Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2009-12-13 09:37 Vicces :)

YELLOW írta: van itt aki szeret horgászni?

http://ize.hu/click.php?id=139...d%3D102116


Hogy valaki ennyit bénázzon Biztos nagy sikere van ennek a mûsornak, kivéve ha nem vágják ki ezeket a bénázásokat...

Tano Elküldve: 2009-12-12 18:49 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Brad85 írta: Hali

Nekem az e46 136 Le-s autóm van, vagyis most veszem érdemes cserélni a kartergáz szûrõt? Nem tudom mikor volt cserélve.
Mennyibe kerül egy ilyen?


Ha nem tudod mikor volt akkor mindenképp érdemes kicserélni, nem egy nagy összeg. Kb egy 10-es, ha csak a betétet cseréled akkor 5-6

Tano Elküldve: 2009-12-11 09:46 Bemelegedés

bmw320d4 írta: Nem hiszem, hogy cserélve volt.
Az enyém 2000.01-es és simán müködik, a haveromé pedig 99.09-es és neki is mindig ment a dolog.


No, megnéztem a leírásban, és ott E46-ra 99/09-et ír, hogy akkortól van. Ez jónak tûnik, mert az enyém 99/07 havi, vagyis a 99/03-as szériába tartozik...

Tano Elküldve: 2009-12-11 00:42 Bemelegedés

bmw320d4 írta: 2 hete sincs, hogy egy 98-as 20d-n nulláztam, nem tudom a te autódon miért nem megy.


Lehet hogy neki már volt cserélve a mûszeregysége esetleg?

Tano Elküldve: 2009-12-10 23:11 Bemelegedés

bmw320d4 írta: Az SI reset nem csak 2000x után müködik, én még eddig minden E46-on ott nulláztam.


Hát pedig az én 99-es vasamon nem megy. Gyári leírásban olvastam hogy 2000 valahányadik hótól mûködik a gombokkal.
Nos, akkor én hogy tudnám elõvarázsolni :

Tano Elküldve: 2009-12-10 21:07 Bemelegedés

EstokSzabi írta: Bocsánat, de mi az a titkos menü?


Másnéven szervízmenü. Plusz információk érhetõk el benne, valamint a 2000/x hó utáni masinákon a szervízintervallum is ott nulázható. Így tudod elérni:
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm

Tano Elküldve: 2009-12-10 09:05 Kippuffógó rezgéscsillapító?

kempelen írta:
Nos két kérdés ezügyben:
- Ilyen egyszerû dolgon múlhat?
- Úgy látom csak automatákon létezik?


- Ezek szerint igen, ennyin is múlhat.
- Nem csak az automatának van ilyen rezgéscsillapítója.

Tano Elküldve: 2009-12-09 18:38 Vicces :)

Hülye arabok, így leamortizálni egy szép bömöst...


YouTube videó

Tano Elküldve: 2009-12-09 00:51 Üzemanyag fogyasztás

Lacci írta: Tényleg! Mit is csinál a legfelsõ gomb a multikormány tempós részén?
Azt valahogy sose használom, a mûszerfalon megjelenõ tempomat jel van azon is.
Csak I/O meg + - -al navigálok.


Ha I/O-val kikapcsoltad a seb tartást, mert pl motorfékezel, akkor utána a felsõre rányomva visszakapcsol és visszagyorsít a korábban beállított sebességre.

Tano Elküldve: 2009-12-07 21:11 Vicces :)

[quote="bmwszabi"]A fõnök irodája..............és a tied.

YouTube videó

He-he, ez aztán a szívás...

Tano Elküldve: 2009-12-07 17:42 Ablaktörlõ lapát

jencispy írta: Ez a BOSCH Aerotwin mivel jobb mint a sima Bosch S?
Azon kívül h jobban néz ki...


Egyenletesebben töröl, illetve kissebb a szélzaja is sokkal.

Tano Elküldve: 2009-12-07 16:28 Ablaktörlõ lapát

Lacci írta: Bosch Aerotwin A606S lapátokat vettem.
5ezerbõl meg is lett boschos havertól.

Szóval új dobozos cucc, könnyen fel is dobtam.

Néha csinál olyat, hogy a vezetõ elõtti lefele menet nem törli le, amit a másik lapát felfelé kitolt.
Tehát mintha lefelé nem érne hozzá néha az üveghez.
Még csak ablakmosóval és szemerkélõ esõnél tesztelve.

Látott valaki ilyesmit aki ilyet rakott fel?

Amúgy persze mindenhol makuláltalnul menne


Nekem is ilyen van fent, igaz én 2x ennyiért vettem, mert nincsenek ilyen ismerõseim. Te kis mázlista, legközelebb neked szólok.
A vezetõoldali ablaktörlõkarról iktasd ki azt a lelógó kis fület, és akkor jól fog törölni, sztem azt fenthagytad.

Tano Elküldve: 2009-12-07 14:24 Egr szelep

jencispy írta: Áhh értem köszi.
De akkor a szívócsövet is illene és nem utolsó sorban a szívósort. -ami már nagyobb meló.
Vagy az EGR a legszûkebb keresztmetszet a rendszerben és ezért emeli ki külön?


Természetesen lehet azokat is takarítani. De leginkább az EGR szelep, és az azután lévõ szívósor tud koszolódni, mivel az EGR-en jön be a forró kipuffgáz ami ráégeti a belsõ oldalra az olajat (mivel valamennyi olaj jön a turbóból illetve a kartergázból) meg a kipuffgázban lévõ kormot.

Tano Elküldve: 2009-12-07 12:48 Egr szelep

jencispy írta: Egyébként miért érdemes ezt külön kitakarítani?
(Perzse azon kívül h mimnden pöpec legyen
Elég retkesnek tûnik a képeken.


Pont ezért, mert ilyen retkes lehet. Ezáltal leszûkíti a szívócsõ hasznos keresztmetszetét, ergo kevesebb levegõt kap a motor. Nem mellesleg ez a kokszos trutyi le is válhat darabokban, ami nem tesz jót a motornak ha beszívja...

Tano Elküldve: 2009-12-04 01:04 Valaki segítsen

bmw320d4 írta:
Ez egy jellegzetes 204d1 hiba. kell neki egy torok és légtömegmérõtakarítás, turbóbeállítás, vákuumrendszerellenõrzés, adagolóreset és szoftverfrissítés.
Ha ezek megvannak, menni fog mint a golyó még jó sokáig.


Pontosan, ezt én is tanusíthatom, nálam is hasonló jelenség volt és a szoftverfrissítés óta semmi ilyesmi nem jelentkezett...