Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2014-10-23 16:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Baci írta: ...


És a mac-es gépedre nem tudsz virtuális gépen wint rakni? Mert akkor nem kell másikat venned. Virtuális gépen is tudod futtatni mindegyik progit.

Tano Elküldve: 2014-10-22 21:33 Egr szelep

ute107 írta: Nálam ha rajt a vákuumcső és nincs ledugózva, akkor indítás után lefullad. Jó esetben 400 métert tudok menni.

Fogalmam sincs mi lehet.... Szerintem nem csak az EGR-el lesz a baj, sem nálad sem nálam.


Meg kellene nézni diaggal, hogy milyen kivezérlést kap és valójában mennyire van nyitva. Lehet a szabályzó vákumszelep rossz, és túlságosan nyitva van a szelep, sok a visszavezetett kipuffgáz és kevés a beszívott friss levegő. Talán így tudom elképzelni hogy lefulladhat a motor:

Tano Elküldve: 2014-10-22 19:20 Első ablaktörlő

elgeri írta: Köszi!
Tök jó ez az oldal, de sajnos azért kicsit elnagyolt.
Pl. megtaláltam az első lapátot, de a hátsót nem


Pedig ott van az.

Tano Elküldve: 2014-10-22 13:33 Egr szelep

batigol09 írta: Sziasztok!

egy kis segítséget szeretnék kérni!

EGR hibaüzenetem van, jelenleg le van kötve mert akkor nem indul az autó. Ezen felül milyen hibajelenséget produkálhat egy 320d ha rossz az egr? Értem úgy hogy beremeg a kipufogógáz miatt vagy ilyesmi. köszönöm


???nem indul ha be van kötve az EGR? WTF
Ha ki van kötve, akkor azon kívül hogy hibaüzenetet kapsz nem lesz más jelenség, mivel ez csak annyit csinál hogy a kipuffgázt vezeti vissza a szívóoldalra. Ha nincs bekötve akkor csak több a kipuffgáz, környezetvédelmileg nem olyan előnyös, illetve az égési körülmények mások. De ez nem látom hogyan befolyásolná az autó beindulását. Nálad valami mással lesz gebasz.

Tano Elküldve: 2014-10-22 11:26 Beázás!!!

AteszE46 írta: Szia!

Köszi a gyors választ!
Nálam nem lett megbontva az ajtó, egy éve enyém a vas. Megnézem amit írtál, remélem csak ennyi baja lesz.

Attila


Elég neki ha már valamikor régebben meg volt bontva, mert utána is elválhat a ragasztás egy idő után. Nekem pl. egy évig bírta melegítős visszanyomkodás után, utána ismét elvált és beázott. Szóval a legbiztosabb megoldás az újraragasztás. Hamarosan én is ezt fogom tenni még mielőtt ismét elválik a szigetelés.

Tano Elküldve: 2014-10-22 11:21 Első ablaktörlő

elgeri írta: Sziasztok

Nekem egy triviálisnak tűnő kérdésem lenne:
Földi halandóként, laikusként, honnan tudom meg, hogy PONTOSAN milyen ablaktörlő lapát (elsők, hátsó) kell a kocsimra? Arra gondolok, hogy ha bemennék egy BMW márkaszervizbe és megkérném őket, hogy tegyenek fel egy új gyári szettet, akkor milyen márkájú, cinkszámú lenne az?

Mert ilyet szívesen vennék én is, és felpattintanám magamnak, nem márkaszerviztől szereléssel.


ETK-ban megnézed a cikkszámot, utána pedig online alkatrészáruházban a cikkszám alapján rákeresel. Így tudsz ott venni gyárit, vagy más márkájú alkatrészt ami azonos paraméterekkel rendelkezik.

Tano Elküldve: 2014-10-20 12:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csbalu írta: Nincs rövidre zárva az a 2 pin a csatlakozóban ami néhány típushoz kell?


Akkor már az INPA sem menne neki ha ezzel lenne a gond. A DIS-nek nem kell más ebből a szempontból.

Tano Elküldve: 2014-10-19 22:22 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

srac25 írta: Persze! De folyamatosan keresem a hibát de eddig semmit nem találtam
Érdekes hogy az INPA gond nélkül müködik


Ezt így távolról nehéz megmondani. Keress meg valakit személyes találkozóval, mert úgy talán meg lehet oldani a problémát.

Tano Elküldve: 2014-10-19 22:19 Gyári Xenon Lámpa

Levi46 írta: Ki tudja hol lehet programozni a hazakísérő fény idejét?


NCS-sel fel tudod kódolni az LCM-ben.

Tano Elküldve: 2014-10-19 10:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

srac25 írta: Hali

Sajnos annyit haladtam előre hogy a DIS fent van a gépen. INPA müxik de a DIS-t képtelen vagyok komunikációra bírni valahol elakadnak az 1-esek meg a 0-ák kiborit


Az átírni valókat átírtad?

Tano Elküldve: 2014-10-18 14:29 hûtõ

robert324 írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek , olyan problémám van nekem hogy a vízcsövekben nagy a nyomás, annyira hogy üzem melegen nem bírom összenyomni , már a hűtőt is szétnyomta vettem bele egy másikat ,a mai nap meg a kiegyenlítő tartályt nyomta szét , hengerfejes nem lehet mert nem eszi a vizet meg nem füstöl fehéret sem . Mi lehet a baj ?
Az autó egy a46 316i 1.9 L.
Köszönöm a válaszokat !


A kiegyenlítő tartály kupakjában van egy szelep, ami nagy nyomás esetén engedi túlfolyni a rendszerből a folyadékot. Lehet ez nem jó, és így máshol szökik a nyomás. Esetleg próbáld meg ezt cserélni.

Tano Elküldve: 2014-10-16 19:35 Fûtés - Klíma

sutius írta: nekem is vannak ilyen tüneteim. leirnád kicsit érthetőbben, hogy ez mitől is van?


Attól, hogy a venti szabályzó végfok rosszalkodik, cserélni kell.

Tano Elküldve: 2014-10-08 12:44 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

gyurigyuri írta:
Methos írta: Hálás köszönet a doksikért. (próbálok ebből dolgozni)
320d 150 le verziójoz teljesen véletlenül nincs valami?


Üdv! Az engem is érdekelne! 320 dániel 150ló 2003.04


Használjátok a gyári leírást a TIS-ben.

Tano Elküldve: 2014-10-07 17:42 Szívócsonk-pillangószelep

Tom_Sawyer írta: OK, köszi az imbuszos csavar megvan, de a dugózáshoz használtat milyen néven találom meg? Erre gondolok:
...


Ezt a fajtát "torx"-nak hívják.

Tano Elküldve: 2014-10-06 18:51 320d Motor

lela írta: A következő a problémám a minap megálltam a kocsival és még járt a motor alapjáraton amikor kiszálltam. A motorból kopogó, csattogó hangra lettem figyelmes ami hullámzóan néha hangosodik néha teljesen elhalkul.Azóta mentem vele vagy 50km-ert, és csak melegen jön ki hangosan, és csak alapjáraton. A kocsi teljesítményében semmi változást nem vettem észre, semmilyen lámpa nem világít)!
Melegen ilyen hangos: https://www.youtube.com/watch?v=Lu91dwDp01Y
Hidegen ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=sfBhn_P5Oaw
Hidegen is lehet hallani de halkabban kopog.
Ha valakinek esetleg van ötlete ne tartsa magában.
Igazából egyik napról a másikra jött ki.
A nyáron takarítottam ki a szívósort(nincs ledugózva, jó állapotban volt.) EGR-t, szűrők olaj stb.


Húha, ez elég durvának hangzik. Nekem valami forgó alkatrész egyenetlen járásának tűnik, én első körön az ékszíjtárcsa, szíjak és az érintett elemek felé indulnák el. De lehet valakinek lesz jobb ötlete ha már találkozott ilyennel.