Thony fórum hozzászólásai

Thony Elküldve: 2012-05-07 09:11 Üzemanyag fogyasztás

Az etanolosítást, mára butaságnak tartom! A rendszerek nem olcsók, és nem is erre vannak kitalálva a kocsik. Az én Saab-om full E-s volt, de pont úgy hogy szinte ne érje meg a kockázatot azt tankolni Mostani árnál, meg már...

Thony Elküldve: 2012-05-07 09:08 Üzemanyag fogyasztás

SoundkeY írta: ÜDV !

Pár tévhitet eloszlatok mint volt BMW-s:

Gázüzemű, 2000cm3 , 200le autó:

- Lemérettem padon , 2x ,benzin majd gáz, 3000rpm-től kezd gyengébb lenni gázon, 5-10% között, 1500-2800rpm között nagyobb a le/ Nm a gázos üzembe!
- A multiszeleppel ( 2004 után kb ) felszerelt gázrendszereknél feloldották a korlátozást a mélygarázsokba ( 2011 /10 ) Gázautók a mélygarázsban - szabályosan!
- kb 15-25% többletfogyasztással kell számolni.
- Valóban büdös mert amikor megtöltik és leveszik a töltőfejet némi gáz kifelé is jön, de ez csak a töltéskor érződik menet közben NEM. ( mögöttem nem tudom.....)
- Sok helyen van kút csak akit nem érint nem figyeli.
- Bruttó 53literes pótkerék tartályba , 46liter gáz fér ( 400km-re elég Bp-en )
- Jelenleg 200Ft-al olcsóbb mint a 95-ös benzin

- Azon már én is gondolkodtam mennyire "ciki" egy BMW-vel gázkúthoz állni.... ( E60,E46 stb )

Kis statisztika:

1 éve használom a gázt ( Rover 620ti 2000cm3 , 200le ) többnyire Bp. A kezdetektől vezetem a tankolásokat, párszor benzinen használva 2-300 kmt. 17831km-t mentem gázzal, átlag gázfogyasztásom 10,67l , átlag benzin 1,12l ,
2663,36 Ft / 100km a költségem ( gáz+benzin ) ami mai benzináron 6,2l benzinfogyasztásnak felel meg.






Akkor, ha jól értem rádob az ember egy átalakítás árának összegét egy benzinesre és vesz egy dízelt... ugyan itt van nem? Max ott nagyobb az esélye a dízel árának felfelé emelkedésének!

Thony Elküldve: 2012-05-07 09:02 Autóvásárlás

Coyote írta:
kempelen írta: Azt külön elemezhetnénk, hogy a világgazdasági válság mennyire gyűrűzött ide be vagy mennyire sem, "mert ide aztán begyűrűzik minden". (Hofi)/


Hofi a Kárpát-medencéről:
"Hát, szélvédettnek szélvédett, de megmarad a büdös is..."



Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?

Thony Elküldve: 2012-05-05 08:54 Üzemanyag fogyasztás

köszönöm a segítségetek!

Thony Elküldve: 2012-05-05 08:53 Vicces :)

[quote="YELLOW"][quote="Helioport"]

Szerintem a 134 ezer a teli tankkal megtett út

Thony Elküldve: 2012-05-05 00:24 Vicces :)

Helioport írta: 3 km-nyi gázolaj van hátra...a benzinkúton állok, ott fotóztam le. Automata.





Mi az a kis zöld lámpa?

Elég korrektül számlál... tudsz kockáztatni... jó hogy nem az M7 olyan szakaszán volt ahol nincs kút

Thony Elküldve: 2012-05-05 00:23 Üzemanyag fogyasztás

pomzi írta:
Thony írta:
pomzi írta:
Thony írta: Nézegettem a dieseleket is! Kérdésem az lenne, hogy a BMW-en adagolós a rendszer vagy twin csöves, vagy valami egyéni BMW-s megoldás az adagoló helyére?


A facelift előttiek ilyen elektromos adagolósak, nem tudom mi a hivatalos neve, nem a sima mechanikus cucc az a lényeg. Faceift után meg common rail



Akkor a felfele húzódó indexes már com-os ugye így gondoltad?



Úgy-úgy


Köszönöm!

Még egy kérdés, a 2002.08 vagy a 2002.12. havi dízel, benzines 3-sok milyen EURO besorolásban vannak? 3 vagy 4?

Thony Elküldve: 2012-05-04 23:44 Üzemanyag fogyasztás

pomzi írta:
Thony írta: Nézegettem a dieseleket is! Kérdésem az lenne, hogy a BMW-en adagolós a rendszer vagy twin csöves, vagy valami egyéni BMW-s megoldás az adagoló helyére?


A facelift előttiek ilyen elektromos adagolósak, nem tudom mi a hivatalos neve, nem a sima mechanikus cucc az a lényeg. Faceift után meg common rail



Akkor a felfele húzódó indexes már com-os ugye így gondoltad?

Thony Elküldve: 2012-05-04 22:58 Üzemanyag fogyasztás

Thony írta: Nézegettem a dieseleket is! Kérdésem az lenne, hogy a BMW-en adagolós a rendszer vagy twin csöves, vagy valami egyéni BMW-s megoldás az adagoló helyére?


common rail nem twin elnézést, amire gondoltam

Thony Elküldve: 2012-05-04 22:44 Üzemanyag fogyasztás

Nézegettem a dieseleket is! Kérdésem az lenne, hogy a BMW-en adagolós a rendszer vagy twin csöves, vagy valami egyéni BMW-s megoldás az adagoló helyére?

Thony Elküldve: 2012-05-03 22:40 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
Thony írta: Azt hiszem félreértettük egymást! Köszönöm, akik nem estek nekem és nem szóltak meg rögtön!
Én nem kitelepült magyar vagyok, aki elfelejtette a hazáját "nem tud angolul, de magyarul már elfelejtett!" én megtanultam magyarul, elismerem hogy sok hibát vétek... de büszke vagyok arra, hogy magyar lehetek még ha nem is születtem ebben az országban! Nem akartam senkinek, a haza iránti érzelmeit megsérteni! Elnézést!
De mielőtt, bárki bántana kérem kérdezzen!


szerintem már lassan gáz magyarnak lenni. szóval örülj neki, hogy nem ide születtél.
én már semmi jót nem látok ebben az országban, bármennyire is lokálpatrióta vagyok.
szóval ne parázz, amiben tudunk segítünk.


Nagyon rendes vagy, köszönöm!
Minden esetre, becsülöm hogy anyai ágon ide tartozom és állampolgár lehetek... hogy nem minden úgy alakul, ahogy az itteni emberek elképesztő- erőbedobású munkája érdemelné... erről nem a haza, hanem ez a szemlélet amiből ízelítőt kaphattunk!
Ha lehetőség lenne, hogy legyen a szakmámban munkám örökre maradnék... de a MALÉV csőd után, marad Kína vagy Madrid... amit nem kívánok... legalább akkor az egyik hazámban élhessek! Talán, túl sokat is vártam a csodára.. de egyre befelefordúlóbb a legtöbb ember, mint egy sün
Sok barátomnak segítettem kimenni... akiknek mindenük megvolt, én nem mennék
Abban igazuk van, hogy olyan munkabírással, szorgalommal, önmegtartóztatással, amit itt magukra szedtek... kint fele akkorával eléred az álmaidat és a biztonságot!

Thony Elküldve: 2012-05-03 22:32 Üzemanyag fogyasztás

ZoliE36Compact írta:
lalada írta:

biztos a nagyobbal venném, az 1,8-as az megy is valahogy, az 1.6-os meg..hagyjuk. a turbótól se kell ám annyira félni. lehet jól diagnosztizálni és előre jelzi a problémát. ha hirtelen elkezd fogyni a motorolajad az szinte biztos, hogy a turbócsapágynál megy el.. szóval a 20d-t se hanyagolnám. ez a véleményem.

Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?





ha már úgy is kimentél kanadába legalább legyen értelme! tehát csak az M3 marad.
és ez ugye benzines is, ahogy akartad.



Nem értem, ezt a hozzászólást! De ha szarkasztikus akartál lenni.. csak mosolygok
Én idejöttem, így a kicsit szeretném

Thony Elküldve: 2012-05-03 22:30 Üzemanyag fogyasztás

Coyote írta:
sakter írta:
Alesi írta:
sakter írta:
Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?


kint Kanadába ez parasztság. Helyesen Kanadában. Ne öregbítsd a BMW-sek régi rossz hírét.
kacni> gratula Jó hogy nem mindenki járt iskolába, de egyetek igényesebbek!


Egyunk igenyesebbek? Olyat hol lehet kapni?
Lehet el kene gondolkodnod, hogy elso megszolalasnak nem egy kulfoldi honfitarsunk elirasait kellene kritizalnod, foleg, hogy olvashatsz nala sokkal nagyobb parasztokat is ezen a forumon...

Thony: hogy egy kicsit temaba is szoljak, eleve szvsz a 4 ev korkulonbseg miatt is megeri az ujabban gondolkodni, foleg ha ennyit mesz, fogyasztasban nem lesz szamottevo kulonbseg.


Jó, bocsánat csak ez felbosszantott , Hofi mondta az amerikásokról 'itt nálunk Losziba (Los Angeles)..' Ez nem elírás hanem stílus. A jelszómat elhagytam ezért első.


Meg kell védenem Saktert, mert aki helyesen tudja ragozni azt, hogy "körzetben és a városban", sőt azt is, hogy "autópályán" az nagyon jól tudja azt is, hogy mi a különbség a Kanadában és Kanadába között.
Valóban létezik ez az észak-amerikai paraszt dialektus, amit azok használnak, akik csak pár éve vannak kinn. Ezzel azokra próbálnak hasonlítani, akik egész életükben ott éltek - mert ők valóban "törhetik" a magyart, de ők legalább következetesen teszik. Az intelligensebb fajta azért igyekszik helyesen beszélni (pl. Andrew Vajna) de a helyesírása biztosan neki is megkopott már.



Azt hiszem, meg is válaszoltad... "ők valóban "törhetik" a magyart"

Andrew Vajna... nem sorolnám az igazi magyarok közé! Azok előtt emelem, a kalapomat akik itt próbáltak nagyot alkotni és nem hagyták... de maradtak!


Hogy amerikai lennék, ezt mint kanadai a legnagyobb sértésnek veszem! NEM NEM VAGYOK!
Erre sajnos érzékenyek vagyunk!

Thony Elküldve: 2012-05-03 22:24 Üzemanyag fogyasztás

Alesi írta:
sakter írta:
Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?


kint Kanadába ez parasztság. Helyesen Kanadában. Ne öregbítsd a BMW-sek régi rossz hírét.
kacni> gratula Jó hogy nem mindenki járt iskolába, de egyetek igényesebbek!


Egyunk igenyesebbek? Olyat hol lehet kapni?
Lehet el kene gondolkodnod, hogy elso megszolalasnak nem egy kulfoldi honfitarsunk elirasait kellene kritizalnod, foleg, hogy olvashatsz nala sokkal nagyobb parasztokat is ezen a forumon...

Thony: hogy egy kicsit temaba is szoljak, eleve szvsz a 4 ev korkulonbseg miatt is megeri az ujabban gondolkodni, foleg ha ennyit mesz, fogyasztasban nem lesz szamottevo kulonbseg.


"nala sokkal nagyobb parasztokat"
Ez vicces volt! DE köszönöm a megértésed, és a segítő hozzászólásod!

Thony Elküldve: 2012-05-03 22:22 Üzemanyag fogyasztás

sakter írta:
Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?


kint Kanadába ez parasztság. Helyesen Kanadában. Ne öregbítsd a BMW-sek régi rossz hírét.
kacni> gratula Jó hogy nem mindenki járt iskolába, de egyetek igényesebbek!


"egyetek igényesebbek"
köszönöm, hogy felkeltetted a figyelmem, így mindig jobban fog menni!