Viktor_E46 Elküldve: 2008-12-28 17:41 Autóvásárlás
Hát én részemrõl azért nem biztatnálak arra, hogy vedd meg.
Elõször is persze, hogy vannak hibák minden kocsival, de én már 3 év alatt belehajtottam több mint 80 ezer km-t a 20d-be, imádom, semmi komoly baja nem volt lekopogom. A hibalista azért hosszú, mert mint az találkozókon is jól érzõdik majdnem mindenkinek 20d-je van. Így a nagy számok törvénye alapján persze, hogy több hibájáról tudunk. Persze, hogy beleülnék én is egy nagy köbcentis benzinesbe, de nem egy 1.6 döbbenetbe. Egyik haveromnak volt egy, hamar megszabadult tõle, mert nem ment, viszont zabált. Egyszóval ha már mindenképp kompromisszum - mert én sem tehetném meg, hogy 30i-vel rohangáljak - , akkor legyen okos, tehát diesel.
Másrészrõl azért kicsit sántít ez a rendszám sztori, én felhívnám a Vallist, hogy hogyan is van ezzel, szerintem semmit nem veszítesz vele. KNY az legjobb esetben is 2006 vége - 2007 eleje. Ha 90 ezer van benne, akkor az azt jelenti, hogy ha állna ez a motorcserés-állásos sztori, akkor mióta rajta van a K-s rendszám (kb 2 év) évi 30 ezer km-t ment. Ennyi az átlagos használata, na akkor ez azt jelenti, hogy 2003 nyarán állt meg, tehát 3, azaz HÁROM!!!!! évet állt az autó. Na ha ez így áll, akkor én el is kerülném nagy ívbõl, 3 év állás rosszabb, mintha 300 ezer km lenne benne.
De azért üdvözöllek a BMW tulajok körében, egy BMW-t csak imádni lehet! Lehetséges, hogy én tévedek ezzel az autóval kapcsolatban is.