Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2009-10-27 17:14 Bmw-s vegyes videók

Robinson írta:
YouTube videó



Ezeket szépen meghágta Azért a tulajok biztos meglepõdtek, hogy nem az oldala van meghúzva...

Tano Elküldve: 2009-10-27 17:11 izzítógyertya

Csum írta: megtörtént a csere!! rá kell tenni gépre és ki ütetni a hibakódot a gyertyákra nézve vagy magától eltünik az által hogy az izzítás vezérlõ jó?


Mûködni fog rendesen, de a hibakód nem tûnik el magától, azt ki kell törölni...

Tano Elküldve: 2009-10-27 08:14 állófûtés

bmw320d4 írta:
Ja, csá! müx a cucc?


Igen, azóta is tökéletes, köszi...

Tano Elküldve: 2009-10-26 23:36 állófûtés

bmw320d4 írta: Mivel '99-es a masinája így igen, a gázolajos van benne neki...


Ez nem törvényszerû, láttam már 99/10 -es autót amiben már elektromos volt.[/quote]

Oh, sorry, akkor revidiálom nézetem. Majd megnézem a doksikban mikortól van elektromos

Tano Elküldve: 2009-10-26 22:29 állófûtés

wagusty írta: És pillanatnyilag Webasto kieg.fûtés van benne ami gázolajjal müxik?

üdv


Mivel '99-es a masinája így igen, a gázolajos van benne neki...

Tano Elküldve: 2009-10-26 22:28 izzítógyertya

Csum írta: meg érkezett ma végre a várva várt új izzítás vezérlõ, mert mint kiderült tényleg az a rossz nagymértékben köszönhetõ ez Tanonak is!! köszi!
holnap ki lesz cserélve és remélem onnantól kezdve nem lesz gond a 10fok alatti hõmérséklettel illetve a "traktor" hanggal!


Szívesen máskor is! Örülök hogy segíthettem.
Üdv!

Tano Elküldve: 2009-10-21 13:46 légzsak_

genya írta: Szerintem meg lehet hogy érdemes lenne computerre tenni, mert most egyik reggel az indítás után nálam is égve maradt.Elmentem a szerelõhöz és megállapítottuk, hogy a vezetõoldali légzsák átvezetõje a ludas....
Ha megnézeted,legalább pontosan tudni fogod mi is a bibi....


Ha el-elalszik neki magától akkor biztos hogy az ülésfoglaltság jelzõ, mivel a többi összetevõ hibájánál nem alszik el a lámpa a mûszerfalon, csak ha kitörlik a hibatárolót.

Tano Elküldve: 2009-10-20 22:20 izzítógyertya

Csum írta: megtörtént a gyertyák bemérése és teljesen jók!! viszont a gép szerint három hibás így akkor marad az izzítás vezérlõ kizárásos alapon!!! vagy lehet más is hibás? az a baj részletesen nem írja ki a gép csak annyit,hogy a három gyertya nem jó azt nem,hogy az izzítás vezérlõ a rossz azt csak az általatok írottak alapján gondolom!!! ki mit gondol mi lehete a hiba???


Még meg lehet nézni a vezetékeket meg a csatlakozókat is, de ha azok is jók akkor csak a vezérlõ lehet a hibás.

Tano Elküldve: 2009-10-20 19:31 Társalgó

Ha már futómûrõl van szó. Az alábbi futómûtuningot lessétek...



Elég elszánt az ipse...

Tano Elküldve: 2009-10-19 21:01 izzítógyertya

Csum írta: sziasztok!

holnap viszem beméretni a gyertyákat!
tudja valaki hogy milyen értékeket kell mutasanak ha jók???


Az attól függ hogy neked a 136 vagy a 150 lovas motorral van. Leírom mindkettõt hátha kell majd másnak is késõbb. Tehát

320d 136 LE:
Feszültség (U): 12V +/-0,5
Áramerõsség (I) 5 mp után: max 13-15A
Áramerõsség (I) 60mp után: kb 10A
Hõmérséklet (T) 5mp után: 850 C
Ellenállás (R) 20 C: 0,5-2 ohm

320d 150 LE:
Feszültség (U): 5,3-7,8V
Áramerõsség (I) 5 mp után: max 7-9A
Áramerõsség (I) 60mp után: kb 8A
Hõmérséklet (T) 5mp után: 1070 C
Ellenállás (R) 20 C: 0,5-2 ohm

Forrás TIS, typed by Tano

Tano Elküldve: 2009-10-19 20:49 meg akar halni a bmw :|

viktor írta: Adagoló csere utáni hiba.


Resetelve lett az adagoló meg az adaptációk törlésre kerültek? Ilyen csere után ez is kell...

Tano Elküldve: 2009-10-18 18:17 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Csum írta: sziasztok!

tudd valaki jó áron elsõ jobbos illetve balós lámpa búrát?
szeretném kicserélni az enyémeket, mert nagyon be mattúltak viszont ahol néztem darbja 25.000Huf valaki olcsóbban???


Kérdezd meg m_attilát. Bal oldalt az alkatrész rendelés menüpontban megtalálod az elérhetõségét...

Tano Elküldve: 2009-10-17 09:54 Termosztát

Csum írta: értem merre keressem ezt a kisegitõ fûtést? illetve,hogy tudom meg állapítani azt,hogy müködike vagy sem? be kell mérni vagy van rá valami más megoldás amivel itthon is megtudom nézni javítani vagy esetleg cserélni?


Nos ebbõl két fajta van. Ha jól látom a tied már a 150 lovas, szóval aban valószínûleg az elektromos fajta van. Helyileg ha jól emléxem a jobb elsõ kerékdob környékén a lökös mögött keresd. De zet egy hasonló motoros tulaj biztos pontosabban meg tudja mondani. Ha van Webasto fûtésed is, akkor azt az ablak elõtti kis rekeszben találod menetirány szerint jobb oldalon.
Az alábbi oldalon az "Auxilary heating" részben látod, hogy mit kell keresned. Vagy ha végigköveted a vízcsöveket akkor is rátalálsz.

http://bmwfans.info/parts/cata...ditioning/

Megnézni úgy tudod legegyszerûbben, hogy meghallgatod, hogy megy-e indítás után. Ezekben a hûvös idõkben be kell kapcsolnia indítás után. Ha a kimenõ oldalán meleg a vízcsõ akkor mûködik értelem szerint. A nagyobbik fajta (Webasto) az hangosabb mivel gázolajos, nem elektromos. Sztem neked az elektromos van alapból mert a 150 lovasokat már azzal szerelték.

Tano Elküldve: 2009-10-16 20:53 Termosztát

Csum írta: sziasztok!
olyan problémám lenne, hogy kicseréltettem mind két termosztátot viszont alapjáraton ha járatom a kocsit akkor mehet akár fél óráig is akkor se megy fel a hõfokom 40fok fõlé, menetközben nincs vele gond mert beindítom megyek vele 5-7 kmet és a víz 80fok fölöt van tartaja nem esik vissza!!!!
csak a hideg indításnál nem akar az istenért se fel menni csak ha megyek vele!!!
miért van ez tapasztalta már valaki?


A dízelnek kicsi a hõvesztesége. alapjáraton ezért melegszik nehezen. A kisegítõ fûtésed lehet nem megy, mert indítás után az segítene elõbb bemelegednie. Az hogy 5-7 km alatt bemelegszik az jó, mivel kap terhelést, úgyhogy én a kisegítõre tippelnék..

Tano Elküldve: 2009-10-16 10:10 Akkumulátor

SoundkeY írta: Akkucserenel jo megoldas ha tolton van kozbe az auto ?


Minek? Teljesen felesleges töltõre rakni közben az autót. Akksicserénél semmi lényeges adat nem veszik el, szóval sztem csak fölösleges szívás ilyennel próbálkozni...