Thony fórum hozzászólásai

Thony Elküldve: 2012-09-19 13:42 Ápolás, tisztítás

Fő a fanatizmus és a kitartás

Alesi írta:
norbeee írta:
Alesi írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Ha valakinek olajos folt van az ülésén ajánlom a figyelmébe:

Pár napja a kormányom elkezdett recsegni, ezért gondoltam adok neki egy kis WD40-et. A kormány megjavult, az ülés olajos lett...

Azt hittem profi vagyok kárpittisztításban ezért nekiláttam:
- Vanish Oxi Action -> semmi...
- Mosogatószer -> semmi...

Elkezdtem kétségbeesni hogy jöhet az ecetesolló, de aztán kipróbáltam a kézre való ultradermet, és láss csodát, 100% ban eltünt a folt.
Ezen felbuzdulva a család másik autóján is kipróbáltam, amit 3 éve egy szervízben összecsesztek olajos kézzel, és az autókozmetikában sem tudtak kiszedni, 100% os eredmény.

Summa: olajos folt, akármilyen régi, ULTRADERM
Foltot beáztatni vízzel, majd ultradermet beledörzsölni szivacsal, állni hagyni, majd bő vízzel megitatni, kárpittisztítóval kiszívni. A öblítést többször meg kell csinálni mert az ultraderm habzik mint az állat.


Hátha hasznára válik valakinek.


Es utana porszivoval meg jol kiszivni, ugyanis nekem speciel kis zold ultraderm porszemcsek maradtak az ulesben, ami csak kb. 2 porszivozasra jott ki hetek alatt.

De amugy az ultraderm az foltkiszedesben tenyleg utolerhetetlen, nekem is ezer eves foltokat sikerult vele kiszedni, amit meg az elozo tulaj gyerekei raktak oda (nem akarom tudni hogyan...).
Az en modszerem mondjuk annyiban mas volt, hogy en egy kis talkaban beaztattam egy keves ultradermet vizben, majd abba martogattam egy puha kefet, es azzal dorzsoltem az ulest. Tul durva kefet nem szabad hasznalni, nekem sikerult egy kis reszen kibolyhositanom a karpitot, amig erre rajottem.


A bolyhokra legjobb a borotva én legalábbis azzal leszedtem.


Hidd el probaltam, de ez nem olyan anyag, mint amibol a kotott puloverem volt . Vegulis kisolloval fel ora alatt sikerult valamivel szebbre varazsolni.


Thony Elküldve: 2012-09-09 16:27 Társalgó

csbalu írta: Akkor miért nem SAAB-al jársz?

Thony írta: Pilóta vagyok, vagyis már nem Mellette csinálom a légi- műszakit, a rep-mérnök mellé...

csbalu írta: Villamosmérnök Egy Műszeripari cégnél dolgozom + még csinálom a gépészmérnöki diplomát is közben TE?








Pusztán, költséghatékonyságból a benzines 3.0-ás iker turbós nem a legtakarékosabb, ha az ember sokat megy, és köszönhetőnek a mostani helyzetnek erre is kell gondolnom...
A 9-3-as meg nem a szívem csücske, szerintem nőies... és jó dízelt a BMW tud igazán gyártani.

Thony Elküldve: 2012-09-07 00:22 Társalgó

Pilóta vagyok, vagyis már nem Mellette csinálom a légi- műszakit, a rep-mérnök mellé...

csbalu írta: Villamosmérnök Egy Műszeripari cégnél dolgozom + még csinálom a gépészmérnöki diplomát is közben TE?

Thony írta: Sajnos az nekem is mániám, lehet hogy van valami a mérnöki képzésben ami ilyenné teszi az embert Mérnöki munka mely terültén vaqy?

csbalu írta: Örülök hogy írtad a felvetést! Én csak hangosan gondolkoztam. Mindig számolok... mérnök ártalom....

Thony írta: Szívességet kértek tőlem, ezért gondoltam hogy megosztom veletek hátha van 1-2 ember aki kap az alkalmon

csbalu írta: Nem rossz ez a kirándulás, de szerintem Ennek akkor van feelingje ha bömbivel mész ki. 4 ember ha összefog kényelmesebben gyorsabban és szerintem olcsóbban ki tud menni.
Bp-München-Ingolstadt 1500km.
15x7Lx440=46.000Ft utiköltség
Osztrák pályamatrica 8 Euro - 2300Ft
Magyar pályamatrica 3000Ft
Össz uti költség körülbelül 50.000Ft (12.500Ft/Fő)

BMW Welt belépő 9 Euro
Gyárlátogatás gondolom kisebb utánajárással megoldható szintén.
Audi hasonló árban lehet számoljunk összesen 10.000Ft-ot a belépőkre.
akkor tartunk 22.500Ft-nál.

Marad még 26.000Ft-unk szállásra. 50 Euro körül már 2 ágyas szobákat lehet kapni, normális hotelben nem pedig Jugendherbergében 6 ágyas szobákkal.

Bocs nem Antireklámot akarok csinálni, csak gondolom többen nem szívesen mennének busszal és nekik egy kis fejszámolós alternatíva















Thony Elküldve: 2012-09-06 10:49 Autóvásárlás

Én az ezüstre szavaznék, a másik ismeretlenül is a gagyi tunningnak köszönhetően nem méltó egy BMW-hez, inkább szánalmasnak ér rondának mondanám... a hátsó lámpa taknyolás helyett, bebőröztettem volna a kormányt hogy ne védővel keljen égnem!

Sagat írta: szerintetek melyik éri meg jobban?



http://www.hasznaltauto.hu/aut...so-5981661



vagy



http://www.hasznaltauto.hu/aut...bo-6043769



piros bömbi tuningolt és nincs benne kipörgésgátló,viszont jó árba van.



ezüst bömbi nem tuningolt,teljesen gyári és van benne kipörgésgátló.


Thony Elküldve: 2012-09-06 10:44 Autóvásárlás

zoliika írta: Ez így elsőre nem is rossz!Elkezdtem keresgélni télre jó lenne egy szép SUV!
Valaki itt tud érdemben véleményt mondani,a sor hat 286 le-s motorról valamit?



Tudsz ennél jobbat is Nagyon ronda az a kormány, mint a dodgem a városligetben, az eleje is rondácska

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ol-6060071

ez még a párodnak is jó, bár ronda a kormánya neki is... de ez legyen a legnagyobb baj

Thony Elküldve: 2012-09-06 10:40 Valaki segítsen

Fecc írta: Hello!
Tegnap előtt elfolyt a víz a hűtő tartályomból külföldi utam során.kb 5km vezettem vele víz nélkül,közben figyeltem a hőfokjelzőt végig középen állt
hétvégének köszönhetően a bmw szerviz zárva volt,ezért újra töltöttem majd 400kmert 140el levezettem hazáig gond nélkül aztán egyszer csak a hűtővíz kiegyenlítő tartály menet közben kidurrant,azonnal megálltam,eközben a motor hőfok jelzője háromnegyedig ment csak fel.szerencsére egyszer sem sikerült kiakasztanom a hőfokjelző mutatót még véletlenül sem
haza vontattuk!...szerintetek?hengerfejes lett?
bmw 320i 2000-es!előre is köszi!

Hengerfejesnek vannak még jelei, fehér takony az olajsapkán, úszkáló takony a víz tetején... nem a hűtőd vagy egy cső adta meg magát? Az elég durva, hf ha pity puty átfolyik a víz, eddig csak apránkénti szivárgást láttam csak.








Thony Elküldve: 2012-09-06 10:35 Társalgó

Sajnos az nekem is mániám, lehet hogy van valami a mérnöki képzésben ami ilyenné teszi az embert Mérnöki munka mely terültén vaqy?

csbalu írta: Örülök hogy írtad a felvetést! Én csak hangosan gondolkoztam. Mindig számolok... mérnök ártalom....

Thony írta: Szívességet kértek tőlem, ezért gondoltam hogy megosztom veletek hátha van 1-2 ember aki kap az alkalmon

csbalu írta: Nem rossz ez a kirándulás, de szerintem Ennek akkor van feelingje ha bömbivel mész ki. 4 ember ha összefog kényelmesebben gyorsabban és szerintem olcsóbban ki tud menni.
Bp-München-Ingolstadt 1500km.
15x7Lx440=46.000Ft utiköltség
Osztrák pályamatrica 8 Euro - 2300Ft
Magyar pályamatrica 3000Ft
Össz uti költség körülbelül 50.000Ft (12.500Ft/Fő)

BMW Welt belépő 9 Euro
Gyárlátogatás gondolom kisebb utánajárással megoldható szintén.
Audi hasonló árban lehet számoljunk összesen 10.000Ft-ot a belépőkre.
akkor tartunk 22.500Ft-nál.

Marad még 26.000Ft-unk szállásra. 50 Euro körül már 2 ágyas szobákat lehet kapni, normális hotelben nem pedig Jugendherbergében 6 ágyas szobákkal.

Bocs nem Antireklámot akarok csinálni, csak gondolom többen nem szívesen mennének busszal és nekik egy kis fejszámolós alternatíva









Thony Elküldve: 2012-09-04 18:43 Társalgó

Szívességet kértek tőlem, ezért gondoltam hogy megosztom veletek hátha van 1-2 ember aki kap az alkalmon

csbalu írta: Nem rossz ez a kirándulás, de szerintem Ennek akkor van feelingje ha bömbivel mész ki. 4 ember ha összefog kényelmesebben gyorsabban és szerintem olcsóbban ki tud menni.
Bp-München-Ingolstadt 1500km.
15x7Lx440=46.000Ft utiköltség
Osztrák pályamatrica 8 Euro - 2300Ft
Magyar pályamatrica 3000Ft
Össz uti költség körülbelül 50.000Ft (12.500Ft/Fő)

BMW Welt belépő 9 Euro
Gyárlátogatás gondolom kisebb utánajárással megoldható szintén.
Audi hasonló árban lehet számoljunk összesen 10.000Ft-ot a belépőkre.
akkor tartunk 22.500Ft-nál.

Marad még 26.000Ft-unk szállásra. 50 Euro körül már 2 ágyas szobákat lehet kapni, normális hotelben nem pedig Jugendherbergében 6 ágyas szobákkal.

Bocs nem Antireklámot akarok csinálni, csak gondolom többen nem szívesen mennének busszal és nekik egy kis fejszámolós alternatíva





Thony Elküldve: 2012-09-04 16:36 Társalgó

Sziasztok!
A klubomat megkeresték, egy lehetőséggel mivel létszám hiány van a kiránduláson így szívesen látnának érdeklődőket!
Röviden, aki komolyan érdeklődik a márka iránt itt a lehetőség, hogy meglesse a múzeumot is A jelentkezés a megadott címeken




2012. nov. 12.-16. München – Ingolstadt



2012. november 12. (hétfő): Indulás : A késő délutáni órákban Szegedről.

Szeged - Kecskemét - Budapest - Győr - Bécs - Linz - Salzburg útirányon át érkezés reggel Münchenbe.

Felszállási lehetőség a Szeged –Kecskemét - Budapest – Győr – Hegyeshalom útvonalon.

2012. november 13. (kedd):
Délelőtt a BMW gyár megtekintése. A BMW gyártásának minden mozzanatát láthatjuk. A gyárlátogatás kb. 2,5 óra időtartamú, rövid filmvetítés után megyünk be a gyár területére. A szállás elfoglalása, szabadprogram.

2012 .november 14 (szerda).:
A bőséges svédasztalos reggeli után a BMW Múzeum és a BMW Welt megtekintése. A múzeumba a kezdetektől vannak kiállítási darabok, a legmodernebb autókig. Utána szabadprogram, városnézés. Fakultatív program: az Olympia Parkban a tv toronyba lehet felmenni, 190 m magasan van a kilátó rész. Érdemes felmenni, a lift is szuper és persze a kilátás. Közlekedési Múzeum megtekintése. A szállásunktól kb 15 perc sétára van, 3 kiállítócsarnokban mindenféle közlekedési eszköz, szemléltetés tömkelege.

2012 .november 15. (csütörtök):
Reggeli után indulás Ingolstadtba. Az Audi Múzeum megtekintése. Veteránoktól kezdve napjainkig mutatatja be a múzeum az Audi történetét. Olyan autó is ki van állítva, amiből csak egy van a világon. Persze a Le Mans győztes R8 is látható. Majd az Audi gyárba megyünk be. A gyárlátogatás 2-2,5 óra hosszú. Az Audi gyártásának minden mozzanatát láthatjuk. Délután hazautazás.

2012. november 16.(péntek): Hazaérkezés a kora hajnali órákban. (2-3 óra körül.)

Részvételi díj: 48.000,- Ft/fő

Bárki jöhet, bárkit hozhat magával!
Az ár tartalmazza:
- Az utazás költségét (busz kilométerdíja, autópálya díjak Magyarország – Ausztria - Németország, parkolási díjak, sofőrök napidíja, sofőrök szállása)
- A belépő díjakat (BMW Múzeum, BMW gyár, Audi Múzeum, Audi Gyár)
- Szállás díja 2 éjszakára a München központjában levő hostelben, svédasztalos reggelivel. 6 ágyas szobák tusolóval, WC-vel, TV-vel felszereltek.

Jelentkezési határidő 2012. szept. 20. (De minél hamarabb)

Vereb Gábor:06-70/29-29-264
verebgabor@hotmail.com

Egyéb infó: A szobák 6 ágyasak, tv-vel, tusolóval, wc-vel, erkéllyel. A hostelben van 2 bár, biliárdasztal, pin-pong asztal. Első napon a wi-fi ingyenes, utána 5 Eur/nap. A hostel mögött van egy szupermarket, minden kapható. A szállás tényleg a belvárosban van, 10 perc a müncheni Váci utca gyalog.
Utazás Neoplan típusú légkondícionált, luxus autóbusszal.
A fizetés lehetséges kettő vagy három részletben is!!!

Képek a tavalyi kirándulásról: http://csonka.mkszeged.hu/piwi...ategory/47

Thony Elküldve: 2012-08-31 18:29 Ápolás, tisztítás

Kérem alássan, van leszedő gép amiket régen ruhákhoz adtak kint nekem van 2 darab is, baromi jól funkcionál... olyan mint egy férfi elektromos borotva szívesen keresek ilyet a neten még


norbeee írta:
Alesi írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Ha valakinek olajos folt van az ülésén ajánlom a figyelmébe:

Pár napja a kormányom elkezdett recsegni, ezért gondoltam adok neki egy kis WD40-et. A kormány megjavult, az ülés olajos lett...

Azt hittem profi vagyok kárpittisztításban ezért nekiláttam:
- Vanish Oxi Action -> semmi...
- Mosogatószer -> semmi...

Elkezdtem kétségbeesni hogy jöhet az ecetesolló, de aztán kipróbáltam a kézre való ultradermet, és láss csodát, 100% ban eltünt a folt.
Ezen felbuzdulva a család másik autóján is kipróbáltam, amit 3 éve egy szervízben összecsesztek olajos kézzel, és az autókozmetikában sem tudtak kiszedni, 100% os eredmény.

Summa: olajos folt, akármilyen régi, ULTRADERM
Foltot beáztatni vízzel, majd ultradermet beledörzsölni szivacsal, állni hagyni, majd bő vízzel megitatni, kárpittisztítóval kiszívni. A öblítést többször meg kell csinálni mert az ultraderm habzik mint az állat.


Hátha hasznára válik valakinek.


Es utana porszivoval meg jol kiszivni, ugyanis nekem speciel kis zold ultraderm porszemcsek maradtak az ulesben, ami csak kb. 2 porszivozasra jott ki hetek alatt.

De amugy az ultraderm az foltkiszedesben tenyleg utolerhetetlen, nekem is ezer eves foltokat sikerult vele kiszedni, amit meg az elozo tulaj gyerekei raktak oda (nem akarom tudni hogyan...).
Az en modszerem mondjuk annyiban mas volt, hogy en egy kis talkaban beaztattam egy keves ultradermet vizben, majd abba martogattam egy puha kefet, es azzal dorzsoltem az ulest. Tul durva kefet nem szabad hasznalni, nekem sikerult egy kis reszen kibolyhositanom a karpitot, amig erre rajottem.


A bolyhokra legjobb a borotva én legalábbis azzal leszedtem.


Thony Elküldve: 2012-08-29 11:58 E46 TÍPUSHIBÁK

norbeee írta:
Melch06 írta:
vivaladiesel írta:
Melch06 írta:

Sziasztok !
Nálam ez történt. Letört a pillangó szelep a szívótorokban , beleesett a hengerbe, mindent szétvert. A kár 650.000.- Teljes motorgenerál
Az autó megvétele után 100 km mentem vele. Németországi autó Gari nincs !


Vegyél egy bontott motort és tedd bele. Töredékéből megúszod.


Ha veszek egy bontott motort, nem tudhatom az előéletet. Kb 400.000.- és ha egy agyonvágott motor ?


Őszinte részvétem a motor miatt. Szerintem attól függ mennyire terveztél az autóval, de nem lehetetlen egy jó motort kifogni. Amikor megvettem az autómat a szerelőm az első olajcsere alkalmával kérdezés nélkül kibuherálta a pillangó szelepeket a motorból. Csodálkoztam is de mivel megbíztam benne nem kérdeztem kellett-e ez nekem, de már tudom hogy szerencsés vagyok


Mi volt a jele annak, hogy beszakadt a pillangó csitt csatt, mintha a vezérlés szakadt volna el?

Nem hiányzik ez a pillangó ha kiszedjük?

Thony Elküldve: 2012-08-28 19:02 Segítsetek!

adee9 írta: Sziasztok!
Ha menet közben felvillan a piros felkiáltójel, az mit jelent? Múlt héten reggel munkába menet kivillant, aztán pár másodperc múlva el is aludt. Aztán én most egy hétig Balatonon voltam, de anyám mondta, h neki is világított. (ott ahol a kézifék is szokott). Köszönöm a válaszokat.


Alacsony fékolajszintet szokta némelyik autó így jelezni...

Thony Elküldve: 2012-08-28 09:30 320d Motor

Darkhun írta: Szia mindenki.

Esedékessé vált a kettős tömegű lendkerekem cseréje.
Ha már úgyis meg lesz bontva , megtudná mondani valaki hogy a váltóban milyen olyaj kell és mennyi???

1999 e46 320d

köszönöm.



Milyen, jelei voltak a cserének és mennyibe fog kerülni?

Thony Elküldve: 2012-08-24 19:57 Üzemanyag fogyasztás

vivaladiesel írta:
norbeee írta:


Most akkor hol tankoljak? kétségbeejtő...


Én az Ömv-re esküszöm.



ÖMW-nek dolgoztam, igazán jók a dieselek, és a benzinek is... a többi bérlő nélküli rendszerű kúton lopják a külön adalékot!

Thony Elküldve: 2012-08-24 19:51 Társalgó

Ma láttam egy gyönyörű klubbos hármast az Örs mögötti lakótelepek mögött... nagyon szép ezüst....