Egy kérdés, a véleményetekre vagyok kíváncsi: ha el kellene adnom a kocsit, reális-e 1.5-1.6M érte? 2004-es 318iA Touring, 186e km, hibátlan műszaki állapotban, törésmentesen (jobb hátsó ív volt fújva az előző tulajnál, ennyi):
Amik nálam lettek cserélve (időrendben):
Futómű: első lengőkarok, 4xBilstein gátló, szilentek, hátsó új rugók
Hűtőrendszer: hűtő (előző tulajnál), tágulási tartály, tömítések (ez vételnél ismert volt, mint az első lengőkarok is)
Új üzemanyagszűrő, gyertyák, olaj, minden szűrő (ezek 9e km-rel ezelőtt), szelepfedél-tömítés, hátsó kipuffdob csere, segédszíj- és feszítők cseréje, szervópumpa cserélve.
Gyújtás: 4 Bosch trafó (két Bremi elhullott, akkor már mind a négy cserélve lett)
Gumik: 4 új GY Efficientgrip (205/55R16, 2014-es DOT, a gyári alufelnin)
Egyebek: BE ablakemelő javíttatása (garis), tempomat beépítés, új ablaktörlők, lámpaburák, angel eye, könyöklő, mittomén.
70% Budapest, a többi jellemzően autópálya mellett a szumma fogyasztás 9.4 l/100km, ilyen körülmények közt a korábbi kisebb, kézi váltós, könnyebb autóim 7.6 - 8.5 közt ettek, szerintem ez elfogadható.
Egyelőre nem akarom hirdetni (még nem tudom, eladom-e, most munkahelyet váltok, egy olcsóbb/kisebb, ütni-vágni kocsi lehet az opció helyette...), de hát itt csak elfér egy ilyen kérdés...
Előre is köszi, ha valaki konstruktív választ tud adni