Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-08-04 13:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta: Sziasztok.

Kaptam egy SSD-t a laptopomba és újraraktam a DIS-t, de nem hajlandó elindulni. Azaz hogy vmware alatt elindul,de az E30-nak a képe (kezdőképernyő nem jön be). Valami számtech szaki tudna segíteni ebben? Utána újraraktam normál winyóra, azzal tökéletesen működik, tehát tuti az SSD-vel van problémája. De mi?


Hi!
Az SSD-nek ehhez semmi köze. Nálam is előfordult az, hogy nem jött be a kezdőképernyő. Általában újraindítva a virtuális gépet már megjelent. De ezt meguntam, és inkább átváltottam Virtualboxra, azzal megy egyből, és a meglévő gépet is bele tudod importálni.

Tano Elküldve: 2013-07-31 16:21 Fûtés - Klíma

gabesz001 írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni:
2001 benzines E46 digitklímás coupe az autó, valamiért nincs benne fűtés.
Külföldön hideg hegyvidéken szerettem volna használni és akkor vettem észre a hibát.
A ventilátor forog de csak hideget fúj. A fűtéscsap rendben van, tesztelve volt. A hűtővíz szinten van és a hőfoka is megfelelő (kb.90fok). Nem folyik sehol (a pedálok mögött sem).


Első tipp az, hogy levegős a rendszer, légteleníteni kellene.

Tano Elküldve: 2013-07-30 20:51 Fûtés - Klíma

HCsabi írta: Sziasztok!
Az e46-omba webasto fűtésrásegítő van. Zug búg de szerintem nem csinál semmit.
Már azon gondolkodtam, hogy veszek bele elektromos rásegítőt persze gyárit.
Szerintetek miért nem müködik mert hiába hallom hogy megy de mégis nehezen megy fel a viz télen.


Majd a hideg időben nézd meg a kiömlőjét az anyósülés alatti részen, meleget fúj-e ki. Valamint a bemenő-kimenő vízcsövét, hogy van-e hőmérsékletbeli különbség. Valamint diaggal is meg lehet nézni, erre is tud hibaüzenetet tárolni.
A lassú bemelegedés inkább rossz termosztát(ok) miatt szokott előfordulni.

Tano Elküldve: 2013-07-18 19:41 320d Motor

szotakdavid írta: Szia Tano!

Hogyha nem jó a szelep a házban,reggel hidegen akkor elvileg az olajszintnek max. felett kell lennie?Mivel visszaengedi és a szűrőházban kb. 0.5 liter van.
Mivel pl. nekem rossz és hidegen max.-on van a szint,akkor hiányzik 0.5 liter nem?



Hi!
Ezen még nem gondolkodtam, mindig az előírás szerint néztem a szintet, nem hasonlítgattam össze hidegen és melegen. De egy próbát biztos megér, csak van valamennyi különbség ilyenkor a két szint között.

Tano Elküldve: 2013-07-14 23:32 Mi lehet a baj?

BalaBMW írta: Sziasztok!

A következő gondom lenne. Egyik pillanatról a másikra megszűnt a belső világításom. Nem kapcsol be az ajtó nyitásra, és a gombbal sem kapcsolható be... Csak a két úm. fő lámpa nem működik az összes többi (olvasó lámpák, csomagtérvilágítás, stb) gond nélkül világít. Megnéztük a biztosítékokat de mind rendben. Hallottam olyanról, hogy időkapcsoló relé(?) lehet a gond. Van ilyen? Ha igen hol van és mennyire nehéz vagy drága a szerelése?

Annyi még, hogy ugye LED-esítettük is, de 2 hónapig gond nélkül működött. Ennek lehet köze hozzá?


Szedjétek szét a lámpa részt, lehet valamelyik forrasztás engedett el. Nekem ez volt vele a gondom korábban.

Tano Elküldve: 2013-07-14 14:53 Autóvásárlás

kundof1 írta: Vki látta már ezt a gépet? Km csak ugy szalad bele, rendszám nélkül, mikor elsönek felrakta 123e volt benne... EZ az 5L-es fogyi is kamu lehet, biztos, h nem eszik annyit, joval többet!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-7061884


Mellesleg a motortérben a légbeömlő emblémás műanyag burkolat az FL előtti változaté benne.

Tano Elküldve: 2013-07-14 09:32 Chip tuning

Chiptuning - kicsit másképp:

Tano Elküldve: 2013-07-12 23:05 320d Motor

szotakdavid írta: Szia Tano!

Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?

Üdv Dávid


Igen, jól mondták, bruttó 73 volt maga a ház, a fehárvári BMW szervízben a Rack-nál csináltattam. A szerelés 32 volt, tehát ha otthon megcsinálod akkor ennyi lejön. Járulékos költség is akad, tömítés, olaj és fagyálló pótlás. Ott ezeket is elég jó áron mérték, de ezt sajnos otthon nem tudtam volna megcsinálni magamban.

Tano Elküldve: 2013-07-12 19:29 Mi lehet a baj?

zsitvayb írta: ...de jol gondolom ugye, hogy a masodik lehetoseget ugy ertsem, hogy amennyiben el tudok indulni az autoval? Mert jelenleg annyira szorul, hogy elindulaskor csak megemelkedik az auto hatulja, de mas nem tortenik.


Nyilván elindulás után tudod azt megcsinálni.
Ha el sem tudsz indulni az elég gáz, főleg hogy hozzá sem férsz a fal miatt. A kéziféked be volt húzva mikor megáltál? Ha igen, akkor esélyes hogy az állt be. Ha nem, akkor a tárcsafék ragadt meg. Ezt esetleg megpróbálhatod befújni valami oldószeres sprével, rozsdamaróval vagy ilyesmivel, hátha utána megindul. Esetleg még megütögethetnéd. Ha a kézifék szorult meg az rosszabb, mert ahhoz nem igen férsz hozzá.

Tano Elküldve: 2013-07-12 18:02 Mi lehet a baj?

zsitvayb írta: De az okozhat ilyet, hogy ennyire szoruljon? Illetve ahogy irtam, ez nem is szorul, hanem inkabb mintha megakadna valamiben.
Mit lehet ezzel kezdeni?


Igen, beszorulhat ennyire. Vagy leszeded és letisztítod a rozsdát, vagy óvatosan lassú menetben megkoptatod mindkét féket.

Tano Elküldve: 2013-07-12 17:34 Mi lehet a baj?

zsitvayb írta: Sziasztok,
2002-es e46 kombi az aldozat.
A sztori: hetfon meg mentem vele, semmi baj. Kedden lemosattam, visszaalltam a helyere, semmi baj.
Ma indulnek el vele es ugy meg szorult a jobb hatso kerek, hogy nem tudtam elindulni. Illetve nem is megszorult, hanem mintha meg lenne akadva, mert elore hatra mozgatva egy par centit elfordul a kerek es a kerek felol fura femes hangok jonnek ahogy mozgatom.
Sajnos, egyelre nem ferek hozza a lerekhez, mert egy falnal allok, teljesen raalva a falra, ugyhogy elobb valahogy onnan el kene mozditani az autot, hogy egyaltlalan a kereket le tudjam, venni.
Mi lehet a baj?


Nagyon egyszerű, berozsdásodott a féked a mosás után.
Ezért érdemes nem egyből leálni vele ilyenkor, hanem egy kicsit menni vele, hogy kiszáradjon. A kéziféket is érdemes párszor meghúzni kis tempónál.

Tano Elküldve: 2013-07-12 17:31 320d Motor

M47 tulajok figyelem

Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!

Tano Elküldve: 2013-07-09 21:21 Motorolaj

Tano Elküldve: 2013-07-09 21:20 NAVI

jons írta:
Tano írta: Érdekes újdonság a Garmintó. Utólagos HUD. Kiváncsi leszek rá milyen lesz, esetleg az E46-ba is betenni egy ilyet?


Én is néztem, nem is drága. Szivesen beruháznék egy ilyenbe, ha blutoothon össze tudna kapcsolódni az Igo-val.


Az nem világos számomra a leírsok alapján, hogy ez akkor csak a kivetítő eszköz, vagy ez már a navigációt is elvégzi?

Tano Elküldve: 2013-07-09 20:46 NAVI

Érdekes újdonság a Garmintó. Utólagos HUD. Kiváncsi leszek rá milyen lesz, esetleg az E46-ba is betenni egy ilyet?