Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2012-08-30 18:01 bmw diagnosztika

tbadzs írta: Köszönöm a választ. Közben az INPA insatll-ban találtam egy SGBD frissítő (entwickler) részt, majd áttanulmányozom. Külföldi fórumon olvastam, hogy a motorhoz tartozó ECU mappában lévő *.prg kellene frissíteni, de ilyen file-okat még nem találtam a neten, lehet az updater lesz a nyerő. Az minden esetre megnyugtató, hogy ettől függetlenül is működik 100%-osan, most akkor megyek tovább a DIS-re és a SSS-re.


Igen azokat, de a többi coding fájlt is lehet frissíteni. Megvan a neten is, csak jól kell keresni.

Tano Elküldve: 2012-08-29 20:33 Segítsetek!

lestat83 írta: Sziasztok.Olyan gondom lenne,, hogy miutan egy 1-es szerias 116i hez jutottam..sajnos utolag kiderult, hogy hatul kicsit torve volt.De nem nagy a baj.VIszont nincs meg egy bizonyos alkatresz amit nem tudom , hogyan keressek,,vagy keressek ra,,.Angliaban vagyok igy csak az angol nevet tudom ..#.FUEL TANK VENTILATION box. # termeszetesen nem a nevevel van gond,, csak , hogy hol lehetne kapni..vagy mikent keressem,Tapasztalatok ez ugyben ?..
Sajnos nincs benne( jobb alaul ,,hatul a kis dobobz,,s csak lognak a veztekek a nagyvilagba.).Elore is koszonom.


Hi!
Az ETK-ban a neve alapján meg tudod keresni a cikszámát, és annak segítségével autós boltban meg tudod rendelni. Vagy akár a neten is webáruházban.

Tano Elküldve: 2012-08-29 20:31 bmw diagnosztika

tbadzs írta: Sziasztok, INPA-val kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. A motor típus kiválasztása után a következő ablakot dobja fel (Ediabas 6.4.3. verzióból lett telepítve INPA 4.4.7.):
Checking versions
Malfunction possible!
SGBD version: 1.040 (in INPA)
SGBD version: 2.000
INPA version: 1.040
Gyakorlatilag a program tovább fut, kapcsolat is van, elvileg működik, csak gondolom vmi korlátozott üzemmódban. Találkozott már valaki hasonló problémával? Mi lehet a megoldás?


Azért kapod ezt az üzenetet, mert az SGBD könyvtárban lévő fájlok verziószáma nem azonos. Ettől még korlátozás nélkül működik. Ez csak figyelmeztetés.

Tano Elküldve: 2012-08-24 08:40 Üzemanyag fogyasztás

norbeee írta: Eddig mindig a BC-nek hittem, most számoltam csak utánna ezért vagyok ennyire meglepődve. Meg azon hogy a BC miért csak 57 liter-et mutat, mikor kattanásig ment a tank?


Jellemzően néhány deci eltéréssel jól szokott mutatni a BC. De lehet állítani a számolási tényezőjét. Mondjuk ekkora eltérés mint nálad az tényleg sok.
Azért csak 57-ig mutat, mert eddig van a mérő skálázva, de nyilván a tankba és a csőbe még fér néhány liter. A gyári írás szerint 63 literes a tank. Első kattanásos tankolásig nekem olyan 65,5 körülire jön ki aa kapacitás. Szerintem ez kb megfelel a 63+betöltöcső mennyiségnek.

Tano Elküldve: 2012-08-24 08:35 Fûtés - Klíma

david88 írta: Sziasztok!

Egyik este megállt a fűtőventilátorom, másnap reggel ráadva a gyújtást megint működött.
Ma reggel bekapcsoltam a ventilátort, működött kb 3 percig, majd megint semmi.

A digit klíma kezelőjén állítottam a sebességet minimumra és maximumra is, de így is semmi.

Süni lehet a gond?


Általában az szokott rakoncátlankodni. Egy próbát megér.

Tano Elküldve: 2012-08-19 18:36 légzsak_

laciiking320d írta:
jrtom írta: Az ülés gyorsan orvosolható, viszont az átvezetőgyűrű az cserés.
Kasza Imitől vegyél egyet.


gyorsan orvosolható az mit jelent?..


Azt jelenti, hogy diaggal kikapcsolható.

Tano Elküldve: 2012-08-19 08:17 Féktárcsa és fékbetét

hil írta: Kollégám lyuggatott Zimmerman tárcsái nem egészen 3000Km után cserések lettek a hullámosodás miatt. Elmondása szerint nagyot nem fékezett vele (én nem voltam ott, így nem tudhatom ezt)
Én Juridot vettem 21384Ft/pár (Unix)

Egyébként valaki levezethetné nekem, hogy miért jobb a lyuggatott vagy a hornyolt féktárcsa? Szerintem: kisebb felület ezért kisebb fékhatás, gyorsabb kopás és az egyenetlen melegedés miatt hajlam a hullámosodásra ez főleg a hornyolt esetében. Mert ugye fékezéskor az érintkező felület meleg, viszont a horony alja hidegebb, ami jelentős hőmérséklet eltérést eredményezhet, a lyukak pedig mind feszültség gyűjtő helyek. Akkor mégis miért jobbak ezek? Az tuti, hogy jobban néznek ki, de van-e más előnyük is? Alu bevonat nem szempont, mert semmit nem ér, ezt megtapasztaltam, láttam, nem vita kérdés.


Rövid keresés után ezt találtam:
"A barázdált felületû Brembo Sport féktárcsák elõsegítik a fékbetét súrlódó felületének folyamatos tisztulását, elvezetik a fékezéskor keletkezõ hõt és a súrlódó felületrõl felszabaduló gázokat, vizes úton megelõzik a filmréteg képzõdését - ezáltal biztosítják a mindig állandó, folyamatosan rendelkezésre álló fékerõt.
A lyuggatott felületû Brembo Sport féktárcsák elõnye ezzel szemben az, hogy bizonyíthatóan még nagyobb fékerõt biztosítanak."

Tano Elküldve: 2012-08-18 21:43 Polír

jons írta:
Tano írta: Hi!
Most már én is jons elégedett ügyfelei közé tartozom. Szépen újjávarázsolta az autót, a legyek korcsolyáznak rajta. Egy nagy köszönöm neki itt is


Örülök, hogy tetszik! Nagy munka volt, de végeredmény miatt megérte! Márcsak azért is, mert neked tetszik és ez a lényeg! Mondjuk azért örülök, hogy nem kombid volt, mert a kezem leszakad így is


Hát nem csodálom, kicsit hosszabb ideig tartott az átlagosnál a sok kiálló kütyü miatt.

Tano Elküldve: 2012-08-18 18:04 Az E46 Üzembentartási költsége.

zoliika írta:
Alesi írta: Ha valakit erdekelne az autom fogyasztasa, feltoltottem amit eddig vezettem a spritmonitor.de-re (kb 1 eve irogatom a telefonomba):

KATT


Ez nagyon jó "találmány" Én is vezetni fogom


Igen az, én nem csak a tankolást vezetem ott. És még az aláírásba is be lehet linkelni, mint nálam is látszik.

Tano Elküldve: 2012-08-18 18:03 Polír

Hi!
Most már én is jons elégedett ügyfelei közé tartozom. Szépen újjávarázsolta az autót, a legyek korcsolyáznak rajta. Egy nagy köszönöm neki itt is

Tano Elküldve: 2012-08-17 19:50 Segítsetek!

szotakdavid írta: Nem a gong adja a hangot, hanem a kombi. Le lehet géppel kapcsolni a csipogást és s nyekergést is.


Köszönöm,hol találom ezt a kombit??kapcsolási rajzod nincs véletlenűl?? Nem szeretném kikapcsolni más hangot szeretnék.
Dávid[/quote]

No, akkor most már ezt is pontosan tudjuk.
Dávid: a kombi ott van az orrod előtt, mivel ez a műszeregységet jelenti.

Tano Elküldve: 2012-08-17 19:48 Valaki segítsen

habos írta: Sziasztok.
A klimas forumon probalkoztam,de senki nem szolt ezert itt probalok segitseget kerni.
Megallt a futesem.Digit klima a kijelzo mukodik de a motor nem megy.Ma probaltam masik sunit de semmi.Esetleg biztositek lehet,vagy a futomotor megadta magat?Neztem a biztositek tablat de fogalmam nincs melyik lehet a rele esetleg a biztositek..


A biztosítéktábla kiosztását le tudod tölteni innen. A jelszó "bmwklub". Ez alapján megnézheted a biztit, hogy jó-e.

Tano Elküldve: 2012-08-17 15:39 Gyári Xenon Lámpa

wizzaerr írta: Sziasztok!

Gyári AL xenon lámpát szeretnék szerelni halogén helyére (e46 2004 facelift) és a fórumokat olvasva néhány dolog homályos, hálás lennék ha valaki aki csinált vagy csináltatott ilyesmit helyre tenne néhány dolgot.

- NCS expert-el fel lehet kódolni a lámpamodult, vagy DIS-re, esetleg GT1-re van szükség?

- A felkódolás után szükséges vezetékeket húzni a lámpamodultól a két lámpáig, hogy a bi-xenon funkció működjön (halogén távolsági + xenon projektor teljes fényerővel) vagy ezt csak amerikai e46-nál kell elvégezni?
http://www.e46fanatics.com/for...p?t=534364

- Kódolás után a magasságállítás elveszik, nagyon bonyolult ezt "visszanyerni"? (mindenképp kódolni szeretném, nem kondival meg ellenállással átverni)

Előre is köszi!


-Igen, NCSExperttel is fel tudod kódolni.
-A vezetéket szerintem itt is be kellene húzni a bihez, de a WDS-ben utána tudsz nézni ennek.
-A magasságállítás sem veszik el, ezt szintén NCS-sel be tudod állítani, hogy megmaradjon manuálisnak ha így akarod.

Tano Elküldve: 2012-08-17 09:45 Segítsetek!

csbalu írta: Nem tudom hol nézted de a titkos menüben meg tudod nézni pontosan mennyi.


Ott nézte, de ő azt szerette volna tudni, hogy mennyinek kellene lennie.

Tano Elküldve: 2012-08-17 07:44 Segítsetek!

norbeee írta: Meg tudná valaki mondani mennyi a 20D 150le alapjárati fordulatszáma? az enényém 730 de olyan érzésem van mintha az nem lenne a helyén. De lehet hogy csak beképzelem


Ha manuális, akkor 830+/-50, ha autómata akkor 730+/-50.