Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2009-02-10 21:38 Fûtõszál

Háát, szerencsére még nem volt rá szükségem, de gugli a barátom. Íme:
http://www.silverglue.hu/ragasztok.htm
http://www.g-bush.hu/itw.htm

Árat nem írnak, de ha felhívod õket biztos tudnak mondani. Ugyanaz van mind2nél.

Tano Elküldve: 2009-02-10 21:31 Társalgó

Theo írta:
Te hogy találsz ilyen orosz oldalakra?


Pl autós oldalakat nézegetve

Tano Elküldve: 2009-02-10 21:07 Társalgó

Még mi panaszkodunk, hogy milyen kátyúink vannak. Az oroszokat sem sajnálm.
EZT nézzétek

Tano Elküldve: 2009-02-10 20:51 Fûtõszál

Lehet kapni fûtõszáljavító festéket. Érdemes azzal megpróbálni. Nem hinném, hogy a BMW vmi extra spéci megoldást használna. Ha úgy nem megoldható, csak akkor érdemes sztem drágább megoldás után nézni.

Tano Elküldve: 2009-02-09 20:36 Gumi

Szerintem elbírja. Ez 560 kg-os teherbírást jelent, vagyis 2240 kg összsújt, amibe még telerakva is belefér az E46.
Hacsak nem cementeszsákokat cipelsz vele, amit kétlek
Egy kis támpont:
http://startgumi.hu/oldalak/je..._autogumin

Tano Elküldve: 2009-02-09 06:15 Bemelegedés

A szervízmenüben meg tudod nézni.

http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm

Tano Elküldve: 2009-02-08 21:16 Bemelegedés

Hú vazze! Én sûrgõsen kilégteleníteném a helyedben, és nem járkálnék ilyen vízhõfokkal, ez már nem túl egészséges a dízel mocinak. Nem nagy kunszt a légtelenítés, otthon is meg lehet csinálni.
A vízrendszer csövein találsz kis mûanyag csavarokat, mint pl az EGR termosztát tetején, és a víztartály mellett is. A 150 lovason nem tudom mennyi van, az én régebbi 136-osomon van vagy 4-5 ilyen. Ezeket meglazítod mindet. Utána feltöltöd a tartályt, és nyomás alá helyezed a rendszert, vagyis belefújsz a tartályba. Ahogy fogy belõle a víz töltsd majd tele. Amint valamelyik légtelenítõcsavarnál folyik ki a folyadék, azt zárd el. Ezt csináld mindegyiknél. Ezek után a fõ köröd légtelenítve van. Majd járasd meg a motort miközben a fûtést maxra rakod, a kondivezérlõt is beleértve. Ezután még után kell majd töltened a tartályt, mert a fûtéskör elég sokat elnyel.
Ha ezzel megvagy, akkor légmentesnek kell hogy legyen a rendszered, és nem fog ennyire melegedni a mocid.

Tano Elküldve: 2009-02-08 12:23 fûtõradiátor

Ja-ja, ebben az esetben ez a megoldás.

Tano Elküldve: 2009-02-08 09:01 fûtõradiátor

Ha levegõs a vízrendszernek a fûtésköre, akkor elõfordulhat ilyen. Mostanában kezdte el? Volt megbontva a vízrendszer?
Ha ilyen nem volt, akkor a nyitószelepre tippelnék.

Tano Elküldve: 2009-02-01 19:33 újonc kérdései :)

Ha benézel a letöltések menüpontba, ott a Kézikönyvek/Leírások almenüben töltsd le a BMW szervizelés listát. Ebben le vannak írva, hogy mikor mit kell cserélni.

Tano Elküldve: 2009-02-01 17:38 Kipufogó

Menetdinamikában szerintem nem venni észre, a tuningbox többet változtat. Talán annyi lehet, hogy a turbó nem lassul le olyan gyorsan váltásnál, mert mögötte nem torlódik annyira a levegõ.

A seggét nem kormolja

Tano Elküldve: 2009-02-01 12:43 Kipufogó

Én akkor cseréltettem amikor a dobot is, a magnumtuning.hu-nál. Érdeklõdj náluk, 30 körül van sportkatalizátor.

Tano Elküldve: 2009-02-01 08:33 Kipufogó

Lehet sokan lehurrognak, de szerintem igen Az enyémen is van, igaz szolid hangú, nem az volt a lényeges. De szebben is néz ki, és a turbónak eszméletlen jól kijön rajta a hangja fõleg váltáskor

Tano Elküldve: 2009-01-31 09:04 mp3 cd tár

ute107: Ha kell akkor nekem van egy kisjel-nagyjel átalakítóm ami felesleges, megegyezhetünk egy baráti árban. Még a CarPC építéshez vettem, de végül nem kellett felhasználni.
SVEN4 a típusa, és itt a paraméterei:
http://www.installer.com/hilo/sven4.html
http://discountcarstereo.com/detail.aspx?ID=753
Ha kellene akkor keress nyugodtan.

Tano Elküldve: 2009-01-27 16:12 izzítógyertya

Ebben az esetben én a kábelekre gyanakodnék, lehet ezok nem tökéletesek?