nem füstöl, nem csörög.....
Válaszotokat előre is köszönöm!

Sword Elküldve: 2013-10-10 13:05 Társalgó

batigol09 írta:
YELLOW írta:
mmike írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...bbe_bmw-t/

Aki még nem olvasta volna...


ahogy elkezdtem olvasni, először az első képről azt hittem egy porsche "terepjáró"
aztán ahogy olvasni kezdtem, mondom magamban, na végre egy BMW olajra visszavezetett téma lesz. bár a végére sem zártam volna ezt ki... mint ahogy tette a szakértő, meg mindneki. persze lehet valóban konstrukciós hiba, hisz láttunk már sok iylet, amit ugye a BMW nem szeret, nem akar elismerni.
azt viszont nagyon hülyeségnek tartom, hogy arra fogják, hogy a legnagyobb fokozatban nem engedi maximális fordulatra az autót, ugye ezzel van korlátozva 250km/h-ra a sebesség.
hát ezt kb az egyel alatta lévő fokozatban is eléri. illetve hogy ez azért van, hogy uyge ne legyen túlpörgetve a motor. hát kérem, ha egyesben, kettesben, stb fokozatban elengedi tiltásig, akkor mi értelme, hogy az utolsóban nem? üresben is el lehet füstölni egy motort, miközben nullával megyünk az tény, hogy kevesebb a terhelés, mert nincs ellenszél, amit plusszban le kell győzni, de a motor akkor is terhelt és pörög mint állat. szóval ez hülye indok. ez arra jó, hogy van mire fogni, nem hibázott a BMW, sem a szervíz, így nyelje be.
azt nem tudom ezeknél a motoroknál van-e konkrét olaj előírás, de gondolom még márkára lebontva is van, legalábbis itt már illő lenne. azt meg nm tudjuk a szervízben mit raktak bele. az, hogy vett hozzá "olyan" olajat, mint "amit beleraktak" az emgint egy olyan, hogy rámondani rá lehet iylen ment bele, iylet vigyen kettőt.
szóval nekem ez az ügy eléggé sántít, és amire fogták a hibát, pont annak volt a leginkább köze hozzá. itt mindneki leverte magáról a felelősséget, akinek a legnagyobb köze volt hozzá valószínűleg, mert ők "nagyok" a tulaj úgysem tud mit csinálni, kénytelen lesz beletörődni.

Nekem az első gondolatom az volt, hogy az érdi rossz körülmények között élő 'vállalkozó' nyilván azért vesz ilyen autót mert 1430-as fordulaton 92-vel szokott autózni. És nem azért hogy a pályán, úgy menjen el mellettem üvöltő motorral hogy a széllökés majdnem felborít
Plusz ki tudja mit kapott szegény autó már előzőleg...



szerinted aki ilyen autót vesz az azért veszi, hogy ne hajtsa? küldölfön pályákra járnak iylenekkel, ott mit kap? bírnia kellene akkor is. nem azért vesz valaki 500 lovas gépt mondjuk új áron 30 millába, hogy 90-nel autózgasson....


en elfogult rajongoként megjegyzem hogy nemrég arról irt a totalcar h 4 éves x5 nek szakadt el a lánc.. motor kuka... asszem 3.0 diesel volt


Fél éve vettem egy 2005 év végi 645ci-t 172e km-el. Azóta 18e km mentem vele. Az enyémben az ülések hibátlanok, sehol egy kopás kiülés.... Megkérdőjelezném azt is, hogy az említett M6-ban 92e km van. Plusz inkább gyakrabban cserélem a motorolajat mint amit a gyár előír (25e km). 10e kilométerenként lecserélem és ha netán szétmegy a motor, tudom nem én vagyok a hibás.

Sword Elküldve: 2013-04-14 20:39 Autóvásárlás

A 645i-ről mi a véleményetek? Két-három évvel idősebb kocsik hasonló árban vannak, és azok szívó motorok...


BarG írta:
Umberto írta: ...tehát akkor (szokás szerint) kilyukadtunk oda, hogy a dízelek fenntartása jóval többe kerül mint egy bármilyen szívó benzinesé. :S
Mi erre a jó megoldás? Ezzazzz vegyük a dízelt hátha majd pont mi fogjuk ki a tutijót!!! Az se számít hogy az emberek 80%-ának hót felesleges bármilyen dízel, de nem baj vegyétek, vegyétek csak mert az a menő





Nem. A válasz az, hogy gondolkodjunk és kalkuláljunk. Mert sok km esetén a nagyobb javítási költségekkel együtt is megéri a dízel. Kevésnél meg nem. A másik üzenet meg az, hogy addig nyújtózzunk, amíg a takarónk ér. Csak olyan autót vegyünk meg, amit fenn is tudunk tartani. Számoljunk azzal, hogy nem mi leszünk a szerencsés kisebbség, hanem azzal, hogy mi leszünk az átlag, ahol bizony lesznek problémák. És ha tényleg beüt a baj, akkor ne lehetetlenítsen el bennünket teljesen, legyen némi tartalékunk. Szóval ez lenne az inkább észérvekre alapozott filozófiám, nem úgy, mint a legtöbb leírt érzelmi mondandó. Ami azon alapszik, hogy ki mit útál, szeret, vagy mitől fél.





Sword Elküldve: 2013-04-14 00:22 Autóvásárlás

BarG írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
A benzin-dízel összehasonlításhoz szólnék hozzá. A kollégák arról szoktak megfeledkezni, hogy ha összehasonlítanak egy agyonbonyolított turbódízelt egy egyszerű benzinessel, akkor bizony a dízel sokkal problematikusabb, sokkal többet kell javítgatni. De ha a mai turbós benzineseket nézzük, azok tök ugyanúgy túlbonyolítottak, nagy nyomatékúak lettek, ezzel megkapták ugyanazokat a problémákat is, nagyjából kiegyenlítődnek a szervízdolgok. Egy pici különbség talán még van a dízelek korom által okozott bajai miatt, de arra meg ott van válaszként a vanos vagy mi a rák. Szóval ezek nem a megbízhatóság szobrai típusu motorok.


Igazad van, tényleg túl vannak már bonyolítva a benzinesek is. De még ami a dízel "hátránya", az a magyarországi gázolajminőség és ugye az üzemanyagrendszer a lelke.

Sword: Ha esetleg benzines mellett döntesz, valószínűleg jobban jársz valami turbó nélküli modellel.




Soha nem volt gondom a dizel BMW 320 al,pedig elég sokat megyek, odafigyelés és karbantartás kérdése, na meg persze egy megfontolt vásárlásé

Vásárlás előtt olyanhoz kell vinni aki csak BMW vel foglalkozik, vagy márkaszervizbe, inkább bukj el 3-4 autó átvizsgálásán 40-50e forintot minthogy százezreket keljen később szervizre.


Csak ez nem így múködik. A meghibásodások nagy része beépített tulajdonság, amit semmiféle odafigyeléssel sem lehet elkerülni. Vagyis el lehet, nagyfokú szerencsével. Én is azt hittem, hogy engem aztán el fog kerülni minden bajság, mert félidőben cserélek olajat mindig márkás folyadékra, jó minőségű olaj, levegő szűrőket rakattam be, ha megrezdült valami, egyből cseréltettem. Aztán mégis lett egy dugattyúgyűrű lágyulásom, ami miatt szét kellett szedni a gépet. Ez aztán megtanított két dologra. Egyrészt a dolgokat meg lehet javítani, másrészt ha tartasz a javítástól, 300e pénzért komplett motort lehet venni. Akkor mi a tökömnek rágódjak ezeken? Ha meg nincs 300e zsebben, akkor hogy mert az illető bmw-t venni?!

[/quote]

Nálam nem a pénzről szól ez a dolog. Ha lenne nagyobb választék itthon benzinesből tuti azt vennék. De sajna nincs. Külfölre meg nem akarok menni, napokat eltölteni, mert az idő pénz... Diesel kocsim soha nem volt, és nem szeretném sokat hordani a szervizbe a kocsimat a kötelező dolgokon kívül. Hozzá teszem én tényleg karban tartom a kocsit és nem hanyagolok el rajta semmit. Plusz iszonyatosan nem tudom milyenek ezek a 330d motorok...milyen a karakterisztikája, mennyire illik egy ilyen kupéhoz. Lehet beleülök és egyből megszeretem, megveszem. Hétfőn megyek megnézni egy 330d-t és reményeim szerint ki is próbálom...mondanom sem kell, már nagyon várom

Sword Elküldve: 2013-04-13 13:03 Autóvásárlás

nickname írta:
MattM325 írta:
A benzin-dízel összehasonlításhoz szólnék hozzá. A kollégák arról szoktak megfeledkezni, hogy ha összehasonlítanak egy agyonbonyolított turbódízelt egy egyszerű benzinessel, akkor bizony a dízel sokkal problematikusabb, sokkal többet kell javítgatni. De ha a mai turbós benzineseket nézzük, azok tök ugyanúgy túlbonyolítottak, nagy nyomatékúak lettek, ezzel megkapták ugyanazokat a problémákat is, nagyjából kiegyenlítődnek a szervízdolgok. Egy pici különbség talán még van a dízelek korom által okozott bajai miatt, de arra meg ott van válaszként a vanos vagy mi a rák. Szóval ezek nem a megbízhatóság szobrai típusu motorok.


Igazad van, tényleg túl vannak már bonyolítva a benzinesek is. De még ami a dízel "hátránya", az a magyarországi gázolajminőség és ugye az üzemanyagrendszer a lelke.

Sword: Ha esetleg benzines mellett döntesz, valószínűleg jobban jársz valami turbó nélküli modellel.



Soha nem volt gondom a dizel BMW 320 al,pedig elég sokat megyek, odafigyelés és karbantartás kérdése, na meg persze egy megfontolt vásárlásé

Vásárlás előtt olyanhoz kell vinni aki csak BMW vel foglalkozik, vagy márkaszervizbe, inkább bukj el 3-4 autó átvizsgálásán 40-50e forintot minthogy százezreket keljen később szervizre.
[/quote]




Egy bajom van, hogy itthon alig van benzines választék. Azt meg tényleg ne tudom mennyire illene ehhez a kocsihoz a diesel.




Sword Elküldve: 2013-04-12 14:39 Autóvásárlás

Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t


330i nem godolkodtál?


Igen, gondolkodtam, de jelenleg csak 1db fehér cupét látok a hirdetéseknél Mo.-on
Meg kell néznem még élőben, mennyire jön be a fehér szín


Az a fehér 328-as 233 le,nem értem miért van mellé írva h 330 mivel ugye az 272le!!



Én sem, de igazából a belseje azzal a barna bőrrel nem tetszik...bár lehet élőben másabb...


A link neve

A link neve

Erről a 2 kocsiról van valakinek valamilyen információja?

Sword Elküldve: 2013-04-12 14:34 Autóvásárlás

tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t


330i nem godolkodtál?


Igen, gondolkodtam, de jelenleg csak 1db fehér cupét látok a hirdetéseknél Mo.-on
Meg kell néznem még élőben, mennyire jön be a fehér szín


Az a fehér 328-as 233 le,nem értem miért van mellé írva h 330 mivel ugye az 272le!!



Én sem, de igazából a belseje azzal a barna bőrrel nem tetszik...bár lehet élőben másabb...

Sword Elküldve: 2013-04-12 14:07 Autóvásárlás

tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t


330i nem godolkodtál?


Igen, gondolkodtam, de jelenleg csak 1db fehér cupét látok a hirdetéseknél Mo.-on
Meg kell néznem még élőben, mennyire jön be a fehér szín

Sword Elküldve: 2013-04-12 13:06 Autóvásárlás

tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t

Sword Elküldve: 2013-04-12 12:34 Autóvásárlás

Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!
« előző12következő »