Szasza91 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Szasza91 Elküldve: 2014-10-19 22:21 Légtömegmérõ

dzsoki írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A héten a szerelőnél van a kocsi, mert hétvégén a diagnosztika szerint vagy lambda szonda vagy légtömegmérő hibás, mert néha a lambda szonda rossz értéket mutat.
Jelenség: hidegen rángat, alig van benne erő szinte 2 ezernél mintha tiltana pár másodpercig, aztán melegen megy szépen, csak nagyon lomha, valamint padlógáz közelében olyan mintha a fékre lépnék.
A szerelő a héten beletesz egy próba légtömegmérőt és meglátjuk.
Olvasgatva a fórumot én is légtömegmérőre voksolnék.
Mivel nem annyira értek hozzá, valaki eltudná mondani, hogy miért mutathat rossz értéket a szonda? Vagy ti mire voksoltok szonda vagy légtömegmérő?

Üdv.
Szabolcs


Hali!
Próbáld meg úgy hogy lehúzod a légtömegmérőt.
Menj vele egy próbakarikát, húzasd meg! Ha megszűnik a torpanás, rángatás, megvan a hiba!




Na,megvoltak a tesztek. A légtömegmérő lesz a hibás, lehúzva a csatit, megy mint az álom, de sajna a kartergáz(szűrő) is szar volt, bár még nem az volt a hibás de szétszedve láttuk, hogy már nem sok lett volna neki hátra.
Úgyhogy a héten légtömegmérő után járok. Ha valaki tud, honnan tudnék gyárit szerezni megfizethető áron, kérem szóljon, mert nincs most felesleges 90 ezrem most rá.
Köszi a tippeket, és az esetleges beszerzési infókat.

Üdv
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-10-15 21:17 hidegen rángat....

medveborke írta:
halilalipapi írta: Halihó mindenkinek!
Röviden a hibajelenség: hidegen 1500-2500 között ( tartom a gázt) torpan-rángat, ha rálépek megy mint a meszes, az alapjárat motorfék után hol leesik 500-ra hol megtart 1100-on
melegen 3000-3500 minden ok aztán menne is meg nem is, szegénykém nem tudja eldönteni mi legyen változó intenzitással hullámokban tör elő a paci, ill úgy veszem észre mintha a motorfék is hol jobban hol kevésbé lassítaná a szekeret.
Amin tul vagyok: (2 agyvérzés 3 infarktus) nah jó ott még nem tartunk összes szűrő, gyertyák fars-levegö, légtömeg mérö kiiktatása, de akkor be beindul de kis gáz és már le is hörög, hiba kod nincs.
Mielőtt neki állnék kicserélni pár dolgot kíváncsi lennék a véleményetekre.
Előre is köszönöm!



Szia!
Nekem is teljesen ugyan ez a hibám, ha esetleg sikerül megoldani, kérlek számolj be róla!
Ha rájövünk, mindenképp megírom Én is a megoldást!

Üdv!



Sziasztok!

Nem vagyok zseni a témában, csak gondoltam megosztom tapasztalataim, hátha segít.

Nekem is hasonló jelenségeket produkál az autó, írtam is a légtömegmérős fórumba pár napja. Jelenleg a szerelőnél van a kocsi, aki elvitte egy haverjához aki BMW-vel foglalkozik, és elsőnek nem a légtömegmérőt mondta hibásnak, hanem a kartergázszűrőt. Elvileg van benne egy membrán ami elöregedhet, vagy akár a cső is elöregedhet, és akkor a szerelő szerint hasonló jelenséget produkál. Holnapra feltehetően cserélik a szükséges alkatrészeket, és jelenteni fogom, hogy megoldotta-e a hibát (nagyon remélem).

Üdv.
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-10-13 17:59 Légtömegmérõ

Sziasztok!

A héten a szerelőnél van a kocsi, mert hétvégén a diagnosztika szerint vagy lambda szonda vagy légtömegmérő hibás, mert néha a lambda szonda rossz értéket mutat.
Jelenség: hidegen rángat, alig van benne erő szinte 2 ezernél mintha tiltana pár másodpercig, aztán melegen megy szépen, csak nagyon lomha, valamint padlógáz közelében olyan mintha a fékre lépnék.
A szerelő a héten beletesz egy próba légtömegmérőt és meglátjuk.
Olvasgatva a fórumot én is légtömegmérőre voksolnék.
Mivel nem annyira értek hozzá, valaki eltudná mondani, hogy miért mutathat rossz értéket a szonda? Vagy ti mire voksoltok szonda vagy légtömegmérő?

Üdv.
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-09-02 08:43 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

kempelen írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A hétvégén új üzemanyag szivattyút kapott az autó, mert elkezdett csökkenni a nyomás. Azóta jötte, már 250 km-t és az utam végén az egyik egyenesben azt vettem észre, hogy az üzemanyag jelző mutató negyed szintről felment fél-re, tehát többet mutat, mint ami benne van.

Tudnátok tanácsokat adni, mi okozhatja ezt?

Üdv.
Szabolcs


Szia,

Beszereléskor nem hajlott meg az üzemanyag szintjelző szenzor fémpálcája, amin az úszó van?
Esetleg a régi nem volt jól? Bármelyik a kettő közül.



Szia!

Passzolom a kérdést sajnos, mert nem én csináltam. Hétvégén megnézem majd. Inkább az az érdekes, hogy 250 km megtétele után történt.
Üdv.

Szasza91 Elküldve: 2014-09-01 08:37 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

Sziasztok!

A hétvégén új üzemanyag szivattyút kapott az autó, mert elkezdett csökkenni a nyomás. Azóta jötte, már 250 km-t és az utam végén az egyik egyenesben azt vettem észre, hogy az üzemanyag jelző mutató negyed szintről felment fél-re, tehát többet mutat, mint ami benne van.

Tudnátok tanácsokat adni, mi okozhatja ezt?

Üdv.
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-06-21 07:29 angel eye

Robin68 írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom az AE beszereléssel.

1. A frissen vásárolt AE-t összekötöm, rádugom a helyzetjelző csatijára, rákapcsolom a lámpát és nem világít az AE, de az index viszont folyamatosan. ha visszarakom a helyzetjelzőt akkor semmi baja.

2. Áthúztam az AE-kábeleket a foncsor mögött a gumi tömítések mellett (nem volt egyszerű) és azóta ha rákapcsolom a helyzetkelzőt, hangosan zúg benne valami valószínűleg a lámpaállító motor, majd abba marad.

Mit baszhattam el?? Egy csomó videót végig néztem és nem tűnt bonyolultnak.
Lámpa búrák le, kábel át inverterbe beköt invertert a helyzetjelzőbe és kész.
Bocsi, de kicsit ideges vagyok, hogy mit basztam el.

Please segítsetek.

Üdv
Szabolcs

Próbáld meg megfordítani az inverter polaritását a helyzetjelzőnél. Lehet, hogy nem tudja a fordított bekötést. Az index is azért világít mert automatikusan át veszi a helyzetjelző szerepét ha esetleg kiégettnek érzékeli a modul.




Köszönöm Szépen. Igazad volt, ez segített. Akkor jöhet újra a bekötés

Szasza91 Elküldve: 2014-06-20 23:06 angel eye

Sziasztok!

Van egy kis gondom az AE beszereléssel.

1. A frissen vásárolt AE-t összekötöm, rádugom a helyzetjelző csatijára, rákapcsolom a lámpát és nem világít az AE, de az index viszont folyamatosan. ha visszarakom a helyzetjelzőt akkor semmi baja.

2. Áthúztam az AE-kábeleket a foncsor mögött a gumi tömítések mellett (nem volt egyszerű) és azóta ha rákapcsolom a helyzetkelzőt, hangosan zúg benne valami valószínűleg a lámpaállító motor, majd abba marad.

Mit baszhattam el?? Egy csomó videót végig néztem és nem tűnt bonyolultnak.
Lámpa búrák le, kábel át inverterbe beköt invertert a helyzetjelzőbe és kész.
Bocsi, de kicsit ideges vagyok, hogy mit basztam el.

Please segítsetek.

Üdv
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-06-19 08:51 angel eye

Bero írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A héten vettem az E46-omba (nem projektoros, facelift előtti) CCFL angel eye-t.
Szeretném a hétvégén bekötni, és ehhez szeretnék egy kis előzetes segítséget kérni. Végig olvastam a fórumot de a bekötésekhez segítő linkek nagy része már nem volt elő.Youtubén már néztem videókat, a beszereléssel nem lesz gond, csak az elektronika bekötésével

1.Főleg az érdekel, hogy a CCFL-nél a hideg teszt mennyire lehet gond, valamint, hogy esetleg azt hogy tudom kikapcsolni?

2.Hol kell keresnem a megfelelő vezetéket a kocsiban, ha csak nem a helyzetjelzőre hanem a belső világításra is szeretném rákötni? Kép, rajz, bármi jöhet.

3. Valamint van-e valami plusz amit jó ha bevásárolók, hogy ne este keljen amikor beszerelem szaladgálni, mint pl zsugor cső, elektronikai gyors csatik stb.

A válaszokat előre is köszönöm .

Üdv:
Szabolcs



Szia! 1: Hideg tesztnél vibrálni fog a ccfl, diaggal lehet kikapcsolni. 2: A biztosítéktábla felett kell keresned egy piros-kék 0.5mm-es kábelt,ez a belső világítás. Ezt megtudod nézni multimeterrel is,hogy 100% legyen! 3: Nekem semmi extra nem kellett,csak a forasztáshoz szükséges dolgok. Bero


Köszönöm szépen a választ.
Már csak annyira lennék kíváncsi, hogy akitől vettem az AE-t, azt mondta, hogy a CCFL-t nem lehet a belsővilágításra kötni. Ez igaz.
Valamint ha a helyzetjelzőre és nyitásra is be akarom kötni akkor azt hogy kötöm, valami leírást tudnál adni? A helyzetjelzős mókát el tudom képzelni, csak azt nem, hogy mindkettő esetén most több helyre kötöm a tápot és kész?

Üdv Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-06-18 23:36 angel eye

Sziasztok!

A héten vettem az E46-omba (nem projektoros, facelift előtti) CCFL angel eye-t.
Szeretném a hétvégén bekötni, és ehhez szeretnék egy kis előzetes segítséget kérni. Végig olvastam a fórumot de a bekötésekhez segítő linkek nagy része már nem volt elő.Youtubén már néztem videókat, a beszereléssel nem lesz gond, csak az elektronika bekötésével

1.Főleg az érdekel, hogy a CCFL-nél a hideg teszt mennyire lehet gond, valamint, hogy esetleg azt hogy tudom kikapcsolni?

2.Hol kell keresnem a megfelelő vezetéket a kocsiban, ha csak nem a helyzetjelzőre hanem a belső világításra is szeretném rákötni? Kép, rajz, bármi jöhet.

3. Valamint van-e valami plusz amit jó ha bevásárolók, hogy ne este keljen amikor beszerelem szaladgálni, mint pl zsugor cső, elektronikai gyors csatik stb.

A válaszokat előre is köszönöm .

Üdv:
Szabolcs

Szasza91 Elküldve: 2014-06-06 13:32 Hibakód

YELLOW írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!
Nem rég vettem egy E46 318i BMW-t, Németországból jött a kicsike, elvben 176 e km-el.
Szeretnék segítséget kérni, hátha tudtok tanácsot adni vagy találkoztatok már hasonló problémával.
A probléma a következő. Ég a diagnosztika lámpa már kétszer voltam két helyen, mindig kitörölték és nem mondtak semmi komolyat. A diagnosztika "üzemanyag keverék" problémát írt. Akárhányszor kitöröltem, mindig tankolás után jött vissza. Az egyik helyen azt mondták, hogy azért gyulladt ki mert 95 oktánszámnál magasabbat tankoltam bele.
Egyszer magától is kialudt, de a következő tankoláskor egyből visszajött.
Az autó egyébként soha nem állt még le, pöcre indul, bár sokszor nincs meg a kellő erő benne és néha hidegen nagyon enyhén szaggat.
Az utam 80-90% át autópályán megyek vele.
A lambda szondára gondolok első körben, és mielőtt feleslegesen kicserélem remélem valaki megerősít vagy ad egyéb tanácsot, hogy mivel kezdhetném a hiba feltárást.
Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv
Szabolcs


igen akár lehet a lambda is. annak semmi köze nincs hozzá, hogy magfasabb oktánt tankolsz. nekem volt már 100-as is benne, mégsem nyavajgott. vagy nem is volt 100-as


Köszi szépen. Akkor elsődleges megnézem azt, aztán hátha megjavul.

Szasza91 Elküldve: 2014-06-05 13:44 Hibakód

Sziasztok!
Nem rég vettem egy E46 318i BMW-t, Németországból jött a kicsike, elvben 176 e km-el.
Szeretnék segítséget kérni, hátha tudtok tanácsot adni vagy találkoztatok már hasonló problémával.
A probléma a következő. Ég a diagnosztika lámpa már kétszer voltam két helyen, mindig kitörölték és nem mondtak semmi komolyat. A diagnosztika "üzemanyag keverék" problémát írt. Akárhányszor kitöröltem, mindig tankolás után jött vissza. Az egyik helyen azt mondták, hogy azért gyulladt ki mert 95 oktánszámnál magasabbat tankoltam bele.
Egyszer magától is kialudt, de a következő tankoláskor egyből visszajött.
Az autó egyébként soha nem állt még le, pöcre indul, bár sokszor nincs meg a kellő erő benne és néha hidegen nagyon enyhén szaggat.
Az utam 80-90% át autópályán megyek vele.
A lambda szondára gondolok első körben, és mielőtt feleslegesen kicserélem remélem valaki megerősít vagy ad egyéb tanácsot, hogy mivel kezdhetném a hiba feltárást.
Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv
Szabolcs
« előző12következő »