Thony Elküldve: 2012-08-02 19:30 Autóvásárlás
Thony Elküldve: 2012-08-02 19:30 Autóvásárlás
Thony Elküldve: 2012-08-02 09:53 Autóvásárlás
YELLOW írta:mutyuru írta: Ugy nez ki talaltam egyet, ami egesz jonak nez ki:
http://suchen.mobile.de/auto-i...=Limousine
Extrakent sikerult 2ev Europlus garanciat kicsikarni hozza.
Kivancsi lennek a velemenyetekre.
Navirol irta valaki, hogy a gyarit nem szabad venni. Ha az nincsen benne, akkor utolag beszereltetni nem kerul nagyon sokba? Kulsot nem lehet hasznalni, mert nem lehet honnan tolteni - a szivargyujto hianyzik a felszereltsegbol. Esetleg USB-rol lehet tolteni? Az mar szinte minden ujabb autoba leledzik.
szerintem ezekben az újakban már tök jó a gyári navi. én úgy venném, már csak az i-drive miatt is
szerintem anynival nem drágábbak, mint a navi nélküliek, akkor már miért ne? E46-nál sajnos más volt a helyzet, bár utólag nem is bánom, hogy ebben nincs navi gyári.
Thony Elküldve: 2012-07-28 14:07 Autóvásárlás
Thony Elküldve: 2012-06-01 15:58 Autóvásárlás
Coyote írta:Thony írta:hancurozo írta:Thony írta: Szerintem, egy turbó felújítás sem nagyon drága... persze egy szakszervizes az zúzós lehet... én tanácsolom, ha lehetséges egy szakemberrel be lehet tekinteni a turbóba és ellenőrizni az állapotát... legalább is a Saaboknál lehetett... nem tudom a 320-nál mennyire hozzáférhető!
Kettős tömegű lendkerék, csak 100 ezret bír? Mik a jelei a kotyogás és a tompítás hiányának nála?
Azok, a kis lapátok nem fognak hiányozni? Hol találhatóak? Leszakadásuk roncsolást okozhatnak?
Köszi a válaszokat Coy
Ha 500e km-t futott autót veszel, akkor lehet. A kis lapátok hiány miatti forgatónyomaték hiány (alacsony fordulaton esik) nem észrevehető.
Leszakadásuk dugattyú és a hengerfej tönkremenetelét okozza.
Köszi! Már kezdtem számolgatni, hogy 100 ezrenként cserélgetem a lendkereket az összes cuccal Mennyibe kerül a lamellák kiszedése?
Bármi egyéb, hasonló ami a kiskocsik gyengéje, pl 6-os váltó milyen?
kb. 30 percbe, attól függően, hogy milyen hamar tudod lekapni a szívócsonkot
Nem egy nagy meló, BMW javítók már csukott szemmel csinálják. Az E60-ban és más BMW-kben is fennáll ez a hiba, a zöldek nyomására volt muszáj beépíteni. Az más tészta, hogy nem úgy kellett volna tervezni, hogy le tudjon szakadni.
Nem tudom melyik kiskocsi gyengéje a hatos váltó, de az E46 nem épp kiskocsis erényekkel rendelkezik, hanem a középkategória etalonja volt a maga idejében. Ennek megfelelően a váltói is jók, a hatos váltó takarékosabb, de sokszor az 5. fokozat átléphető.
Thony Elküldve: 2012-06-01 05:42 Autóvásárlás
hancurozo írta:Thony írta: Szerintem, egy turbó felújítás sem nagyon drága... persze egy szakszervizes az zúzós lehet... én tanácsolom, ha lehetséges egy szakemberrel be lehet tekinteni a turbóba és ellenőrizni az állapotát... legalább is a Saaboknál lehetett... nem tudom a 320-nál mennyire hozzáférhető!
Kettős tömegű lendkerék, csak 100 ezret bír? Mik a jelei a kotyogás és a tompítás hiányának nála?
Azok, a kis lapátok nem fognak hiányozni? Hol találhatóak? Leszakadásuk roncsolást okozhatnak?
Köszi a válaszokat Coy
Ha 500e km-t futott autót veszel, akkor lehet. A kis lapátok hiány miatti forgatónyomaték hiány (alacsony fordulaton esik) nem észrevehető.
Leszakadásuk dugattyú és a hengerfej tönkremenetelét okozza.
Thony Elküldve: 2012-05-31 19:38 Autóvásárlás
Coyote írta:vasorban írta: Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni szeretnék kb 2 hónapon belül BMW - t vásárolni eddig a közeli ismerőseim közelében senkinek sem volt szóval tapasztalat nuku amiket nézegettem 2005 utáni 320D és 330D KÉRDÉSEM AZ : Melyik éri meg jobban mik a tapasztalatok meghibásodások esetén egy 320D nél vagy egy 330D esetében ? Hallottam ezt azt a 320D gyerekbetegségeiről hogy túrbó gondol 200 ezer km után meg hajszálrepedések a hengerfejen stb ezek ha tényleg így vannak mennyibe fáj a javításuk ? ezek a "jellemzőbb" hibák 330 D nél is jelen vannak ? és még egy kérdés mit tudtok a Szombathelyi BMW szalonról és szervízről ? továbbá mennyire érdemesebb külföldről behozni az autót ? Köszi a segítségeteket előre is .
A 320D-nél előforduló hibák:
- kettőstömegű lendkerék (fogyó alkatrész, mint minden hasonló dízelmotornál, de simán bír százezret - többiek, javítsatok ki, ha nem így van)
- pillangólapátok a szívócsonkban leszakadhatnak (fillérekből megelőzhető: el kell távolítani a lapátokat véglegesen)
A turbót nem nevezném típushibának, a 200.000 km meg egy baromság. Peeersze, az automata váltó is csak 200 ezret fut Ne dőlj be a baromságoknak.
Viszont olvass kicsit vissza ebben a topikban, és rájössz, miket ajánlunk. A visszanyomozhatatlan múltú 150ezres autókat nem. Ahogy a Totalcaron mondják: ÁLLAPOTOT VEGYÉL, NE KILOMÉTERÓRA-ÁLLÁST!
Lenyomozható múltú autót behozatni megéri, de ez tőled függ, hogy tudod és akarod-e pengetni a regadót...
A lenyomozás alatt a szervízmúltat értem, nem a származást (persze az se mindegy)
Thony Elküldve: 2012-05-30 09:32 Társalgó
Coyote írta: Amúgy mik a terveitek E46-on túl? Vagy porrá őrlésig használni óhajtjátok? Vélemények?
Új 3-as? (én csakis faceliftest vennék, amire még kell kb. 3-4 évet várnom, hogy elérhető áron legyen )
5-ös? A Bangle-féle japánarcút kihagynám, az E39 már oszlóban, az új meg méregdrága.
Esetleg valami X szériás? Az X1 eléggé csoffadt a picsányi rakterével, az X3/X5 párosból csakis faceliftest (de mire annyiba kerülne, hogy meg tudjam venni, már fossá lesz hajtva). A nagy szerelmem az X6, az valahogy kőkeményen odabasz - de annak is az ára borzasztó...
1-es? Az első generációs tetszik, a mostanival picit barátkozom, újításnak nem rossz egy 120D, mondjuk ha majd elsőkerekes lesz, akkor nálam nullázódnak az esélyei...
Esetleg valami más BMW? Netán OFF autó?
Thony Elküldve: 2012-05-23 18:36 Autóvásárlás
captainsun írta: Hello! Megvettem életem első BMW-jét!
Köszönöm a segítő hozzászólásokat! Az autót bevizsgáltattam egy BMW szervizben, néhány apróbb hiba (10 éves autó) mellett azt mondták, hogy ne keressek tovább.
A gép egy fekete 2002-es faceliftes 320d toring automata váltóval, igaz én egy ezüst, manuális váltós szedán 318d-t akartam, aminek a linkjét láthattátok is, de azt rizikósnak ítéltem.
A negyedik fekete autóm, pedig sose akartam feketét, de mindig így jött ki a lépés...
Örülök a gépnek, még egyszer kösz!
Thony Elküldve: 2012-05-23 15:28 Autóvásárlás
Thony Elküldve: 2012-05-23 10:08 Valaki segítsen
csbalu írta:Thony írta:csbalu írta:Thony írta: Valaki tudna abban segíteni, hogy hol lehet megbízhatóan és elérhető áron állapotfelmérést csináltatni BMW-n Budapesten! Mondjuk ne a Wallist mert az 25 ezer, a Saab-nál 10-13 körül mozog.
Köszönöm!
Megírom privátban 5000-ért nézték át nekem, szerintem jól!
köszönöm a segítséged! Gondolom, azóta nem ért nagy meglepetés !?
Nem ért azóta. De még csak 2000km-t tekertem a gépbe úgyhogy ez még nem jelent semmit.
Thony Elküldve: 2012-05-22 19:16 Valaki segítsen
csbalu írta:Thony írta: Valaki tudna abban segíteni, hogy hol lehet megbízhatóan és elérhető áron állapotfelmérést csináltatni BMW-n Budapesten! Mondjuk ne a Wallist mert az 25 ezer, a Saab-nál 10-13 körül mozog.
Köszönöm!
Megírom privátban 5000-ért nézték át nekem, szerintem jól!
Thony Elküldve: 2012-05-22 16:49 Valaki segítsen
Thony Elküldve: 2012-05-21 19:16 Megvegyem? Vegyek ilyet?
Coyote írta:Thony írta:
Köszönöm! Mennyit pörög 130-nál egy ilyen 6-os váltó? Meg vagy elégedve a kiskocsiddal? Milyen hibák jöttek elő, mire figyeljek egy hasonlónál? Neked M-es a futóműd? Bár nem tudom, mi is az de amikor mondták úgy éreztem azt várják hogy elismerően örvendezzek Gondolom, valami sport dolog lesz ...
Futómű: az enyém nem M-es S338A, de sportfutómű, S226A. Ez keményebb, mint a normál, és ültetve is van (látszik talán a képeken), de nem számottevően. Nekem pont így jó, ha normál lett volna, akkor én ültettem volna, ha M-es lett volna azt szeretném, de az tuti jobban rázna. Talán valamelyik fórumtárs el tudja neked mondani, hogy mi a különbség érzésre. Én M-est és normál felfüggesztéses E46-tal nem jártam, a próbakör meg ugye nem reprezentatív minta
Nagyon meg vagyok elégedve az autóval, de ahogy már meséltem korábban, el is kérték az árát rendesen. E90-et akartam venni, de korábbi keserű tapasztalatok miatt úgy döntöttem, hogy inkább egy szép állapotú E46 legyen, mint egy legalja E90. Jó döntésnek bizonyult.
Az autó 2 évig szinte állt, összesen 15000 km-t mentek vele Magyarországon. Az első lengyelországi 3000 km-es túra után cserések lettek az első lengéscsillapítók, illetve novemberben megadta magát az egyik termosztát is. A szerelő szerint 2004 óta nem voltak még cserélve ezek, 160000 km-nél épp ideje volt már a cserének. Amikor vettem, néha világított a hátsó lámpa hibajelzője, ami vaklárma volt, a lámpa csatlakozója volt csak retkes. A xenon foncsorokat meg újra kellett foncsoroztatnom, mert gyári hiba, hogy az AL (vagy a másik?) típusú xenonban szétég a foncsor.
Ennyi hiba jött ki rajta 30000 km alatt, szerintem ez nem rossz. A lengéscsillapító és a termosztát pár tízezres tételek, a többi filléres probléma. 200.000-nél számítok egy első fék (tárcsa+betét) cserére, illetve az (ugyancsak gyári) ékszíjtárcsám kezdi elszarni magát, ez szíjastúl, görgőstől, vízpumpástól cserélve lesz majd.
Ezek mind a normál elhasználódás kategóriájába tartoznak szerintem. Részben a gondos korábbi tulajdonosoknak, részben pedig a kiforrottságnak (2004-es autó) köszönhetem szerintem, hogy ennyire problémamentes.
Javaslom, hogy te is a sorozat végéről válassz, amennyire lehetséges, megbízható múltú autót. Ha nem ezt vettem volna, akkor egy 2002-es M packettes ezüst színűt valamivel olcsóbban, de 240.000 km-rel, pontosan dokumentált szervíztörténettel, vagy egy 2004-es bordót, ami majdnem full fapad (kivéve bőr), de az egyetlen magyar tulajdonosát ismertem, és pontosan tudtam a múltját.
Sok szerencsét hozzá!
ja, és emlékeim szerint kb. 2100-at pörög 6.-ban 130-nál, és 2400-at 140-nél. Autópályán kívül az 5. is elég lenne neki, a 6. már nem elég előzéshez, viszont takarékos üzemeltetéshez kiváló.
Thony Elküldve: 2012-05-21 16:39 Megvegyem? Vegyek ilyet?
Coyote írta:Thony írta:Coyote írta:BarG írta: Láttátok már, hogy megjelent az új 125d, 2 literes 218 LE 450Nm-es dízel motorral?! Szabványkörös fogyi 5,1 liter/100km.
Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén
Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.
Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.
Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km
Mennyivel mész autópályán ami megdobja? 140? 6-os a váltód?
igen, 140 km/h-nál 6-os váltóval olyan 6.5 az átlag. Egy ideje visszafogtam magam, 120-130 körül tolom, így 6.2. Tankolással is kiszámoltam, tizedre megegyezik (sőt, 6,16), tehát pontos a fogyasztásmérő. Mivel pár hete folyamatosan megy a klíma, szerintem vissza fog ugrani 6.5-re. Mondjuk a szenzációs 4,6 litert is végig klímával nyomtam... mintha nem is számítana sokat a dízeleknél a klíma...
Thony Elküldve: 2012-05-21 13:38 Megvegyem? Vegyek ilyet?