Sycora Elküldve: 2012-04-20 20:08 320d Motor
Sycora írta:hil írta:Sycora írta:
Azt vágom, de nekem fogalmam sincs milyen hangjának kell lennie pl. bizonyos fordulatokon a turbónak stb.... Nekem most jelenleg egy Mondeom van ami benzines. Nagyon meg vagyok vele elégedve, de a kasztnit előbb utóbb elérik a rozsdásodás jelei, meg ha városban használom szereti a gyomrát. Ami a csere mellett szól az a fórumon tárgyalt márka remélem nem alaptalan elismertsége, a galvanizált karosszéria, a hengerűrtartalom mellé társuló (nekem) elegendő teljesítmény, és remélhetőleg a hosszú hibamentes kilóméterek....
Nem akarlak elkeseríteni, de szart nem ér a "galvanizálás", mint ahogyan itt valaki nagyon komoly gyűjteményt tett közkinccsé az autó vásárlásáról. Elég sok viszonylag fiatal autót (és nem csak béjjemvé), látni, ami tuti törésmentes, de kezdődő rozsdafolt már van. Azt viszont ne felejtsd, hogy a németek telente korábban nagyon keményen sóztak. Nálunk annyira nem, mert még arra sem volt pénz. Aztán a sós vizes autóval beálltak a fűtött garázsba (mert volt pénzük arra is), na ott aztán ez volt a legoptimálisabb a rozsda indulásának.
A Hollandok: azt mondják, hogy a Skótok onnan lettek, hogy a Hollandok elzavarták maguk közül a költekezőket.....
Nemtom de én csomó nyócvanas ódit látok az utakon amik már majd 20 évesek és ugyebár azok is galvanizáltak, de nem is rohadnak. Akkor ott jobban vágják a galva témát? A fűtött garázzsal teljesen igazad van az a kocsi legnagyobb ellensége vizesen...... De bocs a nem ide vágó téma fejtegetésért.....