Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2009-06-27 11:45 Eladó Facelift elõtti TITÁN EZÜST motorháztetõ (képek)

Tiba, és az ablakspricnis mûanyagrácsod nem vált fölöslegessé mint ahogy beszéltük? Ha igen, akkor érdekelne mégmindig.

Tano Elküldve: 2009-06-27 11:13 Turbo

George írta: Van egy olyan hibakódom hogy:

- C0530 Turbocharger pressure control circuit
Gondolom a turbófeltölõvel van valami, vagy annak az ellenörzésével, de esetleg valaki tud többet mondani??

Van még pár hibakódom ha valaki fejtegetni szeretne
Örülnék a segitségnek!

thx


Szerintem a turbód vákumos vezérlésében lévõ nyomásszabályzónak az áramkörében lehet valami hiba. Az alábbi ábrán az 1-es elem ez a nyomásszabályzó:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Ennek elektromos a vezérlése, és ezzel szabályozza a turbó geometriáját vákummal, és ezáltal a töltés nagyságát a fordulatszám függvényében.

Tano Elküldve: 2009-06-27 11:07 Turbo

Gary írta: Sziasztok!

Tudna esetleg valaki segíteni, szeretném megtudni, hogy a 2003 07. havi 320d Bömösömben pontosan milyen Garett turbó található? Úgy tudom voltak változások a 150 pacis modellen belül is. Ha nem muszáj nem szeretném kiszedni a turbót hogy megbizonyosodjak róla.

Köszi a válaszotokat elõre is: Gergõ


Garrett GT1749V van benne. Ahogy néztem mindegyikhez ezt írja, de utánnanézhetsz itt:

http://www.fts.it/catalog/c1/1...o_Cars_Bmw

Tano Elküldve: 2009-06-18 21:32 Segítség!!!

Én is így voltam vele, de aztán robinson felvilágosított. Nem mindegy hogy hova írod be. A formulád amúgy jó. A profil beállításainál is meg lehet adni az aláírást, illetve a "személyes adatok" -> "adataid megváltoztatása" oldalon is. Nos ezek szerint te a nem jó helyen próbáltad. Próbáld a másikon.

Tano Elküldve: 2009-06-14 18:39 Füstprobléma!

A progi az INPA volt, és +/- 3-tól piros a mezõ. És az is a korrekciós értékeket mutatja, mint a korábban belinkelt DIS-progiból készült nyomtatás.

Tano Elküldve: 2009-06-12 14:56 Társalgó

Tano Elküldve: 2009-06-09 14:02 Hifi beszerelése e46-ba

Fekete320d írta: 3. Az erõsítõ helye. Arra gondoltam, hogy a pótkerék fölé teszem., mert a csomagtérben csak a láda lenne jó. Azt így is ki kell venni, ha fel akarom hajtani a pótkerék fedelét. Ott ugye meg tartja az ember a sok mindent. (gumipókok, elsõsegélyláda, stb...)

Akinen van véleménye azt szivesen várom.

Üdv. Gery


Én is tudok ajánlani egy helyet. A csomagtér teteje belülrõl. A galerimben látsz képet példának. Ott kevés helyet vesz el, mert ritkán van addig megpakolva, és szinte nem is látszik, nem kell ki-be pakolgatni.

Tano Elküldve: 2009-06-07 14:39 kormány

Nem fontos leakasztani az akksit, csak akkor a gyújtást ne add rá
Ha neked még a régebbi fajta 4 külõs van (az évjáratból gondolom) akkor annak a hátsõ részén 2 db T30-as torx csavart kell kicsavarni, utána le tudod venni a légzsákot meg a gombokat, és ezután hozzáférsz a kormányt rögzítõ központi nagyobb csavarhoz. Ha jól emléxem 17-es.

Tano Elküldve: 2009-06-07 14:35 5. Soltvadkerti BMWPower.hu Találkozó 2009. június 19-21.

TE viszed, felállítod és szunyálsz benne. Vagy alszol az autóban, az is egész kényelmes tud leni

Tano Elküldve: 2009-06-06 14:25 Szívócsonk-pillangószelep

Nekem a vákumszeleprõl volt lehúzva a csõ, és így nem nyit ki. Az eredmény ugyanaz.
Most ezzel az átíratgatással kisérletezgetek, hogy kevesebb trutyit engedjen át, de hibakódot se írjon. Most hogy már van diagom, így jobban rá tudok nézni a dolgokra

Raven: Csörgess meg majd valamikor, aztán megbeszéljük, rá tudunk nézni a tiedre is. A számot már elküldtem a múltkor.

Tano Elküldve: 2009-06-06 13:02 Szívócsonk-pillangószelep

Aham, na ez egy jó alap. Akkor ha álítunk az EGR-en, akkor lehet elég lenne az 5-ös vagy még kissebb lyuk is

Tano Elküldve: 2009-06-06 09:17 Balesetek BMW-vel...

hancurozo írta: az utascella egyben maradt! http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3324.shtml


Aha, szóval emiatt láttuk a levegõbõl azt a kb 2 km-es sort dabasnál hazafelé menet. Jól lezúzta szegény bömöst. Lehet bealudt :

Tano Elküldve: 2009-06-05 20:06 Szívócsonk-pillangószelep

Nos én nézegettem DIS-sel a 136 lovast. Lezárva az EGR-t 400 mg-ot mér alapjáraton, míg mûködõ EGR-rel 230 mg körül ugyanott. Ezt még el lehet tolni felfelé kb 85 mg-mal, és akkor 300 mg köré kijön. Ha olyan lemezt teszünk be lezárásként, amin a lyuk átenged kb 50-70 mg-nyit, akkor talán nem fog hibát jelezni, mert akkor még beleesik az 50 mg-os tûrésbe. Szóval teljesen nem zárható, de az az 50-70 mg már csak nem olyan sok és nem kokszol sokat. De ezt ki kellene próbálgatni. Meg meg kellene nézni, lehet a 150 lovasnál már más a tûréshatár is.

Tano Elküldve: 2009-06-05 12:41 Szívócsonk-pillangószelep

Nos az EGR hibájára a légtömegmérõ jelébõl következtet, mégpedig a nagyobb beszívott légmennyiség miatt. Ha jól emléxem 50 mg/ütem/hengerenként a toleranciája. Tehát amikor nyitva van az EGR (szerinte ) akkor ha a szükséges értéknél 50-nel többet mér a légtömegmérõ, akkor EGR hibát jelzi ki. A faceliftesnél már a mûszerfalon is, a régebbi 136 lovasnál csak a hibatárolóba írja be.
Valamennyivel egyébként el lehet tolni az EGR által átengedett kipuffgáz mennyiségét, de teljesen nem lehet lezárni. Én legalábbis nem tudok róla hogy elektronikusan megoldható. Ezzel elérhetõ az, hogy valamennyivel kevesebb kipuffgázt szívjon át.

Tano Elküldve: 2009-05-31 16:59 BMW találkozó Velence

Hazaértünk ide a távol-keletre. Szerintünk jó tali volt, az idõjárás változatosságától eltekintve nem volt különösebb gond, jól éreztük magunkat. A képeket majd töltjük felfelé...