Szemy Elküldve: 2012-11-09 15:41 Motorolaj
vivaladiesel írta:YELLOW írta:
régen??? inkább egyre jobban. vegyél add meg a vonalkód első 3 számjegyét és megmondom hamisított szar van-e benne.
nekem mindegy, vegyétek.
Egyetértek Yelloww vezérrel. Vegyétek!
Bár jobban jártok ha más kárán tanultok (az enyémen). Én egy jó nevű alkatrész hálózatnál vettem castrolt aranyáron tehát nem a bolhapiacon vettem féláron a cigányoktól...(B-vel kezdődik és ÁRDI-val folytatódik a cég neve...).
Miután lecseréltem az olajat édesanyám vw Polojában, indítom a motort: hallom, hogy ciripelnek a hidrotőkék...
Ezek után én már nem bízok a castrolban. Tehát nem az interneten keringő vélemények alapján írom ezt hanem személyes tapasztalatból.
Szemy Elküldve: 2012-10-27 21:40 Olajzabálás
BarG írta: Jópár oka lehet, hogy egye a motor az olajat, a legegyszerűbb, legolcsóbban orvosolható, ha a karterszellőzésre fogjuk a dolgot. Ez kb 10e ft-ból megvan + munkadíj - úgyhogy egetverő költségekbe nem lovalták magukat. Egyszer egy szerelő azt mondta, hogy a szivacsos karterszűrő jobban olajleválaszt, ha több a kartergáz, akkor a szivacsossal kisebb az olajfogyasztás, az áramlástörőssel több olaj elég.
A megadott olajcsere periódust tényleg nem tudják az olajok, csatlakozok anubiszhoz, cseréld gyakrabban! Volt már rengeteg weboldalon vita arról, hogy mennyi az elfogadható olajfogyasztás, és bizony mindenki mond mindenfélét. Ökölszabályként én azt mondom, hogy egészséges motor 10-15e alatt 1 liter olajat megehet (meg is eszik, csak néhányan azt hiszik, hogy az övék ugyan dehogy - de azok a motorolajukban örülnek az égéstermékeknek, a benzinnek meg a gázolajnak) akkor pont a felső jelről az alsóra csökken a szint, de utánaönteni még nem kell. Ha ettől több a fogyásod, akkor ott valami kezdődik és csak a tűrésedtől függ, hogy meddig hagyod romlani a helyzetet. Most majd nézegetheted a szintedet és vagy 2000 km után meglátod, hogy valóban az volt-e a baj, amit cseréltek, vagy lehet tovább keresgélni.
Szemy Elküldve: 2012-10-16 12:45 Autóvásárlás
Szemy Elküldve: 2012-10-03 22:37 Valaki segítsen
DEU36 írta: Sziasztok, szeretnék tapasztalt segítő válszt kérni.
Vettem egy ilyen kocsit, a következő hibái vannak:
-indítás után kb 10mp sárgán felvillan az olajlámba, aztán 10mp.-ig világít, majd elalszik, várhat ennek a sensornak a cseréje a köv. olajcseréig, éppen frissen cseréltettem.
-pirosnál állva, egyszer csak leesett az ajapjárat 500-ra, ott dadogott, majd kicsit felment, gázadásra minden ok volt, de percekig alig volt alapjárat.
-hidegindításkor alapjárat teljesen leesett, motor csak második indítózásra indult el, akkor már volt alapjárat.
hibakódokat kiolvaststtam:
vezérműtengely jeladó sensor
termosztát.
Egy hosszú út előtt állok, kell-e ettől parázni, vagy legalább a vezérmű jeladót minél előbb érdemes cseréltetni? drága dolog ez? mit okozhat még?
azt mondta a srác, lehet ez a sárga olajlámpa is elmúlik, ha kicseréltetem a vezérmű jeladót. érdekes.
1 hete van nálam az autó, direkt azért vettem német autót, mert a francia elektronikákat mindenki szídja, na remélem nem csalódok tovább, mert eddig már 3 hibába futottam.
köszi, ha valaki hozzászól, vagy elmeséli mit okozott nála a jeladó hibája.
Szemy Elküldve: 2012-09-29 16:01 Fékjavítás
Alesi írta:Milan írta:Alesi írta: Sziasztok!
Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.
Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?
Az a baj, hogy ha anyagában nagyon elvetemedik, hiába esztergáltatod, nem lesz jó
soha. Én ugyanígy beszoptam ate powerdisk, kb 100 km volt a tárcsában, a munkahenger gondolt egyet megszorult, kész.
3x volt sztergálva, 2 különböző májsztrónál, utóbbinál még az agy része is kívül-belül
és a mai napig nem 100-as, felemelem, megforgatom a kereket és hallom még mindig hogy
cisssz-cisssz-cisssz. Beleuntam, lesz@rom. Pedig fékezésnél nem rángat, bár nem
szoktam akkorákat fékezni hogy liluljon mert nem száguldozok, de mégis valahol
csak bosszant.
Egy esélyt adj neki azért, nem tart sokáig levenni sem, és kb. 1500 ft-ért megcsinálják, hátha...
Akkor asszem en ugrok "Beleuntam, leszarom" reszre. Bar nekem rangat egy kicsit fekezeskor, de nem eletveszelyes, ami meg a legkevesbe hianyzik az meg most pont az, hogy megint fekekre kelljen koltenem.
Szemy Elküldve: 2012-09-25 15:31 Autóvásárlás
DrBMW írta:
Köszi! Nem jobban járnék egy 318ci benyással? Dízellel nem akarok szívni,sokkal többe van a javíttatása. Meg amúgy is nem sokat járnék kocsival. Főleg városba kell. 1,5 milkáért pedig vannak tip top állapotú E36 kupék 318is. Ezek is nagyon tetszenek! E46 még jobban! Még az lenne a kérdésem,hogy E36-E46 alkatrész árak kb. egyárba vannak? E46 318Ci 1995 cm³ – 105 kW (143 LE) motorról mi a véleményetek? ez ugye 6 hengeres?! városba mennyit fogyaszt? 8-9 liter? Mondjuk annyira nem érdekel a fogyasztása,de azért ne zabáljon 12-14 litert városba.
Szemy Elküldve: 2012-09-20 23:00 Társalgó
YELLOW írta:zoliika írta: Azt hiszem megdöntöttem minden eddigi egyéni rekordomat: pontosan 4 hét alatt 7200 km.........
én egy év alatt alig megyek ennyit
Szemy Elküldve: 2012-09-14 20:37 Kerékcsere szerszám
Real írta: Hány Nm-rel kell meghúzni e46-on a kerékcsavarokat hivatalosan? Sehol nem találom... Valaki leírná nekem, hogy mi van a könyvben? Nagyon köszönöm, fontos (és sürgős) lenne.
Szemy Elküldve: 2012-08-25 12:09 Üzemanyag fogyasztás
Alesi írta:csbalu írta:
Jól látszik hogy a 320i-nek a fogyasztása mennyivel jobb már az E91-ben mint az E46ban. 320d és 330d kb ugyanott van csak erősödtek a motorok.
Az E90-ben 20i mar 4 hengeres, nem 6, ezert a kulonbseg. Szamomra inkabb 320 dizel es benzin kozti osszvissz kb. 1 liter kulonbseg fura, mer ezzel, ha a szervizeket figyelembe veszem, siman kijohet, hogy olcsobb a 20i-t fenntartani.
Kivancsi vagyok, mit mehet egy E90 LCI 20i 170 loval
Szemy Elküldve: 2012-08-23 11:01 Autóvásárlás
Szemy Elküldve: 2012-08-16 11:53 Megvegyem? Vegyek ilyet?
Matyi330 írta: Sziasztok!
Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.
Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.
Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.
A válaszokat előre is köszi!
Szemy Elküldve: 2012-08-03 23:15 Autóvásárlás
BarG írta:YELLOW írta:BarG írta:
Akkor már én is hadd szaporítsam a szót......
Engem igen mellbevágott, amikor a vadiúj autómban meghallottam a REVERSE rádiós-MAGNÓT! Hát komoly lelki törés volt, a Leonom után, amiben minimum három kategóriával szólt jobban a gyári cucc (a kormányról meg az ülésekről már értekeztünk itt). Villámsebesen kibasztam belőle a gyári magnósrádiót meg a hangszórókat és került bele Blau csúcsrádió meg igényesebb hangszórók, meg mélyerősítő és mélyláda, ami nem sok helyet foglal, de lök egy-két kategóriát a hangzáson. Mondanom se kell, a Blau nem illeszkedik az összképbe, de inkább legyen jó. A világítását össze lehetett hangolni a gyári színekkel, azzal semmi probléma sincs. A gyári naviról inkább nem is szólnék, mert minek, az inkább a rögeszme kategória.
háde Te újonnan vetted, akkor mér nem úgy kérted, hogy HK-val? amúgy sem vót ócsó, nem fért volna bele?
Azért nem vettem HK-t, mert álmomban se jutott eszembe, hogy egy bmw-be alapáron ilyen szart rakjanak!!! Azt hittem, hogy a bmw név AUTOMATIKUSAN jó minőségű dolgokat jelent. Főleg ugye, hogy az egyik csúcsmodellt vettem. Aztán rá kellett jönnöm, hogy alaposan tévedtem - több fronton is.
Szemy Elküldve: 2012-08-02 13:00 Autóvásárlás
vivaladiesel írta:YELLOW írta:
szerintem az E46-ban nagyon tré a gyári navi. elavult. az újakban sokkal jobb. én is gyárit akartam, de letettem róla, pedig egy időben nagyon pörögtem rajta.
Ezt aláírom. Nekem az e46-ban gyári navi volt... Legszívesebben néha belevágtam volna egy nagyot. Használhatatlan, pontatlan. Egy 50 000ft-os media marktban kapható navigáció simán felülmúlja!
Szemy Elküldve: 2012-07-27 23:48 Autóvásárlás
zoliika írta: Tessék "tündérmesés" csillagos barátom!Ha nekem nem ill. a bajoroknak akikkel együtt vagyok azoknak sem akkor itt van ez......ez is tündérmese