Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-01-09 18:21 Társalgó

petermover írta: Sziasztok!
Gyors kérdés.

Kocsimhoz milyen méretű hátsó hangszórót kell vennem (a kalaptartóba - nem akarom kivágni, gyári méretű kellene, szimpla cserével...).

Köszi!


A gyári az 16 cm-es. De a rögzítése nem szabványos elosztású, ezért valószínű adapter kell, ha nem olyan szettet veszel, ami E46-osra van gyártva.

Tano Elküldve: 2013-01-09 04:35 légzsak_

vikti írta:
Tano írta:
vikti írta: És olyant, hogy az ülés alatt az elfoglaltság jelző 2 kábelét összekötöm az ugy jolenne? Akkor igaz állnadoan belenne kapcsolva az összes zsák de nem lenne semmi baj ha csak simán összdrótoznám vagy inkább ne??


Ha csak simán összekötnéd, akkor is bejelezne, mert zárlatnak tekintené. Ahhoz kell egy kis áramkör, ami be lett már linkelve. Inkább egyszerűbb diaggal kikapcsoltatni.

Légyszi azt a kis áramkört belinkelnéd mégegyszer mert nemtalálom .


A galériámban is találsz róla képet.

Tano Elküldve: 2013-01-08 20:27 320d Motor

Milo írta: EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni

OFF
F*szom ebbe a sok piramisba gyerekek!
ON
Ha belegondolsz, akkor az EGR beragadása nem okozná. Egyrészt ha nem megfelelően működik, akkor ezt is beírná a hibatárolóba. Ha nyitva lenne állandóan, akkor a légtömegmérő kevesebbet mérne, így inkább kevesebb lenne a befecskendezés. Ha pedig lezárod, akkor igaz hogy többet mérne a légtömegmérő, de még ekkor sem nőne meg annyira a befecskendezés mértéke, hogy ennyivel megdobná a fogyasztást. Mellesleg reklamálna a motorvezérlés is, hogy eltérőek az értékek. Máshol lesz szerintem a probléma.

Tano Elküldve: 2013-01-08 20:06 Mi lehet a baj?

Zsolesz írta: Üdv!

Felkerestem az általad ajánlott szervizt. Hát le a kalappal előttük. Öt perc várakozás után 2 perc alatt nullázták a rendszert. Elmeséltem a sztorimat,jót derültek rajta,náluk ez a mutatvány max.50-be fájt volna. Hát ez a különbség szerviz és szerviz között. Ajánlom Őket mindenkinek.

Még egyszer köszi a tippet!!!!!


Szerintem írjál nyugodtan szervízértékelést az eseteidről.

Tano Elküldve: 2013-01-08 15:54 Elsõ lámpák

ervin35 írta: Csaó. Első lámpákat cserélnék az autómban,erre gondoltam

A kérdésem a következő hogy kódolás vagy bármi más kell a be építése után?


Ha jól látom akkor neked nem xenonos a lámpád. Amit vennél az az, vagy halogén de projektorral? Kérdezz rá az eladónál, hogy mit tartalmaz a lámpa, mert gyanítom, ha xenonos, akkor trafók, izzók stb. nincs benne ennyiért. Az ilyen utólagosnál a sajátot kell általában átszerelni bele.
Ha xenonra váltasz, akkor egy felkódolás kell neki legalább. Egyéb esetben nem kell semmi extra.

Tano Elküldve: 2013-01-08 15:49 izzítógyertya

lalada írta: E91 is benne van a WDS-ben? én is most cseréltettem gyertyákat NT autónál!


igen, benne van.

Tano Elküldve: 2013-01-08 12:57 Társalgó

ember84 írta: Valaki tudja,Inpa-ban hogy nyelvtudás nélkül hogy igazodok el??Sehogy!Melyik oldal a porlasztó teszt?Illetve az illesztés?


Elég nehezen. A porlasztók korrekcióját a motorvezérlőn belül a status oldal analog részén találod. Az illesztést a DIS-sel tudod megcsinálni.
Egyébként kitölthetnéd az autód adatait.

Tano Elküldve: 2013-01-08 12:53 izzítógyertya

Puli írta: Köszönöm a válaszokat!
A link nem jó! :
Tud valaki Székesfehérváron diagnosztikát?


Igen, valóban nem jó, mert a BMW AG reklamált az oldal üzemeltetőjénél, és lekerült a TIS és a WDs is. Szerencsére a WDS még megvan másik helyen is.
Egyébként torrenten le tudod szedni, és akkor a saját gépeden akkor nézheted amikor csak akarod.

Tano Elküldve: 2013-01-08 04:22 Társalgó

ember84 írta: segitene valaki,hogy honnan tudok legolcsobban olyan diag kábelt,éss programot,amivel tudok IMA kodot illeszteni a kocsihoz
?köszi


Pl. ebay, vatera, vagy más hasonló oldalon találsz tömkelegével. Rákeresel hogy BMW INPA és voila.

Tano Elküldve: 2013-01-08 04:18 légzsak_

vikti írta: És olyant, hogy az ülés alatt az elfoglaltság jelző 2 kábelét összekötöm az ugy jolenne? Akkor igaz állnadoan belenne kapcsolva az összes zsák de nem lenne semmi baj ha csak simán összdrótoznám vagy inkább ne??


Ha csak simán összekötnéd, akkor is bejelezne, mert zárlatnak tekintené. Ahhoz kell egy kis áramkör, ami be lett már linkelve. Inkább egyszerűbb diaggal kikapcsoltatni.

Tano Elküldve: 2013-01-07 21:16 Krómozás, krómcsíkok

zoley88 írta: kicsit felélesztem a króm témát van valakinek full króm veséje lehetőleg sötét E46 FL előttire? Kép kellene, hogy festene mert googleban nem túl értékelhetők vannak. köszi.


Tessék

Tano Elküldve: 2013-01-07 19:03 Társalgó

lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Sziasztok, e46 2000 es modelrol lenne szo, szoval gyarilag olyan indexkapcsoloja van amin nincsen BC funkcios gomb, gondolom ez extranak szamitot, de visszont ugyan ebol az evjaratbol van amelyiken van, eleg az indexkapcsolot cserelni? megvan a helye ahova be lehet kotni egy BC gombost? koszonom


meg van. és fel kell kódolni.


Koszonom a gyors valaszt! Egy simma diagal megvan? vagy v.mi heckert kell keresni ?


Igen, a gyári progikkal megoldható.

Tano Elküldve: 2013-01-07 15:41 Olajzabálás

Azért valamennyi olaj mindenképp lesz a cooler csövében, mivel a kartergázból is odakerül. Szóval csak akkor kell parázni, ha jelentős mennyiség van. Ha csak egy vékony réteg, ami szinte nem is folyik, akkor no para.

Tano Elküldve: 2013-01-07 15:36 állófûtés

Laci1987 írta: Webasto van benne.


Ok, ezt tudom én is, mivel nekem is ez van. De ez alapból nem állófűtés, hanem csak kisegítő fűtés. Tehát csak a motor beindításával együtt indul be, ha kellően hideg az idő, és segít gyorsabban felmelegíteni a hűtővizet. Lehet belőle állófütést csinálni, de ahhoz kell 1-2 plusz dolog. Tehát a kérdés, hogy neked az alap van benne, vagy már a plusz cuccok is?

Tano Elküldve: 2013-01-07 13:16 Mi lehet a baj?

Hi!
Leállítás után automatikusan bezárja ezeket az ajtókat, tehát zárt helyzet lesz az alaphelyzet. Ezt hallani is lehet, miután levetted a gyújtást.