Thomasito fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Thomasito Elküldve: 2015-07-28 18:42 angel eye

lela írta:
Itt mindenki a COB-ot preferálja?
Esetleg ezt próbálta már valaki?
Esetleg azezen az oldalon lévő 168 ledes variáns prólta már valaki? Azt írja egybefüggő a fénye.
ezen az oldalon lévő mennyiség pedig egyenesen zavarba ejtő.


A COB nekem pl túl kékes-lilás, a ledes viszont szép fehér. A régi 66db-os viszont felejtős, az már-már retro.

Itt van jó kis leírás melyik milyen. Sztem a sok kis ledes SMD a nyerő!

Thomasito Elküldve: 2015-06-05 13:04 Kopogás hátulról.

[quote="Doctore"][quote="KGR"]
Doctore írta: Sziasztok
A kérdésem a következő: valami kopog bal hátul gáz adásnál 3 kis kopás és elhallgat. szintén valami koppan minden váltásnál. Mi lehet a baj difi, féltengely..? Valamint pár nap múlva utazom kell 600 km elmerjek vele indulni?


Hello! Bemásoltam az én esetemet is, kísérteties a hasonlóság:

[b]
Thomasito írta: Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?


És szerencsére a hiba is megoldódott:

Thomasito írta: Sziasztok! Meglett a hiba, úgyhogy már leírhatom nektek is. Le lett véve az egész hátsó híd (egyúttal a 4db hídszilent is ki lett már akkor cserélve), a felfogatás környékén az alvázon volt egy jókora repedés. Az be lett hegesztve, össze lett rakva a futómű= a hang ugyan úgy megmaradt.
Megint le az egész és tovább kutakodás. Nagyon nehezen csak meglett a másik is: a bal oldalon a kerékjárati ív találkozásánál volt még egy repedés, amit szemre alig lehetett kiszúrni! Azt is behegesztették, így megszűnt a hang.
Az viszont elég aggasztó, hogy a 330Nm+kézi váltó kombó ennyire meg tudja viselni az alvázat 10 év alatt... (Rohadásnak amúgy még csak a jele sem volt felfedezhető alulról sem.)
[/b]



Thomasito Elküldve: 2015-03-14 00:01 320d Motor

A lecsapatós karterszűrőt lehet (kell) valamilyen módon karbantartani két csere között? A mocsok amit leválaszt, az hová gyűlik? :
Tavaly vettem bele újat, idén is tervezem az olajcserénél. Muszáj mindig kompletten házzal együtt venni? Bárdinál amit árulnak, az viszont csak egy betét...

Thomasito Elküldve: 2015-02-23 08:59 kettõstömegü lendkerék

Múltkor egy dízel Merci C220-ban ültem (taxi) és azt mondta a tulaj, hogy abban fix a lendkerék gyárilag. KIA Ceed-ről is azt hallottam, hogy a dízelekben fix, tehát hiba kizárva.
Kíváncsi lennék, azokban hogyan oldották meg, egy ~200e Ft-os alkatrésszel kevesebb hibalehetőség mindenesetre...

Thomasito Elküldve: 2015-02-12 17:03 320d Motor

SP_323i írta: ...Viszont ami nagyon nem tetszik az az, ami a hengerfej szívójárataiban látszódik. Kb 2-4 mm vastag olajsaras lerakódás....


Huh nem semmi t@kony gyűlt össze benne!
"Kedvet" kaptam, hogy én is belekukkantsak az enyémbe...

Thomasito Elküldve: 2015-02-04 18:10 320d Motor

toki24 írta: Nekem pl nem kell várni 5,7 ms-t.. 1750 körül elkezd ugrani már istenesen ha odalépek neki.
Nincs ezen mit állítani ez ilyen jó ez.. mikor pdtdi volt seggem alatt az se csinált semmit alul, majd mikor elérte a 1700-1800at bammmmmmmmmm.


Az teljesen egészséges. Akkor van baj, ha 2000-2100 vagy nagyobb fordulattól kezd el húzni. Akkor már beteg szegény...

Thomasito Elküldve: 2014-12-13 16:44 320d Motor

Tano írta:
raul227 írta: Köszönöm,amúgy nem mindig jön ki és pár másodperc után elmúlik.az olajszintem rendben van,de erre ránézetek majd.
próbáltam már régebben,de nem reagál ,olvastam most rola.lehet eltört


Nekem is úgy kezdődött, hogy csak néha jelent meg, majd egy idő után minden alkalommal jelzett. Csere megoldotta, de érdemes diaggal kiolvastatni, hogy tényleg azzal van-e probléma.


Az a baj, hogy nem olcsó mulatság és annyi haszna nincs is. Vagy okoz valami gondot ha az ember nem cseréli? (Én inkább ránézek 2-3 hetente az olajszintre, mondjuk szerencsére nem is eszi).

www.http://www.schmiedmann.hu/hu/b...2617508003

Az ebay-en (http://www.ebay.com/itm/BMW-OI...0543567342) amit árulnak nem tudom mennyit bírhat, elvileg a cikkszám az ugyan az...




Thomasito Elküldve: 2014-12-12 19:38 320d Motor

breekachu írta: Sziasztok! Megvilágosodtam és rájöttem, hogy tegnap este sikerült rossz helyre hozzászólnom. Itt kérnék tehát segítséget!
Tehát valaki le tudná nekem írni, vagy esetleg felvenni, hogy milyen hangja van egy egészséges 320d-nek indításkor és leállításkor?


Én megpróbálom leírni: Kulcs bedug-elfordít-indítóz ---> nyuhahaaf krrrrrrrrrrr
Amúgy meg valami hasonlónak kell(ene) lenni: https://www.youtube.com/watch?v=gj79ngJl58s (0:55-től)
Leállításnál egy pici rázkódás belefér, ez függ a bakok állapotától is.


Thomasito Elküldve: 2014-12-04 18:02 320d Motor

ute107 írta: Hülyeség. Nekem volt a 20d-ben, de alig fogott fel valamit, csak rontott a dolgokon.
Nem tudott "lélegezni" ezen a rendszeren keresztül a motor, olajnyomásom megnőtt a kartelnyomás miatt... Dobtam is ki...
Dieselnél nagyon oda kell figyelni a kartelgáz rendes útjára...


Tiszta sor, akkor felejtős!

(Régebben volt benzines Audim, az állandóan taknyolta a pillangószelepet, utána meg vacakolt az alapjárat. Abba csodát tett a lecsapató.)

Thomasito Elküldve: 2014-12-03 21:34 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
a bűz szenzor a legtöbb autóban nem jó. ez a belső keringetés szimbólum+a benen lévo A betű jelöli. a sima körbenyilakra sem keringet csak belül? alul a lábadnál a kardán boxnál lévő nyíláson szívja be a levegőt, felül nyomja.


Sajna nem! Mintha nem zárnának le a lamellák. A gomb világít, váltogat automata-belső-külső között, de a gyakorlatban nem csinál semmit.

Thomasito Elküldve: 2014-12-03 20:24 Fûtés - Klíma

Végigolvastam az egész topicot, de olyan hibát mint az enyém nem találtam: hűtés-fűtés-klíma jó, csak a bűzérzékelős automata + a belső keringetés nem működik. Ha előttem az IFA vagy a kettes golf dobja a kojtot csak az segít ha kikapcsolom az egészét. Egyszerűen nem zárja el a külső keringetést. Találkozott már valaki ilyennel?

Thomasito Elküldve: 2014-12-02 13:04 320d Motor

Szerintetek van értelme beiktatni a rendszerbe még egy plusz olajlecsapatót? Tudom, hogy a kartergázszűrő azért van gyárilag, de inkább két dolog szűrje a mocskot ne csak egy. Van értelme vagy ez már túlbiztosítás?

Thomasito Elküldve: 2014-11-29 15:38 320d Motor

E46tohi írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Szeretnék segítséget kérni egy 2002es e46 320d-m van 310000 km-et futott a cr adagolós változat. A probléma a következő lenne: Az autó amikor kicsit bemelegszik (a vízhőfök jelző elhagyja a kék sávot) akkor 1200 és 2200 as fordulatszám tartományban erős nyiszorgó, visító hangot hallok a motorból. (kicsit hasonlít a szíjcsúszáshoz). Tudni kell még, hogy mikor egy helyben állok az autóval és N-ben van a váltó (igen automata ) és felpörgetem a motort, akkor ebben a tartományban lassabban pörög fel a motor ugyanolyan gázállásnál mint amikor elhagyja a 2200at. Hangsúlyozom csak akkor jön a hang ha már a kék sávot elhagyta a vízhőfök jelző, és csak 2200as fordulatig probdukálja, a mentetteljesítményt nem befolyásolja de mocskosul idegesítő a hang, mások észre sem veszik de én ki tudnék futni a világból tőle. A viszkó kuplungra vagy valamelyik szíjfeszítőre gondoltam de fogalmam sincs mi lehet ez....
Amit még elmondhatok a kocsiról:
Olajcsere most volt 1 hete de előtte is csinálta (összes szűrővel+katergázszűrővel együtt lett cserélve)
Egr Szelepről vákumcső lehúzva és eltömítve.
szivósor kitakarítva flepszek kiszedve.
Szerintem a termosztát is szar (ha fűtök leesik a vizhő plusz nehezen melegszik be)

Köszi előre is a segítséget.

Üdv



Főtengely szíjtárcsa mikor volt cserélve? Az típushiba sajnos...

Thomasito Elküldve: 2014-11-20 21:13 Lengéscsillapitó

Most cseréltem lengéscsillapítókat (első-hátsó), leírom a tapasztalataimat.
eddig nagy kedvencem volt a Bilstein és most is azt vettem. Aki nagy rajongója a márkának most ne is olvassa tovább!
Két hét után kiszedettem és visszavittem (B4), mert nyekeregtek mint egy lovaskocsi. Terhelés alatt száraz időben még csak nagyon halkan hallatszott, esőben viszont már üresen is. Becseréltem őket inkább Sachs-ra még ha rá is kellett fizetni, mert nem ígérték, hogy a következő páros nem fogja ugyan azt csinálni. A boltos srác is panaszkodott a Bilsteinre, hogy az utóbbi években nem ugyan azt a minőséget hozzák mint régen. A Monroe is ugyan ez, sok embertől lehet hallani, meg itt fórumon is lehet olvasni, hogy nem százasok. Nagy a szórás, sok a selejtes közöttük.

Aki Sachsot akar venni annak egy kis segítség: két féle van általában, az egyik az Advantage a másik a Supertouring. Az Advantage a drágább, ez kicsit keményebb-sportosabb. A Supertouring picivel lágyabb, kényelmesebb. Persze nem óriási a különbség, de azért lehet érezni. Én városba, magyar utakra, 17" vagy nagyobb felnikhez inkább a Supertouringot javaslom, mivel komfortosabb. De ízlések és pofonok.

Thomasito Elküldve: 2014-11-12 15:08 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Thomasito írta: Sziasztok,

A talpas gömbfejek elpusztultak az első lengőkarokból. Próbáltam keríteni külön, de sehol nem kapok csak lengőkarral együtt. Tényleg nem lehet külön venni és préselve cserélni? Mert így azért jóval több lesz, ha kompletten cserélem...

FEBI-t ajánlottak nekem 40eFt (jobb-bal együtt) áron, vagy lenne LEMFÖRDER 60eFt-ért (ugyancsak jobb-bal együtt). Persze mindkettő nagyon akciósan ennyi.
Mi a véleményetek, megéri azt az 50%-al több lóvét a LEMFÖRDER, vagy a FEBI is teljesen jó?


sajna nem lehet cserélni külön. ez alól kivétel az összekeres E36, mert ott vasbú van a lengőkar. illetve azok a példányok, amikbe már volt cserélve és Meyle HD került bele, mert azokba cserélhető. ODER! olvasgass és fogod látni, hogy vannak olyan emberek, akik a gyári a lengőkarból is tudnak cserélhetős verziót csinálni. olvass vissza egy pár oldalt.


Ok, thx!
És a LEMFÖRDER vs FEBI téma? Van akkora különbség köztük? Mert a magyar utakon nem hiszem, hogy bármelyik is végső megoldás lenne.
« előző12következő »