Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-11-16 08:46 316 1.6 motor

ganja71 írta: lehet elektromos... milyen motorkódod van?

Sajna nem tudom
Már nézegettem a kommentekben,meg a leírásokat,de én semmi hasonló "kódot" nem találtam a motorszámban ( az előző autóimon az tartalmazta) mit amit ti használtok. Nem tudom hol szerepel. [/quote]

A motortérben szemből nézve a jobb oldalt a futómű tornyán megtalálod az adattáblát.

Tano Elküldve: 2013-11-15 15:19 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: hátsóablak fűtés: ha benyomom a fűtést az magától kikapcsol. én úgy vettem észre nem időhöz van kötve, mert valamikor tovább megy. viszont azt észre vettem, hogy amikro egy felső csíkot leszámítva mondhatni száraz az üveg, akkor kikapcsol. így meg csak arra gondolok, hogy ugye nincs ami hűtse tovább a fűtőszálat, úgy annak elelnállása változik a hőnövekedés miatt, és ezt érzékelné a rendszer. vagy valaki tudja konkrétan hogyan működik?


Most nincs kedvem lefordítani, ezért csak simán beidézem:
"Defrosting phase:
After switching on the ignition , the rear window defogger is switched on when operated for the first time for 10 minutes or 17 minutes depending on the coding . Undervoltage monitoring is not active during this period of time.

Post-heating phase:
The post-heating phase starts up if the rear window defogger is activated once again after initial switch-on. Clocked operation of the post-heating phase switches the voltage supply for the rear window defogger relay at alternating intervals of 40 seconds ON and 80 seconds OFF.

Undervoltage monitoring:
Untervoltage cut-out is activeduring the post-heating phase . The terminal 30 voltage is evaluated in the control unit and the relay for the rear window defogger is switched off if the voltage drops below11.4 V . The time counter is stopped . The function indicator , however, does not go out. The relay for the rear window defogger is switched on again if the terminal 30 voltage reaches a value above 12.2 V . For this purpose, the threshold value must be applied for at least 1 second."

Tano Elküldve: 2013-11-13 18:25 ködlámpa

Bero írta: Sziasztok! Megvan a relé,be van vezetékelve a ködlámpa. Van másik két gombos gyári lámpamodulom. Megvan a bekötési rajz,de már csak egy segítség kéne. A lámpamodult diaggal programozni kell,az ok. A lámpamodulból kijövő jel ami a reléhez megy azt nem tudom,hogy honnan jön a lámpamodulból! Ebben kéne a segítség. Honnan jön a jel vagy hogyan kell oda vezetéket bekötnöm? Már csak ez az egy dolog kéne! Köszi!


A bekötési rajzodon nincs rajta, hogy a lámpamodul csatlakozójának melyik lábához kell bekötni?

Tano Elküldve: 2013-11-13 00:21 318d-320d különbség??

Rikkanto írta: Sziasztok

Miszerint is a van-e turbo vagy nincs benne egy bmw 320D (318d) 145 Le 2008-as de elvileg 2009 alkatreszekkel szerelt BMW-ben.
...
Ha mar itt tartunk az normalis h egy 192ezer km-t ment bmw (amirol szo volt) alapjaraton kek fustot ereget? Mogotte nem mentem igy nem lattam meg menet kozben. De sztem ez se normalis. De ehhez se ertek a tulaj szerint...m a pasija azt mondta h ez normalis...


Igen, biztosra veheted, hogy van benne turbó. Amióta az eszemet tudom, a BMW nem gyártott turbó nélküli dízelt. Intecooler nélküli változatok voltak, de szerintem turbó nélkül egyáltalán nem gyártottak még a 80-as években sem.
De ha ott az autó, akkor csak egyszerűen megnézitek és vita lezárva.
A sötétszürke füst a "természetes" a korom miatt. A világosszürke vizet, a kék pedig olajat jelent a kipuffogógázban, tehát nem jelent jót.
Az írásod alapján nekem úgy tűnik nő az illető. Szerintem ne foglalkozz vele, van akiket nem lehet meggyőzni sehogy.

Tano Elküldve: 2013-11-12 13:31 Ki tapasztalt ilyet?

Bmwskeeter999 írta: Hello!

Ki tapasztalt ilyet,hogy megnyomom a záró gombot középen hogy bezárjon az auto,de nem reagál semmit rá! Ez miről lehet szerintetek?
Válaszotokat előre is köszönöm.


Kulcsról műkodik rendesen? Ha igen, akkor szerintem első körben a kapcsolót nézd meg, nincs-e lehúzva róla a csatlakozó. Ha az redben akkor érdemes továbbkutakodni GM irányába. Lehet a relék haldoklanak, és akkor már kulcsra sem fogja nyitni-zárni később. Diagra dugva meg lehet nézni egyáltalán érzékeli-e a GM, hogy megnyomtad a kapcsolót, mert lehet szakadás is. Szóval több probléma is okozhatja.

Tano Elküldve: 2013-11-11 23:00 légzsák lámpa világít

zoli900 írta: A figyelést hogyan lehet,melyik programmal kikapcsolni?...


NCS-sel ki tudod kapcsolni. Az ülés alatt nem kell széthúzni az egész csatlakozást, elég csak a foglaltságjelzőét kihúzni a csatlakozóban.

Tano Elküldve: 2013-11-09 21:46 lámpa

Ha valaki gondolkodik manapság LED-es izzó H7 helyén történő alkalmazásán, gyorsan tegyen le róla. Íme az eredménye.

Tano Elküldve: 2013-11-09 20:04 Fûtés - Klíma

Neo954 írta: Szia!
A válasz az automataklíma!
Mikor a belső hőmérője bizonyos hőfok alatt érzékel, ráadja a ventilátor fordulatszámot, és ezzel felfűti az autót az általad beállított értékre. Mikor eléri azt visszaveszi a fordulatot, hogy ne legyen melegebb.
Üdv.:Neo


De ő írta, hogy manuális beállításon volt neki a ventije, akkor nem fogja megnövelni az automata.

Tano Elküldve: 2013-11-09 17:39 Fûtés - Klíma

drhecker írta: Sziasztok, nemrégiben tulajdonosa lettem egy 320D nek. Mint használtautó ennek is vannak kondjai, ovlasgattam de talán én nem vagyok elég ügyes, és nem kaptam rá magyarázatot.
Mikor a bekapcsolom az autoamtaklimát, a fokozatot manuálison 1-2 esre teszem egy idő után egyet gondol és felhuzza maximumra, és úgy nyomassa be.
Eltelik kis idő és vissza áll az álltalam beállitottra, és folyamatosan ez van van mikor egy fél napig nem is huzza fel maximumra.
Mi lehet a probléma, esetleg orvosolni mivel kellene ?
Köszönöm szépen előreiis a válaszokat.


Valószínűleg a sünid (végfokszabályzó) rosszalkodik, akkor szokott bolondulni a ventillátor.

Tano Elküldve: 2013-11-09 10:20 lámpa

jakuzaa írta: Bocsánat,hogy belekérdezek de az az Lcm Csere pontosan mit takar?
Nekem a lámpakapcsolót mondták,hogy abban van a modul. Ez lenne az?
Üdv: jakuzaa


Igen, az LCM a lámpamodult jelenti, amin rajta van a kapcsoló is.

Tano Elküldve: 2013-11-07 07:45 lámpa

szotakdavid írta:
Tano írta:
Át kell kódolni a lámpamodult, illetve be kell húzni egy szál vezetéket a csomagtartóban lévő részhez.


Nekünk nem sikerült csak Lcm cserével megoldani,nem engedte felkódolni.


Hát nem mindegyik verziójú alkalmas rá.

Tano Elküldve: 2013-11-06 17:58 320d Motor

toki24 írta: Majd kereslek ha mehet a projekt csak 2kilót ebbe a szűkös időkbe nehéz hirtelen kivágni. Szerintem decemberi hónap lesz az!

De amugy igy károsodik a motor ?%


Nem is az a gond az adagolós problémánál, hogy károsodna a moci, hanem egyszer csak gondol egyet és megáll, ottmaradsz a semmi közepén és szállíttathatod haza.

Tano Elküldve: 2013-11-06 17:53 lámpa

gdavid írta: Mondjuk igen, de ha még is az lenne a döntés hogy szeretném olyanra megcsinálni mint a gyári akkor sokból tartana, vagy mit lehetne vele kezdeni?


Át kell kódolni a lámpamodult, illetve be kell húzni egy szál vezetéket a csomagtartóban lévő részhez.

Tano Elküldve: 2013-11-05 23:36 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

nickname írta: Meg tudná valaki mondani hogy 8 376 319 számú kábel köteghez hol találok kapcsolási rajzot.


Próbáld meg a WDS-ben megkeresni.

Tano Elküldve: 2013-11-02 22:26 Segítsetek!

Redna írta:
hil írta: Szia!
Csomagtér átvezető kábelköteg???


köszönöm a választ!
Ha az lenne akkor semmi sem világítana nem? Esetleg, hogy tudhatom meg biztosan h kábelköteg-e vagy sem? mert fölöslegesen nem vennék másik kábel szettet


Nem feltétlenül, mert jellemzően 1-2 vezetéken szokott a szigetelés megtörni, és emiatt lesz zárlat/kontakthiba. Nem kell az egész köteget cserélni, helyileg általában megoldható. Megnézni úgy tudod, hogy lehúzod róla a gumiborítást.