Tjani fórum hozzászólásai

Tjani Elküldve: 2012-08-19 16:54 Porlasztó

Sziasztok! 4db porlasztót keresek /cikkszám:13 53 7 794 334/ és esetleg aki be tudná szerelni, programozással együtt, Szeged vagy környéke. A segítséget előre is köszi.
Esetleg ötlet a porlasztó felújításra.

Tjani Elküldve: 2012-05-17 17:56 Részecskeszûrõ_

Sziasztok! Részecskeszűrős autónál, ha van korom a kipuffacs végébe, szerintetek milyen
hibára vezethető vissza?
Esetleg sérült a szűrő, vagy valami érzékelő problémázik?

Válaszokat előre köszi.

Tjani Elküldve: 2012-05-15 21:43 Részecskeszûrõ_

Sziasztok!
És olyankor mi lehet a hiba, ha a részecskeszűrős autó keményebb gázadáskor
mégis dob egy adag füstöt?
Mert nálam ez a szitu.

Tjani Elküldve: 2010-03-17 21:36 carstyling tuning show 2010

Hori írta:
Tjani írta:
Hori írta: Kész! Már csak takarítani kell





Esetleg egy képecske a szépségrõl



Az nincs 2napja képet sem löttem róla, csak dolgoztam rajta, majd holnap ha beálltunk a csarnokba meg megcsináltuk a dekort akkor lövök róla párat és rakok fel képeket



OK

Tjani Elküldve: 2010-03-17 21:22 carstyling tuning show 2010

Hori írta: Kész! Már csak takarítani kell





Esetleg egy képecske a szépségrõl

Tjani Elküldve: 2010-03-13 07:39 Motorolaj

Lacci írta: Még egy okoskodás a témába hamár nem értek hozzá:

Személyszerint raktam már bele BMW olajat, de nem szándékozom többször:

Olajat nem a BMW gyártja, jó esetben tesztelnek az adott gyártóval.
A beszállítok úgy olvastam szépen váltakoznak, mobil1, castrol stb..
(leginkább marketing szerintem)

Külön gyártók olajait állítólag nem szerencsés keverni különbözõ egyedi adalékok miatt, mivel ette rátöltöttem Castrolt, na most ugye kitudja mi volt benne.

Tehát magamnak megállapítás:
Kispéizek egy márkát (C) és fogom a minél újabb! sorozatút (egyre magasabb mércék) minél jobban hidegszeretõt 0W, és az ajánlott melegüzemi viszkozitáshoz közel esõt ~30 amiben kevés a kén ('dízel optimalizált') és cserélgetem szépen idõnként.


Köszi értem

Tjani Elküldve: 2010-03-12 17:57 Motorolaj

Zolee írta:
Csum írta: Sziasztok!
kérdésem a következõ lenne!
1000km mulva kell olajat cserélnem!!!
és szeretnék át váltani a gyári bmw olajra!!
és a kérdés a következõ lenne melyik jár bele?
longlofe 5w-30 vagy a 0W-40?
vagy egyik se hanem egy teljesen más?

Sztem a Castrol oldal alapján nyudogtan kiindulhasz: http://www.olyslager-lubricant...h%2bw0M%3d
Hogy 5w-30 v 0w-40 a motor állapotától és a megtett km-tõl függ, ha 150e környékén v a felet vagy akkor 5w-30, ha alatta akkor simán mehet a 0w-30 v 0w-40.


Sziasztok! A szerviz 5w-30 at rakott a gépbe 60 000 km van a motorba.
Esetleg lehet jobb lenne inkább a 0w-30 :

Tjani Elküldve: 2010-03-12 17:20 Chip tuning

Zsomby írta:
Tjani írta:
Zsomby írta: Nekem az MMCs Minya Mihály írta a chippemet. Hát nagyon jó szakember.

Barmomi jó azóta is az autóm. Úgy húz, hogy csak na és nem is füstöl!
Ha chippeléses kérdésetek van olvassátok el az oldalát vagy hívjátok fel!http://www.autochip.hu/
Minden le van írva amit tudni kell a tuningról!
Istenkirályegy chippelt bömcsike!



Mennyire lett felhúzva a géped :


180 lóerõ és 400 nm. Tied?


Padon mérve 189 Le és 390 Nm , de itt páran az elõzõekben leírtak pár dolgot a káros hatásokból, egy kicsit most be is vagyok sza.....va ezektõl
Mivel elég szavahihetõ emberek írtak véleményeket, egy kicsit most bizonytalan vagyok

Tjani Elküldve: 2010-03-12 17:03 Chip tuning

Zsomby írta: Nekem az MMCs Minya Mihály írta a chippemet. Hát nagyon jó szakember.

Barmomi jó azóta is az autóm. Úgy húz, hogy csak na és nem is füstöl!
Ha chippeléses kérdésetek van olvassátok el az oldalát vagy hívjátok fel!http://www.autochip.hu/
Minden le van írva amit tudni kell a tuningról!
Istenkirályegy chippelt bömcsike!



Mennyire lett felhúzva a géped :

Tjani Elküldve: 2010-03-12 16:56 Chip tuning

Woockie írta:
Tjani írta: SoundkeY! igazad van elnézést kérek, ha valakit megbántottam nem volt szándékos többet nem fog elõfordulni Csak egy kicsit kiakadtam 1-két hozzám fûzött megjegyzéstõl. Soha nem néznék le senkit itt a fórumon, mivel a legtöbb itt jelenlévõt inkább tisztelni tudom a mûszaki ismeretei és BMW szeretete miatt

Termeszetesen elnezzuk, amennyiben a leendo M5-osodet kiprobalhatjuk... Szerintem ezzel a tobbiek is egyetertenek.


Szerintem a barátság meg ér pár garnitúra gumit

Tjani Elküldve: 2010-03-12 12:36 Chip tuning

SoundkeY írta: OFF:

Sracok !

Azert probaljunk meg nem egymast sertegetve vitatkozni, fokent nem az anyagi helyzetunkbol adodo jobb elet/jobb auto/, a masikat lenezve lehurrogni.

Itt mindenki a BMW marka szerelmese es ha vki megteheti es tobb jutott, azert a masik meg nem szar.

ON


SoundkeY! igazad van elnézést kérek, ha valakit megbántottam nem volt szándékos többet nem fog elõfordulni Csak egy kicsit kiakadtam 1-két hozzám fûzött megjegyzéstõl. Soha nem néznék le senkit itt a fórumon, mivel a legtöbb itt jelenlévõt inkább tisztelni tudom a mûszaki ismeretei és BMW szeretete miatt

Tjani Elküldve: 2010-03-12 07:08 Chip tuning

[quote="YELLOW"]valami maffia szervezetben vagyol benne don carleone?

[quote="Tjani"][quote="csatis1"]
Tjani írta:
Hil én elfogadom a magyarázatot mert valószínûleg igazatok van, nekem szerencsére nem anyagi kérdés, hogy mit vegyek én a munkám igényeihez vásárolok autót

Tjani Elküldve: 2010-03-11 22:44 Chip tuning

[quote="csatis1"]
Tjani írta:
Hil én elfogadom a magyarázatot mert valószínûleg igazatok van, nekem szerencsére nem anyagi kérdés, hogy mit vegyek én a munkám igényeihez vásárolok autót

Tjani Elküldve: 2010-03-11 22:27 Chip tuning

[quote="hil"][quote="Tjani"]
hil írta:
Tjani írta: Szia Srácok!

Elfogadom amit a tuning káros hatásairól írtatok, mivel nagyobb teljesítmény logikus, hogy jobban használódnak az alkatrészek
Tudom, hogy sok mindent írtatok, de összefoglalva ha nekem tuningolva van az autóm / mert túl nehéz volt a kaszni a motorhoz teljesítményhez képest / mit javasoltok amit feltétlenül ki kell cserélni ahhoz, hogy az autó tartósabb legyen

Elõre is köszi a válaszokat


Vegyél nagyobb motorral rendelkezõ autót, az a korrekt, vagy szállítsd le az igényeidet.
De komolyabban: fõtengely csapágyakkal, hajtókarok, dugattyúk, szelepek, kuplung, váltó, Hardy, kardán, diffi, féltengelyek, fékek(tárcsa, betét, nyereg) röviden...

Tjani Elküldve: 2010-03-11 21:45 Chip tuning

hil írta:
Tjani írta: Szia Srácok!

Elfogadom amit a tuning káros hatásairól írtatok, mivel nagyobb teljesítmény logikus, hogy jobban használódnak az alkatrészek
Tudom, hogy sok mindent írtatok, de összefoglalva ha nekem tuningolva van az autóm / mert túl nehéz volt a kaszni a motorhoz teljesítményhez képest / mit javasoltok amit feltétlenül ki kell cserélni ahhoz, hogy az autó tartósabb legyen

Elõre is köszi a válaszokat


Vegyél nagyobb motorral rendelkezõ autót, az a korrekt, vagy szállítsd le az igényeidet.
De komolyabban: fõtengely csapágyakkal, hajtókarok, dugattyúk, szelepek, kuplung, váltó, Hardy, kardán, diffi, féltengelyek, fékek(tárcsa, betét, nyereg) röviden...


KÖSZI hIL a hozászolást csak az a gond, hogy amikor autót kellett vennem sürgõsen sajna nem találtam nekem megfelelõ felszereltségû
autót 3d-t manuál váltóval lehet bunkó vagyok, de szeretem a manuális váltót