Tom_Sawyer Elküldve: 2010-12-16 12:23 Termosztát
Neo78 írta:milan873 írta:YELLOW írta:Atilla írta: Nálam a helyzet következő: menet közben az első csíknál a mutató, ha viszont állok, akkor rendesen, mint nyáron az üzemi hőmérséklet látható. Végig olvastam az eddigi hozzászólásokat, gondolom nálam is a termosztát a "hibás".
szerintem meg csak annyi van, hogy mivel farkasordító hideg van kint, menet közben rögtön lehül a víz... és mindig a nagy hideg jelentkeztekor panaszkodnak a dízelesek.
viszont ha hosszabb távon (20-25 km) ilyen hidegben sem éri el a közel közép állást, akkor valóban gond lehet.
szerk.: illetve a másik nagyon fontos dolog, hogy sajnos akármilyen hideg is van, nem célszerű a fűtést elindítani, addig, amíg a kék jelzés feletti első fehér csíkot el nem éri a mutató, ugyanis főleg menet közben rögtön képes visszahűlni a víz, ami nagyon nem tesz jót a motorblokknak.
nálam is ugyan ez a helyzet pályán vagy hosszbb távon visszahül a víz az első vonalig ha a fűtést lekapcsolom akkor valamellyest jobb lesz a helyzet városba viszont meg álló helyzetbe járó motornál teljesen jó.nekem ki lett cserélve a napokba az egyik termosztát mivel nekem kettő van a kisebbikkel kezdtük és az olcsóbbal de nem igen veszem észre hogy javult volna a helyzet tehát valószínű a másik lesz a szar és vehetek egy olyat is.szívás
Szerintem meg az van, hogy nem jó (valamelyik) termosztát... Az enyémben most lett cserélve, (csak egy volt benne) és azóta kozép állásban van/marad a mutató, akármennyivel megyek akármilyen hideg van. Szerintem pont ez a dolga egy jó termosztátnak: elzár - kinyit. Nekem sem ment fel a vízhomérséklet csak az elso csíkig, sot ha gyorsabban mentem, visszahult a víz az elso csík alá is... Úgyhogy mindenkép valami hiba van, a termosztátba...
Szia! Nekem is hasonló problémám volt, az alapján szinte biztos, hogy a nagy termosztát a hibás. Mi is leteszteltük először egy EGR termosztát cserével, de semmit sem javult. Miután a nagyot kicseréltük nem hűl vissza ebben a hidegben sem a motor, még városon kívül sem!