VandaH fórum hozzászólásai

VandaH Elküldve: 2017-10-15 19:07 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.


Megmondom az őszintét én sokallom ezekre a 250ezret. Anyagárban kb 150max az egész cucc.


te sokallod. DE! nem mindneki teheti meg, hogy kedvezményesen vegyen alkatrészt. főleg ha azt a szerelő intézi, aki beszereli. gyanítom, hogy a talpas csere az lengőkar cserét jelent. kivéve ha korábban Mayle HD volt benne. maga a fékszett alsó hangon szerintem egy 80ezer, de attól függ mi került bele. szóval ezekre még rájön a munkadíj, nem sok az.


A szerelő is féláron vásárol, tehát még mindig sokallom. Mindegy nem akarok én ezen vitatkozni.


persze, hogy fél áron vásárol, de melyik adja oda annyi kedvezménnyel? ebből élnek főként. tételesen kellene tudni, mik lettek vásárolva, most csak nagyjából be lett mondva.
de azon gondolkoztam reggel, hogy lehet félre értetted, a 980ezer az autó ára volt.


Nem értettem félre. Én abból indultam ki, hogy az '' én szerelőm''(max 3x voltam nála...) is kb féláron adja a cuccokat a boltihoz képest, mintha magam venném meg. Nem haraptam a nyelvemre mikor hozzá vittem. Pedig akkora spanok azért nem vagyunk, és csak a nagy hy sz pást viszem hozzá. De akkor biztos embere válogatja. Eddig legtöbb 30ezret fizettem nála, de abba volt olajtól kezdve szíjakon hűtőfolyadékig meg fél motortérmegbontásig minden. Reggel nyolctól háromig. De mondom nem vitatkozom, ha annyi hát annyi.



Srácok! Én már sírok esküszöm xD pénteken vittem volna el a szerelőhöz, de megkockáztattam, hogy még nem, még megyek vele egy két kört..Ugyanis....Nincs semmi gondja már hangzatosan...semmi kuplung zörgés, semmi motorbúgás...lehet én halucináltam már....vagy orrba szájba szívat a kicsi. Mindenesetre én nem hagyom annyiban. Azért jobb a békesség, és átnézetem!

VandaH Elküldve: 2017-10-12 19:07 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.

VandaH Elküldve: 2017-10-11 12:54 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


majd akkor lepődsz meg, amikor kiderült, hogy egy pár100Ft-os alkatrész volt rossz
mert ilyen is van, hogy sok 100ezret otthagynak, aztán kis bagatel hiba volt az egész. de ismerős szerelőnek hajlamosak az emberek bevenni mindent. persze nem általánosítok, nem mind olyan.
mondjuk ez legalább nem a kínálat legalja ár.


Az 5.000 egy tömítés volt, mert füst jött a motortérből de az mára jó lett.. Hát a szerelő a barátunk reméljük nem basz át...ha akkor...

VandaH Elküldve: 2017-10-11 12:37 Nem tudom mi a baja az autómnak

ute107 írta:
VandaH írta:
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?



Devecserben ha kell INPA-val ráolvasok az átlag dolgokra....


Rendben, köszönjük, majd egy elérhetőséget adnál? Haza jön barátom és beszélünk!

VandaH Elküldve: 2017-10-11 12:36 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD

VandaH Elküldve: 2017-10-11 09:27 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?



Az óracsoport lámpáit tudod tesztelni könnyedén.
video rola.

A zörgéses torpanásra én is kettőstömegűt mondanék nagyhirtelen, de tényleg sokminden lehet.

Diagot úgy cisnáltass, hogy mindenképp BMW scanner vagy INPA, vagy DIS legyen. Ha ilyen univerzális, meg "jó ez minden autóhoz mert drága volt" cuccal próbálják diagolni nem lesz belőle semmi. Max lambda szondákat meg légtömegmérőt meg hőmérőket tudják kiolvasni, se a DME-t se az ABS rendszert nem fogja látni egyik se. Amúgy ha ennyire elkeseredett a helyzet érdemes egy márkaszervizhez fordulni, gyári diagjuk van, amit ők kiolvasnak az 99% és legalább tudod honnan indulj. 5-10ezer között megcsinálják és az biztos.
Majd írd meg mi lett végül, kíváncis vagyok.


Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.

VandaH Elküldve: 2017-10-10 20:42 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?


a kuplungos zörgés lehet a kettőstömegű hibája. amennyiben nem automata váltós autóról van szó. ha nagyon más a hangja nyomott kuplung és kuplung nélküli leállítás esetén, akkor ez biztos rossz. lehet csúszik a kuplung is, azért sem megy olyan jól. búgás pedig bármi lehet.
hogy nem világít hiba lámpa, lehet le van ragasztva tényleg kellene neki diag, élőadat olvasás.


Nincs semmi leragasztva xD de akkor nem temetem még a drágaságom! Megyek még vele egy két kört aztán viszem a szerelőhöz
Köszönöm a válaszod!

VandaH Elküldve: 2017-10-10 19:50 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?

VandaH Elküldve: 2017-10-10 16:35 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!

VandaH Elküldve: 2017-10-10 15:53 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA