Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-04-06 17:52 Mi lehet a baj?

valter320d írta: Sziasztok!
Cimbimnek nem indul kocsija!
Ugyanaz a tipus mint az enyém!
Én nem láttam még de az amit elmondott tegnap vágott egy nagy kojtot,hazament és ma indítanés csak teker!
Szerintetek?
Ja nem itthoni gázolaj van benne?
Én kezdetnek egy gázolajszűrőt mondtam neki!
Ja igen irt neki olyat hogy még 22km van tankolásig és leállt!
rátankolt és ok lehet dugulás van?


Ezekenek a dízeleknek nem tesz jót, ha teljesen kifogyasztják, levegős lesz a rendszer. Az üzaszivatyúnak a kenését és a hűtését az üzemanyag végzi, lehet behalt neki. Én első körön megnézném ezt, hogy működik-e.

Tano Elküldve: 2013-04-06 17:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

tbadzs írta: Sziasztok! Volt egy működő INPA-DIS-SSS program trióm. Frissítettem az INPA-t, azóta nem működik a DIS és az SSS. A diaghead rendben van, átnéztem újra minden beállítást, elvileg rendben vannak. A hiba amit kiír csatlakozásánál - Diagnosis bus error 200.152. Ha valaki tudná mi a megoldás és megírná, azt megköszönném! Ja, a frissített INPA működik szépen!!!


Milyen verzióra frissítetted? A DIS nem fog menni a 6.4.7-nél frissebb Ediabas-szal, tehát a 7-es már nem jó. De meg tudod oldani, hogy kettőt használsz a gépen. Egyet a DIS-sel, a frissebbet meg ha INPA-zni akarsz.

Tano Elküldve: 2013-04-05 23:03 alufelni

kecsurobi írta: tiltja valami mert akkor nem csinálom


A józan ész

Tano Elküldve: 2013-04-05 21:17 Mi lehet a baj?

ember84 írta: Sziasztok!
Hiba temperature sensorseat heating right open circuit
Erre en kicserelem az ulesfutes elektronikajat,vagy lehet javitani?az lehet a baj,nem?amin a kapcsolok vannak!

Ezt Tano-nak kell mutatnom.Ő biztos tudja.


Ment a válasz.

Tano Elküldve: 2013-04-03 01:11 Egyenetlen alapjárat

ateszka86 írta: sziasztok. tud vki flevilágosítást adni az alapjárati motor kitakaritasarol?


A tiedbe ne keresd.

Tano Elküldve: 2013-04-02 16:39 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

teddymiki írta: Sziasztok! Kartergáz szűrő csere előtt vagyok, az lenne a kérdésem, hozzá fogjak én vagy inkább szerelőhöz vigyem, nem vagyok analfabéta de mester sem! e46 2004/03 320d jobb kormányos de mondjuk ez szerintem mindegy. Esetleg egy bemutató videó link?
Válaszokat előre is köszönöm mindenkinek.
Teddymiki!!!


Nyugodtan kicserélheted magad is. ETK-ban van kép róla, korábban már belinkeltük. Ha a motorburkolatot leveszed, akkor alatta megtalálod, 4db csavar fogja. Piece of cake...

Tano Elküldve: 2013-04-02 16:37 Ablaktörlõ

senna írta: Üdv. Ismét működik az ablaktörlőm,magától megjavult! Elképzelhető hogy mikor esett az eső akkor beázott az első ablaktörlő motor? Ha igen mit tudok tenni hogy többet ne ázzon be?


Ha nagyon szét van töredezva az ablak tövében a műanyag vízelvezető, akkor elképzelhető hogy ráfojhat.

Tano Elküldve: 2013-03-31 20:48 Car key memory

Danibattya írta: Sziasztok,
szeretnék venni egy cuccot amivel lehet diagnosztikát csinálni és a CKM bennturkálni meg állítgatni!
A kérdésem hogy ez megfelelő e erre a célra?
http://www.ebay.com/itm/140865...1438.l2649

És amennyiben nem tudnátok ajánlani egyet?
Köszönöm
Dani


Szia!
Szerintem inkább BMW INPA interfészt keress.

Tano Elküldve: 2013-03-31 15:12 Ablaktörlõ

senna írta: Köszi,és ezeket hol találom?


A kesztyűtartó tetején egy lenyitható biztosítéktáblán.

Tano Elküldve: 2013-03-30 18:47 Szívósorjeladó

zoli900 írta:
zoli900 írta: Nincs ereje magasabb fordulaton se,a turbó geometriához szét kell szedni a motort a turbóig?


https://www.google.hu/search?h...B640%3B522

Lehet,hogy kb. így néz ki?


Igen, lehet hogy hasonlóan néz ki, ha még nem volt takarítva.
Ahhoz hogy lássátok hogy mozog-e a geometria egyáltalán nem kell szétszedni. Legfeljebb a levegőszűrőhöz menő toldatot érdemes levenni, hogy jobban lehessen látni.

Tano Elküldve: 2013-03-30 17:45 Szívósorjeladó

zoli900 írta: Igen megmérték és üresben van turbónyomás,sőt a gép szerint nagyobb mint a gyári érték,ahogy berakom direktbe elmegy.
Ez mitől lehet?
Turbócsere volt 1-2 éve,az biztos,hogy jó,adagoló is jó,turbócsövek ellenőrizve.
Menet közben is alig megy az autó,nem húz!
Mi lehet a gond:


Nézzétek meg hogy a turbó geomatria mozog-e. Meg lehet még vákumcsövénél is eresztés, vagy akad a geomteria stb... Magasabb fordulaton sincs ereje?

Tano Elküldve: 2013-03-30 17:36 Szívósorjeladó

zoli900 írta: Sziasztok!
Azzal a problémával fordulok hozzátok,hogy az autó nem húz,nincs turbónyomás.
Szerintünk az a baj,hogy a szívósorba bekerült olajsár megzavarja a jeladót,a pillangószelep nem tud kinyílni rendesen.
Amikor hideg a motor egy picit jobban megy,de akkor sincs se turbónyomás,se nyomaték.
Az olajsár még régebben került oda,valószínű akkor amikor nehezen indult az autó mert szarul csinálták meg a vezérlést,de most már jó az indítás!

Kíváncsian várom tanácsaitokat: Bukovics Dominik


A tiedben nem pillangószelep szabályoz. Az olajsár a visszavezetett kipuffogógáz és a befújt olajpárás levegő (a turbó ill. a kartergáz miatt olajos) keveredése miatt alakul ki. Ez mindenkinél megvan, de időnként érdemes kitakarítani az EGR szelepet(ez az ahol találkozik a két légáram) illetve a beömlőt. A beömlő végén van a nyomásadó, azt is érdemes takarítani ilyenkor.
Mérés alapján mondod hogy nincs töltőnyomás?

Tano Elküldve: 2013-03-29 20:38 állófûtés

valter320d írta: Állófűtés vagy elektromos?

Az állófűtés egy bizonyos hőmérséklet alatt kapcsol be magától,az elektromos az pedig állandóan megy,hogy elérd minél hamarabb az üzemit és ne fagyj bele az autóba


Azért ez így nem igaz
Az állófűtés az a motor beindítása nélkül, időzítve vagy távirányítással előre bemelegíti a vizet.
A kisegítő fűtés viszont a motor beindítása után, bizonyos feltételek megléte esetén (ennek utánaolvashattok a WDS-ben, ide most nem linkelem a táblázatot, legyen házi feladat:lol kapcsol be és működik egy darabig. Nem pedig állandóan Ebből létezik a gázolajkályhás (amiből van az állófűtéses is) vagy elektromos verzió.

Tano Elküldve: 2013-03-29 18:04 Újítások

Robinson: Meg lehet valahogy oldani, hogy a korábban feladott hirdetést lehessen szerkeszteni, vagy megújítani? Ne kelljen mindig újat létrehozni. Vagy ez most is működik csak én nem találom a módját?

Tano Elküldve: 2013-03-29 14:30 légzsak_

edemsm3 írta: Sziasztok.
Müszakis lesz a BMW-m. Minden jó rajt átnézettem kivéve hogy világit a légzsák lámpa.
Ülésfoglaltság szakadt hibát ír. Hiába van kitörölve utánna újra világit.
Itt látom hogy van lehetöség ilyen diodás stekkert beledugni és kész.
Nincs valakinek egy ilyen kész stekker ELADÓ? Mert én nem vagyok egy nagy forrasztos.
Előre is köszi a segitséget.


Láss is ne csak nézz Épp erről beszélük, hogy diaggal is kikapcsoltathatod, nem kell diódázgatni.