Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-05-14 23:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Szevasztok!
Az ncore-ra fel van töltve az OBD 2 program,ha veszek hozzá egy ilyen csatlakozót: http://www.autodiagnosztika.eu...kabel.html
Akkor tudom is állítani az autó elektronikáját,hibakódokat nézni stb..?

Üdv


Nem, mivel ez csak egy OBD-ről 20 pines körcsatlakozóra átalakító kábel. Ez a régebbi 2001 előtti autóknál kell, amelyikeknek még a motortérben van a köralakú csatlakozója. Ha neked nem ott van, akkor erre nincs is szükséged. Neked olyan kábel kell ami tartalmazza az interfészt is. Kicsit visszaolvasol találsz belikelt példákat tömegével.

Tano Elküldve: 2013-05-14 23:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

motorzuzo írta: Sziasztok olyan problémám van a E46 touringel a csomag tér ablak kinyilik magátol menetközben mikor megálok és próbálom vissza csukni csak a sokadikra sikerül. Mi lehet a hiba oka?


Első körben kábelszakadás vagy kidörzsölődés szokott felmerülni ilyen esetben az átvezetőnél.

Tano Elküldve: 2013-05-14 07:16 Társalgó

Tanulságos cikk: Slampos olajcsere

Tano Elküldve: 2013-05-12 09:01 320d Motor

pot írta: Sziasztok nem tudom mi lehet az autómmal van egy e-46 320d 150 ló , hidegen szürkés fehéres füst jön belőle de ha eléri az üzemi hőfokot meg szűnik a füst akár hogy nyomom neki egy gram füst sem jön belőle .De ezt nem minden nap csinálja. Tegnap lecseréltem benne az olajat olajszűrő ,levegő szűrő. Amúgy szépen jár a motorja jól húz nagyon megy nem tudom mi lehet vele. Ma ki takaritottam a EGR szelepet is , holnap le cserélem a katalizátor szűrőt is ,. Remélem nincs nagy gond vele , ha valaki tud valami tanácsot az jó lenne . Előre is köszönöm.


Szia!
A hűtővized szintje nem fogy esetleg?

Tano Elküldve: 2013-05-11 19:09 Királyréti Kirándulás Május 20.

Robinson+1 fő
Szotakdavid+1 fő
Gampetibor+1 fő
Budha+1 fő
Tomi320i
Soundkeyék
Xlzx
Nickname +1 fő
Tano +1 fő

Tano Elküldve: 2013-05-10 12:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: jah kész vagyok úgy csináltam. máshonnan nem is nagyon tudtam kihúzni, és a sárga kis takarója el is takarja.
azt nem tudom miért volt 2 ülésfoglaltság jelző az FSW_PSW fájlban, mikor a vezető oldali alatt nincs is. viszont találtam ott egy másik madzag csokrot, ami a sárga csati másik oldalán megy be, azaz előlről, de az ülés alatti láb rostélynál megy le. az mi lenne? csak úgy kíváncsiságból kérdezem.


Nyilván az az ellenpárja, ami az autó egyéb vezérlőitől és kapcsolóitól jön az üléshez nyilván felszereltség függvényében. A WDS-ben meg tudod nézni mi honnan csatlakozik rá.

Tano Elküldve: 2013-05-10 12:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: már csak az a kérdés, mivel gogassam oda, hogy ne zörögjön lehúzve, és remélem ha egyszer nyílnia kell, akkor fog is


Az ülés alatti csatlakozóban (a sárga részben) kihúzod a helyéről, és ott nem is fog mozgolódni vagy zörögni.

Tano Elküldve: 2013-05-10 10:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: még nem néztem meg ezt a verziót. bár nem igazán írtam, ha szakadt, az ugyanolyan, mintha le lenne kötve. ha meg eleve kikapcsolom a figyelést, akkor minek jelzi be? ez a része nagyon nem logikus


Akár logikus akár nem, így működik. Már emlékszem az elején a kikapcsoláskor nekem is reklamált még utána míg le nem lett húzva a csatlakozó is.

Tano Elküldve: 2013-05-05 20:21 Egr szelep

halipapa írta: Hali... Megtorpanasos tortenett vegett szeretnem un. Ledugozni az egr szelepem hogy kizarjam vagy felfedjem a hiba lehetoseget az egr szemszogebol is, kitakaritottam mar stb.... Csovek rendben bla...bla... Ha a vakumcsovet csak lehuzom egy kor erejeig amig kiprobalom az is jo?


Igen, az is jó, mert akkor sem fog kinyitni. De a vákumcső végét dugd is be, pl egy csavarral vagy hasonló dologgal ami eltömíti a végét.

Tano Elküldve: 2013-05-05 20:19 Tolató radar

dbtibi írta: Kókányolni nem szeretnék, de jó lenne - páromnak is segítség lehet - a visszajelző rész, ezért gondoltam a nem gyárin. Lehet nem megy be a gyári helyre az utángyártott, ebben tud valaki segítséget adni ?


Ha esetleg a gyári megoldás mellett döntenél, akkor nekem van eladó hátsó lökös PDC-vel együtt bagóért, mert nálam csak a helyet foglalja. Ha kell akkor még a PDC modult is oda tudom adni.

Tano Elküldve: 2013-05-04 23:22 Motorolaj

xmanez88 írta: mi az a Xado?


Akkor rövidre fogjuk
Motorolaj

Tano Elküldve: 2013-05-04 16:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta: Az nem lehet szerintem mert a legújabb fajta kábelem van ami még az új 7-est is viszi. Ha valaki tudja mi lehet az oka az írja meg légyszi, mert feleslegesen nem telepíteném fel az NCS-est hamár a DIS fent van azzal meg maga a diagnosztika szépen működik.


nickname írta: De miért nem tudja kiolvasni ? A diag kábel kommunikációs problémája az ok ?



Nem tudom a pontos okát, de én is jártam már így, hogy a DIS-ben a CKM panaszkodott, NCS-sel meg gond nélkül működött.

Tano Elküldve: 2013-05-04 14:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta: Sziasztok.

Egy kérdés! Szeretném azt megcsinálni az autón hogy amikor ráadom a gyújtást a szellőztető ne kapcsoljon be. Néztem hogy elvileg a Car Memory , vagy Key Memory-ban van ilyen állítási lehetőség. Lementem a kis laptopommal és amikor DIS-en belül beléptem Car Memory menübe a következő hibaüzenet jelent meg: "vin and zcs fa cannot be read out from ews kmb lsz contol unit"

Na ez mit jelenthet?


Azt jelenti, hogy nem tudta kiolvasni az autó adatait a vezérlőkből. Próbáld meg NCS-sel, azzal is egyszerű és gyorsabb megoldani.

Tano Elküldve: 2013-05-04 12:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki?


senki többet harmadszor?


Akkor elkelt!
Távolról látatlanban nekem nincs már ötletem. Valami csak nem stimmel, de mindent azért nem lehet így megoldani, ezt már látni kellene szerintem valakinek.

Tano Elküldve: 2013-05-04 12:03 Szívócsonk-pillangószelep

Azért ezzel vitatkoznék. Ezeknek nem az a szerepe, mint egy benzimnesnél a folytószelepnek. Ha megnézed a szívócsonk kétfelé ágazik, és csak az egyik felében van pillangó, ennek nem a nyomás elzárásában van szerepe, hanem a szívócsőhosszt valamint az áramlást változtatják vele. A nyomást a turbó állításával szabályozza a DDE.
A teóriád szerint akkor a korábbi változatok nem is működhetnek megfelelően, mert azokban még nincs ilyen pillangószelepsor...
Az EGR-nek sem a teljesítményhez van köze. Korábban már részletesen le lett írva/belinkelve mi a szerepe, olvass utána. Megsúgom, ha kikötöd az EGR-t akkor sem fog jobban menni az autód, mivel ez amúgy is csak bizonyos körülmények között részterhelésen van nyitva. Tehát ha kell a kraft, akkor ott van ami kell akár lekötöd, akár nem.