Sycora fórum hozzászólásai

Sycora Elküldve: 2012-04-20 20:08 320d Motor

Sycora írta:
hil írta:
Sycora írta:


Azt vágom, de nekem fogalmam sincs milyen hangjának kell lennie pl. bizonyos fordulatokon a turbónak stb.... Nekem most jelenleg egy Mondeom van ami benzines. Nagyon meg vagyok vele elégedve, de a kasztnit előbb utóbb elérik a rozsdásodás jelei, meg ha városban használom szereti a gyomrát. Ami a csere mellett szól az a fórumon tárgyalt márka remélem nem alaptalan elismertsége, a galvanizált karosszéria, a hengerűrtartalom mellé társuló (nekem) elegendő teljesítmény, és remélhetőleg a hosszú hibamentes kilóméterek....


Nem akarlak elkeseríteni, de szart nem ér a "galvanizálás", mint ahogyan itt valaki nagyon komoly gyűjteményt tett közkinccsé az autó vásárlásáról. Elég sok viszonylag fiatal autót (és nem csak béjjemvé), látni, ami tuti törésmentes, de kezdődő rozsdafolt már van. Azt viszont ne felejtsd, hogy a németek telente korábban nagyon keményen sóztak. Nálunk annyira nem, mert még arra sem volt pénz. Aztán a sós vizes autóval beálltak a fűtött garázsba (mert volt pénzük arra is), na ott aztán ez volt a legoptimálisabb a rozsda indulásának.
A Hollandok: azt mondják, hogy a Skótok onnan lettek, hogy a Hollandok elzavarták maguk közül a költekezőket.....



Nemtom de én csomó nyócvanas ódit látok az utakon amik már majd 20 évesek és ugyebár azok is galvanizáltak, de nem is rohadnak. Akkor ott jobban vágják a galva témát? A fűtött garázzsal teljesen igazad van az a kocsi legnagyobb ellensége vizesen...... De bocs a nem ide vágó téma fejtegetésért.....



Sycora Elküldve: 2012-04-20 20:06 320d Motor

hil írta:
Sycora írta:


Azt vágom, de nekem fogalmam sincs milyen hangjának kell lennie pl. bizonyos fordulatokon a turbónak stb.... Nekem most jelenleg egy Mondeom van ami benzines. Nagyon meg vagyok vele elégedve, de a kasztnit előbb utóbb elérik a rozsdásodás jelei, meg ha városban használom szereti a gyomrát. Ami a csere mellett szól az a fórumon tárgyalt márka remélem nem alaptalan elismertsége, a galvanizált karosszéria, a hengerűrtartalom mellé társuló (nekem) elegendő teljesítmény, és remélhetőleg a hosszú hibamentes kilóméterek....


Nem akarlak elkeseríteni, de szart nem ér a "galvanizálás", mint ahogyan itt valaki nagyon komoly gyűjteményt tett közkinccsé az autó vásárlásáról. Elég sok viszonylag fiatal autót (és nem csak béjjemvé), látni, ami tuti törésmentes, de kezdődő rozsdafolt már van. Azt viszont ne felejtsd, hogy a németek telente korábban nagyon keményen sóztak. Nálunk annyira nem, mert még arra sem volt pénz. Aztán a sós vizes autóval beálltak a fűtött garázsba (mert volt pénzük arra is), na ott aztán ez volt a legoptimálisabb a rozsda indulásának.
A Hollandok: azt mondják, hogy a Skótok onnan lettek, hogy a Hollandok elzavarták maguk közül a költekezőket.....



Nemtom de én csomó nyócvanas ódit látok az utakon amik már majd 20 évesek és ugyebár azok is galvanizáltak, de nem is rohadnak. Akkor ott jobban vágják a galva témát? A fűtött garázzsal teljesen igazad van az a kocsi legnagyobb ellensége vizesen......

Sycora Elküldve: 2012-04-20 19:47 320d Motor

hil írta:
Sycora írta:
jons írta:
hil írta: szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.



Húhú ezt elolvassa egy dízeles... ezek torokra mennek egyből.

az a helyzet egyébként, hogy akinek jó az kocsija, az itt lesz egyből. Akinek viszont szívás az élete mióta megvette, hallgatni fog, ez tutter.




Akkor meg kell néznem erősen mit veszek, van is egy emberke akinek több éve 320d-je van majd megkérem ha odajutok, hogy jöjjön el velem ő majdcsak jobban tudja milyennek kell lennie....

Bárkit vihetsz, a motor belébe nem lát bele!




Azt vágom, de nekem fogalmam sincs milyen hangjának kell lennie pl. bizonyos fordulatokon a turbónak stb.... Nekem most jelenleg egy Mondeom van ami benzines. Nagyon meg vagyok vele elégedve, de a kasztnit előbb utóbb elérik a rozsdásodás jelei, meg ha városban használom szereti a gyomrát. Ami a csere mellett szól az a fórumon tárgyalt márka remélem nem alaptalan elismertsége, a galvanizált karosszéria, a hengerűrtartalom mellé társuló (nekem) elegendő teljesítmény, és remélhetőleg a hosszú hibamentes kilóméterek....

Sycora Elküldve: 2012-04-20 18:21 320d Motor

jons írta:
hil írta: szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.



Húhú ezt elolvassa egy dízeles... ezek torokra mennek egyből.

az a helyzet egyébként, hogy akinek jó az kocsija, az itt lesz egyből. Akinek viszont szívás az élete mióta megvette, hallgatni fog, ez tutter.




Akkor meg kell néznem erősen mit veszek, van is egy emberke akinek több éve 320d-je van majd megkérem ha odajutok, hogy jöjjön el velem ő majdcsak jobban tudja milyennek kell lennie....

Sycora Elküldve: 2012-04-20 17:45 320d Motor

Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.

Sycora Elküldve: 2012-04-18 20:38 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
Sycora írta: Helo mindenkinek. E46-os 320D vásárlását tervezem a közeljövőben. Arra lennék kíváncsi, hogy ez a széria már galvanizált-e?


96-tól galvanizál a BMW, ha jól tudom. szóval igen.



Ok. Köszönöm, ez jó hír, mert hosszú távra terveznék......

Sycora Elküldve: 2012-04-18 20:33 Karosszéria (javítás?)

Helo mindenkinek. E46-os 320D vásárlását tervezem a közeljövőben. Arra lennék kíváncsi, hogy ez a széria már galvanizált-e?