Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2015-08-04 00:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ember84 írta: Sziasztok!
Inpát szeretném feltelepíteni,valaki el tudná küldeni a csomagot?Ezer köszönet!!


Íme.

Tano Elküldve: 2015-08-03 23:58 Segítség!!!

Striker írta: Sziasztok
Olyan kérdésem lenne , hogy mi pontosan annak a csőnek a neve ami az olajteknőbe megy bele és 1 tölcsér van a végén. Hihetetlen de nálam ez eltört valamiért (e46320d 136 lovas)
illetve 1 robbantott ábrát vagy képet tudnátok küldeni? Esetleg ha valakinek van 1 elfekvőben vevő lennék rá!!!!
Előre is köszi


Az lajszintmérő vezetőcsövére gondolsz? A képen a 9-es elem.

Tano Elküldve: 2015-08-01 22:25 Nem tudom mi a baja az autómnak

Missyke írta: Van benne hütővíz semmit nem változott annak az állása,viszem szerelőhöz mindenképp csak egy kis fogalmat szerettem volna a dologról,mert külföldön élek és itt elég húzos árak vannak autószerelés
Témában!Köszi mégegyszer!!!Noémi


Jól mondták a többiek, a turbó csöved szelel. Itt az 1-es elemről van szó. Ezt akár házilag is ki tudjátok cserélni, ha beszerzitek a csövet akár bontóbol is, két bilincs tartja a két végén.

Tano Elküldve: 2015-07-31 21:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

papamaci199 írta: Köszi, majd bütykölök még picit vele, esetleg az inpával lehet módosítani a szervíz időtartamot? Nekem 22000kmről kezdi és szeretném lecsökkenteni


Jól mondta YELLOW, az NCS-sel tudod ezt módosítani a műszerfalban (KOMBI).

Tano Elküldve: 2015-07-30 09:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

papamaci199 írta: Sziasztok!

Van egy autocom cdp+ 2014R2-es diagom meg egy bmw inpa kábelem. Sajnos az inpát még nem sikerült beüzemelnem csak az autocomot. A kérdésem az lenne hogy, melyik diaggal lehet alaposabban kiolvasni a hibákat és az élő adatokat egy 320d 136le 20pines körcsatis bmw-ből? Érdemes e szórakoznom az inpával? (kezdő vagyok benne)


Én (és mások is) a gyári, vagyis INPA-DIS-ISTA-NCS stb. progikat ajánlom az univerzális helyett.

Tano Elküldve: 2015-07-26 16:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

E36thepower írta: Sziasztok!
Szereztem pár hibakódolvasót, csak nem sikerült még működésre bírni.

Az egyik olvasó egy Bluetooth-os OBD2 amit mindenhol sóznak az emberre, a másik egy VAG-KKL USB-s olvasó. Utóbbinál már rájöttem hogy csak AUDI-VW-SEAT-SKODA specifikus szóval az kilőve. Emellé szereztem egy OBD2-20pin átalakítót.
Az autóm egy 1992-es BMW E36 318i (M40).
Viszont nem látja a diag egyetlen programon sem. Másik autóval tesztelve jól működik (2001 Citroen).

Nos szeretnék kapni egy kis segítséget, mert már nem tudok mit csinálni...
Köszönöm előre is.


Ilyen évjáratú vasnál szerintem egy ADS interéfsszel töbre mennél.

Tano Elküldve: 2015-07-20 19:03 hûtõ

Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.


Ez így normális. A dízelnél 75-107 fok között van középen a mutató a műszerfalon. A ventit a motorvezérlő fogja szabályozni, ahogy kell neki. Ilyen melegben nyilván magasabb a vízhőfok, de amíg a menetszéltől az üzemi tartomáynban van, addig a DDE nem vezérli ki a ventit. Lassabb tempónál esetleg, mint pl. klímázásnál is, mert akkor nincs meg a kellő hőcsere a menetszéltől.
Szóval no para!

Tano Elküldve: 2015-07-20 14:27 hûtõ

southboy írta: ...EGR szelepnél olvastam lehet légteleníteni de az hol van ?


A motor elején található keresztben, egy aluhenger, rajta a fekete műanyag termosztát. A légtelenítőcsavar a tetején, a 9-es elem.

Tano Elküldve: 2015-07-18 00:22 kettõstömegü lendkerék

KGR írta: Benzinesben nincs kettőstömegű...


Ez elhamarkodott kijelentés volt a részedről.

Tano Elküldve: 2015-07-17 00:01 Nem tudom mi a baja az autómnak

Csabika136 írta: Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?


Természetesen itt is van több relé is, többek között a motorvezérlőnek is.
Ha ezek érdekelnek, akkor nézegesd a WDS-t, ott megtalálod a kapcsolási rajzokat, leírásokat és összetevőket mi hol leledzik.

Tano Elküldve: 2015-07-15 16:07 Kipufogó

flenfer írta: Év elején lett cserélve a rezgőcső, semmi baja nem volt, csak kb. 1 hónapja jött meg a hangja. Ha megfogom a csövet, nem ciripel. Az összetétel után az is egy katalizátor?


Igen, utána is az van.

Tano Elküldve: 2015-07-15 09:43 Kipufogó

flenfer írta: Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy alapjáraton idegesítő ciripelő hang jön elő a kipufogó első részéből. Már szétszedtem az összetételnél a részecskeszűrő elött, megtakarítottam, összeraktam, de ugyanolyan hangja van. Esetleg a katalizátorral lehet valami?


Nézd meg a rezgéscsillapítót az első katalizátor után, el szokott törni egy idő után.
A tiedben nincsen részecskeszűrő, csak katalizátor
A katalizátor is zöröghet ha töredezett belül a kerámia.

Tano Elküldve: 2015-07-13 18:04 ablakemelő

Csabika136 írta: Jaj! Már a múltkor is szerettem volna kérdezni: Leveszem ugye a kárpitot az ajtóról és látom, hogy az ajtónak azon részébe is megy két vezeték, ahol már csak az ablaküveg csúszkál. Jobb hátsó ajtó, belülről nézve az ajtót a bal oszlopnál megy a tömítés alá. De mit csinál az ott?


Megy a becsípődésgátlóhoz.

Tano Elküldve: 2015-07-12 12:11 Nem indul. please help me!

kolos49 írta: Sziasztok!
A problémám tegnap reggel kezdődött az autó mindezidáig tökéletesen tette a dolgát jött ment aztán reggel indítanám gyújtás rá hibakódok szépen elaludnak ahogyan kell fordítom a kulcsot se kép se hang abszolút semmi, kattanás sem hallatszik az önindítótól többi minden működik az autón először akksira gyanakodtam rátettem töltőre majd délután öt óra magasságában próbáltam indítani simán beindult mint ahogyan eddig is, megörültem gondoltam csak egy új akksi kell ma délelőtt is mentem az autóval semmi gond, majd délben ismét ez a hiba fogadott ismét akksi töltőre délután sem indult majd próbáltam bikázni sajna így sem ugyhogy valszeg nem az akksi a ludas más hiba van de teljesen tanácstalan vagyok nem tudom mi lehet a problémája így sajna húzatni kell a szervizig vagy tréler marad jól cserbenhagyott a kicsi de ez van. Szerintetek mi lehet a probléma mire számítsak?


Nézzétek még meg az AC pumpát is, a tanknál lehet hallani. Illetve az önindító is lehet ludas, múltkor nekem is az volt hasonló tünetekkel. Ha betolásra egyből beindul, akkor szerintem 99% hogy az lesz a gond. Ha úgy sem, akkor lehet még az adagoló is, ami már nagyobb gáz.

Tano Elküldve: 2015-07-09 16:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

SP_323i írta: Sziasztok!

A 3F25 hibakódra van vkinek ötlete mi lehet?
Külföldiül Charge Air Tube Monitoring.
Lehetséges, hogy egy fél évvel ezelőtti turbócső szakadáson nyoma ez még a hibatárolóban?


Igen, lehetséges. A "Charge Air Tube" a turbóból kijövőcsövet takarja.