Szemy fórum hozzászólásai

Szemy Elküldve: 2014-02-06 14:15 Autóvásárlás

csbalu írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ly-7448954

Vajon aki E92-t vesz annak fizetnie kell azért felárat hogy manuális klíma legyen benne vagy pisztolyt fognak a fejének hogy ne rendelje meg???


En ugy gondolom, valahol ez ugyanannyira kritika a BMW-re is, mivel egy premium markanak kikialltott közepkategorias coupe autoban a 2000-es evek vegen szeriaban meg manualis klima van. A magyar felarakat nem ismerem, de Nemetorszagban min. 600-800 euro körül van a digitalis klima felara. Ennek megfelelöen mar jo nehany E92-t is lattam manualis klimaval, többnyire nagyobb (volt köztük 330i is) motorral.

Szemy Elküldve: 2014-01-28 22:13 Autóvásárlás

Darius írta: Üdv!Érdeklődnék mi a vélemény a 2.2(170) lovas benzin motorrol?Olvasok róla jót is rosszat is(gyujtotrafo,Eszi az olajat).Ki mit gondol errol a motorrol,mi lehet a valosag ,megbizhatosag stb?


Szia!

Egy közeli baratomnak van egy ilyen motorral szerelt 2004-es kombija. 8 evesen 150.000 km-rel (tacho szerint) vette egy rokonszenves idös nemet hazaspartol. Sajnos nehany kisebb es par nagyobb beruhazas utan elmondhato, hogy most mar "csak" eszi az olajat. Lassan az összes tömites ki van mar cserelve a motoron, igy a szivargasok szepen meg is szüntek, viszont a motorolajat ugy eszi (kb. 1 l/1500 km), mint ha fizetnenek erte. Ezen tulmenöen volt a motornak egyeb meghibasodasa is (VANOS megadta magat = automentö), ami tovabb rontotta a jonak mar egyebkent sem nevezhetö autovasarlas megiteleset.

Persze egy peldabol semmifele keppen nem szabad semmilyen tanulsagot levonni! Viszont en mindenkeppen inkabb a 2.5 literes motor fele iranyitanalak, a fogyasztaskülönbseg nem szamottevö.

Szemy

Szemy Elküldve: 2014-01-24 18:50 Autóvásárlás

hil írta: Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil


Szia hil!

Ha jol tudom nekem pont olyan motor volt az automban (2002-es E46 318i 143 LE / 200 Nm), mint amilyet Te keresel. Nekem nem volt soha gondom a motorral, nagyon szepen muzsikalt (sokkal szebben, mint a mostani "mechanikus orajel"). Kedvezöen fogyasztott (nalam 7.9 l/100km volt) es nekem eleg is volt a teljesitmenye. Viszont en 49.000 km-rel vettem az autot es kb. 110.000 km-rel adtam el, igy nem tudom mennyire hasznos Neked ez az informacio.

Szemy

Szemy Elküldve: 2014-01-24 16:21 Autóvásárlás

csbalu írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!


Szia!

Bizony nagyon jo, hogy megkerdezted.

Elsö körben nagyon fontos azt megemliteni, hogy a dizel autoknak magasabb az adoja es a biztositasi költsegei is altalaban. Kb. 200-220 euroval dragabb a 2 literes dizel eves adoja, valamint a biztositasi dija is olyan 200 euroval volt dragabb (SF1 kategoriaban) annak idejen, amikor nekem is E46-osom volt. Tehat evi 400-420 euroval kapasbol többe kerül a 2 literes dizel, mint a 2 literes benzines.

A meghibasodasi valoszinüsege egyertelmüen nagyobb a dizel motornak, de a benzin motor is el tud romlani. Ezen felül pedig szamos mas alkatresz is tönkre tud menni, ami motorfüggetlen. Hogy a javitas mennyibe kerül, az bizony Töled is függ: eredeti alkatresz/felujitott alkatresz/utangyartott alkatresz es hogy hol javittatod meg, illetve milyen gyorsan van szükseged az autora. Alapvetöen ajanlatos az atlagos karbantartasokat Magyarorszagon elvegeztetni, de ha valami fontos egyseg tönkrement pl. Münchenben, akkor bizony azt ott kell megcsinaltatni. Marpedig ilynekor röpködnek a 100 vagy akar 1000 eurok.

Viszont jo hir, hogy barmilyen autot is veszel, mindig piszok draga lesz a hivatalos javittatasa Nemetorszagban.

Szemy

Szemy Elküldve: 2014-01-19 17:12 Olajcsere

BarG írta:
10 évvel ezelőtt én kb 140e-et fizettem az első olajcserémért a 3d-ben, márkaszervízben. 1 liter olajért 8000 Ft-ot kértek ....


Az igen! Legalabb erzi az ember, hogy miert dolgozik.

Egyebkent ez a 140.000 forint csak az olaj es olajszürö cseret tartalmazta?

Szemy Elküldve: 2014-01-19 14:23 Olajcsere

tzoli írta:
bmw320d4 írta:

Mindegyik márkaszervizben hasonló lesz az ár.

De miért ragaszkodsz márkaszervizhez?


Szia!

Az autó vezetett könyves, végig márkaszervizben szervizelt , így ragaszkodnék hozzá ha egy mód van rá.

Annyi kérdésem még lenne, hogy a fékfolyadék és fékolajcserre mennyire jogos? Computer szerint 2015-06 lenne az esedékessége, nem értem miért írták bele ezt is az ajánlatba. Annyit tudok, hogy vannak ezek a "kisebb" szervizek, illetve a nagyobb revíziók, amikor több kopó alkatrészt is átnéznek, illetve cserélnek.

Előtte Volvo s40-em volt 2005-ös, megtanultam, hogy igen is van értelme a vezetett szervizkönyvnek. Fontos a követhetősége is, így ezért döntök most a márkaszerviz mellett. Ha mást nem is, de az olaj és a szűrök cseréjét mindenképp itt szeretném elvégeztetni. Értékesítésénél egyre több embernél csak olyan autók jöhetnek szóba, aminek a javításai lekövethetőek.

Egyébként imádom az autót. Régen nem tudtam mi az a BMW érzés, de azt hiszem kezdek ráérezni. : )



Szia!

Elöször is üdvözöllek itt a forumon. A markaszerviznel vezetett szervizkönyvet en teljesen megertem, en is hasonlo megfontolasbol csinalom igy.

Viszont nekem a 108.000 forint eleg soknak tünik egy sima olajcserenek. Mondom ezt ugy, hogy en januar elejen vittem Budapesten szinten markaszervizbe a paripamat (igaz nem BMW, de 3 literes dizelmotor van benne), ahol nekem is olaj-olajszürö illetve a levegöszürök (2db) csereje zajlott. Az egesz összesen 58.000 forintba került, igaz az olajat en vittem, ez tovabbi 80 euro = ca. 24.000 forint volt (2x5 literes). Ha Neked csak sima olaj-olajszüröcsere van (egy 2 literes dizelmotorban) 108.000 forintert, az szerinten igen draga.

De remelhetöleg a BMW-s kollegak többet fognak tudni segiteni Neked.

Szemy

Szemy Elküldve: 2014-01-18 14:05 Autóvásárlás

BarG írta: Generáljunk egy kis vérdízel - vérbenzines vitát?!
Az elmúlt ~400e km-t dízelekkel tudtam le, eddig a magasabb szervízköltségeket bőven kompenzálták az alacsonyabb fogyasztással. Ráadásul a benzinesek épp most erősítenek bele a karbantartási költségigénybe ....

Ami inkább érdekes kérdés, hogy megfussam-e a használtautó eladási próbálkozásokat, hátha egy párszázezerrel többet tudnék kicsikarni a meglévőért. Őszintén semmi kedvem harcolni a magyar használtautó vásárló réteggel. Látva az itteni hozzászólásokat is, hogy a többség hibátlan autót akar 2 fillérért. Majd küzdenek a problémával a szalonosok, bár szerintem nem lesz nehéz dolguk. Tegnap összeírtam, hogy eddig mit cseréltem a gépemen, hát két A4-es oldal tele lett! Magam is megrémültem tőle.



Eszem agaban sincs benin-dizel vitat generalni, arrol nem is beszelve, hogy nalam egy autovasarlasnal (különösen uj auto eseteben, amit valoszinüleg en soha nem fogok venni) nem csak a penz/fenntartasi költseg szamit, hanem szamos mas penzben nem kifejezhetö (esztetikai, müszaki) tulajdonsag, igy nincs ertelme erröl akar csak beszelgetni sem. 3 eve en is egy 3 literes dizelmotorral küzdök, nem modnom, hogy szerelem volt elsö hallasra, es azota sem tudtunk közelebb kerülni egymashoz. Emiatt is irtam - termeszetesen egyaltalan nem komolyan - hogy kar azert a "d" betüert. De nem vita indito volt es nem is kötekedesnek szantam! Igy rendicsekk a dolog?

Egyebkent en is megprobalnam szemelyesen eladni az autot, szinte biztosan jobb arat tudnal erte kapni, mint amennyiert beszamitjak. Ha csak 1-2 szazezer forinttal is jobban jarsz, azert abbol is lehet venni nehany liter üzemanyagot, nem?

Szemy

Szemy Elküldve: 2014-01-18 01:07 Autóvásárlás

BarG írta:
zoliika írta:
ohh,meine Güte!Eladod?Szabad kérdezni az új kiszemelted tipusát "F".. mennyi?




F32, 430d



De kar azert a "d" betüert a vegen!

Szemy Elküldve: 2014-01-16 12:41 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

Abban azert igazat kell adni rece65 kolleganak, hogy nem teljesen egyertelmü a topik neve. Sajnos lehet ugy is ertelmezni (raadasul helyesen), hogy az "utaster" szora nem vonatkozik a "hangok" szo.

Ezt kiküszöbelendö lehetne igy irni: utaster/belsöter hangok, zörejek, jelensegek

Szemy

Szemy Elküldve: 2014-01-14 13:38 Első ablaktörlő

csbalu írta:
SP_323i írta:
csbalu írta: Tudna Nekem mondani valaki 2 pontos méretet hogy mekkora kell előre jobbra balra és hátra? Több félét olvastam már pl. 500mm/580mm, 475mm/550mm ? Melyik legyen nem akarom hogy kilógjon az ablakon és kikoptassa a gumit vagy valamit.


Hali!

A nagyobb méret a normál ablaktörlő, a kisebb meg az új szilikonos.
Innentől már csak el kell döntened milyet szeretnél


Most rendelek és a
Bosch Wischerblatt Aerotwin Nachrüstset AR728S 3397118904 -
Bosch Wischerblätter Twin 394S 3397001394 -
Bosch Wischerblatt Aerotwin Nachrüstset AR607S 3397118909 -

Ezekről konkrét tapasztalat?

Pont fele árban vannak mint itthon...........


Szia!

Ugy emlekszem nekem a BMW-men a Bosch Aerotwin tipusbol volt a hosszabbik. Alapvetöen nem volt gondom vele, bar "eleg hamar" elkezdett csikozni (akar 4-5 honap hasznalat utan is). Mondjuk en evenkent - rendszerint tavasszal - mindig csereltem öket.

Szemy

Szemy Elküldve: 2014-01-09 23:43 Autóvásárlás

nickname írta: Kb két hete adtam el az SLK mercimet, megállapodtam egy sráccal telefonon, hogy bajáról jön fel és nem akar szart venni. "mondtam neki hogy az egyik lámpán van egy kőfelverődés, amire azt mondta nem gond látta a képen az nem befolyásolja a megállapodott vételárat" Mondtam neki bevisszük a szervizbe ha gond van az autóval én fizetem az állapot felmérést, és az útiköltségét.

2 nap múlva jött, bevittük a KÁRPÁT utca MERCEDES -be átnézték az autót nem találtak semmi hibát, mondtam neki hogy akkor írjuk meg a papírokat fizet és mindenki megy a dolgára.

Ekkor elkezdi hogy ö 150.000 forinttal kevesebbet ad az autóért mert a lámpa csere ennyibe kerül. Na ekkor elpattant az agyam kifizettem az állapotfelmérést beültem az autóba és egy szó nélkül otthagytam az embert. 15 perc múlva hív telefonon hogy akkor mégis megadná azt az összeget, megköszöntem neki hogy feljött és leraktam a telefont. Persze másnap egy szlovák srác az eredetileg hirdetett áron szó nélkül elvitte.



Na vegre, ismerös szavak: Mercedes illetve Karpat utca. Igaz a karpat utcai Mercedes szerintem huncut egy kicsit, most voltam naluk egy hete, de valoszinüleg lenyultak a vitt olajamat...es nem tudom mit töltöttek helyette belw. De legalabb a szerviszes hölgy csinos es kedves.

Szemy

Szemy Elküldve: 2014-01-09 14:37 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!


Szia ZoleeSRB!

A megtett km-töl (vagy maskeppen üzemidötöl) es az eletkortol soha sem szabad elvonatkoztatni, mivel az autokban semmi sincs elettartamra meretezve. Arrol nem is beszelve, hogy mennyi nem fem (müanyag, gumi,...) alkatresze van az autonak, ami az egyszerü külsö behatasokra (hideg, meleg, napfeny...) is mar "öregszik", nem beszelve a mechanikai igenybeveteltöl, amit a megtett km-k alatt kap.

Valahol egy masik irasomban mar bemutattam egy konkret peldan keresztül miert nem mindegy, hogy egy auto 50.000km-t, 150.000 km-t, 250.000 km-t vagy 350.000 km-t futott, igy ezt most itt ismet nem tennem meg.

Az autogyarak kb. 200.000 km-es ciklusra tesztelnek, tehat ez az a tartomany, ahol nagy valoszinüseggel az auto rendben lesz. Hogy utana mi törtenik, az egyfelöl az autogyarat nem is nagyon erdekli, masfelöl nagymertekben attol függ, hogy a "kifaradasi görben" meddig jutott el az adott alkatresz az elözö gazdainal. Es ez egy borzasztoan nagy bizonytalansag.

Korabban irta BarG kollega, hogy nincs megelegedve a BMW-vel mint autogyarral, csak annyi szerencseje van, hogy a többi marka vagy hasonlo vagy meg rosszabb. Teljes mertekig beletrafalt a dolog közepebe. Tavaly majus ota dolgozom egy stuttgarti autos cegnel (ami a sportautoirol hires), de meg itt is olyan megdöbbentöen "alacsony" minösegre kell tervezni, hogy most probalok visszamenni Kölnbe a DEUTZ-hoz, mert ott sokkal jobb szakmai fejlesztes volt...pedig en azt hittem, hogy ez a ceg elörelepes lesz nekem...

Ettöl függetlenül nem allitom, hogy egy idösebb/többet futott auto mindenkeppen rossz. Csak a valoszinüsege lesz magasabb a meghibasodasnak, illetve a rejtett hibaknak.

Remelem ezert nincs harag köztünk!
Szemy

Szemy Elküldve: 2014-01-09 13:07 Autóvásárlás

lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy

Szemy Elküldve: 2013-12-06 10:22 Társalgó

hil írta:
anubisz írta: Ezt most tényleg komolyan mondjátok? Ha már nekem kell megmagyarázni,a vérvétel eredményét ( pedig csak 4 óra múlva vették le ) az ópiát származékokat a vérben,azt, hogy ha vodka volt a kocsiban, ki tudja előtte mit ivott,és hol,főleg, hogy pont ezzel vágta agyon a dumát,a ráivásos védekezést,mivel ezek szerint nem lehetett volna érezni a vodkát rajta,azt, hogy közben sms ezett, hogy kb 170 el ment,hogy még csak nem is fékezett, lángolt a 4 ember, ez meg neki állt vodkázni jaj ne !!!!!!! ezer éves ügyvédi trükk ez a ráivásos duma.
Ha te ezt csinálod a Szlovákoknál 15 évet kapsz, a sitten meg szétrúgnak minden zárkába, úgy utálják a Magyarokat.
Na mert BMW vel csinálta, így legyen ártatlan. Ámen!!! Ha a ti családotokat irtotta volna ki, nem így beszélnétek! Csókolok minden Rezesova drukkert!!


Sziasztok!
Én csak azt akartam volna kijelenteni, hogy az igazságot kéne kideríteni, de ez hazánkban szinte mindig elveszik.
Nekem úgy 10 éve volt egy ehhez nagyon hasonlatos esetem, igaz halál nem volt, gyorshajtás, meg pia sem, csak a másik autó totálkáros lett. Én Mondeoval, ellenfél kispolszkival. Ö jött elém az M3-an, csúnya baleset volt. Lett neki azonnal szemtanúja, stb, mindenki ellenem volt. Életjáradékot követelt tőlem (na nem lett nyomorék, még csak meg sem sérült senki, csupán a lelki trauma miatt akarta), de én nyertem, a sok hazudozásba bele gabalyodtak, itt kiderült az igazság.
Szóval ebből kiindulva átélem a csaj helyzetét, és mint fentebb írtam: az igazság kiderítésére kéne törekedni
hil


Teljesen igazad van hil, az igazsagot kellene kideriteni. Azonban ez az egyik felnek (aki a hunyo a dologban) soha sem az erdeke. Es minel több penze/kapcsolata van az ellenerdekeltnek, annal jobban tudjak palastolni a dolgot. Szomoru, de ez van.

Ha tisztesseges, becsületes ember lenne, akkor egy ilyen eset utan kiallna es vallalva minden hibajanak a következmenyet elmondana, hogyan törtent a baleset = mi is az igazsag. De ennel a gondolatmenetnel mar bilibe log a kezem es illik felebrednem.

Szemy



Szemy Elküldve: 2013-12-04 14:10 Mi lehet a baj?

PBazsi írta:
anubisz írta: előtte meg méress kompressziót, mégis milyen a motor tömítettsége, ez a minimum,!!! ez eszedbe jutott már? lehet az egyik hengerbe törött egy lehúzó, aztán az zabálja meg, szerintem ennyit nem szik a szimering, 10 ezer alatt 10 liter olaj!!!


Köszi a hozzászólást, kompressziómérés még nem volt, most kezdem még csak beleásni magam, h. kiderítsem mekkora a baj ("hová tűnt démonhill" ill. az olaj). Kompressziót hol mérnek amúgy?


Szia!

Teljesen igaza van anubisz kolleganak. Elöször probaljatok meg minel pontosabban lokalizalni a hiba helyet, a nem hibas alkatreszeket kizarni a keresesböl.

Habar irtad, hogy kivülröl nem latszik semmi olajfolyas, azert a biztonsag kedveert meg egyszer at kellene nezni nagyon alaposan a motortblokkot. Biztos ami sicher. Igy mar jo nehany tomitest ki tudtok zarni. Ezutan mindenkeppen kompressziomerest kellene csinalni, de meg jobb lenne, ha az u.n. nyomasvesztesegmerest vegeznetek el. Ezzel tovabbi jo nehany hibaforrast ki tudtok zarni a gyanubol. Es igy haladni szepen tovabb...

Mindenfelekeppen meg kell talalni a hibat, es azt orvosolni, mert ha nekialtok kicserelni talalomra a fel motort (vagy az egeszet), akkor nemhogy a BMW-t, de meg az autokat is megutalod egy eletre.

Es termeszetesen kell egy hozzaertö es megbizhato szerelö is, amit talan a legnehezebb a mai vilagban talalni.

Nekem is ugyanilyen autom volt, es semmi problemam nem volt vele. Nagyon drukkolok, hogy viszonylag gyorsan es olcson meg lehessen javitani az autodat!

Szemy