Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2009-03-12 11:57 újonc kérdései :)

Nincs feltétlenül szükséged a szenzorokra, és az új kapcsolómodulra. A régivel ugyanúgy tudod használni, manuális magasságállítással.

Tano Elküldve: 2009-03-11 21:47 Magyar nyelvû leírás?

küld el emailben robinsonnak, az egyik adminnak:
viktor.bartuszek@bmw3er.hu

Tano Elküldve: 2009-03-11 18:39 újonc kérdései :)

Oké, azt nem tudtam konkrétan rhantos mennyiért és mit ad, mert én nem érdeklõdtem nála, csak korábbról emlékeztem hogy árul vmi ilyesmit.
Én hagytam minden kütyü meg felkódolás nélkül, igaz így ha nincs felkapcsolva akkor jelez, de legalább könnyebben észreveszem ha lakott területen kívül elfelejetettem felkapcsolni. Amúgy meg 90%-ban amúgy is be van kapcsolva, mert hosszabb távra szoktam az autót használni. Nekem jó így.

Tano Elküldve: 2009-03-11 18:32 BMW találkozó Velence

1 - Luigi (faház)
2 - SoundkeY+Andi (faház 2 fõ 100%)
3 - Szerik (faház)
4 - Hori
5 - Woockie
6 - MChris
7 - Celtic
8 - LeviM5 (faház)
9 - Tano+Ági

Tano Elküldve: 2009-03-11 12:11 Autóvásárlás

Nem a kulcsból olvassák ki azokat az adatokat, azt csak az azonosításra használják, hogy ne keljen begépelni a VIN kódot (alvázszám).

Tano Elküldve: 2009-03-10 22:11 újonc kérdései :)

ute107: rosszul értelmezted. A bixenonnál is a távolsági ugyanúgy halogén, de a tompított is világít távolsági refiként egy elhajló kis lemez segítségével. Ennyi a különbség a sima xenonhoz.

Robinson: szerintem vaszarig nem a HID-es xenonra gondolt, hanem a visszajelzés megoldásáról modulcsere nélkül.

Tano Elküldve: 2009-03-10 20:59 bc

Szívesen máskor is
Szerintem ott nem nagyon tudott elállítani bármit is, mert az inkább infókat jelenít csak meg.

Tano Elküldve: 2009-03-10 20:41 bc

A jobb oldalit kb 45 fokban el tudod forgatni jobbra-balra, és úgy tudod az idõt állítani vele

Tano Elküldve: 2009-03-10 18:33 újonc kérdései :)

Nem kell cserélni a kapcsolómodult, hacsak nem raksz be automatikus magasságállítást is. Igaz a mûszerfalon jelezni fog, hogy ha nincs felkapcsolva a xenon, de ebben az esetben megmarad a manuális magasságállítás. rhantos-nak van kis kütyüje, ami eltünteti a jelzést a mûszerfalon.
Vagy felkódoltatod a szervízben xenonosra, de ekkor a manuális állítás nem fog mûködni.
Szerintem érdemesebb az elsõ módszer.

Tano Elküldve: 2009-03-09 10:27 izzók / izzókészlet

Külön az indexet ki tudod csúsztatni elõre. A sárvédõ lemezen az index felett találsz lyukat, ott csavarhúzóval benyúlsz, és érezni fogsz egy vájatot, azt lefelé nyomod és az indexet elõre tolod. Az egész kicsúszik elõre, leveszed a csatlakozót, és máris cserélheted az izzót. Visszaszerelés fordított sorrendben.
Hogy egy kicsit szemléletesebb legyen:

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=10

A képen a lámpatest tetején látható hosszú függõlegesen lapos nyúlvány mellett látható vízszintesen lapos elem az amit lefelé kell nyomnod majd.

Tano Elküldve: 2009-03-06 17:18 NT tavaszi átvizsgálás - találkozó - 2009 március 21.

Valami olyan helyrõl kellene, ahol nem lámpák szabályozzák a kihajtást, mert akkor megint szétszakadás lesz, és a nem pestiek könnyen elkeverednek a felásott részeken. Lásd mint a múltkor

Tano Elküldve: 2009-03-05 09:49 hatso labmoso

Nyugodtan le tudod szedni a kárpitot az elsõ ajtókról is, a légzsák nem ahhoz van rögzítve. És utána már hozzáférsz a fóliához.

Tano Elküldve: 2009-03-03 20:42 Üzemanyag fogyasztás

Éppen +elõztél alfa

Tano Elküldve: 2009-03-03 20:41 Üzemanyag fogyasztás

Majdnem jól tudod. 63 literes a tank, és a mérõ csak 57 lityóig mér. 24 a bal, és 33 a jobb részben. Az efölöttit nem jelzi. Szóval no para

Tano Elküldve: 2009-03-03 19:22 NT tavaszi átvizsgálás - találkozó - 2009 március 21.

Így: a korábbi utolsó listát Ctrl+C - Ctrl+V és kiegészíted