Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2015-08-17 17:42 Társalgó

Gabi írta: Sziasztok.
Aksi csere után beállítanám az órát a rádión de nem tudok rájöni hogy kell.
Tudnátok segiteni??


Állítsd be a műszerfalon a jobb oldali pöcökkel, a rádió is onnan veszi.

Tano Elküldve: 2015-08-17 17:42 angel eye

Pitykoo írta: Hali!
Sokan írják, hogy a helyzetjelző hibát ad ha ugye kiszedik belőle!
Ezt nem lehet programba kikapcsolni, hogy arra ne adja?
Amm... egyébként szerintem egy forrasztásnál és zsugorcsővel szépen lehúzott kötésnél nincs jobb. Azzal sose lesz baj és nem is csúnya ha jó helyen és szépen csinálja meg az ember....


Ki lehet kapcsolni az ellenőrzését. Meg legegyszerűbb, ha annak a helyére kötöd az AE-t.

Tano Elküldve: 2015-08-16 22:57 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta: Hali! Ma mentem a kocsival és amikor be akartam kapcsolni a tempomatot nem történt semmi...
Se a müszerfalon nem villant fel az ikon se a kocsi nem reagált a gombokra!
Mi lehet a baj, mit lehetne megnézni?!
Előre is köszönöm!


A többi gomb, pl. a hangerőállítás működik?

Tano Elküldve: 2015-08-16 17:16 Mi lehet a baj?

Anett525 írta: Sziasztok!
2000es 525ös bmw-m van és a műszerfalon,amikor gyújtást adok,akkor eleinte 4 zöld vonal jelent meg... aztán egy idő után már csak 3 és ma reggel óta pedig már csak 2!
Mi lehet a baj?
A válaszokat előre is köszönöm


Az a szervíz interbvallumot számolja vissza. No problem.

Tano Elküldve: 2015-08-10 20:43 Hibakód

nagyiii írta: Köszönöm.
És azt,honnan veszem észre hogy működik-e vagy sem?


Diaggal és vizuális ellenőrzéssel megnézhető hogy működik-e.
"Fenékkel" szerintem nem veszed észre mikor megváltozik a szívócsőhossz.

Tano Elküldve: 2015-08-10 19:42 Hibakód

nagyiii írta: Annak 11-esnek mi a szerepe,hogyan kellene működnie? Valami vákumot csinál és úgy mozgatja a pillangószelepeket?


Nem ez csinálja a vákumot. Ez egy elektromos szelep, ami azt szabályozza, hogy a pillangókat mozgató vákumszelepre mennyi vákum jusson, és ezzel szabályozza azok mozgatását. Ilyen van az EGR-nél, illetve azoknál a turbóknál is amelyik nem elektromos állítású.

Tano Elküldve: 2015-08-10 11:09 Izzítás vezérlõ

Tano Elküldve: 2015-08-09 21:41 elektromos ablakemelõ_

p1tyeszka írta: üdv, az első ablakokat lehet programozni, hogy a kulcs2xeri nyomására húzza fel?


Nem, csak úgy húzza fel ha nyomod a gombot folyamatosan.

Tano Elküldve: 2015-08-08 13:49 Izzítás vezérlõ

nagyiii írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, egy E91 320d-m van 2006-es évjáratú
Az izzító reléjét hol keressem,mind a négy gyertyára hibát ír ki gondolom az a ludas.
Előre is köszönöm.


Hi!
A motorblokk bal oldalán találod.

Tano Elküldve: 2015-08-05 22:59 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

jamborj írta: Sajnos Már nem elérhető...
Esetleg valaki tudna segíteni?


Itt megvan torrenten.

Tano Elküldve: 2015-08-05 14:29 CD fejegység, Navi....

notoriusbg írta: Sziasztok,

Beruházni tervezek egy FL-es autóból származó Professional CD-s HU-ra, de azt mondja az eladó, ha FL előtti az autóm (és az), akkor a rádiónak valószínűleg másfajta az erősítője és nem fog nálam működni - ez igaz? Korábban már kicseréltem a gyári Business HU-t egy újabbra (6 961 215 cikkszámra, 2005-2006-ban gyártották), ami ugye szintén FL-es autóból volt és kellett is egy átalakító kábel a fejegység mögé, amivel tökéletesen működik a rádió. Erről az eltérő erősítős történetről ezt a leírást találtam: http://forum.e46fanatics.com/s...highlight= - de nem teljesen értem, hogy akkor most ez vonatkozik rám vagy nyugodtan megvehetem az új HU-t?
Előre is köszi a segítséget!


A navisoknál van külön a rádiómodul, nálad szerintem fog működni minden további nélkül, ahogy eddig is.

Tano Elküldve: 2015-08-05 14:26 Hűtővíz..:S

KGR írta: Köszönöm a válaszodat! Ebben az esetben töltök rá.
Mennyire természetes, hogy a fentebb leírt minimális mértékben fogy a víz? Olyan, mintha sokáig meg sem mozdulna a szint, majd 2 tankolás között hirtelen lecsappan 2-3 decit. Lehetséges, hogy néha, nagyobb terhelésnél kinyom a rendszer magából egy picit?


Ha magas a szint, akkor nyomhat ki a hőtágulás miatt, a tetején ott a túlfolyó.

Tano Elküldve: 2015-08-04 23:14 Hűtővíz..:S

KGR írta: Sziasztok!

Rendszeresen nézem a hűtővíz szintjét és minimálisan, de fogy. Annyira nem, hogy foglalkozzak vele (12.000km alatt maximumról minimumra csökkent a szint). Amit viszont sose tudok, hogy hideg motornál, vagy meleg motornál kell nézni a szintet? Mindkettőt olvastam már hozzászólásokban. Jelenleg meleg motornál a maximum szintet mutatja, hideg motornál minimum felett egy picivel. Kell rá öntenem?


Hideg motornál kell nézni. A szintjelző 20-25 fokos hőmérsékletre van kalibrálva, szóval más hőmérsékletnél mutatkozhat eltérés.

Tano Elküldve: 2015-08-04 14:12 Hűtővíz..:S

andree írta: Szia, köszönöm. Tehát ha 74-78 fok között ingadozik átlagos 70-90 tempónál akkor termosztát csere?


Ha már ilyen melegben is alatta van, akkor igen, valamelyik, vagy mindkét termosztát rossz már.

Tano Elküldve: 2015-08-04 12:36 Hűtővíz..:S

andree írta: Sziasztok, üzemi hőfokon hány fokos a víz 20d-k esetében? Köszi.


84-85 fokos termo van benne, tehát ez és felette egészen 10x fokos tartományig, külső hhőmérséklet és terhelés függvényében.