Tano Elküldve: 2015-09-26 07:02 bmw diagnosztika
jamborj írta: Sziasztok!
Létezik Inpa magyarul?
Valakinek meg van?
Nem létezik.
Tano Elküldve: 2015-09-26 07:02 bmw diagnosztika
jamborj írta: Sziasztok!
Létezik Inpa magyarul?
Valakinek meg van?
Tano Elküldve: 2015-09-25 17:04 Hova kössem...
flenfer írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hol tudnék átvinni 2 szál vezetéket a motortérből az utastérbe a legegyszerűbb módon, a legkevesebb bontással?
Tano Elküldve: 2015-09-25 12:44 Izzítás vezérlõ
Csabika136 írta: A motorvezérlö adja ki a feszkót a gyertyákra? Az abban lévő relé közvetlenül adja nekik a tápot? És hol lesz az egy vezetékből 4db? Mert ugye a gyertyákhoz már külön érkeznek meg a vezetékek és minden gyertyáról külön kell lehúzni a pipát.
Tano Elküldve: 2015-09-24 21:54 Izzítás vezérlõ
Csabika136 írta: Épp most próbáltam egy órája, nem indul rosszul a motorom. Annyi, hogy kb két fordulat mindig meg van hidegen indításkor. Nem az a pöcc, mint pl. apám Isuzu motoros Opel Corsája, ami ugye eleve hosszabb ideig izzít, de úgy indul, hogy a kezemből kikapja a kulcsot. Az a kocsi szerintem az első munkaütemnél beindul.
Az izzítóim közül mindenképp rossz két db. Kicserélem mind a 4-et, mert nem tudni mikoriak amik benne vannak, mert nem fél órás munka kicserélni, és mert akarom, hogy garnitúra legyen. A diag szerintem picit még várat magára, mert nem vettem még kábelt. Természetesen fogok venni, mert akarok foglalkozni vele. Remélem a vezérlővel nem lesz gond. Egyébként mi szokott lenni a hibája? Újra kell forrasztani valami reléket?
Tano Elküldve: 2015-09-22 22:11 bmw diagnosztika
nagyiii írta: Nem ELM-el olvasom a hibakódot.
Értem azt is,hogy visszaírja magát mert fenn áll a hiba.De mi okozza a hibát?
Tano Elküldve: 2015-09-22 21:57 Műszerfal kijelzés
kovi írta: HY.
Következő gondom van
Anyós ülésben ülnek nincsenek bekötve és nem jelzi illetve van hogy néha felvillan van hogy bejelez de aztán elalszik folyamatos jelzés nincs.
Ülés foglaltság érzékelő hiba lehet?
Ha esetleg beköti magát valaki ebben az esetben és karambol van nyílik a zsák?
Vagy azt érzékeli nem ül ott senki és nem nyílik?
Öv csat hiba?
Válaszokat köszönöm.
Tano Elküldve: 2015-09-22 18:26 bmw diagnosztika
KGR írta: Részemről azért, mert kő kemény 1.500 Ft-ba került (ELM327) és arra tökéletes, hogy alap fogalmam legyen arról, hogy mi a hibaüzenet. Pl nálam nagyon ritkán kigyullad a sárga lámpa és mindig a tankszellőztető szelepet írja hibának. Emiatt nem kell mindig a szervizbe szaladgálnom kiolvasásra, hanem elég ha megnézem és megnyugodok, majd törlöm a hibaüzenetet (nem szisszen a tank). Ha olyan hibát mutat amit nem értek, akkor kell csak bemennem a kocsival a szervizbe. Hétköznap folyamatosan akár 12-16 órát is dolgozok + utazás (természetesen szerelők nyitvatartási idején kívül mozgok csak), viszont az autó napi szinten használatban van és nagyon nehéz nélküle megoldani az utazást. El tudom dönteni, hogy le kell-e rakni a kocsit vagy sem. Ráadásul minimális ráfordításból.
Tano Elküldve: 2015-09-22 18:21 Mi lehet a baj?
southboy írta: Sziasztok.
Lehet csak rá parázok de ez a jelenség normális ?
https://youtu.be/rKH4R1P-swI
Most volt olaj cserélve a víz problémám még meg van fogy kemények a csövek stb.
Ez most az olaj mi kicsurrant az forr vagy a víz?
Tano Elküldve: 2015-09-17 21:39 bmw diagnosztika
YELLOW írta:hil írta: Szia Tano!
Hozzád fordulok, mert ebben Te vagy az ász: valakinek segíteni akartam diagolásban, de az autójában N40 motor van, amit viszont az IMPA progim nem tud. Abban a CFGDAT könyvár e46 filében nincs is benne az a motor. Mit lehet tenni??
bye: hil
bocs, hogy bele vau, de szerintem N42-vel tudod használni. én sem nyúltam még N40-hez. de függ, hogy mit is akarsz megnézni vele. esetleg ah N45 benne van, azzal lehet próbálkozni, hisz az majdnem ugyanaz, csak teljesen más
egyébként a kérdés jó!
Tano Elküldve: 2015-09-17 16:53 320d Motor
Csabika136 írta: Köszönöm!
Vajon miért lehet a forgalmiban az amit írtam?
Tano Elküldve: 2015-09-17 15:21 320d Motor
Csabika136 írta: Urak!
Ez lehet hogy kicsit egyszerű kérdés lesz: A forgalmiban az áll, hogy az E46 230d 136 lovas BMW-mnek a motorkódja 204d1. Az Unix alkatrész keresőjén viszont ez: M47 204d1 és M47 D20.
Akkor most ha valaki kérdezi a motorkódot, akkor mit kell mondani? Mi a helyes?
Egyébként mi a külömbség az M47 204D1 és a D20 között?
Köszönöm!
Tano Elküldve: 2015-09-15 12:25 Üzemanyag fogyasztás
Tano Elküldve: 2015-09-14 20:55 20d gázadásra megtorpanás
Csabika136 írta: ...1000-1200-as fordulaton mondjuk megyek 2-ben és odataposok neki, hogy gyorsuljon. Nem igazán indul meg, mondhatjuk, hogy kb. 2-3 másodpercig csak simán folytatom az utam és utána szép fokozatosan kezd gyorsulni. Később igazán megjön az ereje, de már 1600-as fordulat bőven kell neki. De lehet hogy már 2000-is. Annyira nem néztem még.
Tano Elküldve: 2015-09-11 13:58 Izzítás vezérlõ
Bitu79 írta: Sztem elég ha kikapod a gyertyát,szemrevételezed,és ennyi.Gyújtás kihagyásnál sztem jelezne a kocsi.Észrevennéd az tuti.
Nekem még az eredeti gyertyák vannak benne 97 000 km-nél
Tano Elküldve: 2015-09-07 22:52 Üzemanyag fogyasztás
Csabika136 írta: Köszönöm a segítséget! Gondoltam hogy ez lehet, mert nem hinném, hogy egyiken van a másikon meg nincs. De akkor vannak itt még akik ezt nem tudják jól, mert régebben valaki azt írta nekem, hogy vegyek face-s E46-ot, mert azon már a német megoldotta a pillangószelep beszívós problémát. Elég jól elmondta, mert nem hogy megoldott a a német, hanem a 150 lovason hozta létre?