Tyetyi fórum hozzászólásai

Tyetyi Elküldve: 2009-11-11 19:08 alufelni

Egy kis érdekesség...már ha érdekel valakit :

8x20 245/30 és 8,5x20 285/25 próbára


Tyetyi Elküldve: 2009-11-11 18:59 képek

Zotyi30d írta: Köszi Tyetyi h felraktad a másik autómról is a képeket

Csak azért mert tetszik
Remélem nem baj

Tyetyi Elküldve: 2009-11-11 13:08 képek



Tyetyi Elküldve: 2009-11-11 08:40 E36 gátlók

steve01 írta: Hmm nekem egyenlõre elég lenne hátra 2 gátló, unixon lestem vmi optimal-t 10ezer darabja gondolom azt felejtsem el mi?
Attól függ. Ha nem örök életre tervezel,hanem cserélve lesz valami másra az egésze akkor jó. Ha nem lesz variálva akkor nézzél valami normálisabbat.

Tyetyi Elküldve: 2009-11-10 21:30 alufelni

Robin68 írta:
Zolee írta:
Sajnos a felni gumi nélküli, emiatt nem tudok tutira menni. De így is sokat segítettél, mert a tiedhez képest ez 4mm-el bejjebb lenne, ellenben 225-ös gumit gondoltam rá. Köszi az infót!


A felnit így is feltenném a helyedben hátul mert a lengõkar elég közel van nekem is és a 4 centi lehet, hogy pont gáz. Sõt elöl is megnézném. Egy próbát mindenképp megér. Ha belül frankó akkor a gumikkal szerintem már nem lesz gond.

Nem belül lesz a gond, hanem nagyon ki fog lógni...az ET20 az 5-re való

Tyetyi Elküldve: 2009-11-10 16:51 ATC Nova chiptuning és szerviz

YELLOW írta: nah ez kókány munka, és finoman fogalmaztam

bmw320d4 írta: Itt is van egy "Chiptuning a gyakorlatban":

Tavaly jött javításra, alig akart indulni, ha beindult, kormolt mint állat és nem bírt menni.
A hibatároló üres volt, viszont elõtte 2 hónappal chipelték meg Gyõrben.
Dróttal és ragsztópisztollyal javította meg az ember, miután nem csak a PAD-eket, de még 2centi fóliát is leégetett.

[URL=http://kep.ivpicture.hu/223308.jpg][/URL]

Atyaúristen! Az ilyennek sündisznót a seggébe....

Tyetyi Elküldve: 2009-11-10 15:53 képek

Mindjárt itt a tél :

Tyetyi Elküldve: 2009-11-10 15:52 E36 gátlók

steve01 írta: Megtudod nekem mondani pontosan h miket vettél hol mennyiért?

Hát sajnos olyat mint a 320-as limómba vettem anno, most nem engedhettem meg magamnak. Abba KW Inox line variante 2 került 1100euro. A mostani az jóval olcsóbb megoldással TA Technix , pontos árat nem tudok neked mondani mert volt ott csere-bere stbi, de kb 70-be állt meg, beszerleve, beállítva, 2 év garival.

Tyetyi Elküldve: 2009-11-10 08:34 E36 gátlók

steve01 írta: Sziasztok!

Sztem elérkezett az a pont h lecseréljem a gátlókat elõl hátul, de fõleg hátul mert vki beül hátra és már a kaszniba is van a kerék :S A következõ lenne a kérdés. Honnan tudnék beszerezni gyári vagy ha nem is gyári, de jó után gyártott, típusspecifikus gátlókat? A komfortérzetnek hasonlót szeretnék a gyárihoz. Illetve kell hozzá más egybet is cserélnem a gátlón kívül? Rugók,toronycsapágy ilyesmikre gondolok. Köszi elõre is a választ
Ja E36ról van szó 4hengeres

Hali!
Én tavaly cseréltem. Elõször én is gyárit vagy hasonlót szerettem volna de olyan pénzekért adogatták hogy annyiból vettem egy állítható szettet. Igaz ez keményebb mint a normál de oda állítod a magasságot ahova akarod. Ha normál telót veszel akkor rugókat nem kell cserélned, viszont toronycsapágyat és bumm-ot mindenképpen tegyél újat, mert akkor tuti nem kell szétszedni egy darabig.

Tyetyi Elküldve: 2009-11-09 21:08 Társalgó

Hori írta:
Timo írta: http://totalcar.hu/kozosseg/rs...w_650i-je/

egész érdekes a story
a kommentek lagalja: járjon BKV-val, vegyen C´eedet, Audit, Lexust, francia autót, stb



Épp most olvastam érdekes nagyon bár a magyarországi BMW hozzáálása kritikán aluli

Tényleg érdekes sztori. Azt nem értem ha itt gond volt a szervizzel és õ az autót németbe vette át ,akkor miért nem vitte ki hogy csinálják meg?

Tyetyi Elküldve: 2009-11-07 12:52 Társalgó

Timo írta: Nekem is elkelne egy jó tanács.

Ma az anyám megtankolta a diesel kocsinkat benzninnel, V-Powerrel.
Volt még benne kb. 10l nafta, erre tankolt 20 liter benzint. A kocsival ment még 40 km-t, "nem vett észre semmi furcsát". Leállította, utána nem akart bestartolni. Sikerült kiszívatni belõle az üzemanyagot, kihajtatni pumpával a naftapumpából a maradék benzint, és a filtereket is kitisztítani /nem én csináltam, hanem két lelkes amatõr segített neki/
Tettek bele naftát, aztán hazajött vele, semmi gond nincs vele.
Kérdés, hogy elõvigyázatosságból érdemes-e csinálni valamit /pl. gépre tenni, kompressziót mérni, stb./?

Köszi a válaszokat!

Én úgy tudom ha eddig nem lett baja akkor nem is lesz, nem kell vele semmit csinálni...

Tyetyi Elküldve: 2009-11-06 17:53 Társalgó

Lehet hogy ilyen Gyõzikés marad
YELLOW írta: olyan bumfordinak tûnik az orra... kivi leszek már normál kinézetére is

Zolee írta: Itt van az új 3-as! Mondjuk szinte semmit nem látni belõle - és remélem nem ilyen lesz az eleje :
http://totalcar.hu/magazin/hir...s_bmw-rol/

Tyetyi Elküldve: 2009-11-06 09:27 Társalgó

Gondolom csak van értelme ha már felszerelték rá. Egy dolog érdekelne: hogy milyen merevítés van a szárny alatt? Egyszer csináltam egy E36-ot aminek hasonlóképpen volt egy szárny a csomitetõn. Hát a gyerek megküldte a gépezetet Pest-Békéscsaba oda-vissza és 180-nál behorpasztotta a lemezt a felfogatásnál, mert úgy nyomta le a hátulját. Utána megállt a csomagtartón az esõvíz, amíg ki nem cserélte

Tyetyi Elküldve: 2009-11-05 19:13 képek

Hori írta: Egyedi hátsólámpa a németeknél ledekkel és lcd-vel
http://www.bmw-syndikat.de/bmw...125847.JPG


És ez most hogy ? Mikor fékezel egy ronda faszi még rá is ordít a mögötted jövõre, vagy mi ?

Tyetyi Elküldve: 2009-11-05 08:31 képek

Hori írta:
bmw320 írta: Ha jól tudom E90 M-es fenije.
http://www.autosszaki.hu/gumif...ni-19--4db



Szép! Itthon nem túl sokat láttam belõle sacc/kb eggyre sem emlékszem

Egy ilyet szereltem már E92-n. Nem rossz....csak egy picit húzósnak találom a 3kilót.