Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2014-06-22 15:43 Műszerfal kijelzés

elgeri írta: E81(87)-re is tudtok valami "rejtett" menüt, setting-et, reset-eket? Bármiféle diag. eszköz nélkül?
Nem aktuális, csak kíváncsi vagyok.


Persze hogy van az 1-esnél is.

Tano Elküldve: 2014-06-21 02:31 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Danibattya írta: Sziasztok,
rávettem magam a kartegázszűrő cseréjére! Kérdésem hogy egybe kell cserélni a házzal vagy elég maga a szűrő része? Továbbá hogy ti kitől és mennyiért veszitek!?
köszi
Dani


Én csak minden második alkalommal szoktam a házat cserélni, amúgy csak a szűrőt. Ha te nem tudod mikor volt cserlve, akkor érdemes a házat is cserélni egyben, és akkor legközelebb már tudni fogod mióta van benne.

Tano Elküldve: 2014-06-17 02:06 Tükör

davech írta: Az normális hogy állandóan megy a tükör fűtés? Mintha ablakfűtés be lenne kapcsolva, pedig nem. Ha bekapcsolom akkor hátsó szélvédő fűtés kapcsol be, tükröké így is megy.


Igen, ez sajnos ilyen.

Tano Elküldve: 2014-06-12 19:47 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

kzste írta: Szia! Köszönöm a választ, nekem így néz ki ez a rész a kocsiban: http://www.powerfanatics.com/g...9p1192.jpg
Gondolom ez akkor még a régebbi változat. Magyarul cserélhetem a teljes konzolt.
Amúgy szerintem nem ez lehetett benne eredetileg, mert az ülésfűtés szépen be van kábelezve, meg is van a konzol mögött a csatlakozó. Csak épp nem tudom hová bedugni.


Igen, ez a régebbi verzió, tehát cserés. Vagy ehhez veszel külön csak kapcsolót, mert a régebbi változathoz is létezik külön, de összességében így sem jönnél ki olcsóbban, mert a kapcsolók darabja is elég drága. Szerintem cseréld az egészet.
Azt még meg tudod nézni a neten, hogy VIN alapján milyen felszereltséggel jött ki az autó.

Tano Elküldve: 2014-06-12 03:05 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

kzste írta: Szia!
Én is épp cserélném a kapcsoló panelt, mert csak ASC gomb van rajta. A kérdésem az lenne hogy miért kell ehhez teljes konzolt cserélni? Más a mérete a több gombosnak?
Köszi előre is!


Ez attól függ, hogy mikori évjáratú/felszereltségű az autó. A régebbiekben még nem volt schaltzentrum (SZM), hanem csak különálló gombok. Aztán ha jól rémlik 99 végén bejött a kapcsolókonzolos verzió is, és abban már egyben vannak a kapcsolók egy egységben, ez az SZM. Ha a régebbiről váltasz, mint pl én is így voltam vele, akkor az egész tartókonzolt is kell cserélni, mert a régibe nem lehet belerakni az SZM-t. Ha az újabb SZM-es verziód van, akkor a tartókonzolt nem kell cserélni, elég csak az SZM egységet.

Tano Elküldve: 2014-06-12 03:00 Multikormány beszerelése utólag...

jgbobo írta: Hali mindenki!

Please segítsetek. Multis kormány gombsort megvettem beszereltem. Ugye amíg nincs meg a 3 kábeles bekötés addig csak a jól mutatásra szolgál a funkciók nélkül.

Az én poblémám jelenleg az, hogy "elméletileg" az ábrán látható csatik kellenek hozzá:
A csati

Namost, én a videó és service manual alapján is úgy látom, hogy ilyen sehol nincs csak beszerelik. Tehát, ha ilyet nem tudok szerezni akkor az az én elméletem alapján le van sz.va. Tehát helyettesíthetem más csatlakozóval?

Kövezzetek meg ha hülyeséget írtam, de jelenleg úgy gondolom hogy az állítás így igaz. Remélem így van.

Üdv. Gabi


Ha megveszed hozzá a kábelszettet, abban benne lesznek a csatlakozók is, minden ami kell. De ha házi megoldást akarsz, akkor nyilván helyettesíthető mással, ez már csak rajtad áll.

Tano Elküldve: 2014-06-04 04:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

krissz írta: Hibakiolvasásra, egy két beállítás modosítására (úgy tudom elég sok lehetőség van riasztótól kezdve a DRL-ig..). Nem tudom az 1.3.6 tudja -e ezeket..?
krissz


Ezekre jobbak a gyári szoftverek, mint INPA/DIS stb. Hibát pl. a scanner hexa kódban jeleníti meg, sokra nem mész vele. Egyéb beállításokat is a gyári progikkal meg lehet csinálni. A scanner inkább km óra átírásra jó.

Tano Elküldve: 2014-06-04 04:18 Motorolaj

kundof1 írta: Tudom, h nem ide tartozik, de mégis, mikor ráadoma gyujtást, kiirja, h mennyi van olajcseréig a szám fölött kirak egy órát az mit jelent? idáig nem vettem észre csak most..


Az a fékolajcserére figyelmeztet, ami 2 évente esedékes. Azért csak most jelent meg, mert most jött el az ideje.

Tano Elküldve: 2014-06-03 01:56 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Laci1987 írta: Üdv,

Találtam egy felnit, 17" 7,5 széles ET 35.
Kérdés,hogy ez normálisan lefér (e46 98")? Gumit mit ajánlotok? 225,215,205?

Köszi


Ez egy mm-rel sem lesz kintebb a gyári 7" ET47-nél, nyugodtan felrakhatod. Ekkora szélességre bármelyik általad említett gumi rámegy, de én ezek közül a 205-ösre tenném a voksot.

Tano Elküldve: 2014-06-02 23:56 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

LegoHead írta: Ez tényleg nem vészes, viszont a kábelköteg nem hangzik jól


Nem feltétlenül kell az egész kábelköteget cserélni. Elég csak a fűtéshez tartozó kébeleket utólag bekötni, néhány méter vezeték és néhány csatlakozó, szóval ez ne riasszon el a kényelemtől.

Tano Elküldve: 2014-06-02 23:51 e46 Touring kipufogó szag

leroyclub írta: Nálam is elég büdös kipufogó szag van az autóban. Nem megy a szellőztetés és egyszer csak elkezdem érezni a szúrós szagot.(ha megy akkor is, de nem ott jön be) Van amikor viszont nem érzem annyira. Változó. De nem értem hogy jut be az utastérbe:: Mi lehet a gond?


Ilyet jellemzően a kipuffogó vagy a rezgéscsillapító repedése/törése szokott okozni, első körön én ezt nézném meg.

Tano Elküldve: 2014-06-02 19:52 Motorolaj

toki24 írta: Hali!

Héten olajcsere jön, no de ugye eddig gyári bimmer olaj került bele 5-30as. most azon gondolkozom, hogy L.molly-ból kap és 10-40es. a kocsiba "elvileg" 220.000" van legyen 300e 10-40essel jobb lehet neki esetleg vagy maradjak a 5-30nál? köszönöm uraim!


Bele ne rakd a 10-est, maradj az 5-30-nál, az belevaló.

Tano Elküldve: 2014-05-31 16:59 Segítség!!!

seta írta: Koszonom Tano! Tehat a szelephazbol megy a kartergaz a lecsapatoba (v a 136 lovas eseteben a kartergaz szurobe), ami a legszurohaz es a befecskendezok kozott van, majd a mellette levo membranon keresztul, a legszurohaz mogott, ebbe a csobe, majd egy kis csovon keresztul becsatlakozik a legszurobol a turboba vezeto vastag csobe.
Bocs a hulye kerdesert, csak szeretnem atlatni.


Igen, valahogy így manőverezik.

Tano Elküldve: 2014-05-31 00:22 Segítség!!!

seta írta: Érdemes-e és ki tudom-e ezt vhogy takarítani? Nincs sok lerakódás, de ami van az elég szilárdnak tűnik ahhoz h a turbó ne komálja ha leválik és beleröppen.


Ha le tudod venni a csövet ami rámegy a légszűrő utáni csőszakaszra nyugodtan kitakaríthatod. A 136 lovasnál ez kintebb van, ezlrt könnyű levenni, a tieden nem tudom mennyire macerás. A többi része egyben van a hengerfejjel, azt már nem tudod leszedni, max benyúlsz a csőszakaszba valamivel.

Tano Elküldve: 2014-05-30 21:09 XENON utólag

tibee01 írta: És mi a különbség az LSZ és ALSZ között? Az ALSZ-en van az automatikus lámpabekapcsolás? Mert az enyémen van automata állás.


Az állíthó funkciók tekintetében van különbség. Igen, külsőleg az A betű megkülönbözteti őket. Kiolvasásnál felismeri az NCS, és a neki megfelelő fájlokat tölti be.