Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-07-09 17:04 Társalgó

tomy1228 írta:
YELLOW írta: volt valakinek mostanában műszaki?
tegnap este vettem észre, hogy amit kaptam papírt, a zöldkártyás résznél, az van írva, hogy az okmány érvényessége (legalul a lapon) 2013.08.07. azaz 1 hónap. 2 évről is rémlik valami, de nem vagyok biztos benne, ez gondolom az lenne, hogy maga a mérés 1 hónapig érvényes, tehát addig ha bármi olyan van, nem kell újra mérni.
vagy mi is van? mivel a műszakit megkaptam 2 évre, meg rákerült a kék plakett is gondolom csak 2 év az a két év...


Szerintem ez arra vonatkozik ha bármi nemű ügyintézési dolgod lenne a kocsival azt egy hónapig teheted még meg,bár nem tudom hogyha már egyszer mo-on forgalomba volt helyezve előtte akkor mire kellene max ha egyszerre tűnik el a forgalmid meg a rendszám,de ez azért elég ritka!Külföldről behozott kocsinál nagyobb jelentősége van mert ugye megcsinálod az első műszakit az 2 évig érvényes de a hozzá tartozó papír fél évig érvényes (ezen időn belül kell megcsinálni a vámeljárást,e-rendszám,magyarországi első rendszám + forgalmi),ha kicsúszol a fél évből akkor újra kell csináltatnod a műszakit hiába érvényes két évig!


Szerintem is az ügyintézés miatt van ez ráírva. Pl. nekem most majd új forgalmit kell szereznem az okmányirodában műszaki után, mert betelt, és majd a papírost kell vinnem igazolni az érvényességet, ami alapján beírják az újba.

Tano Elküldve: 2013-07-08 22:28 Társalgó

szotakdavid írta:
Tano írta: Ha valaki ismer Székesfehérváron jó és megbízható fényezőt, az kérem ossza meg velem. Valamint érdekelne nem kötekedős műszakivizsgahely is ebben a városban. Jöhet privátban is az infó. Köszönöm!


Hívd fel Horit neki van jó fényezője...vagy megkérdezzem Neked?? Műszakira hozd fel hozzánk itt no problem fólia stb


Ok, rákérdezek nála. Lejet elviszem makd oda, egy hazaút alkalmával beleférhet. Még van egy hónapom, addig majd megbeszéljük.

Tano Elküldve: 2013-07-08 17:02 Társalgó

Ha valaki ismer Székesfehérváron jó és megbízható fényezőt, az kérem ossza meg velem. Valamint érdekelne nem kötekedős műszakivizsgahely is ebben a városban. Jöhet privátban is az infó. Köszönöm!

Tano Elküldve: 2013-07-07 20:51 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

Striker írta: [Köszi !!!
Láttam tegnap az autódat idén hanyadik lettél ?


Én is a tied! Idén másokat díjaztak, de amúgy jó volt az egész szerintem.

Tano Elküldve: 2013-07-07 16:01 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

Striker írta: Sziasztok
E46 136 lovas 320D-hez milyen turbók vannak?
Ezt úgy értem hogy vannak kisebbek nagyobbak vagy csak 1 fajta van a gyári?


Gyárilag egyfajta van hozzá, Garrett GT15 a gyártmánya.

Tano Elküldve: 2013-07-07 12:16 Kábelkötegek, kábelek

pasanyi írta: Segítségre van szükségem,kábelazonosításban

ilyeneket találtam az autóban és fogalmam sincs,hogy miért vannak ezek
a sok színes vezetéket ha rángatom akkor mintha a rádió mögött mocorogna. a másik meg előre megy valahová.


A fekete az antenna vagy videójel kábelnek tűnik. A színesek azok nem gyári kábelek, azok csíkos többszínűek jellemzően. Ez valami utólagos beépítés szerintem.

Tano Elküldve: 2013-07-06 20:17 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

jons írta:
batigol09 írta: Sziasztok!
Lenne egy jó vételem e46 ra, 7x16 osak a felnik, et 20. Rámegy a gépezetre?
köszönöm!


ET46 a gyári. Nem lesz az igazi...


7" széles felninél ez még nem gond, 2,5 centivel lesz kintebb, ami még belefér.

Tano Elküldve: 2013-07-04 16:30 320d Motor

Holden írta: Sziasztok,

Voltam állapotfelmérésem, a hátsó fékeken túl az autónak komolyabb szervízelni valója nincs, viszont a kartergázcső azt mondták el van repedve, ereszt és cserélni kell (azt mondták pár ezres tétel, nem vészes).
Azt viszont elfelejtettem, hogy mutassák meg melyik is az a cső?
Kérdésem, hogy nekem milyen kartergázcső kell az autómba? Melyik az egyáltalán?

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Nem ezen kép alapján a 7-es?
VIN-em: A346756

Köszi


Igen a 7-es, vagy a 8-as, ha a te autód hideg klimatikus viszonyokra is felkészített verzió. Ezt már vizuálisan lecsekkolhatod.

Tano Elküldve: 2013-07-03 20:45 Társalgó

ateszka86 írta: ha vki chippet akar, a magictuninghoz ne menjen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Esetleg ha megosztanád a tapasztalataidat...

Tano Elküldve: 2013-07-02 22:35 Társalgó

Tiba visszatért

Tano Elküldve: 2013-06-29 19:37 Hifi beszerelése e46-ba

HGabor írta: Nem nagyon hallottam erről a márkáról még semmit, így rákeresve sem.

Nem akarok faragni, ezért gondoltam, hogy rainbow megy bele, de közel esélytelen Mo-n találni. Ismerős van Németországba, esetleg ha tudtok valami Német oldalt linkelni, azt megköszönném. Ebay semmit nem ér, nincs semmilyen cikkszám megadva, csak, hogy rainbow hangfal e46


Az első szett az IQ 256.25, míg a hátsó az IQ 165 CX. Az elsőt találni az Ebay-en is. Hátsót csak sedant láttam, nem tudom, hogy a coupe-é azonos-e ebben a tekintetben. De találni pl. nem IQ változatot.

Tano Elküldve: 2013-06-27 16:33 Mi lehet a baj?

YELLOW írta: balos vezetüoldali ülés alatti részen kéne lennie, az FL-esekben ott kiegészítő szivattyús van, neked csak sima szűrő. de neked van a motortérben is egy szűrő még szerintem. ilyen hengerszerű azt hiszem a tűzfal környékén. de persze lehet tévedek, csak rémlik.


Ne oltsd hülyeséggel. A FL előttiben az ülés alatti részen nincs se szűrő, se szivattyú.

Tano Elküldve: 2013-06-25 16:40 Mi lehet a baj?

Padre323i írta:
Tano írta:
Padre323i írta: Még az tűnt fel,ha este leállítom és reggel vagy délelőtt mennék,akkor indul rendesen.Ha többet áll,mondjuk 15-20 órát akkor jön rá a nyűg.


Hm, érdekes. Legközelebb próbáld úgy, hogy a hosszabb állás után néhány másodpercet vársz az indítással gyújtás ráadása után. Úgy is produkálja-e a jelenséget?


Már ezt is próbáltam.Valahol tömitetlenség lesz és levegősödik.Ma szétkapom,megnézem,mert ha sokat jár alapjáraton,van egy kis gázolajszag.


Igen, azért javasoltam ezt, mert én is az üzaellátásra gyanakodok, hogy valahol elmegy leállítás után a rendszerből. Vagy vissza, vagy a szabadba, és újra fel kell épülnie a nyomásnak.

Tano Elküldve: 2013-06-24 22:36 Mi lehet a baj?

Padre323i írta: Még az tűnt fel,ha este leállítom és reggel vagy délelőtt mennék,akkor indul rendesen.Ha többet áll,mondjuk 15-20 órát akkor jön rá a nyűg.


Hm, érdekes. Legközelebb próbáld úgy, hogy a hosszabb állás után néhány másodpercet vársz az indítással gyújtás ráadása után. Úgy is produkálja-e a jelenséget?

Tano Elküldve: 2013-06-24 16:40 Mi lehet a baj?

Padre323i írta: Már párszor eljátszotta a drága 20d,hogy hidegen nem indul.Teljesen összevissza,1 hétig jó,aztán hidegen nem indul,gondol egyet,1 óra után mintha mi sem történt volna.Az AC-ra gyanakodtam,tegnap kicseréltem mérőműszerrel együtt gyárira,indult-ment tegnap.Most ülök be,semmi.Milyen okok fordulhatnak elő?


És milyen módon nem indul? Gyújtás van rendesen, minden lámpa világít ami kell az elején és forgat is az önindító, vagy se kép-se hang?