Tibyke Elküldve: 2015-02-08 23:04 Egyenetlen alapjárat
tbenyo írta: Nekem is elkezdett ingadozni az alapjára. Remélem tudtok valamit mondani és nem nagy a baj, én nem értek még a bmwkhez.
Egyhelybe állva néha leesik az alapjárat kb 500ra, majdnem lefullad azt visszaáll 800 körülre, ugyan ez történik ha kicsit rálépek a gázra elengedem lemegy 500 körül és vissza, váltásnál benyomott kupplungal gurulva elkezdi le-föl, le-föl.
Olvastam hogy valakik az olajjal hozzál összefüggésbe. Hétközbe áll az autó csak hétvégén használom Pont 10ezerrel ezelött volt cserélve, úgyhogy 1-2 ezer kilométeren belül mindenképp cserélni akarom. Inditáskor fél-egypercig ég sárgán az olajlámpa, de utána semmi, az olajszint kb pont félig van. Megpróbáljak benzinkuton 5w30at venni rátölteni és reménykedni hogy elmullik? ès ha nem mullik el? Tudok így vele menni, hosszabb 200-300kmes távokat?
Elöre is köszi
Szia.
A sárga olaj lámpa azt jelenti, hogy az oil level sensor elromlott.. Az olajteknő alján találod.(csak figyelmeztet az autó.)
Az alapjáratnak semmi köze az olajhoz.. Kéne tudni, hogy a komputer mit ir.. A legtöbbször a MAFF sensor hibája miatt szokott szarakodni az alapjárat... Az ECU nem látja. Ezért van az, hogy leesik 500.ra , és utánna áll be 800.körülre, Mert mivel nem látja az ECU a levegő áramlást, igy állit egy közép értéket.. A leggyakoribb hiba ilyen esetben a MAFF sensor... Remélem tudtam segiteni..