Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2014-03-26 21:53 bmw diagnosztika

lorand007 írta: Most nullaztam le a szerviz intervallumot, közben ide is eltévedtem, itt mit allitok ? ha nyomom a bal kilometer nullazot fel megy 21 ig . köszönöm
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Ez a szervíz menü.

Tano Elküldve: 2014-03-26 15:54 70ezres km-es szerviz

lorand007 írta: Tiszteltetem mindenkinek, böngésztem a szerviz listát, ''TURBO ÉS EGR VÁKUMSZELEP SZŰRŐ TISZTÍTÁS'' a kérdésem az lenne, hogy hol találom, és mivel tisztitsam, hogyan ? köszönöm


Ez a turbó és az EGR vezérlését biztosító 1-es számú szelepre vonatkozik, az ezen lévő dobozkában van egy lyukacsos szűrő. Ha ez eltömődik akkor akadozhat a vákumvezérlése ezeknek a berendezéseknek. Ha ilyet nem tapasztalsz, akkor nem érdemes lebontani.

Tano Elküldve: 2014-03-26 06:44 Olvasólámpás belsõ világítás

baki113 írta: Üdv, nem biztos, hogy jó helyre írok de jobb témát nem találtam a problémámnak, szóval a probléma az hogy tegnap este amikor nyitottam a kocsit a távirányítóval csak a jobb hátsó belső világítás kapcsolódott fel, amikor beszálltam és beindítottam a kocsit le is kapcsolt. Aztán felkapcsoltam a belső világítást de csak a jobb hátsó kapcsolódott fel és nem tudtam lekapcsolni se többszöri próbálkozásra sem, csak ha lezártam a kocsit, akkor magától lekapcsolódik. Ha valaki találkozott hasonlóval és tudja mit nézzek meg azt megköszönném.


Első körben szerintem nézd meg az elöl lévő belsővilágítás kapcsolót, nekem ott volt eltörve az egyik vezető lemez benne, és amiatt csinált hasonlót.

Tano Elküldve: 2014-03-23 23:09 Fékolaj

elgeri írta: Sziasztok

Egyáltalán nem értek hozzá, ezért szeretném a segítségeteket kérni:

Gondoltam, hogy kicseréltetném a fékolajat (használt autó vásárlás kapcsán), de a fékeket (pofát, tárcsát) még nem. Van ennek értelme? Ha pl. 1-2 év múlva cseréltetek fékeket, akkor megint kell olajat cserélni, vagy simán maradhat, amit most tennének bele?

Előre is köszönöm szépen a válaszokat!


2 évente kellene fékolajat cserélni, függetlenül a tárcsa/betét cseréjétől.

Tano Elküldve: 2014-03-23 19:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

e39525 írta: Így is csináltam idáig. Megnyitom először a programot, ráadom a gyújtást az autóra, rá egy 5-10mp-re felvillan a LED,COM portot választok, utána Write config és amint kiválasztom a csatlakozást elalszik és hiba.. Mindig ott alszik el a LED. Ez az egész talán 5mp-et ha igénybe vesz. Nem jövök rá mi lehet a probléma, és az a gond, hogy utána rengeteget kell "lottózni" mire újra felvillan a LED. Újra raktam a drivert is, de hiába.


Gyújtást nem kell adni rá. Akkor világít amikor rádugod az OBD vagy a 20 tűs csatlakozóra.
Ez legyen az utolsó lépés, tehát a progiban már kiválasztod elötte a portot is, rádugod a gépre a kábelt is.
Melyik progival próbálod amúgy, ezzel?

Tano Elküldve: 2014-03-23 16:56 Segítség!!!

szicsu írta: Üdv,Urak!
Az lenne a kérdésem,hogy az első ajtóknál lévő vízlehúzó gumit hogy tudom leszedni?
Le kell venni hozzá a tükröt,vagy ki lehet szedni a leszedése nélkül is?
És,ha esetleg még tudtok mondani olyan helyet,ahol hozzá tudok jutni ilyen gumihoz,azt külön megköszönném...


Felfelé kell lehúzni, alulról valami szélesebb lapos eszközzel meg tudod indítani a B oszlop felőli végén. Ha sima akkor le tudod venni a tükör levétele nlkül mert kellően rugalmas, ha króm akkor érdemes meglazítani a tükör csavarjait, de levenni nem kell az egészet.
Bontókban lehet kapni olcsón, igaz egyben szokták árulni a szettet.

Tano Elküldve: 2014-03-23 16:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

e39525 írta: Sziasztok! Új vagyok ezen a fórumon, remélem itt segítséget kapok és később valamilyen módon honorálhatom. Nade térnék is a lényegre. Vásároltam ebayen egy K+DCAN kábelt, és egyszerűen nem tudom működésre bírni. Próbáltam E39-en (1997, 2001) és E53-on (2002). Ha minden igaz az INPA futtatása előtt a DCAN progit kell futtatni és kiválasztani a megfelelő csatlakozási módot. Az a gond, hogy a csatlakozón lévő LED abban a pillanatban elalszik, amint kiválasztom a csatlakozási módot, és azt írja ki a program, hogy nincs a kábel csatlakoztatva az autóhoz. COM portot megfelelően beállítottam úgy ahogyan azt kell. Miket kellene még megnéznem, mik lehetnek még a hibalehetőségek? Előre is köszi a segítséget!


Gyorsnak kell lenni, mivel a led csak 10-15 mp-ig világít. A programot indítsd el először, legyen kiválasztva a port is előre, és amikor rádugod a kábelt az autóra és világít a piros led, akkor már csak a kívánt üzemmódra kell kattintani. Így menni fog. Egyébként nem kell mindig állítgatni, elég csak egyszer. 2007-ig gyártott vasaknál működik a k mód.

Tano Elküldve: 2014-03-21 21:42 Műszerfal kijelzés

Jancsusz írta: Sziasztok!

Nem rég lettem BMW tulajdonos és még zöldfülű vagyok minden téren!
Tud nekem valaki segíteni abban hogy lecseréltem az olajat a többi alapvető dolgot.
A kérdés az lenne,hogy a műszerfalon a szerviz feliratot hogy lehet eltüntetni???

Előre is köszönöm!


Így!

Tano Elküldve: 2014-03-20 14:01 Műszerfal kijelzés

tibee01 írta: Pontosan ezzel kezdtem, hogy nőtt a kerékméret, de azért köszönöm! Az lett volna a tiszteletteljes kérdésem, hogy az ebből fakadó differenciát van-e mód korrigálni szoftveresen?


NCSexpertel kellene megnézni a műszerfal beállításait, abban vannak ezzel kapcsolatban lehetőségek.

Tano Elküldve: 2014-03-14 23:32 Valaki segítsen

YELLOW írta: na már fehérvári is vagy? nem rég valaki onnan keresett valakit, aki tudna neki index villogást nyitás/zárásra aktiválni. ha tudom, akkor téged ajánlak.


Szerencsére már nem, csak tavaly voltam ott pár hónapig melóban. Elfelejtettem kijavítani az adatlapon, mert nem is néztem. Kösz hogy szóltál.

Tano Elküldve: 2014-03-14 20:09 Valaki segítsen

YELLOW írta: nem ezzel van a baj. bár csak ezlrt regizett volna?
mindegy amire én gondolok, hogy nem feltétlen csak fanatikusok olvashatják az oldalt, már ha értitek mire gondolok. elég jó tippeket adtatok nyitás ügyben kulcs nélkül... én éppen ezért az iylen kérdésekre nem is válaszolok. nem azért mert nem akarok segíteni, hanem mert kitudja...


Aki ilyennel foglalkozik az elhiheted jobban képben van azzal, hogyan tud bejutni egy autóba, nem innen fogja megtudni.

Tano Elküldve: 2014-03-14 20:02 patent

szicsu írta:
Tano írta:
szicsu írta: Üdv!
Tud valaki segíteni abban,hogy a küszöbtakarót mekkora méretű patentek fogják?
Mielőtt leszedem,meg szeretném venni a patenteket,ezért kellene az infó...
Sajnos egy darab sem jön ki roncsolás nélkül...


Itt a 6-os elemre lesz szükséged.


Köszi!
De nekem a 10-es kell amik alul vannak.És itt nem írnak méretet...


Méretet nem ír, de a cikkszám alapján már meg tudod venni.

Tano Elküldve: 2014-03-14 14:36 patent

szicsu írta: Üdv!
Tud valaki segíteni abban,hogy a küszöbtakarót mekkora méretű patentek fogják?
Mielőtt leszedem,meg szeretném venni a patenteket,ezért kellene az infó...
Sajnos egy darab sem jön ki roncsolás nélkül...


Itt a 6-os elemre lesz szükséged.

Tano Elküldve: 2014-03-14 11:07 Valaki segítsen

kicsi1987 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy sikeresen bezártam a kocsim csomagtartójába mind két kulcsomat... Valakinek valami ötlete, hogyan bírnám kinyitni a csomagtartót, hogy a kulcsomhoz jussak?

Esetleg ha betöröm az első üveget, és megnyomom a központi zár nyitás gombját, akkor az gyújtás nélkül is nyitja majd az ajtókat?

Előre is Köszi a Válaszokat


1. Attól hogy több helyre beírod nem fogsz elöbb választ kapni, de legalább összezavarsz másokat.

2. Szerintem ne törd ki az üveget, az ajtókeretet ki tudod felül feszíteni annyira, hogy be tudj nyúlni valamivel akár az ajtónyitóhoz, akár a zárnyitás gombjához. A gomb műkszik gyújtás nélkül is.

Tano Elküldve: 2014-03-12 23:25 Hibakód

hil írta: Szia MattM325!
Köszi a választ! Az mit is jelent ebben az esetben és hogyan kell értelmezni?
hil


Ez a köznyelvben korrekciós tényezőként ismert érték. A főtengely jeladó alapján a DDE következtet a porlasztók állapotára, és a az egyes porlasztók befecskendezésének változtatásával próbálja kompenzálni a rosszabb porlasztót. Ha ezt nem tenné, akkor egyenetlenebb lenne a motor járása, nagyobb igénybevételnek lennének kitéve az alkatrészek stb... Sok leírást találni a neten ezzel kapcsolatban.