Tibo fórum hozzászólásai

Tibo Elküldve: 2018-03-01 17:56 Mi lehet a baj?

Sziasztok, egy olyan problémával fordulok hozzátok hogy egyszer csak fogta magát a km. órám és fékezésnél szakaszosan elkezdett felfele kúszni amíg el nem érte a maximumot, kiszedtem a helyéről visszatekertem 0-ra aztán 1-2 napig jó volt utána ugyanez. Jelzem hogy kb. -15 fokba csinálta ezt, hátha van köze hozzá.
Esetleg valaki?

Tibo Elküldve: 2018-02-27 13:38 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
Tibo írta:
borbelyi írta:
Pocses írta:
Tibo írta: Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?


Unix, bárdi valamelyikben tuti lesz.


Szia! Én itt vettem:
http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE



Köszi, a pollenszűrős téma megoldódott viszont hátul az anyósülés mögött nagyon nedves, sőt így a mínuszok beálltával meg is fagyott és tanácstalan vagyok. :/


ajtókárpit alatt ázik be. elengedte a párazáró szivacs.


Hali!

Már megnéztem és rendbe is raktam, nem ott ázott be!
Az anyósülés mögötti rész alulról ázott be mert a kocsi alján van egy gumi tömítés ami szétmállott, cseréltem, viszont a kocsiban levő vizet hogyan tudnám kiszedni, mert a hideg beálltával bele fagyott az autóba?

Tibo Elküldve: 2018-02-26 11:00 Segítség, beázik az autóm!!!!

borbelyi írta:
Pocses írta:
Tibo írta: Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?


Unix, bárdi valamelyikben tuti lesz.


Szia! Én itt vettem:
http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE



Köszi, a pollenszűrős téma megoldódott viszont hátul az anyósülés mögött nagyon nedves, sőt így a mínuszok beálltával meg is fagyott és tanácstalan vagyok. :/

Tibo Elküldve: 2018-01-21 12:40 Segítség, beázik az autóm!!!!

Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?

Tibo Elküldve: 2018-01-20 14:52 világításmodul programozása

Sziasztok, tegnap átprogramoztam ncs-el az LSZ-t.
Ha gyújtást adok az autónak akkor el is kezs világítani a refi 40%-on.
Viszont ha felkapcsolom 1esre a világítást ugyanúgy világít a refi csak mellé a helyetjelző is és az usa indexek. A kérdésem hogy ennek így kell működnie vagy a helyzetjelzőnek nem szabadna világítania? Üdv

Tibo Elküldve: 2017-12-17 11:56 alapjárati probléma

Hali mindenki!

A problémám nekem is fennáll még az alapjárattal mikor lelassítok lámpánál teljesen. 5-600ra leugrik majd vissza. Mielőtt bárki is nekiáll kicserélni sorba mindent ( saját hibámból ), a probléma ugysnúgy fennáll.
-kartergázszűrő
-légt.mérő
-gyertyák
-vákumcsövek
-üza.szűrő
cserélve és nem ezekkel volt a gond.
A gond elektronikus és ami ezt okozza az a feszültségszabályzó csak még nem volt időm kicserélni.
Nekem a diag ezt írja hibának P171, Check fuel supply. Üdv

Tibo Elküldve: 2017-12-16 20:41 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
konkolyd írta:
YELLOW írta:
drherczeg írta: Sziasztok!

Elkezdett folyni a hűtővíz az autóból, de csak amikor nyomás alatt volt. Ha állt a motor, akkor nem folyt semmi. Elég gyorsan észrevettem, még a visszajelző lámpa sem gyulladt fel és szerencsémre pont ott csinálta, ahol van egy szerelőakna. Ráálltam, alánéztünk és a kiegyenlítő tartály környékén volt vizes. A vízpumpa és a csövek környékén száraz volt. Leszedtük a tartályt és annak sincs semmi baja, de kis nyomás alatt is folyik belőle a víz, lent, ahol a csövek csatlakoznak. Arra jutottunk, hogy lehet, hogy az o-gyűrűket kellene kicserélni, mert elöregedtek. Előtte pár nappal volt reduktor cserén, ami elég közel van a tartályhoz, valószínű ekkor megnyomhatták a tartályt és akkor egy kicsit elmozdulhatott és azért folyik most belőle a víz....valószínűleg. A tartály volt cserélve (több, mint 6 éve) de ezek az O-ringek biztosan nem.

A kérdésem az lenne, hogy honnan lehetne ilyen O-ringet szerezni a kiegyenlítő tartályhoz? Nem igazán találok a neten...

Köszönöm


méret alapján egy víz-fűtés szaküzletben biztos kapni. vagy autósboltban is lehet.
feltehetően szabvány méretek ezek.


SKF csapágyboltba szoktam járni O gyűrűket venni, szinte minden méretben van vagy tudnak beszerezni fillérekért. Pl vanos soleoidhoz is az összes O gyűrű került vagy 500 Ft-omba csak annyi hogy pontos méret kell mert az ellapult szétszakadt régiből max saccolni lehet az eredeti méretére...


általában azért tudják milyen méret kell, ha szakember dolgozik az üzletben. ha mondod mire kell, annak a méretét, és az ellendarabnak a belső méretét amivel össze kell pászítani, abból tudják milyen való oda. arra fel mondom, ha nem tudja az ember konkrétan az O-gyűrű méretét. na meg persze milyen anyag fog átfutni a rendszeren, kell-e, hogy valaminek ellen álljon az a gyűrű.



Hali, nem az o-gyűrűvel van a baj, azért folyik a vized csak üzemmelegen mert a tartályon van egy hajszálrepedés ami csak nyomás alatt nyílik jobban szét.Üdv

Tibo Elküldve: 2017-12-16 20:16 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.


Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.

Tibo Elküldve: 2017-12-16 18:52 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.





Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?

Tibo Elküldve: 2017-12-16 18:39 Hûtõvíz

Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?