Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2015-10-17 16:20 váltó

Hondras írta: Sziasztok!

E46 320 D non facelift váltó kar eléggé lötyögős és nem is áll be középre, elég nehéz eltalálni a fokozatok útjait. Mit kell cserélni? Ha már járt így valaki és megoldotta a problémát, annak köszönöm a válaszát.

Üdv.


Ez is egy típushiba, voltá már róla szó, a keresőben megtalálod. A helyretoló stift ragad be, és azért nem rakja középre üresben.

Tano Elküldve: 2015-10-17 11:22 320d Motor

lela írta: Ez csak a facelift előttiekben van így megoldva ugye?


Ez a szelep egy általános megoldás, nem csak a dízelt érinti. Így oldják meg, hogy megmaradjon az olaj a szűrőházban leállítás után, és így előbb felépül az olajnyomás a rendszerben.

Tano Elküldve: 2015-10-17 08:49 320d Motor

Csabika136 írta: Húha! Ezt valahogy meg kell oldani.


És mennyi ideig zajos a járása indítás után? Mert 1-3 mp az teljesen normális, ha ennél több szerintem akkor érdemes ezzel foglalkozni. A piros olajlámpád mennyi idő után nem világít?

Tano Elküldve: 2015-10-16 23:39 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

jakabd írta: Azon voltam . Nezegettem honapokig is! De csak hogy vegyek egyet 5-6-8millioval dragabban hogy kezdjem azt szervizelni.... ezt legalabb mar osszeraktam! Sokkal jobbat nem talalok csak sokkal dragabbat :/


Akkor hajrá!
Ahogy nézem a gyári doksiban, a váltód max nyomatéka 600Nm, szóval ezen a téren nincs sok tartalékod. Lóerőben bírna többet is mint amit a dízel lead, de a nyomaték előbb fogja hazavágni.
Szerintem nem éri meg túlhúzni, mert akkor továbbra is költheted rá a lóvét...

Tano Elküldve: 2015-10-16 23:27 320d Motor

Csabika136 írta: Èrtem. Köszönöm! Drâga lehet egy ilyen olajszūrö hâz? Nem lehet hogy csak ki kelene alaposan pucolni? Nem lâttam mèg, ìgy nem tudom hogy nèz ki.


Így néz ki. Újonnan kb 60 ezerbe kerül, szóval nem olcsó.

Tano Elküldve: 2015-10-16 20:35 Társalgó

jokerface írta: Hali.
Imádom a BMW-t,de azért az AUDI is nagyon oda tette magát a 4-es sorozattal.

(Figyelem! A nyugalom megzavarására alkalmas videó következik!)

AUDI S4


Ezt nem hagyhatom válasz nélkül.
A hangja kész muzsika.

Tano Elküldve: 2015-10-16 20:30 320d Motor

Csabika136 írta: Sziasztok!

A napokban végre kicserélhetem a motorolajat az E46 320d-men (136le). Annyit szeretnék kérdezni attól, aki ért hozzá, hogy az olajcserén kívül lehet-e még valamit csinálni vele?
Annyi észrevételem lenne, hogy indítás után az első másodpercekben zajos a motor és csak utána csendesedik el. Nincs valami szelep, ami fenn ragadt, vagy ilyesmi? Gondolom, hogy visszaengedheti az olajat és csak kis idő elteltével nyomja fel a távoli helyekre.

Köszönöm!


Az olajszűrőházban van egy ilyen szelep. Ha az rossz, akkor lassabban épül fel az olajnyomás, és zajosabb indítás után. Sajnos külön nem lehet cserélni, csak kompletten szűrőházzal együtt.
De valamennyi ideig jó szeleppel is van hangja, hiszen az olajnyomásnak akkor is létre kell jönnie.

Tano Elküldve: 2015-10-15 23:06 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

jakabd írta: Sziasztok! Erdeklodnek a hozzaertoktol hogy 535d e60 2007 est kicsit tuningolnam a teljesitmenyt. A motor trljesen felujitva ,sok minden mas ujjitva. Most jonnek a turbok mert mar nyomja az olajat ki ami azt jelzi hogy halfoklik...a kerdesem az lenne hogy teljesitmeny novelest szeretnek de felek a chiptol. Es a valltot sem szeretnem hazavagni... mit javasolnatok??? Elore is nagyon koszonom a valaszotokat!!! Szep estet



Szerintem cserélj autót ha ez a 286 paci nem elég ebből a motorból...

Tano Elküldve: 2015-10-14 14:57 képek

elgeri írta: Itt egy magyar cikk, vagy ezt már láttátok?
http://www.vezess.hu/hirek/bmw-m2/64659/


Én a BMWblogon néztem.

Tano Elküldve: 2015-10-13 16:45 képek

Ma éjjel lerántják a leplet az M2-ről.
A többféle renderelés után én már kiváncsi vagyok a végleges részletekre.

Tano Elküldve: 2015-10-06 22:36 Szívócsonk-pillangószelep

germina írta: Sziasztok!
Szerintetek, ha beszívja a pillangót, akkor az még fenn tud akadni vagy azonnal megeszi? Vagy a torokból is ki lehet piszkálni?
Motor: M47N


Ha a hengerbe nem is jut be, de bejut a szelepekhez, amit hajlít vagy tör, ami viszont már nem fog jót tenni a motornak. Pár ezres fordulaton gyorsan történnek a dolgok...

Tano Elküldve: 2015-10-06 22:33 Társalgó

hil írta: Köszi Peti, de sajna így sem működik.
hil


Hi!
A java control panelben (javacpl.exe) a security fülön a kivételekhez hozzá kell adni a "http://www.bmw-planet.com" címet. Ezután a böngészőben rákérdez a futtatásra, leokézod a "run"-ra kattintva és megy. Legalábbis Win7 IE11-ben, illetve újabb Opera böngészőben. Ugyanezen a gépen a régebbi (v1x) Operában nem megy.

Tano Elküldve: 2015-10-03 23:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

rcs írta: Ezt a képet a neten találtam. Ilyen csatim van, mint a kuplung felett lévő. AZ az obd-s feliratu nincs


Az nem csatlakozó, hanem a gong. Egy kis hangszóró, ami jelzi a fagyveszélyt. 2-es alkatrész.

Tano Elküldve: 2015-10-03 20:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

rcs írta: Köszi, megtaláltam, csak nem jön ki... Ha a "körmöket" összenyomom beesik a műszerfalba. Ott tudom forgatni, de nem látok rajta 16 pólusú csatit.
Más: EZ a kütyü nem párosodik a telefonnal. Valamiért a telefon nem látja. Egy másik autóval próbáltam ki. Ötlet?


Nézd meg a motortérben a jobb oldalon. Szerintem neked még ott van a kerek csatlakozód, nem az utastérben az OBD.

Tano Elküldve: 2015-10-01 20:32 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

norman1 írta: Értem Köszi.
Az alatt mit értünk hogy "gyujtásra"? be kell huzni a kábelt a kormányig a gyujtás kapcsolóig vagy a motortérben a bisztosíték táblánál is rá lehet kötni valahol?


Azt jelenti, hogy ebben az esetben gyújtás ráadásakor kap áramot. Ezt meg lehet oldani a biztosítéktáblától is, mert annak van olyan része, amely gyújtás ráadása után kap tápot.
Személy szerint én inkább a helyzetjelzőre kötést preferálom, jobb az ha én döntöm el mikor világítson.