hil írta:
InsectKiller írta:
Ha jól emlékszem errõl éppen Hil kollega tudna nyilatkozni, hogyan ment tönkre a barátja (ismerõse) TT-je 180 ezer kilométer után....és mennyit kell rá költeni, hogy újra mûködõképes legyen.
Passat volt az. A kevlár kuplung, meg a kettõs tömegû nem bírt egy évet sem, 2 év alatt 2x cserélte, a kuplungot 3x, aztán jött a turbó, végûl eladta, mert elege volt. Most Audival kûzd 4 kerekes aut,(januárban vette), de már árulja, mert oda a hengerfej, turbó, katalizátor. Ennyit a tuningról. Nincs szebb látvány, amikor a faszkalap mellém áll a lámpánál és versenyezni akar, csikorgó, füstölgõ kerékkel elindul, én meg a szokásosnál is lassabban elindulok és észreveszi magát, hogy hülye.....[/quote]
Szia Urak!
Az én gépem chippelve van, de attól függetlenül nem hajtom a gépet állat módjára vigyázok rá ahogy kell, de ha a forgalom úgy kívánja pl. elõzés néha kúrvajó kiengedni a lovakat a karámból
Egy autó élettartalma nagyban függ a használat minõségétõl, egy gyári beállítású autót is le lehet gyilkolni akár 1000 km alatt is, egy tuningolt géppel pedig el lehet menni több százezer kilcsit hiba nélkül ha normális a gazda.
Én ritkán veszem igénybe a plusz teljesítményt, de vannak helyzetek amikor megnyugtató, hogy van egy kis tartalék