Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2011-05-01 22:39 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Segítség kéne. Felraktam ugye az m-packetet amiben van ködlámpa,és be kéne kötni. Gyárilag nem volt benne ködlámpa,tehát a lámpa kapcsolót ki kell cserélnem,ez eddig ok. Hogy kéne bekötnöm,hogy működjön? GM-re rá kell kötni,stb..? Köszi!


Nézd meg a WDS-ben, megtalálod a bekötést. Complete vehicle->Body->Lighting->Fog lights

Tano Elküldve: 2011-05-01 18:29 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

fanta2 írta: Sziasztok!

Mint az első hozzászóló én is levegőszűrőt szeretnék cserélni E91 320d. A korábbi linkek már nem élnek, ha valaki egy kis segítséget adna hogy mit kell leszerelni. A motorburkolat ok, a légbeömlő is lent van már látom a szűrő oldalát de itt megakadtam.

Előre is köszi.


Azért azt jó lenne tudnunk, hogy melyik fajta 20d motor van a tiedben, mert nem csak egyfajtával gyártották. M47N2 vagy N47? Én az M47-re tippelek, akkor ez a kép segíthet.

Esetleg a profilodban kitöltheted az adatlapot.

Tano Elküldve: 2011-04-30 17:44 Valaki segítsen

Szerintem az esetedben egyben kezelheted. Ha a WDS-ben rákeresel az AUC Sensor-ra, akkor meg tudod nézni a bekötését. Van egy fűtés része, és van az érzékelő része. Ez 4 vezeték, egy csatlakozón keresztül. Vagy a vezetékekkel van probléma, vagy a szenzor lehet rossz. Szerintem utóbbi, de nézd meg a kábelezést is.

Tano Elküldve: 2011-04-24 17:13 Egr szelep

Kenyi írta: Az EGR szelep és tisztítás témakör már világos. Már csak olyan kérdésem lenne, hogy ha leszerelem a szelepet és kitisztítom, a visszaszerelésnél ugyan olyan állásba kell állítani a szelepet ahogy volt, vagy azt beállítja az autó magának? Kérdés másképp: bajt csinálok-e azzal, ha a szelepet nem olyan állásba szerelem vissza ahogy volt kiszereléskor? gondolom nem, mert vákuum szabályozza, viszont nem tiszta teljesen a működési elv. Köszi a segítséget!


Hm, te magát a vákumszelepet is szétszedtet vagy mi?
A szelepet rugó nyomja zárt állásba, a vákumszelep ennek ellenében nyitja ki. Tehát alapesetben csak egyféle állása van, nem tudsz rajta semmit állítani kézzel szerintem. Nem tudom elképzelni milyen másik állásra tudsz gondolni...

Tano Elküldve: 2011-04-23 22:28 Valaki segítsen

szeda írta: Sziasztok,


Keresek 150 lovas 20D mocihoz robbantott ábrát, illetve a meghúzási nyomatékokról táblázatot.Hengerfej le-fel szerelés lesz, ehhez kellene.
De bármilyen szerelési dokumentáció jöhet a profilomban lévő emailcímre.

Köszönöm


Szerintem töltsd le és telepítsd a TIS-t, ebben megtalálsz mindent amire szükséged van.

Tano Elküldve: 2011-04-22 19:54 Motorolaj

Kristen76 írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta: Sziasztok!

Egy linket keresek,ahol azt magyarázza a videó, hogyan lehet a műszerfalon lévő két kis tekerő gomb segítségével nullázni lehet az olajcsere számlálót.

köszönöm


csak egy tekerőgomb kell, és amúgy asszem a tiédnél még nem működik, de erre nem veszek mérget


mindegy!de egy próbát megérne


Youtube a barátunk: www.youtube.com/watch?v=2K8AF-vuL8E

Tano Elküldve: 2011-04-17 17:59 Műszerfal kijelzés

jons írta: A próba megvolt. Szereztem egy benzines 98-as óracsoportot. Ezen sem megy a BC úgyhogy jöhet a felprogramozás. Viszont az új óracsoporttal meg nem megy a "service reset/brake fluid reset" Ez a funkció csak a későbbi óracsoporttokkal működik vagy ez meg nem évjáratfüggő?


Igen, évjáratfüggő a műszerfalról resetelhetőség.

Tano Elküldve: 2011-04-08 19:26 Segítsetek!

miniyakuza írta: Sziasztok!

E91-em van és múltkor láttam egy angol nyelvű videót itt az oldalon ami megmutatja hogyan kell visszaállítani az olajcsere után fedélzetit!A baj csak az, hogy nem emléxem melyik topikban volt és azóta nem találom!Ha valaki esetleg tudja megköszönném a linket!


Szerintem erre gondolsz.

Tano Elküldve: 2011-03-27 18:14 Valaki segítsen

Bero írta: Köszi! És még 1 kérdés: hol kell szétszedni a belsőt,hogy cseréljem a tükröket és hogyan?


Először is le kell venni az ajtókárpitot. Ha még nem csináltad, akkor erről van már leírás másik topikban. Utána még le kell venni az ajtó elején található műanyag takaróelemet alulról kezdve. Ezután már hozzáférsz a tükörhöz. 3 csavar tartja, és a vezetéken sem kell semmit vagdosni mert van rajta csatlakozó. Visszarakás fordított sorrendben.
Nekem is ilyen tükröm van, az elektromos behajtást én sem kötöttem be utólag, mert még sosem hajtottam be a tükröt, nem hiányzott ez az opció. Ha meg kellene, akkor kézzel még mindig be lehet hajtani ezt is.

Tano Elküldve: 2011-03-21 23:59 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Vagy éppen potenciális tolvaj bácsik voltak a közelben. A korábban olvasottak alapján az ő kütyüik is hasonló jelenségeket produkálnak. Ezért nem előnyös a kulcs nélküli nyitás/indítás, mert le tudják másolni a rádiójeleket ha kellően közel vannak.

Tano Elküldve: 2011-03-21 23:49 Társalgó

Qucsy írta: emberek..azt az infót szereztem hogy v.ki tud nekem segíteni abban,hogy az autóm alvázszáma alapján utána keresni hogy az valójában 1.6-os vagy 1.9...aki tud segíteni az szóljon..köszön előre is..


A már sokat emlegetett online ETK-k valamelyikébe beírod az alvázszámod és megkapod az autód motorkódját. Abból már gyerekjáték utánakeresni melyik is van a tiedben...

Tano Elküldve: 2011-03-20 19:36 nincs belül index

Próbáld ki a műszerfaltesztet (titkos menü 2-es) hogy úgy megy-e.

Tano Elküldve: 2011-03-17 02:19 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! A belső konzolt (ahol a kézifék van, pohártartó),hogy kell kiszedni ? Köszi!


Az oldalán körben benyúlva ki tudod pattintani felfelé. Kis fülek tartják a helyén.

Tano Elküldve: 2011-03-17 02:17 Fûtés - Klíma

balabanz írta: Sziasztok!
Nem olvastam végig minden oldalt a fórumban ezért nem tudom, hogy valakiknek van e ilyen problémája. E46 320d-m van és a fűtés/digitális/ bekapcsolás után kb 5-10 perccel csak maximális fordulaton nyomja be a levegőt. Hiába leveszem minimumra, akkor is csak maxon megy!
Tudtok valami tanácsot adni mi lehet a probléma?
Előre is köszi mindenkinek!


Igen, jól gondolod, volt már ilyen problémája másnak is. A hiba oka nagy valószínűséggel a süni hibája lesz.

Tano Elküldve: 2011-03-11 14:12 fékcsere

seta írta: Mester urak!
Meg tudnátok mondnai nekem h a féken melyik csavart mekkora nyomatékkal kell meghuzni?
Előre is köszi!!


Töltsd le EZT a doksit, ebben megtalálod a szükséges nyomatékokat.