Szemy Elküldve: 2009-10-11 11:02 Társalgó
Latom kitartoan vitatkoztok, igy "bekitö" szandekkal en is hozzaszolnek.




Szemy
Szemy Elküldve: 2009-10-11 11:02 Társalgó
Szemy Elküldve: 2009-10-09 17:52 nyomatékváltó
Szemy Elküldve: 2009-10-07 21:24 nyomatékváltó
lacaca írta:Szemy írta:Timo írta: megkérem a kedves Admint, h töröljön a fórumról![]()
kössz a megfejtést, tényleg hülye kérdés volt
Timo! Sose szegyeld, nem feltetlenül kell az embernek ez ilyesmiket tudni, itt a forumon nyugodtan meg lehet kerdezni...vegülis ezert van. Viszont az autoszerelö kollegak elöszeretettel hivjak a hajtorudat hajtokarnak...teljesen helytelenül.Az viszont mar hiba.
Szemy
Szia Szemy Azért ennyire ne legyél szigorú,hiszen a hajtókar kifejezés szakmailag nem kifogásolható!-és fõleg nem hiba!
Szemy Elküldve: 2009-10-06 21:41 nyomatékváltó
Timo írta: megkérem a kedves Admint, h töröljön a fórumról![]()
kössz a megfejtést, tényleg hülye kérdés volt
Szemy Elküldve: 2009-09-13 13:44 Balesetek BMW-vel...
Szemy Elküldve: 2009-08-01 18:57 Hosszú hétvége Horvátországban
SoundkeY írta: Dehogy, örülünk, ha valaki véleményt mond. Csak annyi a kérdés, hogy ha csak fürdeni, lazulni akarunk pár napot arra se jó? Mert, hogy a szigeten nincs semmi érdekes az ok, de ez most nem is olyan nyaralás lenne, hogy nézelõdünk is. A szállás is inkább csak aludni kell meg nagyon max. esténként valakinél összeülni
Az árral szerintem nincs gond, sok helyen Balatonon nincs ennyiért szoba.
Szemy Elküldve: 2009-08-01 13:02 Hosszú hétvége Horvátországban
SoundkeY írta: Írtam azért én is 8 Vir szigetes apartmanosnak. Amint kapok infokat szólok, 1 már visszaválaszolt. Aug. 21-i érkezéssel lenne csak 6 fõre hely. 80€/éj.
Szemy Elküldve: 2009-07-15 19:58 Balesetek BMW-vel...
YELLOW írta: nem teljesen van igazad....
mert amit az autóhoz adnak mankókereket, annak teljes átmérõje megegyezik a gyári kerék teljes átmérõjével, így forgási eltérés nem lesz... itt ebben az esetben lehetett látni, hogy valszeg hátul a téli kerék volt fent, de a gumi sokkal ballonosabb mint a jobb oldalon... ha egyforma volt a felni átmérõ, akkor ugye a ballonosabb gumi teljes átmérõje nagyobb ezáltal lesz forgási különbség... remélem érthetõ, de ha kisebb a felni, és mondjuk ugye a teljes átmérõ különbség nagyobb volt mint 2,5%, akkor igenis lehett gond, a mankókerék meg a gyárihoz van igazítva, ha nagyobb teljes átmérõjû kereket teszel rá, azaz nem váltóméretet, az a te felelõsséged, ha úgy használsz mankót...
egy audis ismi járt így, hogy hátra peresebb gumik kerültek, és az ESP folyamatosan nyekerget fékezni alig tudott vele
Szemy Elküldve: 2009-07-15 18:42 Levegõszûrõ, pollenszûrõ
Szemy Elküldve: 2009-07-15 18:37 Balesetek BMW-vel...
kempelen írta:Szabb1 írta:
A különbözõ méretû hátsókerék/gumi tudja annyira befolyásolni az autót, hogy elveszítsék felette az uralmat? (180-200-as tempónál)?
Hogy tudja e? Mi az hogy.
Azt nem állítom, hogy 50-nel nem tudsz elcsorogni a gumihoz vagy a nagymamához, mert el tudsz menni ha normálisan vezetsz. De manõverezni, száguldani egyenesen ostobaság. Pont az benne a veszélyes, hogy kiszámíthahatlan a viselkedése az autónak. Két különbözõ mintájú, méretû guminak különbözõ a tapadási határa.
Persze persze írta a sok sumakker hogy az hülyeség, õ 120-al is tud különbözõ méretû/mintázatú gumikkal menni.![]()
![]()
Persze tud, de nem tudja meddig. Most még ilyen nyáron eléggé kitolódik annak a veszélye, hogy eldobja az ember magát ilyen kerekekkel az úton. Télen aztán igazán agyament aki így közlekedik.
Amúgy mint mondtam ez nem azt jelenti, hogy leesel az útról ha át akarsz menni a nagymamihoz a szomszéd utcába. Ettõl függetlenül én nem is indultam volna el ezzel, nehogy száguldozzak.
Szemy Elküldve: 2009-07-14 16:54 Balesetek BMW-vel...
Szemy Elküldve: 2009-07-13 22:31 Balesetek BMW-vel...
Szemy Elküldve: 2009-07-05 23:00 E46 TÍPUSHIBÁK
steve01 írta: Ez lehet hülye kérdés, sõt biztosDe a hardy tárcsa az mi?
Az tudom h a váltónál helyezkedik el de h minek azt nem vágom
Szemy Elküldve: 2009-07-05 15:28 hûtõ
YELLOW írta: nekem olyan kérdésem lenne, hogy a hûtõvíz szintet mikor érdemes, vagyis mikor kell megnézni, hogy valós szint eredményt kapjunk...
ugyanis amikor leállítom a motort, és utána egy 10 perccel nézem a szintet, akkor az úszó majd kiugrik a helyérõl, viszont ha egy nao után, akkor meg le van esve a kiegyenlítõ tartály aljára... nem melegszik az autó meg semmi, csak õsszel volt hûtõvíz cserém, és mintha nem anyni ment volna bele mint amennyinek kellett volna, igaz maradt a blokkba is, de már öntöttem utána párszor... szóval mikor tudok a szintrõl valós képet kapni?