Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2010-04-17 19:18 Extra gyors találkozó!

Örülök hogy ismét láttalak titeket skacok. Maradtam volna még szívesen, de így is 1/2 1 volt mire hazaértem
No de majd legközelebb tovább leszek, most már gyakrabban fel tudok majd menni ilyen gyorstalikra...

Tano Elküldve: 2010-04-16 17:27 Extra gyors találkozó!

Most én is tiszteletem teszem 1-2 óra idejére...

Tano Elküldve: 2010-04-16 13:52 Gumi

tiburon26 írta: sziasztok!erdekelne hogy 225.55.16 gumi felmegy e46-ra?


Felmenni felmegy, de nem váltóméret. Az a 205/55 R16 lenne. Szóval ennek nagyobb lesz picivel az átmérője, többet csal a km-óra stb...

Tano Elküldve: 2010-04-15 19:54 hûtõ

Kristen76 írta: hali

adnál egy pontos címet?


Elég dok helyen van. Válaszd ki a hozzád legközelebbit: Meteor

Tano Elküldve: 2010-04-15 19:50 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

YELLOW írta: de most gondoljátok már végig, ez csak pech...
én vagyok a hülye, mondja... meg akart lepni, ha meg akart lepni, akkor miért kellett volna nekem tudni, hogy ki kell töltenem, a postázási című izét, mikor nem rendeltem kártyát??? gondolkozzatok már. most teljesen izé, miatt vagyok lehülyézve... jah direkt csinálom... szándékosan nem töltöttem ki azt az adatot, nehogy el tudja postázi a meglepi kártyát


Öcséém. Ha kitöltöd a címet azzal még nem rendelsz automatikusan kártyát. Nekem is ki van töltve, de még nem kértem újat. Majd ha kérek akkor már nem kell azt is kitölteni. Nem olyan bonyolult ez gyerekek...

Tano Elküldve: 2010-04-14 22:37 E46 karosszéria, lámpák, indexek

reynalt írta: sajna nem tudom a számát,utoljára meg márciusban volt bejelentkezve,megtudná esetleg valaki adni?


Persze: 06-70-öt7-99-22öt

Tano Elküldve: 2010-04-14 15:03 Turbo

david00 írta: Hello.
Köszi a gyors választ! Még annyit szeretnék,h. azt kilehet tisztítani vagy a egyátalán szétlehet szedni, vagy ugy ahogy van cserélni kell?? Netán ha cserélni kell honnan tunék ilyesmit beszerezni?


Első körben cseréld ki az EGR-nek az ugyanilyen szelepével, mert azt is ilyen vezérli. Azt az EGR szelep alatti részen találod meg, ha követed a vákumcsövet. Ha azzal működik jól, akkor ezzel van a gond. Ha azzal sem jó, akkor más lesz a probléma.
Egyébként lehet tisztítani, van benne 2 szűrő is, azok el tudnak tömődni az idők során.
Ha meg venni kell, akkor cikkszám alapján bármelyik szervízben, vagy itt az oldalon pl m_attila klubtárstól tudsz venni.


Tano Elküldve: 2010-04-13 22:49 E46 gyári színek

YELLOW írta: ez jó lenne ha tudnám a kódot


Hát nézzétek meg az autóban a tablón.

Tano Elküldve: 2010-04-13 18:54 Turbo

david00 írta: Sziasztok.
Lenne egy kérdésem! Mért van az ha a vizhőfokom még NEM érte el a 80-90 fokot, akkor megy a turbo, de ahogy eléri akkor hol megy-hol nem!


Nem a turbóval lesz ott a gon, hanem a geometria vezérléssel. Egy elektromos vezérlésű vákumszelep ami vezérli a geometriát állító mechanizmust. Szerintem ezt nézzétek meg. Valamint a csöveket, lehet valamelyik megrepedt. Ha annyira nem volt érthető, akkor nézzed meg az alábbi
ábrát. Az 1-es elemről lenne szó.

Tano Elküldve: 2010-04-12 23:43 Féktárcsa és fékbetét

Gabor1980 írta: Hy!

Fekbetet csere elott allok es azt szeretnem tudni hogy van e valami trukje vagy siman ki lehet e cserelni! ABS a kocsi ez szamit e vagy nem! Egyik haver mondta mivel ABS van benne csavaros a dugattyu tehat nem lehet siman visszanyomni! Ez valoban igy van? Ha legteleniteni kell akkor az ABS est is ugyan ugy mint a simat pumpa kinyit beesik elzar pumpa elven kell?
Lecci irjatok mert nem akarom elbaszni!

Koszi szepen!


Egyszerűen lehet cserélni, nincs benne semmi extra. Ha a kopásjelző még nem jelzett, akkor még azt is vissza tudod rakni. A dugattyút is vissza lehet nyomni. Ha fékolajat nem cserélsz le akkor még légteleníteni sem kell, mert nem lesz megbontva az a része.

ITT találsz ábrát hogy hogyan is épül fel a fék.
Leveszed a 7-es rögzítőt. Utána kicsavarod a hátsó csavarokat (2db) ami a 2-es számnál vannak, és akkor le tudod emelni a nyerget (1-es elem) a betétekkel dugattyúval együtt. Betét ki, némi tisztogatás és mehet vissza a helyére fordítva.

Tano Elküldve: 2010-04-12 21:11 Üzemanyag fogyasztás

SoundkeY írta: Ugyes voltal Tiba !.....
Agip diesel tech nafta, 400km tav, kb 230km Bp ! es 170km orszagut ( Horiek stb )......ratankoltam 24,4l,.... 6,1l / 100km


Ez most akkor pozitív ajánlás akart lenni

Tano Elküldve: 2010-04-12 16:13 Kasza mester 0670-5799225

Hori írta: Hogy ne cseszegessen a rendőr. Mesternél van komplett lámpamosó e46 hoz fillérekért



A működését is megnézik mikor ellenőrzik? Vagy elég ha csak látszólag ott van? Mert akkor egyszerűbb kicserélni csak a bajuszt. Úgyis sok rosszat hallottam róla mennyire elfröcsköli a vizet a lámpamosó...

Tano Elküldve: 2010-04-12 14:00 Részecskeszûrõ_

[quote="lepke]Helo
Akkor ha jól értelmezem a kipufogó véget kell nézni,és eldönthető a részecske szűrő

üdv zoli
[/quote]

Igen. Ha a dízelnek egyenes a kipuffogóvége (mármint gyári dobbal ) akkor részecskeszűrős, ha lefelé hajlik akkor anélküli.

Tano Elküldve: 2010-04-11 14:07 Autómata váltó hibakód

Gabor1980 írta: Ma tegnap megemeltem az elejet es megmozgattam a kerekeket kelet nyugati iranyba. Lattam a lengokart ami mozgott a szilentbe a vegen. Az akkor csereigenyes igaz? Vagy kis mozgas kell neki?


Ha könnyen mozog benne akkor cserés.

Tano Elküldve: 2010-04-10 19:35 Autómata váltó hibakód

JanoE46 írta: A jobb hátsó féked mióta szorul?Mert nekem is volt ilyen problémám,és nem tudtunk rájönni mi volt a baja.25-ször szétszedtük,megjárattuk,minden jó volt rajta,mégis szorult néha.Gondolt egyet menet közben,és egyszercsak elkezdett visítani,mert már felmelegedett.Miután sokadjára szedtük szét abbahagyta,nekem ez komplett fékcsere után jelentkezett egyébként.Azóta már más embertől is hallottam,hogy a jobb hátsó szorult.Ha valaki tudja mi lehet(ett) ennek az oka,megírhatná!


Szerintem olyan sok lehetőség nincs ami miatt szorulhatna, főleg ha csere volt. Valószínűleg nem lett eléggé megtisztítva a dugattyű, ezért nem tud rendesen visszahúzódni. Fékcsere után ugyanis sokkal jobban vissza kell tudnia menni a házába, mint a kopott rendszernél. És a felülete rozsdásodik amíg a kopott rendszer van fent, mert nem megy vissza teljesen olyankor és a kilógó rész kap áldást bőven. Na ezt kell letisztítani róla.
A másik lehetőség a kézifék rendszere a tárcsa belső oldalán. Pl mosás után haljamos beragadni ha behúzva hagyják.