Thony fórum hozzászólásai

Thony Elküldve: 2012-08-24 19:50 Társalgó

ZoliE36Compact írta:
Thony írta:
YELLOW írta: nekem meg kifejezetten tetszik a projektoros lámpa, én pl xenont nem akarok, így nekem csak utángyártott DEPO-s lámpa maradna, amin két-három éve rágom magam


DEPOS lámpa mit takar?


depo. ez a márkaneve. nem akarok senkit megbántani de......
én pl maradok a hellánál.
üdw
z


Hella mi akkor? nem találom a szótárban... majd belejövök

Thony Elküldve: 2012-08-23 15:51 Társalgó

YELLOW írta: nekem meg kifejezetten tetszik a projektoros lámpa, én pl xenont nem akarok, így nekem csak utángyártott DEPO-s lámpa maradna, amin két-három éve rágom magam


DEPOS lámpa mit takar?

Thony Elküldve: 2012-08-23 01:22 Társalgó

Helioport írta:
zoliika írta:
csatis1 írta:
zoliika írta:
csbalu írta:
Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Kb:140-170e huf között meg is áll a vége...........
Írj privátot Csatis -nak és leírja neked,hogy mi mennyi és mit kell tenni ha ki akarod cserélni Ő is ezt tette



Ha valaki utólag akarja cserélni a gyári halogén lámpáit gyári xenonra és minden szükséges cuccot beépít, akkor a következő összegekkel kell csökkenteni a malacperselyt:
- bontott gyári xenon lámpapár izzókkal, trafókkal: ~120.000,-Ft
(az új árát le se írom... nem is érdemes újban gondolkodni)
- bontott komplett lámpamosó szett (tartály, csövezés, teleszkópos spricni, bajuszlécek): 20.000,- Ft (elektromos vezetékek nélkül)
(új retrofit kit ára: 60.000,-Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- ha kell új takaró a teleszkóp végére, akkor plusz 2x 1.500,-Ft
- bontott automata magasságállító érzékelők: 10.000,- Ft (vezetékek, csatlakozók nélkül)
(új retrofit kit ára: 30.000,- Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- bontott lámpamodul: 20.000,- Ft
- bajuszlécek, spricni takarók színre fújása: ~6.000,-Ft (az én festőmnél)
- lámpamosó, magasságállító elektromos bekötése, felkódolása: ~30.000,-Ft

Ez összesen:
Bontott cuccokkal: 209.000,- Ft, ha magadnak építsz be mindent, csak elektromos bekötéshez és felkódoláshoz kell segítség. (Nem nagy cucc berakni egyébként... )
Új lámpamosó és magasságállító szettel +60.000,-Ft.

Én személy szerint magasságállítóból új szettet vettem, lámpamosót Kaszától bontottan.


Hoppá legközelebb viszek számológépet a Thai BurgerbeElszámoltam magam!



Én a fentiek ellenére is ragaszkodnék az eredetihez:
Nézd, lehet hogy a tesco gazdaságos megoldás is működik, de azért ahogy észrevettem, mi márkatársak is, és ismeretlen BMWsek is megnézzük egymás kocsiját. Márpedig bárki kiszúrja az "egyedi megoldást" egyből nem az leszel, aki vagy, hanem ócsó jános, és onnantól tehetsz rá dobókockát, krómos műanyagot, meg mindent, vagy inkább add el a kocsit és vegyél saabot.



Nem tudom, hogy olvastad-e de meggondoltam magam... mivel a projektor nem tetszik, és ha csak az volt gyári nem szeretnék babrálni maximum az izzókat cserélem valami jobbra. Kicsit hiányozni fog, de nem ez a létkérdés!
Nem kívánok a gyáritól eltérni, ha ismernél tudnád Egy rágó papír sincs a kocsimba, nem hogy dobókocka!
Lehet sokan megsértődnek, de nekem úgy ahogy megvettem gyárin tetszik valami... nem kezdek semmiből sem replikát csinálni.. ha M kell akkor várok az M-re, nem kezdem szétszedegetni pedálokat berakni... még ha kicsi a különbség is. Ha a Griffin nincs letiltatva többet tud mint az Aero, de mivel a limuzin csúcsát akartam azt vettem nem kezdtem átépíteni, hogy mégis legyen már az... ha az kellett volna akkor azért kaparok. Apró kiegészítők lehetnek, ha nincs sötétedős tükör hát legyen... de a giccsparádé az nem kell... nem teljesen egyezek az agyon szárnyazott limokkal... akkor mért nem 2 ajtósat hajt!
Szóval nem teljesen találtad el a stílusom.. pusztán frissítés képen gondoltam hátha olyan az eredeti lámpa is és akkor csak a mosó kell meg a szett... mert sokat fiatalít rajta és nekem is kellemesebb! DE így nem kell, és nem az ár pusztán a lámpa test nem tetszése miatt!

Thony Elküldve: 2012-08-22 16:31 Társalgó

BalaBMW írta:
Thony írta: Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?


Xenon:


Halogén:


Szépen látni a különbséget.


Köszönöm a segítséget, háát sajnos pont ez a 5-ös Robot szem nem tetszik Simán nem is csinálták csak ilyen projektorosan?
Akkor inkább leteszek a dologról, mx inkább kap sima izzót ami nem sárga ha van olyan :


Thony Elküldve: 2012-08-22 00:53 Társalgó

Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...

Thony Elküldve: 2012-08-21 20:30 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
Coyote írta: Nem akarom elrontani a jókedvet és örömködést, de a "RANGE" számláló a pillanatnyi fogyasztási adaton alapul - ennek köszönhetően tegnap teletankoltam (egy kattanásig) az autót a pacsai Lukoilnál, és 975 km-t mutatott. Utána a sűrű forgalom miatt (nem tudom hogy mindenki a tűzijátékra ment-e, de tömve voltak a sávok Pest felé) olyan 70-90 között tudtam haladni, így a range nem sokkal később ez 980-ra ment, majd az M7 elérésekor már 997 km-t mutatott.

Annyit segítek, hogy az autóm a fentiek ellenére sem termeli a gázolajat

Szóval ezzel kár dobálózni, mert megbízhatatlan, egyedül akkor érdemes figyelembe venni, ha már nagyon fogytán a nafta - de az is sebességfüggő lesz.


én ezt nagyon jól tudom


Azért akkor is egy pici limotól szép fogyasztás ez

Thony Elküldve: 2012-08-21 20:28 Társalgó

Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!

Thony Elküldve: 2012-08-20 19:10 Társalgó

Szeretem, azt amikor mész a nagy autóval 140-es tempómattal, majd valaki bent poroszkál... nem előz, nem kerül, csak giga Corsa 92 szeleppel és az utak király a 18 felnivel ami már lebontotta a műanyagok nagy részét. Fékezel, ő nem tudja mit csináljon... beljebb sáv nincsen, ami méltó lenne hozzá... a külsőre tekintve a kis kopasz úgy dönt inkább egy percig az utak királya mint most lealázza őt egy 320 lovas kocsi...
ilyenkor fő a higgadtság, és nevetve behúzódni a belső sávba... és figyelni, amíg a 140-es tempót közelítve elkezd szétesni a kiskocsi!

Ezért jó hogy a 14 sávoson kint nyugodt 100 a megengedett... nincs para, nincs izmozás A-ból B-be... csak az országútra le ne tévedj

Thony Elküldve: 2012-08-20 18:57 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta: pont a garázsból kiállva villant be a sárga jelzés. látható az 1 kattanásig tankolt állapotból mennyit mentem eddig, és mennyi tehető még meg. a megtett távból 550km város, a többi országút, az össz távból olyan 300km klímás, sokszor azért odalépős.




Akkor ez kb, olyan 7 literes fogyasztást jelent ami nagyon szép... ügyes kis autó Bárcsak a Saab így eszegetett volna

Thony Elküldve: 2012-08-17 11:17 Társalgó

Ez marha nagy történet! Sok sikert neki, és fizessen a csak ne csak a bőrfejű jöjjön


YELLOW írta: idézet egy másik fórumról


Ma nagyon szép nap volt. Reggel 7-kor(!!!!) felhívott Ica, hogy ugye a te apád karosszériás mert itt vagyok a BAH csomóponton és gyakorlatilag 12 irányból karamboloztam, hívok egy trélert és felmennénk hozzátok.

Mondtam neki hogy vártenzibitte és felkeltettem fatert, hogy méjdéj méjdéj, ez a s
zitu, jönne egy kedves hölgy ismerősöm, összetörte a kocsiját.

Mondta fater,hog
y húzzak a picsába, korán van.

Mondtam neki, hogy a kuncsaft szőke és nagy mellű.

Mondta, hogy hozzam be a kávét, a cigit, a melósruhát és ne keltsem fel anyámat.

Ica be is futott egy fél óra múlva, tréler lebaszta a verdát a házunk elé, fater csipás szemmel pislogott, én szintúgy. Namármost a járgány úgy festett, mintha egy idegből összegyűrt papírdarabot kibasztál volna a kukába. Kérdeztük Icát, hogyan úszta meg, azt felelte, hogy pont lehajolt a rúzsáért (nem, nem a Magdi-deszar poén volt), namármost a rúzs az PONT a BAH csomópont kellőskibaszott közepén kellett neki és lehajolt és közben levette a lábát ugye a gázról és a szélrózsa minden irányából belerohantak-mily meglepő. Ica meg kotorászott alul valahol, majd érezte, hogy ezer oldalról csattannak belé a gépjárművek.Fateron látszott, hogy keresi a rövid, sötétkék Multifiltert a bal felső zsebében, kezdi megnyújtani az arcbőrét az ideg, vett egy nagy levegőt majd azt mondta.

-Idefigyeljen drága hölgyem...

De Ica közbevágott, miközben a törött, 29 centis magas sarkújában bicebócázott és a derékig érő thai lányok hajából összevarrt műsérójában matatott.

-Őőőőőő, azt akarom kérdezni őőőőő magát hogy is hívják?

-Öcsi vagyok-mondta fater.

-Szóval, kedves Öcsi úr....vagy mi... mond nekem egy árat?

(Fater ha írna blogot, tuti azzal kezdené, hogy amitől feláll a szőr a hátán az az, mikor megérkezik a kuncsaft és MÁR AZONNAL tudni akarja az árat. Fingod nincs mi baja a kocsinak, mi sérült, mi nem, de mondd meg mennyire lesz olcsó és mennyire lesz kész mondjuk délután kettőre mostazonnal.)

-Drága hölgyem-folytatta fater, nem kicsit színlelt nyugalommal.-Ránézésre, mondom RÁNÉZÉSRE több százezer forint a kár. Nincs egy ép elem!

-Milyen elem?-kérdezte Ica tágra nyílt, buta szemekkel.-Ja az aksi?

-Nem drága hölgyem. Nincs egy ép rész az autón és én csak a külsejét látom! Belül gondolom... á, faszom, ez totálkár, vigye el innen a búspicsába, nem érdemes ezzel...

-Jajistenem nem lehet!!!! Nekem nagyon kell ez az autó! Ez az én-szipog-az én... kis szerelmem! A kis Fordkám. (Ford Ká). Édes pici pöttye anyának (és átöleli az összegyúrt roncsot, sírva fakad), látod ez a bácsi...ez...meggyógyít téged édes kis mazsolakukacom, kis kückücharcosom, édes arany túrórudija anyának, igeeeeeeen...

-Hölgyem-gyújt rá fater-ez egy roncs.

-JAJISTENEM-visít fel Ica- ja ne mondjon neki ilyet hát megsérül!

-HOVA A FASZOMBA SÉRÜL EZ MÁR?-kérdi fater értetlenül.

-MEGSÉRÜL A LELKE NEKI NA!-mondja hisztispicsásan féligsírva Ica.-Nézze. 40 éve foglalkozom autókkal. Garantálom önnek, hogy nincs lelkük. Nagyrészt fém, kis rész textil, kábel, olaj...

-NINCS MAGÁNAK SZIVE? Hát nézzen rá erre a kis cuncibogárra! Nézze milyen szomorúak a kis szemei.

-Azok a fényszórók!!!!!!!!!!!!!!

-De nézze milyen szomorú!

-Naná, mivel lefelé lógnak!!!!... Értse meg,nincs az a lakatos, aki ebbe életet lehel.

-De..(hüppög Ica)... én már elterveztem, hogy ha...már ez történt.... akkor lehetne más színe is... Mondjuk itt elöl, itt lehetne rajta egy pillangó...ott oldalt meg egy törökszegfű...a tükrökön egy édes csivava, masnival... ott hátul...látja? Ott lehetne ilyen nonfiguratív rajz érti? És sötétített rózsaszín üvegek. Nem nem is. Erős pink lehetne érti? És...és...lehetne rajta középen egy ICA felirat, körülötte fehér liliomok meg hóvirág, tudja, nagyon szeretem a hóvirágot és... és... itt oldalt... ide szeretnék egy Dolcsegábbáná jelet, mert az irtó szexuális érti?

-Nézze. Engem a fényezés ponthogy nem érdekel, azon kívül nincs az a fényező és nincs az a karosszéria laka...

-De nekem ez minden pénzt megér, ez az én punciporsém, a védjegyem, a mindenem, a szívem szotyolája!!!!!!

-Ez egy totálkáros roncs. Lefőtt neki a zöldkártya. Vigye el innen a ház elől, vontassa el a picsába, hajtogassa ki és rajzoljon rá, csináljon belőle transzformerszt, űrsiklót, bádogembert,csináljon vele amit akar...-legyintett fater lemondóan és indult is befelé a házba.

Ica csalódottan állt a járdán, majd minden erejét összeszedve fater után ordított:

-5 millióból kijön?

Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal:

-Mit is mondott azokról a pillangókról...?

Úgyhogy most faternak van munkája, a fényező Csabi sokkot kapott, hogy hóvirágot meg faszom kis pillangókat kell sablonra vágni a fújáshoz, én meg nem szállok be idén a rezsibe az is kurvahétszentség!


Thony Elküldve: 2012-08-14 01:08 Pepita kárpit, Balázska (+3670-254-3861)

Érdeklődnék, hogy valaki tudja hogy javítanak-e ülést... nem szakadt semmi baja pusztán a vezetőoldalon a szokásos kikopás, amit festeni kell!?

Thony Elküldve: 2012-08-09 19:41 Autóvásárlás

Bandy0000 írta: Persze figyelgetem én nagyjából de azért minden kérdésemre nincs itt válasz meg nehéz kibogarászni, akkor azt mondod hogy a 320i és a 316i között nem nagy a különbség? De a LE-ben nagyobb a 320i és az? Meg akkor a 318i az megbízhatóbb vagy inkább az az ajánlottabb az 1 millió körül? És Németországból megérné behozni az kb mennyi a papír meg a behozás?


Ha van egy kontaktod, mint leírtam egy másik topicban akkor nem drága... de az regadó, sok mindentől függ kor, euro besorolás stb. Alacsony árért, kint sem lehet csodákat várni, főleg ha a reget is számítod!
Maradjon, pénzed tartalékba az alap dolgokra mint egy olajcsere vagy hasonló dolgok, de jobb felkészülni és biztonságban tudni nagyobb kiadásokra is magad! Ne nullázd le magad, vagy legyen havi megfelelő háttér... és ezt nem úgy mondom, hogy a zsebedben turkálnék, csak mióta itt vagyok évente váltom az autóimat és tapasztalat ez! Sok sikert

Thony Elküldve: 2012-08-09 15:57 Társalgó

mutyuru írta: Hosszas nezelodes utan vegre megvettem eletem elso bomoset... gyonyoru verda. Hamarosan rakok ki kepet, addig is oruljetek velem.


Nagy gratula, várjuk a képeket!





Én szívesen mennék, a BMW találkozóra De jelenleg az egyik Saab most lesz beszámítva a másik meg eladva... maradt egy Suzuki amiről lejárt a papír, és kiderült lakatolhatok, azonkívül az ezer dolgon kívül amit kihagyott a család az újkorától kezdve

Thony Elküldve: 2012-08-09 15:52 Valaki segítsen

Redna írta: Sziasztok!
Új vagyok itt BMW vásárlás előtt állok és mint eddig mindegyik autómat a BMW-t is magam akarom "felspécizni". Sajnos sok információt hallottam össze vissza és egyik üti a másikat, abban reménykedem, hogy itt konkrét válaszokat kapok.
Amúgy E46 320D-t szeretnék Facelifteset

Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)

2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?

3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?

4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...

A válaszokat előre is köszönöm!


Én a helyedben körbenéznék a külföldi piacon is, visszavett BMW-t keresve! Nem kell megijedni, a visszavett nem ugyan azt takar mint itthon ... vagyis kibelezett autók kitépett, navik, felgyújtott belsők stb. Kint az emberek, nem minimálbérre veszik a panelban szorongva az új BMW-t lesz ami lesz alapon... Sokszor céges autókat, nem vásárolja meg az alkalmazott és le lesznek adva meg hasonlók.
Példának okáért az enyém, tökéletes állapotnak örvend úgy hogy én nagyon háklis vagyok karcra, gombra, mindenre... visszavezetett szervizkönyv, amit ellenőriztettem, úgy adták le hogy az előző 4 olajcsere és az összes egyéb számla a kesztyűtartó tartalma volt. Ennek ellenér, itthon is átnézetem kiolvastatom szakműhellyel és cseréltetek rajta minden olyat amit egy új autónál illik... vezérlést nem, mert azon tényleg látszik hogy 3 ezret futott, számlával szerízkönyvvel alátámasztva... az már csak az én mániám, hogy szeretem látni benne az általam beleöntött olajat.
Sokan hoznak be autókat, először fényképről ha adott típusokat keresel... én láttam ennek a kocsinak a testvérét ami ugyanaz azon cég adott le, csak más navival... tökéletes volt! Így jött, hogy hagyom a hazai kínálatot és minimális előleget (esetemben 150 ezer) adok (ami fontos, szerződésben leírtak szerint)! Bejött a kiskocsi megnéztem kipróbáltam, tetszett stb. most viszem a köv héten ellenőriztetni a szakszervizzel, meg a turbóhoz próbálok hozzáférni hogy lötyög-e a tengelye vagy milyen... ha minden rendben van, akkor odaadom a maradék pénzt, ha a honosítás is rendben zárult!
Még sosem vettem így autót, mindenkinek egyfajta csodálat ül az arcán de ha ez működhet így akkor miért ne!? Nincs több, lehetősége az átverésnek mint itt egy jó magyar gazda után... jelzem a fórumosok kivételek, itt a mai autópiac többségét jellemezném!



Kérdésem lenne, a turbó felől... van lehetőség arra, hogy a turbóhoz hozzáférjen az ember, vagy a tűzfal irányéban van. Belenéznék, legalább a tengelylógást illetően... ha más nem ma már egy felújító szett nem a világ ha van turbós ismerősöd, aki kiegyenlíti szakszerűen... de ha szétrepül akkor már kuka az egész... véleményetek?

Thony Elküldve: 2012-08-08 23:01 Társalgó