SzaboAndras fórum hozzászólásai
« előző123következő »

SzaboAndras Elküldve: 2015-07-13 16:27 Autóvásárlás

Szebii írta: Ha komolyan erdekel a dolog esetleg nezd meg az en kocsimat, hahun nincs fent de Pesten meg tudom mutatni. 2004-es 330ci kezi6 sebesseges, sport fektarcsak, sperr difivel es h&r allithato magassagu es kemenysegu futomuvel ami pont jo palyara ~150ezer van benne es szinte minden extra benne van, 3m korul szeretnem eladni.




Az extrák engem nem érdekelnek, sőt jobb szeretem ha minél egyszerűbb, viszont a sper difi jól hangzik.

M-packettes?
Miért adod el ha olyan jó?

SzaboAndras Elküldve: 2015-07-12 14:35 Autóvásárlás

Tomi88 írta:


Aha, köszi. Mindenekelőtt meg kell jegyezzem, hogy nagyon tetszik az itt tapasztalt segítőkészségetek, hogy a lényegre koncentráltok, úgy vettem észre a legtöbb fórumból ez hiányzik, sok fórumon "le szokták hülyézni" az embert (nem csak autós fórumokon) és a vége nem a segítség, tehát nagyon tetszik a hozzáállásotok, aztán ki tudja mi lesz itt is a vége

Nos egyelőre maradva a magyar lehetőségeknél, hol nézelődjek, mert a használtautó.hu-n csak automaták vannak, szó szerint egy kettővel találkoztam ami nem az.

[/quote]

Tényleg nem nagy a választék, és én a használatutón kívül nem is használok mást, de azért van itt egy pár. 5-ös, 6-os manuálist, és SMG-t is árulnak.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9128050
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ia-8607155
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-8806283
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9132202

Ha egyik sem felel meg, akkor várj. Nem tudom, hogy mennyire sürgős, de én minden autómat hónapokig kerestem. Előbb-utóbb felbukkan egy neked tetsző példány.



[/quote]

Noooo, köszi szépen, nem értem én miért nem találtam, ez már nem rossz, én csak egyet találtam ami nem automata. Ja persze, mert én csak a pestieket néztem. Nincs kedvem elmenni a világ végére megnézni egy tucat autót fölöslegesen, mert kiderül, hyog egyik sem olyan, mint a képeken (ilyet is csináltam már )
Tudom nem szabad finnyáskodni, nem is fogok, csak most a keresés elején a közelebbiekkel kezdem.
(Egri vagyok és Pesten dolgozok.)
Sajnos itt is azt látom, hoyg pont az M-Packettes az automata :/ Pedig az de jó lenne sima kéziváltóval.
Most már kialakult a kép, hogy legyen 330-as M-Packettes (utólag nem szeretnék kínlódni M-Packett beépítéssel, már eleget szereltem egy életre, meg szerelőnek sem szeretném rögtön kiadni, inkább még keresgélek) Esetleg az M3-as is érdekes lehet, de nem az a célom, hoyg mindenképpen M3, hoyg felvághassak vele, inkább egy jobb állapotú 330-as, bár egyik barátom a Ringre inkább M3-asat javasolt, de nem akarom megdönteni Senna idejét. Vagy 330-as (természetesen M-Packettes) és később esetleg a diffi csere belefér sperre, annyi szerelést még bevállalok

Közben nézem, hogy a 325-ös is sor 6-os és az is van 190LE, az nekem már elég lenne, az is nagyon szimpatikus
Ez pl. megtetszett:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...le-9087361
Ja de mégsem, mert autókereskedő, no azzal is szívtam már meg.

És nem sürgős, de azért "életben akarom tartani" a keresgélést.

Köszi még egyszer mindenkinek

Minden ötlet, vélemény érdekel.














SzaboAndras Elküldve: 2015-07-10 04:18 Autóvásárlás

Tomi88 írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém vagy lehet én vagyok az ismerősöd?
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.


Az a nagy helyzet, hogy a BMW-t azért választottam, mert állítólag strapabíró, és nyilván egy 3000ccm 230LE-s motor sokkal strapabíróbb lesz, mint az enyém ami 2000ccm-ből 200LE, legalábbis gyárilag (ezzel lehet dicsekedni, hogy kis ccm-ből nagy teljesítmény, csak nagyon érzékeny, két H-ringes kör után vége, elmegy a teljesítmény, ami előtte is szegényes).

A téli kivonatásnak van egy egyszerű oka, az, hogy Magyarországon több sót kiszórnak egy tél alatt, mint amennyi az erdélyi sóbányák 10 éves termelése. Nem akarom, hogy megegye, úgy sem használom, akkor minek fizessem a súlyadót, meg a biztosítást. Mellesleg van lóvém (igen lehet jönni betörni), de nem szeretem szórni. Azon spórolok amin érdemes, pl. az adókon nem az autón
A futómű ne lógjon, meg semmi sem, szeretem, ha kb. legalább 2 századon belüli az illesztése az alkatrészeknek (H7/h7 tűrés az kell). De a motorban se lógjon. Most 2-3millió a keret, mehetnék följebb, csak ha ne adj Isten rommátöröm a Ringen akkor a 2-3 milliósat is baromira sajnálnám, nem még a drágábbat. Nem oktatás, csak elmondtam a tényeket.

No de a lényegre térve: most az E46 330-as benzines a favorit nálam, vagy ajánlották hasonló árban az E36 M3-ast, esetleg dízel, bár az nem a szívem csücske. Mondjuk konkrét eladó példányokat nemigen találtam csak automata váltósat, ami nem lenne rossz, ha F1-es tipusú félautomata, csak azt mondják az nem tart sokáig, nekem pedig most pont a megbízhatóság a mottóm.


Semmiképp ne vegyél dízelt. Nagyon erősek azok is, de a lényeg hiányzik belőlük; a fordulatszám. Ha pályázni jársz a kocsival, akkor ez hozzátartozik az élményhez.
Gondolom szedánt vagy kupét szeretnél. Azért 2000-2005 között van választék, még ha tényleg sok is az autómata. Esetleg próbálj külföldről hozni, pénzben nem biztos, hogy kevesebb, de talán az autó maga jobb lesz.


Aha, köszi. Mindenekelőtt meg kell jegyezzem, hogy nagyon tetszik az itt tapasztalt segítőkészségetek, hogy a lényegre koncentráltok, úgy vettem észre a legtöbb fórumból ez hiányzik, sok fórumon "le szokták hülyézni" az embert (nem csak autós fórumokon) és a vége nem a segítség, tehát nagyon tetszik a hozzáállásotok, aztán ki tudja mi lesz itt is a vége

Nos egyelőre maradva a magyar lehetőségeknél, hol nézelődjek, mert a használtautó.hu-n csak automaták vannak, szó szerint egy kettővel találkoztam ami nem az.

SzaboAndras Elküldve: 2015-07-09 22:29 Autóvásárlás

YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém vagy lehet én vagyok az ismerősöd?
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.


Az a nagy helyzet, hogy a BMW-t azért választottam, mert állítólag strapabíró, és nyilván egy 3000ccm 230LE-s motor sokkal strapabíróbb lesz, mint az enyém ami 2000ccm-ből 200LE, legalábbis gyárilag (ezzel lehet dicsekedni, hogy kis ccm-ből nagy teljesítmény, csak nagyon érzékeny, két H-ringes kör után vége, elmegy a teljesítmény, ami előtte is szegényes).

A téli kivonatásnak van egy egyszerű oka, az, hogy Magyarországon több sót kiszórnak egy tél alatt, mint amennyi az erdélyi sóbányák 10 éves termelése. Nem akarom, hogy megegye, úgy sem használom, akkor minek fizessem a súlyadót, meg a biztosítást. Mellesleg van lóvém (igen lehet jönni betörni), de nem szeretem szórni. Azon spórolok amin érdemes, pl. az adókon nem az autón
A futómű ne lógjon, meg semmi sem, szeretem, ha kb. legalább 2 századon belüli az illesztése az alkatrészeknek (H7/h7 tűrés az kell). De a motorban se lógjon. Most 2-3millió a keret, mehetnék följebb, csak ha ne adj Isten rommátöröm a Ringen akkor a 2-3 milliósat is baromira sajnálnám, nem még a drágábbat. Nem oktatás, csak elmondtam a tényeket.

No de a lényegre térve: most az E46 330-as benzines a favorit nálam, vagy ajánlották hasonló árban az E36 M3-ast, esetleg dízel, bár az nem a szívem csücske. Mondjuk konkrét eladó példányokat nemigen találtam csak automata váltósat, ami nem lenne rossz, ha F1-es tipusú félautomata, csak azt mondják az nem tart sokáig, nekem pedig most pont a megbízhatóság a mottóm.

SzaboAndras Elküldve: 2015-07-09 16:40 Autóvásárlás

YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?

SzaboAndras Elküldve: 2015-07-09 16:31 Autóvásárlás

csatis1 írta:
laleeboy írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



E36 M3 (286 vagy 321 Le)

E46 330i (231 Le)

E46 328i vagy 325i (193 Le)



E36 M3 (286 vagy 321 Le)

E46 330i (231 Le)

E46 328i vagy 325i (193 Le)

+ E46 M3 (343 Le)


Megint csak köszi a tippeket, tovább kutakodok.

SzaboAndras Elküldve: 2015-07-09 00:48 Autóvásárlás

Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.

SzaboAndras Elküldve: 2015-07-08 08:12 Autóvásárlás

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
SzaboAndras írta: Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!


Szia!

A leírásod alapján E36 325i kell neked. Úgy tudom, hogy abból volt sima 24 szelepes, Vanos nélküli motor. 192 lóerős, és az említett extrákat könnyű elkerülni, ha nincs rá szükséged. A megbízhatóság az E36 széria kora miatt nehézkes, de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót, utána szerintem nem sok baj lesz vele.

Talán még egy E34 530i vagy 535i jöhet szóba, az sem túl nehéz.

Minden későbbi szériában ott az elektronika. Ha mégis eltűröd, hogy van pár hárombetűs extra, akkor E46-os szériából válassz 325i-t vagy 330i-t 192 vagy 231 lóerővel. Esetleg egy E46 Compact 325ti. Az E46-ban már nem tudod elkerülni a Vanos-t és néhány vezetési segédletet.



szerintem amit keres az E30 M3


Vagy e31 850csi


200 paci környéke kell, könnyű autó, ez az E30 M3 és az elektronika is minimális.


Mindenekelőtt köszi mindenkinek.
Az M30 M3 elég jónak tűnik, találtam párat, bár inkább már veteránszerűen tökéletesnek tűnnek, azt meg nem szeretném, hogy utána rá se merjek nézni nehogy valami baja legyen
Nem túl olcsó, azt látom elég ritka is, persze nem zárkózom el semmitől, más tekintetben tényleg nagyon jónak tűnik.

E36 325 ... hát nem tudom... lehet jó

SzaboAndras Elküldve: 2015-07-07 21:26 Autóvásárlás

Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!
« előző123következő »